schiet mij maar lek maar ik vind dit helemaal niet een gebied waar je zo erg kunt verdwalen dat de dood erop volgtquote:Op maandag 11 augustus 2014 03:24 schreef Perico het volgende:
Een ander interessant punt werd overigens nog door Baru aangestipt op Websleuths, de gids ter plekke.
Hij vermoedt dat de laatste foto van Kris is genomen bij de tweede quebrada (post #580 van de meest recente thread).
Interessanter is het, dat daar direct een groot omheind weiland is, waar koeien grazen en waar ook een boerderij in de buurt is, van de familie Serracin. Hij noemt het een "paddock",
De foto's op deze pagina geven een voorbeeld van een paddock rond Boquete.
Hij zegt dat dat de enige plek is, tot daaraan toe, waar het pad onduidelijk is, doordat de koeien alles omploegen en er verscheidene variabele paden ontstaan.
Baru denkt, dat Kris en Lisanne daar rond hebben gelopen en dezelfde rivier van de quebrada in een andere sector van het weiland verder naar beneden zijn gevolgd. Maar dat zou dan in de richting van die boerderij zijn.
Hij heeft ook geen verklaring voor de allesbeslissende vraag, waarom ze toch zijn doorgelopen.
Maar dat moet ook ongeveer het tijdstip zijn dan van de eerste noodoproep.
En mij lijkt een weiland ook nog wel een geschikte locatie om een eerste nacht wakend door te brengen, beter dan de jungle in ieder geval, qua gevaar.
Je vroeg me te schieten op je scenario en dat heb ik dus serieus gedaan. Ik vind het jammer dat je daar vervolgens helemaal niet op reageert. Ik deed het tenslotte op jouw specifieke verzoek en persoonlijk aan mij.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:55 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dat maakt mijn scenario dus heel griezelig nog kloppender.
Een paar weken geleden was mijn camera helemaal leeg (lag al een tijdje ongebruikt in een la) en na het opladen van de batterij moest ik eerst de datum en tijd weer instellen (terug naar fabrieksinstellingen, 00:00 u en 01/01/2007). Van de foto's die nog op het geheugenkaartje stonden, waren alle details wel bewaard gebleven.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:56 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Oke dan snap ik het. Misschien een stomme vraag maar kan de klok van een digitale camera ook gewoon helemaal verkeerd staan, dus zomaar een paar uur of zo? bv als de batterij leeg is geweest..
Al die jaren enorm opgewonden geraakt van al die jonge blommen, heeft hij in zijn hoofd een droomscenario uitgedacht en met Kris en Lisanne kon hij dat eindelijk realiteit laten worden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:51 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Dus, jullie denken serieus, dat Feliciano, een gids die samenwerkte met de taalschool, met opzet de meiden naar de pianista heeft gelokt, zichzelf daar onzichtbaar heeft gemaakt zodat hij niet op de foto's kwam en ze toen na na de tweede beek heeft vermoord. Vervolgens heeft hij de lichamen diep in de jungle verspreid en heeft hij de 10 dagen daarna, overal in de jungle met 112 gebeld. Ondertussen moest hij natuurlijk ook in het dorp zijn voor interviews en zoektochten. En op de momenten dat het even kon, kneep hij er tussenuit om uren verderop in de jungle even 's nachts 30 foto's te maken en 112 te bellen.
Wat doortrapt van Feliciano zeg. En dan ook nog heilig boontje spelen bij het zoeken van de meisjes. Wat zou zijn motief zijn?
Je hebt gelijk Domni, ik bedoel Jackie.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:02 schreef Domnivoor het volgende:
'jullie' = jackie12, Dr.Schnautzer.
Nee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:51 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Dus, jullie denken serieus, dat Feliciano
Vraag het Jasper S. Serie....... In ieder geval kloppen zijn video verklaringen niet met de verklaringen van La Prensa. De meiden waren ongeveer mond/text dood na de foto met Kris. Misschien heeft hij het niet uitgevoerd maar heeft hij een rol gespeeld in de verhulling!quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:03 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Jackie wat is het motief en vooral hoe heeft Feliciano dit masterplan kunnen uitvoeren in zijn eentje? Daar moet toch minstens een heel netwerk achter zitten?
Ja!quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:09 schreef theavenger_ep het volgende:
Vraag het Jasper S. Serie....... In ieder geval kloppen zijn video verklaringen niet met de verklaringen van La Prensa. De meiden waren ongeveer mond/text dood na de foto met Kris. Misschien heeft hij het niet uitgevoerd maar heeft hij een rol gespeeld in de verhulling!
Ik wist dat als ik met dit scenario naar buiten zou komen ik een hele boel kritiek zou krijgen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:03 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Domni, ik bedoel Jackie.
Jackie wat is het motief en vooral hoe heeft Feliciano dit masterplan kunnen uitvoeren in zijn eentje? Daar moet toch minstens een heel netwerk achter zitten?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 04:56 schreef Za het volgende:
Bovenstaande vertaald en gepost, omdat hieruit blijkt dat Feliciano Kris en Lisanne nooit ontmoet heeft.
Maar waaruit blijkt dat nu ECHT, dat hij ze die ochtend nog gezien heeft?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:20 schreef jackie12 het volgende:
Bovendien wist ik voordat ik het scenario schreef niet dat Feliciano 's ochtends ook nog de laatste was die hen heeft gezien. Dus die komt er dus ook nog bij.
Ik heb nooit beweerd dat ze niet naar huis gebeld hebben of geen bericht hebben achtergelaten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:20 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Bv bij het scenario van Domnivoor staat dat ze op 2 april een hutje zijn gaan bouwen en vervolgens 10 dagen hebben gewacht(in de tussentijd niet naar huis gebeld of een bericht achter gelaten) totdat ze stierven.
Waar komt dit nou ook alweer uit/vandaan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:31 schreef jackie12 het volgende:
'Ik weet nog goed dat ik de meisjes voor het laatst zag. De ene lag in een hangmat, de ander stond bij een kaart van de Spaanse school en keek waar ze heen zouden kunnen gaan. Hola, riep ik nog naar ze. Het was vlak voordat ze verdwenen.'
Je bedoelt dat hij gaten in zijn geheugen heeft?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:33 schreef theavenger_ep het volgende:
Wellicht heeft F last gehad van een dissociative fugue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |