http://m.sephora.fr/index.html#!catalog/product/view/P94912quote:Op maandag 22 juni 2015 10:23 schreef Twiitch het volgende:
Iemand enig idee waar je nog ergens A*Men Pure Malt kan krijgen? Ik vind hem nergens meer.
Die prijsquote:Op maandag 22 juni 2015 10:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
http://m.sephora.fr/index.html#!catalog/product/view/P94912
Die prijs boeit me niet zo, maar het ik vond het niks. Misschien verkeerde batchquote:Op maandag 22 juni 2015 10:37 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Die prijs![]()
Dan hou ik het wel bij de originele, zoveel verschil is het me niet waard.
Maar iig bedankt!
Het is niet zoveel geld inderdaad, maar de originele doet het voor de helft. En hij verschilt qua geur niet dramatisch veel.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die prijs boeit me niet zo, maar het ik vond het niks. Misschien verkeerde batch
Ik heb gehoord dat deze een beetje ruikt als Spicebomb, klopt dat?quote:
Ik ken Spicebomb niet maar als ik zo Google komt dat wel overeen ja, vind hem erg lekker en blijft lang hangen aangezien het een eau de parfum isquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:25 schreef Squalus het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat deze een beetje ruikt als Spicebomb, klopt dat?
ben ik het mee eens...heb m ookquote:
wat vind je er van? vergeleken met intense en homme?quote:
Is dat weer zo'n flanker die eigenlijk wel heel veel naar Le Male ruikt (niks mis met Le Male overigens)? Zoals de honderden Cool Water varianten? Of is deze echt eens wat anders?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:41 schreef Yi-Long het volgende:
Ik wil JP Gaultier Le Male Ultra, maar die is net nieuw dus nog flink duurRuikt echt heerlijk.
Ik vind hem toch vrij verschillen van de normale Le Male. Hij ruikt iets meer naar Cassis-zoet ofzo, maar zoals gezegd, érg lekker. De normale Le Male is trouwens ook 1 van mijn favoriete geurtjes (draag hem vandaag).quote:Op vrijdag 25 september 2015 08:40 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Is dat weer zo'n flanker die eigenlijk wel heel veel naar Le Male ruikt (niks mis met Le Male overigens)? Zoals de honderden Cool Water varianten? Of is deze echt eens wat anders?
Ik heb de Thierry Mugler Amen Ultra Zest gekocht. Werd bij de originele Amen toch steeds een beetje misselijk van de teergeur in het begin. Die is bij deze niet aanwezig. Wat frisser maar na een tijdje de standaard Amen geur, fijn.
Ultra Male heb ik ook en is inderdaad erg lekker, valt goed in de smaakquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind hem toch vrij verschillen van de normale Le Male. Hij ruikt iets meer naar Cassis-zoet ofzo, maar zoals gezegd, érg lekker. De normale Le Male is trouwens ook 1 van mijn favoriete geurtjes (draag hem vandaag).
Heb je Nikos Sculpture al eens geprobeerd!? Die heeft ook dat aparte zoete, en is ook regelmatig in de aanbieding. Vind hem zelf altijd wel fijnquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ultra Male heb ik ook en is inderdaad erg lekker, valt goed in de smaak
die is nice, heb die voor 15 euro gekochtquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb je Nikos Sculpture al eens geprobeerd!? Die heeft ook dat aparte zoete, en is ook regelmatig in de aanbieding. Vind hem zelf altijd wel fijn
Lees daar wel wisselende berichten over jaquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:45 schreef shiftsix het volgende:
[..]
die is nice, heb die voor 15 euro gekocht
helaas vervliegt het bij mij binnen een uur
Ik heb de DH en DHI zoals ze liefkozend op internet genoemd worden nooit gedragen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 01:41 schreef Biekuh het volgende:
[..]
wat vind je er van? vergeleken met intense en homme?
edit: de gewone homme dus, en de intense-versie
Die is id erg lekker...niet een "massa-geur"quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb je Nikos Sculpture al eens geprobeerd!? Die heeft ook dat aparte zoete, en is ook regelmatig in de aanbieding. Vind hem zelf altijd wel fijn
Heb hem inmiddels een paar keer opgedaan maar vind het niet heel erg bijzonder, maar als je voor eventjes de deur uitgaat is het wel prima. Anders doe ik wel één van mijn andere luchtjes op. Voor de prijs hoef je het niet te laten iigquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor de prijs is het een no-brainer.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb hem inmiddels een paar keer opgedaan maar vind het niet heel erg bijzonder, maar als je voor eventjes de deur uitgaat is het wel prima. Anders doe ik wel één van mijn andere luchtjes op. Voor de prijs hoef je het niet te laten iig
Verbazend lekker luchtje voor dat geld! Die gaat in de herhaling als hij op isquote:
Super vrouwelijk dat geurtje.. Zo jammer dat een ex dit altijd op had.. Sindsdien geen fan meer vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |