quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als Van Geel 5 miljoen gaat neerleggen voor Guidetti is 'ie echt een idioot.
Ik ben bang dat hij het gewoon gaat doen, na al dat geklaag van de Feyenoord supporters is dit voor hem de meest veilige optiequote:Op maandag 11 augustus 2014 15:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als Van Geel 5 miljoen gaat neerleggen voor Guidetti is 'ie echt een idioot.
lekker goedkoop daarheen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, wtf, een wedstrijd spelen waarbij er bommen op 't stadion kunnen vallen.
Don't push itquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:56 schreef PIETR het volgende:
Als Van Geel Guidetti weet te strikken voor slechts 5 miljoen verdient hij echt een gouden standbeeld op een marmeren sokkel.
Is je plafonnetje weer wit? En je muren nu ook weer?quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:56 schreef PIETR het volgende:
Als Van Geel Guidetti weet te strikken voor slechts 5 miljoen verdient hij echt een gouden standbeeld op een marmeren sokkel.
twitter:InfostradaNL twitterde op maandag 11-08-2014 om 18:05:09#Feyenoord wil #Guidetti, die in totaal slechts 65 minuten speelde in 6 PL duels sinds zijn vertrek bij Feyenoord in april 2012 reageer retweet
Hoe komen mensen op 5 miljoen? Is dat wat er officieel gevraagd wordt?quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:48 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij het gewoon gaat doen, na al dat geklaag van de Feyenoord supporters is dit voor hem de meest veilige optie
no problems. Ik geloof echt dat je meer aan een niet fitte Guiďetti hebt dan aan een fitte Te Vrede.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:09 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Vier weken geleden. Valt toch wel mee met die pens?
Alle spitsen die Feyenoord benadert kosten 5 miljoenquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:12 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hoe komen mensen op 5 miljoen? Is dat wat er officieel gevraagd wordt?
Er is nog altijd ruimte voor onderhandeling toch, 5 miljoen lijkt me een te grote gok.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle spitsen die Feyenoord benadert kosten 5 miljoen
Journalistiek, fuck yeah
Hebben ze bij City nog wat terreinknechten nodig dan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:18 schreef Toekito het volgende:
Als die Schaken en Verhoek in de Guidetti deal kan betrekken, en zo kan lozen, is het helemaal een held.
Lijkt me niet dat hij dat doet op deze foto.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:10 schreef Fargo het volgende:
Als ik die van mij een beetje in probeer te houden lijkt het ook zo.
Hebben ze net 2 enorme dikzakken naast hem gezet om hem smaller te doen lijken. Slimme jongens daar in Manchester.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:09 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Vier weken geleden. Valt toch wel mee met die pens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |