abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 september 2014 @ 18:49:33 #251
415517 Aberella
Ja dit is een Remqo
pi_144632114
Drebin waar is mijn topic, het is nog niet uit.
  woensdag 17 september 2014 @ 18:52:25 #252
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_144632205
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:49 schreef Aberella het volgende:
Drebin waar is mijn topic, het is nog niet uit.
Jouw topic kun je onderin vinden, in de lijst met gesloten topics.

Nee, precies, het is nog niet uit. Ik hoef hier in KLB geen hele reeks te hebben tot jij het al dan niet uitmaakt. Als het is gebeurd en het is op een bepaalde manier klachtwaardig kun je daar een topic over openen. Tot die tijd vind ik het gezever mooi geweest.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_144632903
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:52 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Jouw topic kun je onderin vinden, in de lijst met gesloten topics.

Nee, precies, het is nog niet uit. Ik hoef hier in KLB geen hele reeks te hebben tot jij het al dan niet uitmaakt. Als het is gebeurd en het is op een bepaalde manier klachtwaardig kun je daar een topic over openen. Tot die tijd vind ik het gezever mooi geweest.
Wanneer is iets echt 'klachtwaardig' dan?

Hoe vaak mensen wel niet een topic openen over iets dat zij zien als een klacht, en het vervolgens gesloten wordt, "want het is geen klacht".

Beetje moeilijk topics posten als ze beoordeeld worden aan de hand van persoonlijke opvattingen van wat 'klachtwaardig' is door moderatoren. :')
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  woensdag 17 september 2014 @ 19:18:47 #254
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_144633115
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:13 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Wanneer is iets echt 'klachtwaardig' dan?

Hoe vaak mensen wel niet een topic openen over iets dat zij zien als een klacht, en het vervolgens gesloten wordt, "want het is geen klacht".

Beetje moeilijk topics posten als ze beoordeeld worden aan de hand van persoonlijke opvattingen van wat 'klachtwaardig' is volgens moderatoren. :')
Nou, het is tamelijk simpel. Als jij je ergens aan ergert, dan kun je daar een topic over openen. En dan heb ik het uiteraard niet over 'help, ik ben mijn ene sok kwijt.' Of iets soortgelijks.

Hetzelfde geldt (en dan kom ik meer bij jou uit, want jij grossiert in de slotjes en daarom ben je hier ook) voor mensen die menen dat dit enkel en alleen bedoeld is voor schijtlolligheden. Een grapje kan soms best, maar bagger en andere onzin gaat dicht. Als jij zin hebt in grapjes, grollen en andere wuftheden, dan past het altijd frivole ONZ wellicht beter bij je.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_144662435
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:18 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Nou, het is tamelijk simpel. Als jij je ergens aan ergert, dan kun je daar een topic over openen. En dan heb ik het uiteraard niet over 'help, ik ben mijn ene sok kwijt.' Of iets soortgelijks.

Hetzelfde geldt (en dan kom ik meer bij jou uit, want jij grossiert in de slotjes en daarom ben je hier ook) voor mensen die menen dat dit enkel en alleen bedoeld is voor schijtlolligheden. Een grapje kan soms best, maar bagger en andere onzin gaat dicht. Als jij zin hebt in grapjes, grollen en andere wuftheden, dan past het altijd frivole ONZ wellicht beter bij je.
Een sok die verloren gaat in de spelonken van de wasmachine is zeker klachtwaardig!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 18 september 2014 @ 16:45:08 #256
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_144662473
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:44 schreef GhpH het volgende:

[..]

Een sok die verloren gaat in de spelonken van de wasmachine is zeker twitterwaardig!
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 18 september 2014 @ 16:52:22 #257
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_144662676
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:44 schreef GhpH het volgende:

[..]

Een sok die verloren gaat in de spelonken van de wasmachine is zeker klachtwaardig!
Sokken moet je natuurlijk eerst in zo'n afsluitbaar netje stoppen voordat je ze in de wasmachine gooit.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_144796783
Een potentiële bestseller is in de kiem gesmoord.

Waarom is deze gesloten? KLB / Copthorne's klachtenbundel
Had het topic anders naar ONZ getrapt.
pi_144797577
quote:
9s.gif Op maandag 22 september 2014 18:42 schreef Homijn het volgende:
Een potentiële bestseller is in de kiem gesmoord.

Waarom is deze gesloten? KLB / Copthorne's klachtenbundel
Had het topic anders naar ONZ getrapt.
Omdat het wederom een user betreft die dolgraag maar zo bekend mogelijk wil zijn en over lijken gaat om dit te bereiken.

Gr gr KLB webcare-team
Ga weg
  maandag 22 september 2014 @ 19:07:22 #260
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_144797671
Een serieuze vraag:
Ik ben realist en kan begrijpen dat men dit soort topics van mij sluit. Wat ik echter niet begrijp is dat etsu op elk topic van mij mag zeggen: Rot op met je topics.. Of die fok! Smiley.
Vind dat oprecht erg irritant, heb al paar keer TR gedaan maar zonder succes.
Nogmaals: Ben heus wel eerlijk als men mij wil bannen soms.. Dan is dat zeer terecht. Wat ik niet terecht vind is dat Etsu mij eindeloos mag provoceren. Ga maar na: In elk topic komt hij zeiken
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
  maandag 22 september 2014 @ 19:08:20 #261
395200 deadprez
One more rail
pi_144797706
#teamEtsu
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_144798422
quote:
14s.gif Op maandag 22 september 2014 19:05 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Omdat het wederom een user betreft die dolgraag maar zo bekend mogelijk wil zijn en over lijken gaat om dit te bereiken.

Gr gr KLB webcare-team
Is er ook al een KLB-webcare-team? Eerder was er al een KLB-interventieteam.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 22 september 2014 @ 19:39:07 #263
206731 Mortaxx
Doomer
pi_144799130
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 19:07 schreef jantjevertonghen het volgende:
Een serieuze vraag:
Ik ben realist en kan begrijpen dat men dit soort topics van mij sluit. Wat ik echter niet begrijp is dat etsu op elk topic van mij mag zeggen: Rot op met je topics.. Of die fok! Smiley.
Vind dat oprecht erg irritant, heb al paar keer TR gedaan maar zonder succes.
Nogmaals: Ben heus wel eerlijk als men mij wil bannen soms.. Dan is dat zeer terecht. Wat ik niet terecht vind is dat Etsu mij eindeloos mag provoceren. Ga maar na: In elk topic komt hij zeiken
Als zelfs een lieve, rustige jongen als Etsu zulke taal gaat uitslaan ligt het misschien een heel klein beetje aan jezelf. Kap gewoon met je die onzin van je
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 22 september 2014 @ 21:30:07 #264
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_144803866
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:10 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ach jullie zijn met ze alle tegen mij en vergeven me nooit. Dan ben je slecht mens, ik zal wel minder posten
Je hoeft van mijn niet per se minder te posten, maar er is jou al vaker verteld dat je moet ophouden met het posten van waardeloze topics. Als je dat dan toezegt, maar vervolgens weer allerlei debiele topics maakt, dan verspeel je je krediet natuurlijk wel erg snel. En ik ben trouwens niet 'tegen' jou; ik sluit geen topic omdat jij 'm gemaakt hebt, maar omdat ie kut is.
Wat mij wel opvalt, is dat jij vaak degene blijkt te zijn die dan zo'n kuttopic heeft gemaakt. En als je topic dan is gesloten, maak je gewoon nog een paar topics aan terwijl je weet dat ze zullen worden gesloten.

Dat soort ongein wordt doorgaans niet gewaardeerd. Niet door mij, niet door mijn waarde collegae en niet door de andere users, die zich overigens wel mogen onthouden van commentaar in dit topic.

Stop wat moeite in je topic, maak geen topics puur om aandacht te krijgen, ga niet door als je topic wordt gesloten en jij bent hier net zo welkom als ieder ander
  maandag 22 september 2014 @ 23:02:54 #265
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_144808022
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 21:30 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Je hoeft van mijn niet per se minder te posten, maar er is jou al vaker verteld dat je moet ophouden met het posten van waardeloze topics. Als je dat dan toezegt, maar vervolgens weer allerlei debiele topics maakt, dan verspeel je je krediet natuurlijk wel erg snel. En ik ben trouwens niet 'tegen' jou; ik sluit geen topic omdat jij 'm gemaakt hebt, maar omdat ie kut is.
Wat mij wel opvalt, is dat jij vaak degene blijkt te zijn die dan zo'n kuttopic heeft gemaakt. En als je topic dan is gesloten, maak je gewoon nog een paar topics aan terwijl je weet dat ze zullen worden gesloten.

Dat soort ongein wordt doorgaans niet gewaardeerd. Niet door mij, niet door mijn waarde collegae en niet door de andere users, die zich overigens wel mogen onthouden van commentaar in dit topic.


Stop wat moeite in je topic, maak geen topics puur om aandacht te krijgen, ga niet door als je topic wordt gesloten en jij bent hier net zo welkom als ieder ander
Verdomme Huge, je blijkt helemaal geen klootzak te zijn. Met zo n reactie kan ik wat en doet me beseffen dat ik zelf het probleem ben. Zo eerlijk kan ik soms ook zijn.
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_144808156
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 23:02 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Verdomme Huge, je blijkt helemaal geen klootzak te zijn. Met zo n reactie kan ik wat en doet me beseffen dat ik zelf het probleem ben. Zo eerlijk kan ik soms ook zijn.
Wees eerlijk, dit is niet de eerste keer dat je deze feedback hoort. Maar dat snap je zelf wel best.
  maandag 22 september 2014 @ 23:09:18 #267
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_144808241
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 21:30 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Je hoeft van mijn niet per se minder te posten, maar er is jou al vaker verteld dat je moet ophouden met het posten van waardeloze topics. Als je dat dan toezegt, maar vervolgens weer allerlei debiele topics maakt, dan verspeel je je krediet natuurlijk wel erg snel. En ik ben trouwens niet 'tegen' jou; ik sluit geen topic omdat jij 'm gemaakt hebt, maar omdat ie kut is.
Wat mij wel opvalt, is dat jij vaak degene blijkt te zijn die dan zo'n kuttopic heeft gemaakt. En als je topic dan is gesloten, maak je gewoon nog een paar topics aan terwijl je weet dat ze zullen worden gesloten.

Dat soort ongein wordt doorgaans niet gewaardeerd. Niet door mij, niet door mijn waarde collegae en niet door de andere users, die zich overigens wel mogen onthouden van commentaar in dit topic.

Stop wat moeite in je topic, maak geen topics puur om aandacht te krijgen, ga niet door als je topic wordt gesloten en jij bent hier net zo welkom als ieder ander
Ik vind t soms ook gewoon grappig om een janktopic te openen waar ik 50 geirriteerde reacties op krijg: Je blijkt een redelijke vent te zijn, als je ECHT wil dat ik daarmee stop zal ik daar zeer zeker aan gaan denken. Zal het respecteren.
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
  maandag 22 september 2014 @ 23:10:14 #268
395200 deadprez
One more rail
pi_144808275
Royal sadness dit.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 22 september 2014 @ 23:28:02 #269
206731 Mortaxx
Doomer
pi_144809019
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 23:23 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Doe ik eens aardig ga je weer zo mauwen. Doe gewoon een keer aardig, eeeen keer!
Doe gewoon een keer normaal.

En iedereen die hier niets te zoeken heeft mag wel weer wegblijven hier :* blijf niet verwijderen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 24 september 2014 @ 18:36:30 #270
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_144864002
kut blauwetijger pikt de TT in SC
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 24 september 2014 @ 18:39:57 #271
206731 Mortaxx
Doomer
pi_144864161
quote:
18s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:36 schreef madeliefff het volgende:
kut blauwetijger pikt de TT in SC
Verschrikkelijk
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 24 september 2014 @ 18:40:22 #272
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_144864181
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:39 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Verschrikkelijk
met jou praat ik niet
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_144896159
Dat hugecooll moeite heeft met homoseksualiteit hoeft van mij niet zo zwaar door te klinken in z'n slotjes. Mijn laatste gay-topic is inmiddels echt al weer maanden geleden, hoeft hij niet te doen alsof ik dat dagelijks doe. Het is gewoon een terechte klacht, maar omdat ik toevallig homoseksueel ben is het "aanstootgevend". Dat vind hugecooll in ieder geval.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  donderdag 25 september 2014 @ 16:42:24 #274
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_144896224
quote:
2s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dat hugecooll moeite heeft met homoseksualiteit hoeft van mij niet zo zwaar door te klinken in z'n slotjes. Mijn laatste gay-topic is inmiddels echt al weer maanden geleden, hoeft hij niet te doen alsof ik dat dagelijks doe. Het is gewoon een terechte klacht, maar omdat ik toevallig homoseksueel ben is het "aanstootgevend". Dat vind hugecooll in ieder geval.
Jij doet het er wel gewoon vaak om dus snap het wel.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 25 september 2014 @ 16:46:58 #275
206731 Mortaxx
Doomer
pi_144896383
quote:
2s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dat hugecooll moeite heeft met homoseksualiteit hoeft van mij niet zo zwaar door te klinken in z'n slotjes. Mijn laatste gay-topic is inmiddels echt al weer maanden geleden, hoeft hij niet te doen alsof ik dat dagelijks doe. Het is gewoon een terechte klacht, maar omdat ik toevallig homoseksueel ben is het "aanstootgevend". Dat vind hugecooll in ieder geval.
Los daarvan, Waarom die fipo en sepo van jou? Op deze manier zet je zelf al de verbaggering van je topic in.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Forum Admin donderdag 25 september 2014 @ 16:47:42 #276
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_144896412
quote:
2s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dat hugecooll moeite heeft met homoseksualiteit hoeft van mij niet zo zwaar door te klinken in z'n slotjes. Mijn laatste gay-topic is inmiddels echt al weer maanden geleden, hoeft hij niet te doen alsof ik dat dagelijks doe. Het is gewoon een terechte klacht, maar omdat ik toevallig homoseksueel ben is het "aanstootgevend". Dat vind hugecooll in ieder geval.
quote:
11s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
ik snap natuurlijk dat ik behoorlijk onweerstaanbaar ben en een gewillig kontje als de mijne kan men niet links laten liggen,
:') Dan moet je nu niet gaan piepen natuurlijk. Als je onverhoopt toch serieus was dan zou ik dit soort crap uit mijn topic laten en het eens in R&P proberen.
pi_144896475
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:46 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Los daarvan, Waarom die fipo en sepo van jou? Op deze manier zet je zelf al de verbaggering van je topic in.
Dat bedacht ik me ook al vrij snel dat dat niet zo heel handig was, maar dat komt misschien wel, omdat ik die verbaggering al erg voel aankomen. En ik vind een Ha gay, of TS is hommo, een stuk prettiger als "TS, is een kk vieze zieke kut pedo" of een variant daarop.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_144896494
quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

[..]

:') Dan moet je nu niet gaan piepen natuurlijk. Als je onverhoopt toch serieus was dan zou ik dit soort crap uit mijn topic laten en het eens in R&P proberen.
Ja, gvd, het is KLB en geen R&P, een garpje moet toch kunnen. Zonder zo'n opmerking krijg ik ook meteen een trap naar R&P en daar de verwijten dat het allemaal mijn schuld is :')

PS: Maar het schrappen van die ene zin en het weghalen van alle reacties zou wel een leuke oplossing zijn :*
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  donderdag 25 september 2014 @ 16:53:48 #279
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_144896597
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Dat bedacht ik me ook al vrij snel dat dat niet zo heel handig was, maar dat komt misschien wel, omdat ik die verbaggering al erg voel aankomen. En ik vind een Ha gay, of TS is hommo, een stuk prettiger als "TS, is een kk vieze zieke kut pedo" of een variant daarop.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:50 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ja, gvd, het is KLB en geen R&P, een garpje moet toch kunnen. Zonder zo'n opmerking krijg ik ook meteen een trap naar R&P en daar de verwijten dat het allemaal mijn schuld is :')
Ik wilde eigenlijk de vraag posten of je string toevallig te strak zit, maar ik denk dat het inmiddels zo uitgelubberd en gevoelloos is daar achter dat je dat niet meer voelt.

Maar even zonder dollen. Het is natuurlijk het zoveelste escape-topic van je. Als je nu serieus problemen hebt met mensen die helpen vreemd gaan, en dan met name de gedachte daarachter, kun je beter naar R&P gaan, zoals Opa zegt, en dan die lolligheden uit je OP laten.
Lijkt mij persoonlijk een prima plan.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  donderdag 25 september 2014 @ 17:19:37 #280
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_144897374
Ik heb overigens niks tegen homoseksualiteit, ik heb iets tegen jouw 'haha kijk mij homoseksueel zijn, daar gaan jullie vast negatief op reageren' manier van posten.
pi_144897587
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:19 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb overigens niks tegen homoseksualiteit, ik heb iets tegen jouw 'haha kijk mij homoseksueel zijn, daar gaan jullie vast negatief op reageren' manier van posten.
Och och, dat het aantal roepende homo-haters op FOK! nou zo groot is en dat daar weinig tot niets tegen wordt gedaan is niet mijn schuld. Ik open topics die vergelijkbaar zijn met die van andere users. Die andere users krijgen een stuk minder backfire dan ik en dat komt niet omdat ik die negatieve aandacht vraag. Het was een topic over vreemdgaan, dat ik toevallig homo ben en dit niet bewust verberg in dat topic betekend natuurlijk niet dat ik aan het uitlokken ben.
Ik ben toch wel de laatste die zich echt wat aantrekt van de backfire, zoals misschien de laatste tijd wel te merken is aan het grote aantal reports dat ik plaats sinds dat ene topic in R&P, om te zorgen dat posts die over de streef gaan gewoon bij de mods bekend zijn, i.p.v. dat ik er zelf op in ga.

Maar weetje, ik gun het je deze keer, de andere mods hadden eerst ook best wel moeite met mijn topics en durven mij nu indien nodig ook gewoon feedback te geven. I.P.V. "Verzonne topic" te roepen.

xx Demon
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  donderdag 25 september 2014 @ 17:32:28 #282
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_144897710
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:27 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Och och, dat het aantal roepende homo-haters op FOK! nou zo groot is en dat daar weinig tot niets tegen wordt gedaan is niet mijn schuld. Ik open topics die vergelijkbaar zijn met die van andere users. Die andere users krijgen een stuk minder backfire dan ik en dat komt niet omdat ik die negatieve aandacht vraag. Het was een topic over vreemdgaan, dat ik toevallig homo ben en dit niet bewust verberg in dat topic betekend natuurlijk niet dat ik aan het uitlokken ben.
Ja goed, je verbergt ook bewust niet dat je vooral op het jongere deel van de homoseksuele gemeenschap valt. Dat dat anderen provoceert is ook niet direct jouw schuld, maar toch wordt het niet gewaardeerd.
quote:
Ik ben toch wel de laatste die zich echt wat aantrekt van de backfire, zoals misschien de laatste tijd wel te merken is aan het grote aantal reports dat ik plaats sinds dat ene topic in R&P, om te zorgen dat posts die over de streef gaan gewoon bij de mods bekend zijn, i.p.v. dat ik er zelf op in ga.

Maar weetje, ik gun het je deze keer, de andere mods hadden eerst ook best wel moeite met mijn topics en durven mij nu indien nodig ook gewoon feedback te geven. I.P.V. "Verzonne topic" te roepen.

xx Demon
Om heel eerlijk te zijn maakt het me niet zo veel uit of jij je iets aantrekt van een backfire, dat is namelijk inherent aan provoceren. En verder geloof ik dat mijn feedback vrij duidelijk was en is.

XOXO hugey

[ Bericht 1% gewijzigd door hugecooll op 25-09-2014 17:53:20 ]
pi_144898232
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:32 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ja goed, je verbergt ook bewust niet dat je vooral op het jongere deel van de homoseksuele gemeenschap valt. Dat dat anderen provoceert is ook niet direct jouw schuld, maar toch wordt het niet gewaardeerd.
Daar zit toch wel degelijk verschil in. Nu moet ik wel toegeven dat ik geen spijt heb van het open zijn over die gevoelens aangezien ik op FOK! tot nu toe meer support heb gehad dan van de hulpverlening hier. Dat het niet door iedereen gewaardeerd wordt is volgens mij ook weer niet zo heel erg relevant. Die discussie verdiend ook een platvorm. Er zijn zat andere meningen die door meerderheden op FOK! niet worden gesupport.
quote:
[..]

Om heel eerlijk te zijn maakt het me niet zo veel uit of jij je iets aantrekt van een backfire, dat is namelijk inherent aan provoceren. En verder geloof ik dat mijn feedback vrij duidelijk was en is, voor het geval je het idee had dat ik geen feedback durf te geven.

XOXO hugey
Dat andere zich opgeFOK!t voelen door mijn gevoelens, overtuigingen en bezigheden lijkt mij nimmer reden om me er te veel over in te houden. Bij veel van mijn topics/posts missen alle details en is het eigenlijk een opervlakkige opsomming van meningen en gebeurtenissen. Dat een hitsige opmerking daar tussendoor niet zo gewaardeerd wordt, daar kan ik nog wel inkomen. Dat dat als provoceren wordt gezien is dan wel weer enorme onzin, maar ook jou staat het vrij daar een eigen opvatting over te hebben.
Als het je nou echt om dat garpje erin gaat, zeg dat dan alsjeblieft gewoon, dan kan ik daar in het vervolgt gewoon rekening mee houden.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  donderdag 25 september 2014 @ 18:02:15 #284
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_144898444
Het gaat me niet 'alleen' om dat grapje erin, hoewel ik toen wel de beslissing maakte om 'm op slot te gooien.

quote:
vandaag voor de zoveelste keer seks gehad met een jongen die in een relatie zit
Je hebt het er maar druk mee. Een typische "meh, daar gaan we weer" opening.

quote:
De meeste ervan zitten achter mij aan en na wat positieve aandacht en een paar drankjes ben ik niet echt iemand die snel nee zegt.
Kijk mij populair zijn

quote:
Ik snap natuurlijk dat ik behoorlijk onweerstaanbaar ben en een gewillig kontje als de mijne kan men niet links laten liggen
=
quote:
Ik snap natuurlijk dat ik behoorlijk onweerstaanbaar ben en een gewillig kutje als de mijne kan men niet links laten liggen
Da's sowieso :W @ je topic

Maar overall is het dus gewoon een typisch popiejopie topic waar eigenlijk niemand op zit te wachten. Ook niet in heteroseksuele vorm dus. Als je een onderwerp serieuzer wil bespreken, schiet het dus niet op om al bij voorbaat je topic te verkrachten. En dat is dus nog even los van je fipo en sepo.

Maar goed, tot zover mijn uitleg.
pi_144898767
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:02 schreef hugecooll het volgende:
Het gaat me niet 'alleen' om dat grapje erin, hoewel ik toen wel de beslissing maakte om 'm op slot te gooien.

[..]

Je hebt het er maar druk mee. Een typische "meh, daar gaan we weer" opening.
Zo voeld het inderdaad ook, dat ik het alweer heb gedaan. Tevens was het ook een verwijzing naar: KLB / Alcoholisme
quote:
[..]

Kijk mij populair zijn
Ben er anders niet erg trots op en dat laat ik ook vaak zat merken. En met dat hun achter mij aan zitten, geef ik aan dat ik niet achter hun aan zit. Dat leek me toch wel duidelijk en dat heeft weinig met populariteit te maken, maar gewoon simpelweg dat ik niet erg zoekende ben naar potentieel materiaal. Ze komen kennelijk op mij af, omdat ik een makkelijke prooi ben.
quote:
[..]

=

[..]

Da's sowieso :W @ je topic

Maar overall is het dus gewoon een typisch popiejopie topic waar eigenlijk niemand op zit te wachten. Ook niet in heteroseksuele vorm dus. Als je een onderwerp serieuzer wil bespreken, schiet het dus niet op om al bij voorbaat je topic te verkrachten. En dat is dus nog even los van je fipo en sepo.

Maar goed, tot zover mijn uitleg.
Dat hele geklaag over mijn "popiejopie" vertoning snap ik trouwens echt helemaal niet. Ik heb juist altijd het commentaar gekregen dat ik me eens een keer niet zo aan moest stellen en in de slachtoffer rol moet kruipen. Echt, wat is het nou. Vage shit hier op FOK! :')
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  donderdag 25 september 2014 @ 18:19:44 #286
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_144898801
Je betrekt mijn reactie te veel op jezelf. Ik kijk naar je topic en denk: meh, daar gaan we weer.
Ook die popiejopievertoning slaat niet op jou, maar op je topic.
Het lekker provoceren met je homoseksualiteit ging over jou.
pi_144899400
- klaar nu hoor -

[ Bericht 96% gewijzigd door Frank_Drebin op 25-09-2014 18:46:14 ]
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_145040584
KLB / Malloot die nu ineens zijn speakers open knalt

Reacties zeggen genoeg. Verwijdering please.
  dinsdag 30 september 2014 @ 04:11:59 #289
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_145042469
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:18 schreef GhpH het volgende:
KLB / Malloot die nu ineens zijn speakers open knalt

Reacties zeggen genoeg. Verwijdering please.
Verwachtte je daar serieuze reacties op?
pi_145153908
Kan iemand user Clingehael door de kloondetector halen? Hoogstwaarschijnlijk een kloon van de gebande Abraham/MeningVanNelson/Gilles-de-la-Tourette.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 14:12:42 #291
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_145155198
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:28 schreef hoink581 het volgende:
Kan iemand user Clingehael door de kloondetector halen? Hoogstwaarschijnlijk een kloon van de gebande Abraham/MeningVanNelson/Gilles-de-la-Tourette.
Zal het eens aankaarten.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_145155222
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 14:12 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Zal het eens aankaarten.
Toppertje Frank.
  maandag 6 oktober 2014 @ 18:54:41 #293
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_145264270
Kan die freubelreeks niet centraal geplaatst worden?
pi_145264953
Mortaxx wat doe je :(
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 6 oktober 2014 @ 19:11:13 #295
206731 Mortaxx
Doomer
pi_145265070
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:08 schreef hoink581 het volgende:
Mortaxx wat doe je :(
Laat hem met rust joh. Er is vast een reden dat hij het hier niet zet. Hoeft een ander het niet voor hem te doen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_145265113
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:11 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Laat hem met rust joh. Er is vast een reden dat hij het hier niet zet. Hoeft een ander het niet voor hem te doen
Dat mag niet, maar downies aborteren omdat het downies zijn wel. ONETHISCH ZEG IK JE :r
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 6 oktober 2014 @ 19:18:07 #297
206731 Mortaxx
Doomer
pi_145265449
quote:
8s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:11 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dat mag niet, maar downies aborteren omdat het downies zijn wel. ONETHISCH ZEG IK JE :r
Het leven is niet eerlijk
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_145283295
Lapo
pi_145283296
Wil
pi_145283297
Ik
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')