Kan gebeuren dat je iets niet ziet! Ik word er enkel moe van en zou eigenlijk willen dat men wat strenger optreed in de FB. Maar bedankt voor je antwoord Frank, ik wens jou een fijne avond verder en veel succes om hier de gemoederen te sussen. Het moest me gewoon even van mijn hart.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had het eerlijk gezegd niet gezien. Dat hoort er ook niet thuis nee, dat klopt.

Bedankt voor je uitleg en sorry dat ik me zo liet gaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nou. Wat verbolgenheid ineens.
Ik houd er overigens nooit zo van als mensen meteen gaan wijzen naar andere topics, hoewel die ene van bapple wel dicht kan overigens, maar die zie ik nu pas.
Maar ik gooide jouw topic dicht om het volgende (daarbij nam ik die reactie als quote, omdat ik daar in zag staan 'voor iedere hersenscheet een topic'): jij valt me de laatste tijd wel een beetje op. Niet alles wat jij opent is slecht, maar als jij een topic opent wat neerkomt op 'gisteren liet ik me slecht uit over Michael Jackson, dat was verkeerd van mij, hierbij dus een topic omdat hij morgen jarig zou zijn en ik zo van zijn muziek hield' dan gooi ik dat dicht. Dat had je ook makkelijk in je lopende topic kunnen plaatsen.
En dus gooide ik het dicht. Dat overkomt bijna iedereen weleens. En die reactie die ik als quote nam hoef je helemaal niet zo zwaar aan te tillen. Nergens voor nodig, zo serieus en ernstig is het ook allemaal weer niet.

Prima.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:28 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg en sorry dat ik me zo liet gaan.
Ik kan beter wat gas terug nemen en een beetje afkoelen. Ik wens iedereen een fijne avond.

quote:

quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:16 schreef .sfinx het volgende:
Het is maar een forum levenswijze hoor. Jeez

quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:11 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Aldus een Marokkaan. Europees voetbal is alleen voor Europeanen. Ga lekker Casablanca of Rabat volgen.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:46 schreef Aiciu het volgende:
In Italië gaan ze een stuk beter om met illegalen. Gewoon klappen en uitzetten![]()
Scheepsrampen bij Lampedusa
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:24 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ga je huid schaven, misschien wordt je ooit blank.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:29 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Jij bent net zo erg als al die kamelenridders.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:29 schreef Aiciu het volgende:
Ze zouden je uitkering moeten stoppen en en je op straat laten leven.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:32 schreef Aiciu het volgende:
Maar de Russen zijn er al mee begonnen, het wordt tijd om het oude land terug te pakken en de mensen te verjagen.
Mag deze randdebiel gewoon weg?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:39 schreef Aiciu het volgende:
Beter komt Rusland Nederland bezetten. En behandelen ze de moslims als Tsjetsjenen

Weggehaald.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Mag deze randdebiel gewoon weg?

Kan jij haar niet aan Kenneth Vermeer koppelen?quote:Op maandag 1 september 2014 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Kan Sansoufi niet een voetbaltopic krijgen?

Ik praat niet meer met Kenneth sinds gisterenquote:Op maandag 1 september 2014 19:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kan jij haar niet aan Kenneth Vermeer koppelen?

Vandaar ook deze suggestiequote:Op maandag 1 september 2014 19:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met Kenneth sinds gisteren

Zal hem even appen jaquote:

Jawel, ik log net in, ga het zo ruimen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:13 schreef Copthorne het volgende:
In KLB zijn 19 van de hoogste 25 topics van PausNicolaas. Fijn dat iemand de moeite neemt om topics te openen, maar overdrijft deze user niet een beetje?

Thanks.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jawel, ik log net in, ga het zo ruimen.

Naar die andere posts kijk ik later en het is geen topicdiarree in dit geval, het is een bepaalde user die het leuk vindt 15-20 topics omhoog te trappenquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:43 schreef Copthorne het volgende:
Mij werd recent verweten dat ik "voor elke fucking scheet een debiel topic open":
[..]
[..]
Vervolgens werd ik in een ander topic weggezet als een echte baggeraar:
[..]
[..]
Even een kleine greep uit de OP's van vandaag:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Voor de goede orde: dit zijn openingsposts. Vaak niet meer dan één zin lang. Het is krom dat mij wordt verweten dat ik teveel rotzooi open door mensen die zelf amper topics openen, terwijl dit het algemene niveau van KLB is.
En dan heb ik het nog niet eens over de onvervalste topicdiarree van PausNicolaas:
[ afbeelding ]

Vandaar. Ik plaatste het vlak na jouw antwoord, vandaar de edit.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Naar die andere posts kijk ik later en het is geen topicdiarree in dit geval, het is een bepaalde user die het leuk vindt 15-20 topics omhoog te trappen

WAT PLAATS JIJ MIJ HIERquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:45 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Vandaar. Ik plaatste het vlak na jouw antwoord, vandaar de edit.

We verwijderen nooit zomaar topics. Als je een topic aanmaakt kan het zijn dat je je niet kunt vinden in de reacties, maar goed, zo werkt dat.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:34 schreef itsemientje het volgende:
forum.fok.nl/topic/2146170
Ik had topic aangemaakt maar was vergeten dat op fok zulke klerelijers zitten.![]()
Kan je verwijderen. Thanks.

Eens. Klb is meer en meer een onz2.0 geworden.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
Kan er nou serieus eens wat worden gedaan aan alle dagboektopics, de 'Hihi, zie mij eens grappig zijn!' topics, de ' Ik kom aandacht te kort!' topics en verzonnen topics? Het lijkt hier de afgelopen paar maanden wel een speeltuin voor kleuters. Vooral een paar users hebben blijkbaar een soort dagelijkse topicqouta die de moeten halen lijkt het wel.

Dagboektopics zijn leuk, watsmetjou?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
Kan er nou serieus eens wat worden gedaan aan alle dagboektopics, de 'Hihi, zie mij eens grappig zijn!' topics, de ' Ik kom aandacht te kort!' topics en verzonnen topics? Het lijkt hier de afgelopen paar maanden wel een speeltuin voor kleuters. Vooral een paar users hebben blijkbaar een soort dagelijkse topicqouta die de moeten halen lijkt het wel.

Jawel. Het zal alleen wat sneller gesloten worden als er vers bloed is binnenkort.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |