Deze Donna zag er veel en veel beter uitquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:32 schreef DjinN het volgende:
Ik zat toenstraks even naar Donna's gezicht te kijken....mijn hemel....
Jep!quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:39 schreef Lioness1578 het volgende:
[..]
Deze Donna zag er veel en veel beter uit
[ afbeelding ]
Rocco weet zijn echte naam niet hij speelde ook in The B&Bquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:40 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jep!
Maar wie is dat spook naast dr ???
Ja, die is wel echt veranderd de laatste jaren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:32 schreef DjinN het volgende:
Ik zat toenstraks even naar Donna's gezicht te kijken....mijn hemel....
Die zijn weer uitelkaarquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat is dit nou ineens weer met Brooke en Ridge
Dat is toch niet moeilijk Ron Moss verdwijnt zo uit de serie denk ik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat is dit nou ineens weer met Brooke en Ridge
Nu al?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is toch niet moeilijk Ron Moss verdwijnt zo uit de serie denk ik.
Dat is wel een verademing jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:55 schreef Pisces29 het volgende:
Deacon en Bill, dit maakt het kijken een stuk leuker
En laat het bij Katie en Brooke in hun relatie maar rommelen, zijn we eindelijk van dat gezeur van Liam af.
Ja dat weet ik ik wist alleen niet dat ridge er nu al uitging. wanneer komt die nieuwe?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:01 schreef Lioness1578 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 7 oktober 2014 19:00 schreef Lioness1578 het volgende:
Dat klopt wat Haaibaaike zegt Ron Moss verdwijnt en daar voor in de plaats komt
een andere Ridge.
........................
Daar moeten we even op wachten zal wel een tijdje duren, In Amerika is hij er al.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ik wist alleen niet dat ridge er nu al uitging. wanneer komt die nieuwe?
Ja maar nu een tijd zonder welke ridge dan ook dusquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:06 schreef Lioness1578 het volgende:
[..]
Daar moeten we even op wachten zal wel een tijdje duren, In Amerika is hij er al.
Wij lopen best wel achter met dat serie maar denk dat je dat al weet.
Yep..dus nu zitten we tijdje tussen de huilerig Logans Lamey Liamquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja maar nu een tijd zonder welke ridge dan ook dus
Over een jaar toch?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ik wist alleen niet dat ridge er nu al uitging. wanneer komt die nieuwe?
Denk zelfs dat we 3 jaar achterlopen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Neuh wij lopen twee jaar achter met Amerika ( denk ik)
Ja maar in Amerika is de nieuwe Ridge er al langquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
We liepen 2 jaar achter maar omdat er nu 2 uitzendingen zijn zullen we inlopenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was het 2,5 jaar, hebben we inmiddels ongeveer een half jaar ingelopen, dus over een jaar en 3 maanden zijn we helemaal bij.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:58 schreef maryen65 het volgende:
[..]
We liepen 2 jaar achter maar omdat er nu 2 uitzendingen zijn zullen we inlopen
We weten natuurlijk allebei dat we nooit helemaal zullen inlopen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
Volgens mij was het 2,5 jaar, hebben we inmiddels ongeveer een half jaar ingelopen, dus over een jaar en 3 maanden zijn we helemaal bij.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 03:35 schreef vencodark het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ergens binnen nu en een jaar zullen we wel terug gaan naar 1 aflevering per dagquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
We weten natuurlijk allebei dat we nooit helemaal zullen inlopen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 05:54 schreef Marrije het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Katie en Bill hebben een baby'tje Will heet het kindje. Het gaat niet zo goed met Katie en Bill.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:21 schreef superniger het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:22 schreef Haaibaaike het volgende:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 06:33 schreef maryen65 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 06:33 schreef maryen65 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
Jazeker was ze zwanger destijds, maar dat valt nu ook wel te zien hoor, ze wordt steeds ronderquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Katie was toch echt zwanger blijkbaar, ik lees net ergens dat Will wordt gespeeld door haar echte zoon
Ja dat zei ik al paar weken geledenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:28 schreef sherezade het volgende:
[..]
Jazeker was ze zwanger destijds, maar dat valt nu ook wel te zien hoor, ze wordt steeds ronder
ah niet gezien....quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja dat zei ik al paar weken geleden
Ja die dijt ook weer lekker uit. Las ook dat bill 6 zoons heeftquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:31 schreef sherezade het volgende:
[..]
ah niet gezien....
Maar ik geloof dat de actrice die Donna speelt nu ook weer in verwachting is zo te zien van de 2e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |