Die Oostblokteams zijn tegenwoordig allemaal wel van redelijk niveau. Genoeg geldschieters, zeker de clubs die Europees voetbal halen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:58 schreef Lastpost het volgende:
Net trouwens die pot zitten kijken van onze Oekraïense tegenstander. Ook dat gaat geen makkie worden.
Waren er een paar duidelijk sterke spelers?quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:58 schreef Lastpost het volgende:
Net trouwens die pot zitten kijken van onze Oekraïense tegenstander. Ook dat gaat geen makkie worden.
Wat bezielt je om zon kutaffiche te gaan zitten lopen te kijken?quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:58 schreef Lastpost het volgende:
tegenstander leren kennen denk ik. Een mening kunnen vormen over de kwaliteit van hulliequote:Op maandag 11 augustus 2014 22:20 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat bezielt je om zon kutaffiche te gaan zitten lopen te kijken?
Hij is volgens wikipedia maar 1.76mquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Waren er een paar duidelijk sterke spelers?
Ik ga er maar even vanuit dat de enige afrikaan in het elftal een grote sterke neger voorin de spits is?
Ja maar Mulder.....quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:01 schreef Freire het volgende:
[..]
Hij is volgens wikipedia maar 1.76m
Heeft in 75 wedstrijden voor Auxerre (60), Togo (14) en Luhansk (1) 3 doelpunten gemaakt
Lekker makkelijk scoren. Op tv tenminste welquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:11 schreef Caland het volgende:
Ik snap niet dat media en dergelijke maar blijven lullen over 'je had de champions league in kunnen gaan met een complete selectie'
Volgens mij weten die gewoon niet dat je nog een voorronde had moeten spelen. Besiktas speelt tegen Arsenal nota bene
Volgens sommige bookmakers moet het echt een makkie worden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:58 schreef Lastpost het volgende:
Ach, gewoon een poging van de joodse media om de boel een beetje op te naaien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:11 schreef Caland het volgende:
Ik snap niet dat media en dergelijke maar blijven lullen over 'je had de champions league in kunnen gaan met een complete selectie'
Volgens mij weten die gewoon niet dat je nog een voorronde had moeten spelen. Besiktas speelt tegen Arsenal nota bene
Geen specifieke speler, team speelde veelal met korte passes zoekend naar de vrije man met steekballen en met veel man op de eigen helft, wachtend op snelle counters via de zijkanten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Waren er een paar duidelijk sterke spelers?
Ik ga er maar even vanuit dat de enige afrikaan in het elftal een grote sterke neger voorin de spits is?
Is dit nu een analyse van Feyenoord?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Geen specifieke speler, team speelde veelal met korte passes zoekend naar de vrije man met steekballen en met veel man op de eigen helft, wachtend op snelle counters via de zijkanten.
Stonden geregeld met 6 man achterin. Keeper was niet heel bijzonder en verdediging nogal traag en statisch. Wedstrijd tempo lag niet heel hoog.
Wel jammer dat dat pas na 3 eredivisie en 4 europese wedstrijden is, maar ok.quote:Van Geel: 'na 31 augustus staat er een kwalitatief waardig Feyenoord'
12 augustus 2014
Ondanks alle kritiek laat Martin van Geel in De Telegraaf weten zich niet te laten opjagen voor het doen van transfers. "Ga er maar vanuit dat we er alles aan doen om de best mogelijke selectie neer te zetten. Daar zijn we al weken en maanden mee bezig en daar gaan we mee door. We hebben er alle vertrouwen in dat op 31 augustus een kwalitatief waardig Feyenoord-team staat, zoals dat ook de afgelopen jaren steeds is gelukt."
Feyenoord Netwerk
Of er voor het duel tegen Heerenveen aanstaande vrijdag al een spits is aangetrokken? "Maak je geen zorgen. We spelen vrijdag tegen SC Heerenveen sowieso met een spits. Met Te Vrede en Manu hebben we twee verschillende typen spitsen in huis met specifieke kwaliteiten en onze trainer zal de keuze maken welke spits gaat spelen."
Ik heb een berekeningetje gemaakt, en we komen terug in de top3-verdeling als we Twente 4 plaatsen achter ons houden komend seizoen (dus 1e vs 5e of 2e vs 6e etc). Anders staat Twente ook volgens jaar nog boven ons in de verdelingquote:Ajax ontvangt opnieuw grootste hap uit taart van televisie-inkomsten
Dinsdag, 12 augustus 2014 om 07:00
Ajax mag ook dit seizoen weer de meeste televisie-inkomsten op zijn bankrekening ontvangen. Die worden verdeeld op basis van een ranking met de eredivisieresultaten van de afgelopen tien seizoenen, zo schrijft De Telegraaf. De club uit Amsterdam, die de afgelopen vier seizoenen de landstitel won, toucheert in het seizoen 2014/15 een bedrag van 8,3 miljoen euro.
Uit cijfers van de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland blijkt dat PSV wederom genoegen moet nemen met een tweede plaats, à 7,5 miljoen euro. FC Twente completeert opnieuw het podium, met televisie-inkomsten van bijna 6,7 miljoen euro. Feyenoord vinden we terug op een vierde plaats, met een bedrag van 5,8 miljoen euro.
Het gepromoveerde FC Dordrecht is hekkensluiter vanwege het ontbreken van resultaten op eredivisieniveau in de afgelopen tien seizoenen; 1,58 miljoen euro. Een flink bedrag voor een club met een begroting van vier miljoen euro. De andere nieuwkomers, Willem II en Excelsior, ontvangen respectievelijk 1,8 en 1,6 miljoen euro.
Halen!quote:Aanvaller vestigt nieuw record met 21(!) goals in één match
Yanick Djouzi Manzizila, onthoud die naam. Dat de spits een echte goalgetter is, viel op te maken uit zijn statistieken van de wedstrijd tegen Balrog BOTKYRKA Södertälje, in de Zweedse zevende divisie. Met zijn ploeg, Congo United, won hij met maar liefst 30-0, waarvan hij zelf 21 goals voor zijn rekening nam. Manzizila verbreekt daarmee een decennialang record. Het vorige stond op 18 doelpunten van een match in 1954.
Het hoeft geen betoog dat de 25-jarige Manzizila er met kop en schouders bovenuit steekt. De aanvaller kreeg zijn opleiding bij West Ham United en Sheffield Wednesday. Maar nadat hij prof werd op zijn twintigste bij het Franse Lille ging het serieus bergaf en begon hij zijn carrière opnieuw in Zweden.
Dat valt inderdaad wel mee, hij heeft volgens mij aardig in de sportschool gezeten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:09 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Vier weken geleden. Valt toch wel mee met die pens?
Volgens mij heeft hij wel echt aanleg om dik te worden. Net zoals Ronaldo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad wel mee, hij heeft volgens mij aardig in de sportschool gezeten.
Gewoon op het dieet van Genee zettenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij wel echt aanleg om dik te worden. Net zoals Ronaldo.
Dit. Ik zie liever Zapata komen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:34 schreef Cara het volgende:
Volgens City fans heeft hij heel erg veel explosiviteit en snelheid ingeleverd door zijn blessure.
Zijn er hier mensen die het het risico écht waard vinden, of wil men vooral Guidetti bij gebrek aan een betere spits?
Ik oordeel niet op basis van wat fans van z'n huidige club zeggen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:34 schreef Cara het volgende:
Volgens City fans heeft hij heel erg veel explosiviteit en snelheid ingeleverd door zijn blessure.
Zijn er hier mensen die het het risico écht waard vinden, of wil men vooral Guidetti bij gebrek aan een betere spits?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |