Ik denk wel dat ze overtuigd zijn dat dat virus verdwenen is, alleen niet of hij zijn niveau van 2012 weer (ongeveer) kan halen/ overtreffenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er miljoenen voor hem worden neergelgd als er ook maar de lichtste twijfel over zijn lichamelijke toestand zou zijn.
Als ik jou was zou ik FR12Patrick even contacten. Die heeft vast genoeg toffe foto's van de Kuip in de benodigde hoge resolutiequote:Op maandag 11 augustus 2014 19:40 schreef SjaakBauer het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het afdrukken van foto's op canvas? Ik wil binnenkort De Kuip op een doek laten drukken, dus als iemand nog enorm vette foto's heeft, let me know!
Goede tip, ga ik even doen! Thanks!quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:41 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik FR12Patrick even contacten. Die heeft vast genoeg toffe foto's van de Kuip in de benodigde hoge resolutie
En als hij geen beperkingen meer heeft en je haalt hem is hij in februari een keer topfit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze overtuigd zijn dat dat virus verdwenen is, alleen niet of hij zijn niveau van 2012 weer (ongeveer) kan halen/ overtreffen
Niet per se neequote:Op maandag 11 augustus 2014 20:20 schreef De_Pel het volgende:
Vinden we De Kannibaal nog zo'n goede aanwinst ja?
Een vent van 22 moet toch wel sneller fit zijn?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
En als hij geen beperkingen meer heeft en je haalt hem is hij in februari een keer topfit.
Beetje non-nieuws, maar toch.quote:Jens Toornstra (FC Utrecht) en Hakim Ziyech (SC Heerenveen, foto) weten zich in de belangstelling van Feyenoord, dat zich nu al voorbereidt op een mogelijk vertrek van Jordy Clasie.
Vond het wel een opmerkelijke uitspraak dat volgens Krabbendam Feyenoord 20 miljoen op de 'lopende rekening' heeft staan. Maw. Feyenoord heeft geld zat om direct te investeren in de spelersgroep.quote:
Ik verwacht toch dat Feyenoord zich laat aftroeven door Fc Twente, omdat voorlopig Clasie nog gewoon bij Feyenoord zit en er geen middenvelders bijkomen zolang hij nog niet is verkocht.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:06 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Beetje non-nieuws, maar toch.
http://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-volgt-toornstra-en-ziyech.htm
Vergis je er niet op. Maar ik denk wel dat Krabby geen rekening houd met onze 'vrienden'.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vond het wel een opmerkelijke uitspraak dat volgens Krabbendam Feyenoord 20 miljoen op de 'lopende rekening' heeft staan. Maw. Feyenoord heeft geld zat om direct te investeren in de spelersgroep.
Daar geloof ik dus echt geen zak van hé. Feyenoord mag dan weliswaar de spelers voor een totaalwaarde van meer dan 30 miljoen hebben verkocht, maar dat wilt niet zeggen dat dat bedrag daadwerkelijk meteen richting Feyenoord stroomt.
De meeste clubs betalen in termijnen, er zal geld direct naar de aflossing van schulden gaan enz.
Kortom, ik geloof echt niet dat Feyenoord zoveel op de lopende rekening heeft staan. Althans, niet als transferbudget. Volgens mij is dat veel minder.
Clasie vertrekt sowieso, dat merk je aan alles. Interviews, zijn houding. Het zou daarom slim zijn om nu alvast Ziyech te halen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:17 schreef Cara het volgende:
Meest interessante uitspraak vond ik dat Clasie sowieso vertrekt als we ons niet kwalificeren voor Europees voetbal. Komt natuurlijk wel van krabbezwats, maar toch.
Die indruk heb ik ook. Maar ik ben bang dat er binnen Feyenoord niet zo goed op wordt geanticipeerd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:26 schreef PIETR het volgende:
[..]
Clasie vertrekt sowieso, dat merk je aan alles. Interviews, zijn houding. Het zou daarom slim zijn om nu alvast Ziyech te halen.
Hoe wil je dan gaan spelen? Ziyech is toch een heel ander type speler. Van mij mogen zo sowieso ZIyech halen en Immers eruit halen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:26 schreef PIETR het volgende:
[..]
Clasie vertrekt sowieso, dat merk je aan alles. Interviews, zijn houding. Het zou daarom slim zijn om nu alvast Ziyech te halen.
Vormer - Vilhenaquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:41 schreef satecl het volgende:
[..]
Hoe wil je dan gaan spelen? Ziyech is toch een heel ander type speler. Van mij mogen zo sowieso ZIyech halen en Immers eruit halen.
Dus is het de vervanger van Immers. Niet van Clasie.quote:
Geen enkele tegenstander wordt een makkie voor Feyenoord.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:58 schreef Lastpost het volgende:
Net trouwens die pot zitten kijken van onze Oekraïense tegenstander. Ook dat gaat geen makkie worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |