Dat laatste. Al zegt die Zapata mij ook niet zoveel en dan zie ik toch liever Guidetti. Scheelt weer een liedje lerenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:34 schreef Cara het volgende:
Volgens City fans heeft hij heel erg veel explosiviteit en snelheid ingeleverd door zijn blessure.
Zijn er hier mensen die het het risico écht waard vinden, of wil men vooral Guidetti bij gebrek aan een betere spits?
quote:Clasie mag weg als Feyenoord groepsfase Europa League niet haalt
Geplaatst op augustus 11, 2014
Feyenoord houdt er voorzichtig rekening mee dat Jordy Clasie deze transferperiode nog vertrekt. Daarom heeft de Rotterdamse club belangstelling getoond in Jens Toornstra (FC Utrecht) en Hakim Ziyech (sc Heerenveen), meldt Voetbal International.
Voor Feyenoord is een vertrek van Clasie bespreekbaar als de club er niet in slaagt om de groepsfase van de Europa League te halen. De Rotterdammers willen dan wel de hoofdprijs vangen voor de Oranje-international, die in de belangstelling staat van onder meer FC Porto. Clasie heeft bij Feyenoord nog een contract tot medio 2016.
De Rotterdamse club ziet in Toornstra en Ziyech mogelijke opvolgers van Clasie. Ziyech heeft in Heerenveen nog een eenjarig contract en dus is een transfer bespreekbaar voor de Friezen. Toornstra heeft in Utrecht nog een doorlopende verbintenis tot de zomer van 2017.
Arme Vormer.quote:
Eerder arme Immers/Vilhena (gok Immers). Vormer is de enige controleur. Mag ook wel, eigenlijk gek dat bij een club als Feyenoord er geen concurrent voor een speler als Immers is.quote:
Als je deze twee spelers ziet binnen te halen heb je met Te Vrede denk ik wel een compleet elftal. Zijn twee spelers die prima de spits en de flanken kunnen bedienen. Koppend kan Te Vrede best wel wat. Haal je 1 van de 2 zou ik er wel een spits bijhalen.quote:
Hoezo heb je een compleet elftal met maar één spits? En dan ook nog eens Te Vrede.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:16 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Als je deze twee spelers ziet binnen te halen heb je met Te Vrede denk ik wel een compleet elftal. Zijn twee spelers die prima de spits en de flanken kunnen bedienen. Koppend kan Te Vrede best wel wat. Haal je 1 van de 2 zou ik er wel een spits bijhalen.
Je zou natuurlijk Immers een plek door kunnen schuiven en Ziyech/Toornsta op de 10 positie neerzetten. Verder hebben we Manu die het tot nu toe niet onverdienstelijk heeft gedaan op de spitspositie en Achachbar hebben we ook nog achter de hand.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo heb je een compleet elftal met maar één spits? En dan ook nog eens Te Vrede.
Ja oké je kan ook Lamprou rechtsbuiten zetten maar dat wil niet zeggen dat je een complete selectie hebt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk Immers een plek door kunnen schuiven en Ziyech/Toornsta op de 10 positie neerzetten. Verder hebben we Manu die het tot nu toe niet onverdienstelijk heeft gedaan op de spitspositie en Achachbar hebben we ook nog achter de hand.
Ja volgens mij zit die wereldkeeper nu bij Willem II, als je dan zo grappig wilt overkomen maak dan wel een grap met iemand die speelt voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja oké je kan ook Lamprou rechtsbuiten zetten maar dat wil niet zeggen dat je een complete selectie hebt.
hoho, rustig aan hè, anders scheur je uit je kleren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:20 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja volgens mij zit die wereldkeeper nu bij Willem II, als je dan zo grappig wilt overkomen maak dan wel een grap met iemand die speelt voor Feyenoord.
Mijn punt is dat je niet van een complete selectie kan spreken als je tweede spits iemand is die eigenlijk geen spits is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:20 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja volgens mij zit die wereldkeeper nu bij Willem II, als je dan zo grappig wilt overkomen maak dan wel een grap met iemand die speelt voor Feyenoord.
Te Vrede is niet de enige spits.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo heb je een compleet elftal met maar één spits? En dan ook nog eens Te Vrede.
Ja oké, maar wanneer heeft Manu voor het laatst lange tijd achter elkaar in de spits gespeeld?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Achahbar en Manu zijn in eerste instantie gewoon spitsen.
Creativiteit is niet jouw sterkste punt merk ik alweer.. In de wedstrijd tegen Besiktas uit heeft hij het gewoon prima gedaan.. Je hoeft geen superspits te hebben als hij op een juiste manier wordt bediend. Pelle was ook geen superspits, wordt goed bediend en knikt er 30 binnen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja oké, maar wanneer heeft Manu voor het laatst lange tijd achter elkaar in de spits gespeeld?
En Achahbar, tja.
Tegen Ado en Nac ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lullen over Tevrede dat hij niet kan voetballen maar elke keer knalt hij er wel een in als hij dat heel het seizoen doet is er niks aan het handje.
En juist die wedstrijden zijn heel belangrijk punten binnen te halen. Vooral uitwedstrijden. In thuiswedstrijden is Feyenoord dominant genoeg om meerdere malen, en dat hoeft niet elke x Te Vrede te zijn, te scoren.quote:
Leuk en aardig hoor, maar die jongen loopt nu gewoon 2 uit 3 dit seizoen en 70% van onze competitie bestaat uit teams van dat niveau.quote:
Volgens VI heeft Twente daar helemaal geen geld voor atmquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:46 schreef Lastpost het volgende:
Ziyech ontbrak op de training bij SC Heerenveen. FC Twente heeft gisteren gesproken met de club.
Zal toch GVD niet.
Mja, hij is zeker kopsterk en doeltreffend. Denk alleen dat zijn gebrek aan meevoetballende kwaliteiten Feyenoord over een heel sezioen wel kan opbreken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Leuk en aardig hoor, maar die jongen loopt nu gewoon 2 uit 3 dit seizoen en 70% van onze competitie bestaat uit teams van dat niveau.![]()
2 basisplaatsen, 2 goals dit seizoen.
5 basisplaatsen afgelopen seizoen 3 goals, 1 keer als invaller gescoord (enige keer dat ie langer dan een kwartier mee mocht doen) afgelopen seizoen.
Vorig seizoen 9 goals in 10 wedstrijden bij de beloften.
Sterker nog, met hem in de basis zijn we ook gewoon ongeslagen gebleven in de competitie.
Vind 't geen geweldige spits, alles behalve hoor. Maar hij doet wel waar ie voor staat op zijn positie, doelpunten maken en dat als 2e spits die van de reserves van Excelsior kwam voor een appel en een ei.
Met FC Twente is het altijd een raadsel. Wat die allemaal achter de schermen uitvoeren valt niet te volgen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens VI heeft Twente daar helemaal geen geld voor atm
Nogmaals, tegen Ado en Nac.quote:
Noem er maar even 3 dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:48 schreef RetRy32 het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom we persé eredivisie spelers moeten halen?
De Deense, Oostenrijkse, Ligue 2, Bundesliga 2 zit vol met spelers van het kaliber Ziyech.
quote:Technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord heeft de gesprekken met het management van John Guidetti geopend. Van Geel sprak zaterdag in Portugal met de begeleiders van de Zweedse spits, die voor een kleine vijf miljoen mag vertrekken bij Manchester City.
Guidetti maakte twee seizoenen geleden diepe indruk als spits van de Rotterdammers. De Zweed werd clubtopscorer en debuteerde in het Zweedse nationale elftal. Een mysterieuze virusinfectie schakelde hem echter lange tijd uit. Guidetti, die nog een jaar onder contract staat in Manchester, heeft wel oren naar een terugkeer in de Kuip.
Van Geel beseft dat de komst van Duvan Zapata van Napoli en Bas Dost van Wolfsburg een verhaal van de lange adem gaat worden. Maar beide spelers blijven in beeld zolang Guidetti nog niet is gestrikt.
Jep. Of de afdankertjes uit de reserveelftallen in de grote competities.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:48 schreef RetRy32 het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom we persé eredivisie spelers moeten halen?
De Deense, Oostenrijkse, Ligue 2, Bundesliga 2 zit vol met spelers van het kaliber Ziyech.
En hoeveel Eredivisie-clubs hebben fatsoenlijke verdedigers?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nogmaals, tegen Ado en Nac.
Als hij door een fatsoenlijke verdediger kort gedekt wordt zoals het hoort bij een spits is hij heel de wedstrijd onzichtbaar en 0 goals.
Ware het niet dat die verdedigers niet rondlopen in de Eredivisie. Anders had Pelle ook bij lange na niet zoveel doelpunten achter zijn naam gehad. Dat een Te Vrede redelijk makkelijk stand houdt in deze competitie zegt genoeg want het is echt geen geweldenaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nogmaals, tegen Ado en Nac.
Als hij door een fatsoenlijke verdediger kort gedekt wordt zoals het hoort bij een spits is hij heel de wedstrijd onzichtbaar en 0 goals.
Alan van Salzburg, Celso Borges van AIK (Costa Rica speler van WK), Andy Delort van Tours FC.quote:
Ja, maar met die gedachte eindig je weer op de 4de of 5de plaats lieverd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:51 schreef Bonkers. het volgende:
En hoeveel Eredivisie-clubs hebben fatsoenlijke verdedigers?
mail dit even naar m.yellow@feyenoord.nl.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alan van Salzburg, Celso Borges van AIK (Costa Rica speler van WK), Andy Delort van Tours FC.
Deze aanwinsten zouden geweldig zijn voor Feyenoord en kosten allen 2 - 3 miljoen.
Lees eens goed. Ik pleit helemaal niet om Te Vrede eerste spits te houden, als pinchhitter/tweede spits gewoon prima, beetje vrije trappen erin koppen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja, maar met die gedachte eindig je weer op de 4de of 5de plaats lieverd.
Het is zo ontzettend makkelijk zeggen dat er meerdere spelers als Ziyech rondlopen, maar voor elke Ziyech haal je zo een Hossam Ghaly.quote:
Daar ga je al, Alan verdient bij Salzburg 2.5 miljoen euro netto, Celso Borges vertrekt naar Evian en Delort is een onbewezen spits.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alan van Salzburg, Celso Borges van AIK (Costa Rica speler van WK), Andy Delort van Tours FC.
Deze aanwinsten zouden geweldig zijn voor Feyenoord en kosten allen 2 - 3 miljoen.
Daar eindigen we toch wel. Ook met een nieuwe spits.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja, maar met die gedachte eindig je weer op de 4de of 5de plaats lieverd.
Nopequote:
24 uit 36 in de Ligue 2 is zeer goed, en dan heb je jezelf al bewezen.quote:
Als Clasie weggaat kan Vormer zijn plek innemen en komt Ziyech i.p.v Immers. Dan ga je er m.i gewoon op vooruit. Echter denk ik niet dat dit reëel is, aangezien Immers op de een of andere manier onschendbaar is, of zo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:00 schreef Cara het volgende:
Waarom denken zoveel mensen dat Ziyech uberhaupt een optie is?
Hij speelt op de plek van Immers en dat is de nummer 1 op het formulier.
Als Clasie weg zou gaan is hij ook nog eens een speler die totaal niet in die rol past.
Het is ook ontzettend makkelijk om te roepen "noem ze maar". Daar wordt retry niet voor betaald, maar mensen bij Feyenoord wel. Ik word er eerlijk gezegd wel eens moe van dat we ook wegzakken in het bordopschootscouten wat PSV zoveel succes heeft gebracht de laatste jaren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:00 schreef Cara het volgende:
Het is zo ontzettend makkelijk zeggen dat er meerdere spelers als Ziyech rondlopen, maar voor elke Ziyech haal je zo een Hossam Ghaly.
Andy Delort: The transfer fee agreed with Tours is ¤3m plus a number of bonus payments.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, geen kans dat hij komt. Een CAM is wel onze laatste prioriteit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Als Clasie weggaat kan Vormer zijn plek innemen en komt Ziyech i.p.v Immers. Dan ga je er m.i gewoon op vooruit. Echter denk ik niet dat dit reëel is, aangezien Immers op de een of andere manier onschendbaar is, of zo.
Helemaal eens hoor verder, ik was gewoon Retry even zat omdat hij er zo makkelijk over praat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is ook ontzettend makkelijk om te roepen "noem ze maar". Daar wordt retry niet voor betaald, maar mensen bij Feyenoord wel. Ik word er eerlijk gezegd wel eens moe van dat we ook wegzakken in het bordopschootscouten wat PSV zoveel succes heeft gebracht de laatste jaren.
Beide zijn random wandelgang geruchten, het enige wat ze bevestigen is de vraagprijs van beide spelers.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:05 schreef Lastpost het volgende:
Andy Delort: The transfer fee agreed with Tours is ¤3m plus a number of bonus payments.
Celso Borges: Has joined Evian for £2 million.
Johan heeft niet zoveel verstand van boekhouden. Twente krijgt volgend jaar gewoon een tweede termijn van 5 miljoen. Dat betekend dat ze dus een simpele 1 jarige lening van 5 miljoen kunnen afsluiten zonder dat daar grote risico's aan vast zitten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens VI heeft Twente daar helemaal geen geld voor atm
Dat ligt helemaal aan de verdere financiële verplichtingen en de financiële situatie. Als het daadwerkelijk klopt dat Twente onder curatele staat (wat Derksen terloops zei), zal geen bank die lening verstrekken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:25 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Johan heeft niet zoveel verstand van boekhouden. Twente krijgt volgend jaar gewoon een tweede termijn van 5 miljoen. Dat betekend dat ze dus een simpele 1 jarige lening van 5 miljoen kunnen afsluiten zonder dat daar grote risico's aan vast zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |