Dat laatste. Al zegt die Zapata mij ook niet zoveel en dan zie ik toch liever Guidetti. Scheelt weer een liedje lerenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:34 schreef Cara het volgende:
Volgens City fans heeft hij heel erg veel explosiviteit en snelheid ingeleverd door zijn blessure.
Zijn er hier mensen die het het risico écht waard vinden, of wil men vooral Guidetti bij gebrek aan een betere spits?
quote:Clasie mag weg als Feyenoord groepsfase Europa League niet haalt
Geplaatst op augustus 11, 2014
Feyenoord houdt er voorzichtig rekening mee dat Jordy Clasie deze transferperiode nog vertrekt. Daarom heeft de Rotterdamse club belangstelling getoond in Jens Toornstra (FC Utrecht) en Hakim Ziyech (sc Heerenveen), meldt Voetbal International.
Voor Feyenoord is een vertrek van Clasie bespreekbaar als de club er niet in slaagt om de groepsfase van de Europa League te halen. De Rotterdammers willen dan wel de hoofdprijs vangen voor de Oranje-international, die in de belangstelling staat van onder meer FC Porto. Clasie heeft bij Feyenoord nog een contract tot medio 2016.
De Rotterdamse club ziet in Toornstra en Ziyech mogelijke opvolgers van Clasie. Ziyech heeft in Heerenveen nog een eenjarig contract en dus is een transfer bespreekbaar voor de Friezen. Toornstra heeft in Utrecht nog een doorlopende verbintenis tot de zomer van 2017.
Arme Vormer.quote:
Eerder arme Immers/Vilhena (gok Immers). Vormer is de enige controleur. Mag ook wel, eigenlijk gek dat bij een club als Feyenoord er geen concurrent voor een speler als Immers is.quote:
Als je deze twee spelers ziet binnen te halen heb je met Te Vrede denk ik wel een compleet elftal. Zijn twee spelers die prima de spits en de flanken kunnen bedienen. Koppend kan Te Vrede best wel wat. Haal je 1 van de 2 zou ik er wel een spits bijhalen.quote:
Hoezo heb je een compleet elftal met maar één spits? En dan ook nog eens Te Vrede.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:16 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Als je deze twee spelers ziet binnen te halen heb je met Te Vrede denk ik wel een compleet elftal. Zijn twee spelers die prima de spits en de flanken kunnen bedienen. Koppend kan Te Vrede best wel wat. Haal je 1 van de 2 zou ik er wel een spits bijhalen.
Je zou natuurlijk Immers een plek door kunnen schuiven en Ziyech/Toornsta op de 10 positie neerzetten. Verder hebben we Manu die het tot nu toe niet onverdienstelijk heeft gedaan op de spitspositie en Achachbar hebben we ook nog achter de hand.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo heb je een compleet elftal met maar één spits? En dan ook nog eens Te Vrede.
Ja oké je kan ook Lamprou rechtsbuiten zetten maar dat wil niet zeggen dat je een complete selectie hebt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk Immers een plek door kunnen schuiven en Ziyech/Toornsta op de 10 positie neerzetten. Verder hebben we Manu die het tot nu toe niet onverdienstelijk heeft gedaan op de spitspositie en Achachbar hebben we ook nog achter de hand.
Ja volgens mij zit die wereldkeeper nu bij Willem II, als je dan zo grappig wilt overkomen maak dan wel een grap met iemand die speelt voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja oké je kan ook Lamprou rechtsbuiten zetten maar dat wil niet zeggen dat je een complete selectie hebt.
hoho, rustig aan hè, anders scheur je uit je kleren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:20 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja volgens mij zit die wereldkeeper nu bij Willem II, als je dan zo grappig wilt overkomen maak dan wel een grap met iemand die speelt voor Feyenoord.
Mijn punt is dat je niet van een complete selectie kan spreken als je tweede spits iemand is die eigenlijk geen spits is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:20 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja volgens mij zit die wereldkeeper nu bij Willem II, als je dan zo grappig wilt overkomen maak dan wel een grap met iemand die speelt voor Feyenoord.
Te Vrede is niet de enige spits.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo heb je een compleet elftal met maar één spits? En dan ook nog eens Te Vrede.
Ja oké, maar wanneer heeft Manu voor het laatst lange tijd achter elkaar in de spits gespeeld?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Achahbar en Manu zijn in eerste instantie gewoon spitsen.
Creativiteit is niet jouw sterkste punt merk ik alweer.. In de wedstrijd tegen Besiktas uit heeft hij het gewoon prima gedaan.. Je hoeft geen superspits te hebben als hij op een juiste manier wordt bediend. Pelle was ook geen superspits, wordt goed bediend en knikt er 30 binnen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja oké, maar wanneer heeft Manu voor het laatst lange tijd achter elkaar in de spits gespeeld?
En Achahbar, tja.
Tegen Ado en Nac ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lullen over Tevrede dat hij niet kan voetballen maar elke keer knalt hij er wel een in als hij dat heel het seizoen doet is er niks aan het handje.
En juist die wedstrijden zijn heel belangrijk punten binnen te halen. Vooral uitwedstrijden. In thuiswedstrijden is Feyenoord dominant genoeg om meerdere malen, en dat hoeft niet elke x Te Vrede te zijn, te scoren.quote:
Leuk en aardig hoor, maar die jongen loopt nu gewoon 2 uit 3 dit seizoen en 70% van onze competitie bestaat uit teams van dat niveau.quote:
Volgens VI heeft Twente daar helemaal geen geld voor atmquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:46 schreef Lastpost het volgende:
Ziyech ontbrak op de training bij SC Heerenveen. FC Twente heeft gisteren gesproken met de club.
Zal toch GVD niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |