Hij kwam om 9.00 uur al kijken waar ze waren omdat ze niet op kwamen dagen voor de trip naar de aardbeienfarmquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:18 schreef Za het volgende:
[..]
Feliciano's werk bestaat uit het bewandelen van dat gebied, had hij toestemming nodig daar nog te komen? Kon hij niet langer uit eigen beweging na de Mirador komen, was dat gebied geheel afgesloten?
Wat deed Feliciano op de taalschool dinsdag ochtend? (toen hij daar Kris en Lisanne zag). Bvd.
Indien er geen vermoeden is van een misdrijf; maa van een "verdwaling" waarom zou om het even wat dan ook in het belang van het onderzoek verzwegen moeten worden?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:19 schreef jackie12 het volgende:
Hans kremers mag niks zeggen in het belang van het onderzoek over de telefoongegevens. Ik denk dat hij dit oa. niet mag zeggen en daarom zelf ook geloofd dat er derden in het spel zijn.
Ik zoek de video even voor je op waarin ie dat zegtquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:22 schreef Za het volgende:
[..]
Indien er geen vermoeden is van een misdrijf; maa van een "verdwaling" waarom zou om het even wat dan ook in het belang van het onderzoek verzwegen moeten worden?
Hoeft niet ik weet dat hij dat gezegd heeft.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:23 schreef jackie12 het volgende:
Ik zoek de video even voor je op waarin ie dat zegt
Nee de dag ervoor bedoel ik, Feliciano was een van de laatsten die hen in leven zag, in de taalschool:quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:21 schreef jackie12 het volgende:
Hij kwam om 9.00 uur al kijken waar ze waren omdat ze niet op kwamen dagen voor de trip naar de aardbeienfarm
Als de camera echt leeg is spring hij waarschijnlijk terug naar fabrieksintellingen. Voor de rest mag je aannemen dat een digitale klok wel redelijk secuur blijft lopen. Die op mijn magnetron wint een paar minuten per jaar en dat vind ik al vrij abnormaal.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:56 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Oke dan snap ik het. Misschien een stomme vraag maar kan de klok van een digitale camera ook gewoon helemaal verkeerd staan, dus zomaar een paar uur of zo? bv als de batterij leeg is geweest..
he scherp Za ! We vroegen ons al af op wat voor manier ze hun excursies hadden geboekt. Heeft hij een kantoortje? Is hij bij hun geweest? Jij geeft het antwoord! Ik ga alles nog eens nalezen. Thanx!quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:31 schreef Za het volgende:
[..]
Nee de dag ervoor bedoel ik, Feliciano was een van de laatsten die hen in leven zag, in de taalschool:
Als hij vertelt, staan zijn ogen verdrietig. 'Ik weet nog goed dat ik de meisjes voor het laatst zag. De ene lag in een hangmat, de ander stond bij een kaart van de Spaanse school en keek waar ze heen zouden kunnen gaan. Hola, riep ik nog naar ze. Het was vlak voordat ze verdwenen.'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)esloten-huizen.dhtml
Ik concludeer hieruit dat Feliciano zich ook in die school ophield, althans volgens eigen zeggen moet hij daar geweest zijn.
Wat deed Feliciano op die taalschool dinsdag ochtend?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:15 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik sluit een misdrijf ook zeker niet uit. Alleen of ze ook andere nummers hebben gebeld of een boodschap achter hebben gelaten weten we niet. De ouders hebben alleen de gegevens van de noodoproepen gekregen maar eventuele andere zaken mbt de telefoons nog niet. Dat zeggen ze ook in de video van de reconstructie. Kan zijn in het belang van het onderzoek
Stel dat ze werden vastgehouden door derde en enkel uit nood 911 kunnen bellen? en waarom is dit niet opgepikt door de Alarmcentrale.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:07 schreef jackie12 het volgende:
We zitten hier allemaal om dezelfde reden: wat is er gebeurd met Kris en Lisanne?
Ik ben geen rechercheur maar om een zaak of mogelijk scenario rond te krijgen moet je volgens mij bij het begin beginnen en zo verder naar stap 2,3 enz.
Mijn scenario waarbij ik een rol toedichtte voor Feliciano viel bij velen van jullie niet goed. Begrijpelijk, want ook bij mij komt hij over als een aardige,goedwillend persoon.
Wat ik wel vind is dat mijn scenario een antwoord geeft op alle belangrijke vragen die er zijn.
Voor mij zijn in het hele verhaal de 3 belangrijkste
1-Waarom belden ze 911
2-Waarom belden ze in de 11 dagen daarna ook nog 911 maar nooit naar huis
en 3 -waarom hebben ze niks maar dan ook helemaal niks achtergelaten voor de achterblijvers? Hier hadden ze dus 11 dagen de tijd voor deze iphone-generatiemeiden waarvan 1 zelfs in het dagelijks leven een dagboek bijhield.
Verder zijn er nog -tig vragen van 'waarom heeft niemand ze 100% zeker gezien op 1 april tot aan waarom was de rugzak nog zo in tact en de vele vragen daar tussen.
Maar eerlijk is eerlijk, ik heb nog geen verdwaalscenario gelezen die antwoord geeft op de eerste 3 vragen laat staan op de vele vragen daar tussen.
Het heeft niks met sensatie te maken maar ik denk echt aan een misdrijf.
Ik las ergens op de laatste 6 pagina's van de thread op Websleuths dat de taalschool Feliciano gebeld had, op verzoek van Kris en Lisanne, die om een gids verlegen zaten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:31 schreef Za het volgende:
Ik concludeer hieruit dat Feliciano zich ook in die school ophield, althans volgens eigen zeggen moet hij daar geweest zijn.
Wat deed Feliciano op die taalschool dinsdag ochtend?
Weet jij op welke dag dat was? Als hij zegt dat hij ze zag de 1 liggend in een hangmat vlak voordat ze verdwenen is dit dan op 1 april (denk ik) of op 31 maart?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:47 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik las ergens op de laatste 6 pagina's van de thread op Websleuths dat de taalschool Feliciano gebeld had, op verzoek van Kris en Lisanne, die om een gids verlegen zaten.
Hij is ze toen komen opzoeken op school, om afspraken te maken.
Ik denk niet dat ze werden vastgehouden. (iig niet heel lang) maar al overleden waren en de dader(s) zelf 911 hebben gebeld om t op verdwalen te laten lijken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:46 schreef vronie het volgende:
[..]
[..]
Stel dat ze werden vastgehouden door derde en enkel uit nood 911 kunnen bellen? en waarom is dit niet opgepikt door de Alarmcentrale.
Arme meiden het blijft te triest voor woorden hoe ze aan hun einde zijn gekomen.
In dat uitvoerige artikel waarin een Panamese krant de laatste dagen reconstrueerde, waarin de hospita van Kris en Lisanne veelvuldig aan het woord is, wordt de mogelijkheid opengelaten dat ze ook op de morgen van 1 april zelfs nog even in de school zijn geweest, omdat een kind van de hospita ze de deur uit zag gaan met een kleine tas (en geen rugzak). Die school ligt pal naast hun kamer.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:49 schreef jackie12 het volgende:
Weet jij op welke dag dat was? Als hij zegt dat hij ze zag de 1 liggend in een hangmat vlak voordat ze verdwenen is dit dan op 1 april (denk ik) of op 31 maart?
Dat maakt mijn scenario dus heel griezelig nog kloppender.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:54 schreef Perico het volgende:
[..]
In dat uitvoerige artikel waarin een Panamese krant de laatste dagen reconstrueerde, waarin de hospita van Kris en Lisanne veelvuldig aan het woord is, wordt de mogelijkheid opengelaten dat ze ook op de morgen van 1 april zelfs nog even in de school zijn geweest, omdat een kind van de hospita ze de deur uit zag gaan met een kleine tas (en geen rugzak). Die school ligt pal naast hun kamer.
Dat zou dat hangmat moment geweest kunnen zijn.
Is dat een conclusie van iemand?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:47 schreef Perico het volgende:
Ik las ergens op de laatste 6 pagina's van de thread op Websleuths dat de taalschool Feliciano gebeld had, op verzoek van Kris en Lisanne, die om een gids verlegen zaten.
Hij is ze toen komen opzoeken op school, om afspraken te maken.
Dat zou het ook kunnen zijn maar het blijft gissen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:53 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze werden vastgehouden. (iig niet heel lang) maar al overleden waren en de dader(s) zelf 911 hebben gebeld om t op verdwalen te laten lijken.
Ze zijn er zeker geweest, Feliciano heeft ze daar immers gezien (vlak voor ze verdwenen).quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:54 schreef Perico het volgende:
In dat uitvoerige artikel waarin een Panamese krant de laatste dagen reconstrueerde, waarin de hospita van Kris en Lisanne veelvuldig aan het woord is, wordt de mogelijkheid opengelaten dat ze ook op de morgen van 1 april zelfs nog even in de school zijn geweest, omdat een kind van de hospita ze de deur uit zag gaan met een kleine tas (en geen rugzak). Die school ligt pal naast hun kamer.
Dat zou dat hangmat moment geweest kunnen zijn.
Ik denk dat de solide afspraken, van excursies naar de aardbeienfarm, en de Baru vulkaan, een dag eerder gemaakt waren. Maar blijkbaar hing Feliciano vaak bij de school rond en waarom ook niet, de studenten daar lijken mij dankbare klanten en hij moet ervan leven.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:58 schreef Za het volgende:
Dus Feliciano is gebeld op verzoek van Kris en Lisanne, er worden 2 excursies gepland, en voor hij weggaat (en ze voor het laatst ziet) ligt de ene in een hangmat en de andere staat bij een kaart, hij riep nog "hallo" naar ze.![]()
Waarom niet bv: ik zag ze in de school, ze waren heel enthousiast om excursies te maken en we spraken af voor de volgende dag etc etc.
Of hij kwam ze gewoon halen voor de Pianistentrail...quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:03 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik denk dat de solide afspraken, van excursies naar de aardbeienfarm, en de Baru vulkaan, een dag eerder gemaakt waren. Maar blijkbaar hing Feliciano vaak bij de school rond en waarom ook niet, de studenten daar lijken mij dankbare klanten en hij moet ervan leven.
De 1e april ziet hij Kris en Lisanne weer dus, maar de afspraken staan al, dus dan is het alleen een vluchtige groet.
Mogelijk. Misschien zijn die afspraken ergens vastgelegd of besproken bv met vrienden, ik hoop het, want een gids huren om een aardbeien boerderij te gaan bezoeken vind ik niet echt logisch.quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:03 schreef Perico het volgende:
Ik denk dat de solide afspraken, van excursies naar de aardbeienfarm, en de Baru vulkaan, een dag eerder gemaakt waren.
Ik denk dat toeristen een betere doelgroep zijn dan studenten, de eerste keer zou hij op verzoek van Kris en Lisanne door de taalschool zijn gebeld, dan is het geen toevallig rondhangen imo.quote:Maar blijkbaar hing Feliciano vaak bij de school rond en waarom ook niet, de studenten daar lijken mij dankbare klanten en hij moet ervan leven.
Ja een toevallige ontmoeting, het kan zomaar.quote:De 1e april ziet hij Kris en Lisanne weer dus, maar de afspraken staan al, dus dan is het alleen een vluchtige groet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |