Slowdive stond op BKSquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Als er een indie-topic-festival komt, moet het wel allesomvattend zijn. Beetje richting de Pukkelpop-line-up denk ikSlowdive is een ranja-bandje toch? Was echt super
Ik laat het idee wel sudderen, wellicht pakken meer mensen het op. Moet natuurlijk wel gedragen worden door een aantal mensen.
Tot zover.
Ja Dour heb ik wel eens overwogen, om die reden idd nooit gedaan. Daarbij is Dour echt een huge festival. Net als Roskilde e.d.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je van elektronische muziek houdt is Dour echt een parel volgens mij. Alles en iedereen komt er en in Nederland vrijwel onontdekt. Maar naar gitaren is het soms ver zoeken.
Vind de line-up niet echt spectaculair hoor. Bijna vergelijkbaar met PP dat wel hoor. Goed voor Nederlandse begrippen, maar er is zoveel meer te ontdekken in een betere setting (lees: minder 3FM-publiek).quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:47 schreef Norrage het volgende:
BKS is wel echt het fok festival lijkt me
Ja, tuurlijk gezien. Ik had er iets meer van verwacht, maar zeker wel goed. Niet zo'n hoogtepunt als Portishead het jaar ervoor echter.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:47 schreef Moody het volgende:
Gezien?
Ik kon niet naar BKS, maar heb ze op PP gezien donderdag. Echt geniaal
Ik vond Slowdive beter dan Portisheadquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk gezien. Ik had er iets meer van verwacht, maar zeker wel goed. Niet zo'n hoogtepunt als Portishead het jaar ervoor echter.
Slowdive stond bij BKS denk ik op 6 of 7, na Honeyblood, PINS, Angus & Julia, Franz Ferdinand, Chrvches (niet perse in die volgorde) en evt Pixiesquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:57 schreef Moody het volgende:
Ik vond Slowdive beter dan Portishead
Maar beide dik in de top-10 van afgelopen weekend. Slowdive op nummer 2 of 3 denk ik
Ik vind de line-up van Melt! eigenlijk elk jaar beter dan die van Dour. Locatie is ook leuker, wel meer Nederlanders dat is een nadeel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je van elektronische muziek houdt is Dour echt een parel volgens mij. Alles en iedereen komt er en in Nederland vrijwel onontdekt. Maar naar gitaren is het soms ver zoeken.
Wat zeg je hier nu, eigenlijk? Er is echt geen chocola van te maken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:04 schreef Kerftminister het volgende:
... dus ging er maar van uit dat het echt van die 'Ik houd niet van R&B, maar opeens dit album wel' muziek zou zijn die ik normaliter niet waardeer.
Vrije vertaling:quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:27 schreef DO2 het volgende:
[..]
Wat zeg je hier nu, eigenlijk? Er is echt geen chocola van te maken.
{[Er is muziek in een genre waar hij niet van houdt, maar hij denkt dat hij dit bij uitzondering wel tof vindt.] Het stuk tussen haken waardeert hij normaliter niet.} Het stuk tussen accolades ging hij vanuit op basis van de albumhoes.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:47 schreef DO2 het volgende:
Ja, maar daarna voegt ie er nog 'die ik normaliter niet waardeer' aan toe.
Da's dus een onnodige toevoeging, begrijp ik?
Dacht dat ie daarmee bedoelde dat ie geen albums/artiesten waardeert die er ( volgens hem ) op uit zijn om juist die mensen die zich niet echt aangetrokken voelen tot een bepaald genre erbij te halen door een beetje 'anders' te zijn dan al die anderen.
Snap je het nog?.
Zoiets ja. Soort entry-level R&B of een soort genre-mixjes die een nieuw/breed publiek trekken maar bij de 'puristen' niet snel goed vallenquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:47 schreef DO2 het volgende:
Ja, maar daarna voegt ie er nog 'die ik normaliter niet waardeer' aan toe.
Da's dus een onnodige toevoeging, begrijp ik?
Dacht dat ie daarmee bedoelde dat ie geen albums/artiesten waardeert die er ( volgens hem ) op uit zijn om juist die mensen die zich niet echt aangetrokken voelen tot een bepaald genre erbij te halen door een beetje 'anders' te zijn dan al die anderen.
Snap je het nog?.
Nee, als het muziek zou zijn waarvan ie zelf denkt dat ie het ( aan de hand van de cover) wel tof vindt, zou ie niet beginnen met 'Maar fka Twigs is de moeite waard? Vind die cover echt vreselijk dus ging er maar van uit dat...'quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
{[Er is muziek in een genre waar hij niet van houdt, maar hij denkt dat hij dit bij uitzondering wel tof vindt.] Het stuk tussen haken waardeert hij normaliter niet.} Het stuk tussen accolades ging hij vanuit op basis van de albumhoes.
Zo dan? Is dat wat jij zei?
White Lung heeft ook wel wat weg van het inmiddels weer vergeten Pretty Girls Make Graves.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:04 schreef Kerftminister het volgende:
Heb zelf trouwens ook wel iets leuks ontdekt. White Lung - Deep Fantasy. Keiharde Punk met vrouwelijke vocalist, eigenlijk meer Noise Rock, rammelt van alle kanten, maar met veel kracht en plezier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |