Als er op dergelijke wijze over kinderen van een jaar of 13 gesproken wordt, wel, dan vind ik het wel mooi geweest. Daarom is dat topic op slot.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:16 schreef Fascination het volgende:
KLB / Verlegen zijn bij crush
Hoezo is dit topic op slot?
yupquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:37 schreef NotYou het volgende:
TTK / Zomercolumn. staat in het verkeerde subforum, hoort natuurlijk in: Theater, Taal & Kunst
Hij zegt alleen dat hij verliefd is op een dertienjarige jongen. Dat is al een brug te ver?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als er op dergelijke wijze over kinderen van een jaar of 13 gesproken wordt, wel, dan vind ik het wel mooi geweest. Daarom is dat topic op slot.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:10 schreef beverton het volgende:
[..]
Ja klopt, maar mijn vriendin is er achtergekomen en nu is het uit
Of hij wilt zeggen dat hij zijn vriendin heeft kwijtgeraakt door die keer seks achter de keet van het eerste topic. In dat geval dekken beide topics dezelfde lading en kan er een wel dicht toch?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:39 schreef beverton het volgende:
Het probleem is echter dat mijn vriendin er vanochtend achter is gekomen dat ik vreemd gegaan ben en ze heeft het uitgemaakt
Ik zal er dadelijk eens naar kijken, dr. Watson.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:57 schreef Spongeboss het volgende:
KLB / Vreemdgaan
KLB / Kleine pener
Kan iemand mij uitleggen of heeft deze ts vriendinnen die hij van de voorraadplank regelt, of is dit bewijs dat het verzonnen is?
Iedere speurder kan lezen dat in beide gevallen zijn vriendin het uitmaakt, en hoeveel tijd zit tussen beide topics? Exactemundo.
[..]
[..]
Of hij wilt zeggen dat hij zijn vriendin heeft kwijtgeraakt door die keer seks achter de keet van het eerste topic. In dat geval dekken beide topics dezelfde lading en kan er een wel dicht toch?
gr gr gr gr gr gr de vriendelijke buurtwatch spongeboss...
Prima dat je meedenkt maar je hoeft niet ieder beverton-topic hier te melden hoor. We zien ze zelf ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:43 schreef Spongeboss het volgende:
KLB / Te veel discussie online :')
Zeer smakenloze paint in het topic, en het zwart maken van andere users zoals hij doet vind ik zeer storend.
Omdat het geen officiële reeks mag worden. En er wordt verder gegaan in een bestaand topicquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:33 schreef CookieSlikker het volgende:
Nachtbagger klacht.
Waarom kon er niet gewoon verder worden gegaan in het bestaande topic.![]()
Er werd toch niet gepost tussen 6:00 en 23:00.
Veel makkelijker ook. Kan je ook reeksen en dan niet meer 6 de zelfde nummers op een rij.
Desnoods een scriptje dat posten blokkeert overdag.
Subklacht: en dan de niet officiele #5 open laten
Het is hier wel mooi geweest met elkaar aangeven. De notoire zijn bij ons bekend.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:35 schreef beverton het volgende:
Mag Spongegay eens aangesproken worden op zijn gedrag?
Omdat de topic titel en de op niet veel meer waren dan een persoonsgegevens en persoonsgegevens willen we niet op FOK!quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:49 schreef beverton het volgende:
Vraagje, beste heren: waarom worden sommige topics gesloten en een ander compleet verwijderd?
Oké, bedankt voor de uitlegquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Omdat de topic titel en de op niet veel meer waren dan een persoonsgegevens en persoonsgegevens willen we niet op FOK!
Ik ken de regels in KLB niet (eerste keer dat ik hier een topic open volgens mij). Gaf dat al aan... Ik dacht op deze manier "fatsoenlijk" te zijn, omdat ik de laatste post had, maar mij is het (natuurlijk) om het even verder.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:05 schreef Spongeboss het volgende:
KLB / hart en hersenen in gevecht #2
Er mogen geen reeksen en ik zie deze reeks graag dicht als oude topic starter en vinder van het topics dat tegen mijn wil in een reeks is geworden.. Ter vervanging heb ik in wetenschap een topics geopend naar mijn mening past de discussie zoals die is ontstaan daar dan ook veel beter. En heeft de discussie die er nu ontstaan is niets te doen met een klacht. Er is een tijd en plek voor alles maar dat is ditmaal niet in KLB.
Bedankt alvast!
Als mensen dit lezen die boos zijn dat het topic dicht gaat: W&T / Kan wetenschap bewijzen dat iets niet bestaat wanneer het geen---- Hier past het beter en ik nodig jullie dan ook uit daar mee te doen.
De regels in KLB zijn normaal dat er geen reeksen komen, soms zijn er uitzonderingen die mods openlaten ik noem bijvoorbeeld een nachtbagger in KLB. Deze wordt dan wel gedoogd meen ik, in ieder geval normaal hebben ze liever 'geen' reeksen maar het verschilt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:11 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik ken de regels in KLB niet (eerste keer dat ik hier een topic open volgens mij). Gaf dat al aan... Ik dacht op deze manier "fatsoenlijk" te zijn, omdat ik de laatste post had, maar mij is het (natuurlijk) om het even verder.
Is goed hoor, bedankt voor je uitleg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De regels in KLB zijn normaal dat er geen reeksen komen, soms zijn er uitzonderingen die mods openlaten ik noem bijvoorbeeld een nachtbagger in KLB. Deze wordt dan wel gedoogd meen ik, in ieder geval normaal hebben ze liever 'geen' reeksen maar het verschilt.
Maar zeker omdat het topic een discussie werd en niet meer over een klacht ging had het geen rechtsbestaan in KLB. Volgende keer even nadenken als je een topic doet reeksen vooral 'waar ging de discussie over en heeft het iets te doen met KLB.'
Verder lijkt het me geen ramp maar ik ben geen mod ik wilde alleen even uitleggen hoe het werkt in KLB.
Met vriendelijke en warme gr spongeboss.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |