Ze moesten de airco daar eens uitdraaien in die moskeeën. Moet je eens kijken hoe die mensen zich moeten inpakken als ze heengaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Op weg naar de moskee om vreedzaam te gaan bidden ...
Ten eerste weer zwaar offtopic. Omdat er ergens anders in de wereld gebied bezet wordt maakt de bezetting van Israel toch niet opeens goed of wel?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:58 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Laten we het dan even, vanwege je armbandje, over Tibet hebben: schattingen zijn dat er meer dan een miljoen Tibetanen door de Chinese bezetting overleden zijn. Maar Israël is agressiever ...
Er zijn daar beperkingen op religie (zo niet in de Palestijnse gebieden, noch in Israël), beperkingen op de vrijheid van meningsuiting (zo niet in de Palestijnse gebieden, noch in Israël), beperkingen op bijeenkomsten (zo niet in de Palestijnse gebieden, noch in Israël), etc.
klopt, daar werden raketten bewaard,quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:38 schreef Japie77 het volgende:
Een joodse jongen die de waarheid vertelt:
Hij heeft het er oa over dat Israel een paar dagen geleden een universiteit heeft gebombardeerd.
Ook al zou dat waar zijn dan nog bombardeer je dus willens en wetens een plaats waar duizenden kinderen elke dag naar school gaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:43 schreef homme7 het volgende:
[..]
klopt, daar werden raketten bewaard,
Niet zwaar off topic, het gaat erom dat dit conflict onevenredig veel aandacht krijgt, terwijl andere conflicten, die veel meer slachtoffers kennen, onderbelicht blijven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ten eerste weer zwaar offtopic. Omdat er ergens anders in de wereld gebied bezet wordt maakt de bezetting van Israel toch niet opeens goed of wel?
Ten tweede graag een bron voor dat miljoen slachtoffers want ik lees nl hele andere getallen. In de getale van een paar duizend.
Nee, je brengt willens en wetens die duizenden kinderen in gevaar door ze als schild te gebruiken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:58 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ook al zou dat waar zijn dan nog bombardeer je dus willens en wetens een plaats waar duizenden kinderen elke dag naar school gaan.
Aangezien er maar 3 miljoen tibetanen zijn lijkt me het sterk dat de chinezen er een miljoen vermoord hebben, jou niet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:01 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Niet zwaar off topic, het gaat erom dat dit conflict onevenredig veel aandacht krijgt, terwijl andere conflicten, die veel meer slachtoffers kennen, onderbelicht blijven.
De getallen heb ik van Wikipedia gehaald.
Ik zou mijn buurman geen reden geven om op mij te schieten door al tig jaar zijn huis bezet te houden, hem te vernederen, te martelen, zijn kinderen te vermoorden etc etc.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:03 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Nee, je brengt willens en wetens die duizenden kinderen in gevaar door ze als schild te gebruiken.
Als jouw buurman vanuit zijn kinderkamer op jouw kinderkamer schiet, wat zou jij dan doen?
Nee, ze bombarderen een plek waar raketten liggen. Of dat een school is doet er niet toe (hoewel ze wsch wel proberen buiten schooltijd te schieten)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:58 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ook al zou dat waar zijn dan nog bombardeer je dus willens en wetens een plaats waar duizenden kinderen elke dag naar school gaan.
Moet je mij niet vragen, ik ben geen Tibet-expert. Geen idee hoeveel daarvan direct door Chinezen vermoord zijn en hoeveel door honger en ontberingen zijn omgekomen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:04 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Aangezien er maar 3 miljoen tibetanen zijn lijkt me het sterk dat de chinezen er een miljoen vermoord hebben, jou niet?
Dat werd vermeld in het filmpje van die joodse jongen. Wat vind je daar eigenlijk van?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:12 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nee, ze bombarderen een plek waar raketten liggen. Of dat een school is doet er niet toe (hoewel ze wsch wel proberen buiten schooltijd te schieten)
Maar dat is al 1000x gezegd in dit topic maar je luistert gewoon niet.
Je blijft er dus bij dat op wiki staat dat er 1 miljoen tibetaten vermoord zijn door de Chinezen....Geef me dan een link naar waar dat precies staat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:15 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Moet je mij niet vragen, ik ben geen Tibet-expert. Geen idee hoeveel daarvan direct door Chinezen vermoord zijn en hoeveel door honger en ontberingen zijn omgekomen.
Een China dat corruptie bestrijdt me de doodstraf, daar heb ik niet zo'n hoge pet van op.
In Armenië wonen ook ruim 3 miljoen mensen, de Turken hebben er tussen 600,000 en 1 miljoen van vermoord. Ik sta helaas nergens meer van verbaasd ...
Niet gezien. Zal dat thuis es doen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:15 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat werd vermeld in het filmpje van die joodse jongen. Wat vind je daar eigenlijk van?
nou duizenden, die universiteit had israel nog gebouwd voor ze zich terugtrokken en het land aan de gazanen gavenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:58 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je snapt dat ze dat doen omdat Israel hun land bezet en ze uitmoordt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:34 schreef homme7 het volgende:
[..]
nou duizenden, die universiteit had israel nog gebouwd voor ze zich terugtrokken en het land aan de gazanen gaven
Die palestijnen moeten geen raketten afvuren op israel
On-ge-looflijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:07 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je snapt dat ze dat doen omdat Israel hun land bezet en ze uitmoordt?
U vraagt, wij draaien: http://en.wikipedia.org/wiki/Human_rights_in_Tibetquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je blijft er dus bij dat op wiki staat dat er 1 miljoen tibetaten vermoord zijn door de Chinezen....Geef me dan een link naar waar dat precies staat.
nee als ze geen raketten schieten worden ze niet gemoord,quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:07 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je snapt dat ze dat doen omdat Israel hun land bezet en ze uitmoordt?
Nee als Israel geen palestijnen vermoord en hun grondgebied verlaat schieten ze geen rakketen. Jij vond dus ook dat het nederlandse verzet in WW2 niks mocht doen tegen die arme duitsers?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:32 schreef homme7 het volgende:
[..]
nee als ze geen raketten schieten worden ze niet gemoord,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |