quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:51 schreef ranja het volgende:
'single' van Savages. vrijdag op 12" gekocht. zo goed....
Ik snap echt niet dat je het HELE concert naast zo'n kerel blijft staan. Loop dan zelf een stukje weg of vraag of hij zijn telefoon weg doet omdat het je irriteert.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:36 schreef Norrage het volgende:
Ik vond het een beetje hyper, vond de rustige nummers die met Jeff akoestisch begonnen bij verre het best. Was een beetje NMH op speed, en daar had ik het snel mee gehad. Nog steeds fantastisch though
En een dude naast mij HELE concert zitten facebooken chatten. Zo irritant. En echt een fan zelfs. Bij oh Comely moest ie huilen en hij rende ook paar keer de pit in. Vage Amerikaan....
Ten eerste was het zoooo vol dat ik geen kant op kon, en ten tweede was het ook niet zó erg. Hij was wel echt fan. Het verbaasde me gewoonquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je het HELE concert naast zo'n kerel blijft staan. Loop dan zelf een stukje weg of vraag of hij zijn telefoon weg doet omdat het je irriteert.
Toch praktisch de helft van wat je te zeggen had over de show.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ten eerste was het zoooo vol dat ik geen kant op kon, en ten tweede was het ook niet zó erg. Hij was wel echt fan. Het verbaasde me gewoon
Wat doe je moeilijk haha. Over concert komt nog wel verslagquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch praktisch de helft van wat je te zeggen had over de show.
Andere tijdenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:58 schreef Gehenna het volgende:
Ik zie net dat Ranja op RYM gewoon 2 dikke voldoendes heeft gegeven aan Immortalniet verwacht
haha tofquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Andere tijdenIK heb ze zelfs 2x live gezien (op Dynamo en Lowlands)
Eigenlijk vluchtte ik op Dynamo een tent in vanwege regen (en wat onweer). In die tent bleek Immortal te spelen. Wow, gaaf, maakte wel indrukquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
haha tof
Ik vorig jaar op Incubate, ik had nooit zo veel met hun eigenlijk, maar die hebben toch wel een erg toffe show. Sindsdien ben ik wel om
quote:
Flying Lotus' new album You're Dead! is out October 7 in the U.S. and October 6 in the UK via Warp. Today, he's been revealing more details about the LP, one track at a time, with an original illustration by Shintaro Kago for each track. Thus far, he's revealed that the album features Kendrick Lamar and Herbie Hancock. Update: It's been revealed that Snoop Dogg and Captain Murphy (aka Flying Lotus' rapping alter ego) will also be featured on the album.
It was previously reported that Flying Lotus and Kendrick were collaborating. Find the tracklist, so far, below.
You're Dead!:
01 Theme
02 Tesla [ft. Herbie Hancock]
03 Cold Dead
04 Fkn Dead
05 Never Catch Me [ft. Kendrick Lamar]
06 Dead Man's Tetris [ft. Snoop Dogg and Captain Murphy]
07 Turkey Dog Coma
http://pitchfork.com/news(...)amar-herbie-hancock/
Zullen nog wel wat meer tracks komen, dus who knows. Lijkt me in ieder geval sterk dat er maar 7 nummers op staan.quote:
Misschien wel allemaal nummers van 7+ minutenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:50 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Zullen nog wel wat meer tracks komen, dus who knows. Lijkt me in ieder geval sterk dat er maar 7 nummers op staan.
Could be. Niet echt de stijl van Flying Lotus, maar misschien is het een nieuwe weg die 'ie inslaat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:51 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Misschien wel allemaal nummers van 7+ minuten
Sterker nog, het is 'Snoop Dogg a.k.a. Snoop Lion'.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:52 schreef Gehenna het volgende:
Wat het trouwens geen Snoop Lion tegenwoordig, of is dat alweer terug gedraaid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |