Hallo lieve FOK!(st)ertjes,
Vandaag heb ik voor de zoveelste keer seks gehad met een jongen die al in een relatie zit. In eerste instantie vind ik het niet mijn verandwoordelijkheid dat die jongens vreemd gaan. De meeste ervan zitten achter mij aan en na wat positieve aandacht en een paar drankjes ben ik niet echt iemand die snel nee zegt.
Nu was dit nog middelmatige seks ooit en heb ik dat vrouwtje nog nooit ontmoet. Dus om haar is het me sowieso niet te doen. Toch knaagd het enigszins aan me dat de afgelopen 6 mensen waarr ik seks mee heb gehad in die tijd er een relatie op na hielden.
Ik snap natuurlijk dat ik behoorlijk onweerstaanbaar ben en een gewillig kontje als de mijne kan men niet links laten liggen, maar toch snap ik dan niet echt waarom zei zonodig een vaste geslote relatie moeten hebben. Waarom zou je haar nou voor gaan liegen.
De halve stad is op de hoogte van de vreemgangers, maar voor zover ik weet de partners in kwestie niet. Nu is het ergens ook best wel een goed gevoel om te weten dat je de macht in handen hebt om iemands relatie te verwoesten en dat je dat misschien ook al wel hebt gedaan, maar toch voel ik me enigszins schuldig Ik heb het simpelweg niet zo op liegen, dus dat doe ik ook zelf niet. Snap niet hoe andere dat volhouden.
Klacht: Mannen die vreemdgaan en er geen schuldgevoel op na weten te houden, terwijl ik er aan meewerken.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson