SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* za/zo 26/27 juli - Iets bij Kano ofzo
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ons favoriete hersteldrankje:
En soms als we het professioneel aan willen pakken:![]()
![]()
Ik zie trouwens dat Laurens ten dam's snelste tijd op de alpe (via strava) 39:17 is.
Die van armstrong 37:36
Dan is het verschil dus ~1.5 minuut. Dat valt toch wel mee?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
1. Dat valt niet mee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zie trouwens dat Laurens ten dam's snelste tijd op de alpe (via strava) 39:17 is.
Die van armstrong 37:36
Dan is het verschil dus ~1.5 minuut. Dat valt toch wel mee?
2. Het is lastig om te vergelijken met een strava tijd omdat start en eindpunt hoogstwaarschijnlijk niet overeen komen.![]()
3. Het 'nieuwe wielrennen'quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1. Dat valt niet mee.
2. Het is lastig om te vergelijken met een strava tijd omdat start en eindpunt hoogstwaarschijnlijk niet overeen komen.![]()
![]()
Had zaterdag tijdens het fietsen ineens tintelende vingers (middelvinger, ringvinger en pink) en had ook veel moeite met schakelen. Waarschijnlijk iets van een zenuw knel oid. Zijn er hier mensen bekend met zulke blessures? Zo ja, hoe lang duurt het voor het over is (tintelen is gestopt, maar hand is nog niet helemaal capabel) en is het verstandig om weer te fietsen of kan ik beter rust houden?![]()
Snap niet zo goed waarom mensen zo hard één sport gaan verdedigen en supporten. Ik vind het leuk om te wielrennen en het professionele wielrennen te volgen. Voetbal kijk ik graag en volg mijn club ook, moet het alleen niet doen want dan loop ik net zo mank als nu (na een keihard heersende pot squash). Kan me niet voorstellen dat ik er één zou moeten gaan afzeiken om aan te tonen dat ik de andere leuk vind.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Kijk deze lijst, de locatie van nibali en ga dan eens de namen die ooit zijn gepakt of hebben bekend wegstrepen
http://www.chronoswatts.com/en/watts/22/
hou je niemand over
[ Bericht 0% gewijzigd door KnutdeIJsbeer op 11-08-2014 14:08:49 ]![]()
En dit ja.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:01 schreef Fretwork het volgende:
Snap niet zo goed waarom mensen zo hard één sport gaan verdedigen en supporten. Ik vind het leuk om te wielrennen en het professionele wielrennen te volgen. Voetbal kijk ik graag en volg mijn club ook, moet het alleen niet doen want dan loop ik net zo mank als nu (na een keihard heersende pot squash). Kan me niet voorstellen dat ik er één zou moeten gaan afzeiken om aan te tonen dat ik de andere leuk vind.
WielrennenVoetbal
![]()
![]()
Waarom is Nibali niet oranje? Omdat ie getest is? Dat gold voor Armstrong ook ....quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kijk deze lijst, de locatie van nibali en ga dan eens de namen die nooit zijn gepakt of hebben bekend wegstrepen
http://www.chronoswatts.com/en/watts/22/
hou je niemand overSupra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten![]()
Nog niet verwerkt denk ik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:06 schreef Deetch het volgende:
[..]
Waarom is Nibali niet oranje? Omdat ie getest is? Dat gold voor Armstrong ook ....![]()
Kan wel eens gebeuren. Heb het ook nog wel eens als ik te lang in een bepaalde (verkeerde) houding blijf harken en mn stuur onnodig veel te hard vastgrijp. FF wapperen met het handje en 't is wel weer voorbij.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:58 schreef ratatat het volgende:
Had zaterdag tijdens het fietsen ineens tintelende vingers (middelvinger, ringvinger en pink) en had ook veel moeite met schakelen. Waarschijnlijk iets van een zenuw knel oid. Zijn er hier mensen bekend met zulke blessures? Zo ja, hoe lang duurt het voor het over is (tintelen is gestopt, maar hand is nog niet helemaal capabel) en is het verstandig om weer te fietsen of kan ik beter rust houden?
Als het iedere keer, of heel vaak voor komt zou het ook nog met de afstelling van je fiets te maken kunnen hebben geloof ik (dus je reach/drop/etc). Waardoor je je pols in een rare hoek hebt, of met teveel gewicht op je handen leunt. Maar daar heb ik weinig weet van.![]()
Ok bedankt. Dan komt het wss omdat ik zaterdag teveel in dezelfde houding zat icm stuur te hard vastklemmen tijden het harken tegen de wind in. Alleen is de zenuw nu nog steeds niet erg functioneel en zit nu met dilemma wel/niet fietsen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Kan wel eens gebeuren. Heb het ook nog wel eens als ik te lang in een bepaalde (verkeerde) houding blijf harken en mn stuur onnodig veel te hard vastgrijp. FF wapperen met het handje en 't is wel weer voorbij.
Als het iedere keer, of heel vaak voor komt zou het ook nog met de afstelling van je fiets te maken kunnen hebben geloof ik (dus je reach/drop/etc). Waardoor je je pols in een rare hoek hebt, of met teveel gewicht op je handen leunt. Maar daar heb ik weinig weet van.![]()
Draag je wel handschoenen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:21 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ok bedankt. Dan komt het wss omdat ik zaterdag teveel in dezelfde houding zat icm stuur te hard vastklemmen tijden het harken tegen de wind in. Alleen is de zenuw nu nog steeds niet erg functioneel en zit nu met dilemma wel/niet fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |