Precies tegelijk, dus ze tellen allebei.quote:
jij wint op alfabetische volgordequote:Op zondag 10 augustus 2014 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Precies tegelijk, dus ze tellen allebei.
Oke, vooruit dan maar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Precies tegelijk, dus ze tellen allebei.
Ja, ik moet er vroeg uit morgen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Om 10 uur al een baggertopic.... oioioi
Waar woon je ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:04 schreef d4v1d het volgende:
Morgen m'n ouders uitzwaaien en 2 weken alleen thuis
Dit vraagt om een Project X!quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:04 schreef d4v1d het volgende:
Morgen m'n ouders uitzwaaien en 2 weken alleen thuis
quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:05 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
In je koelkast. Voor mij geen bier op zondag.
quote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja jullie.. hahaahah xD
[ afbeelding ]
Hier moet ik wel een melding van maken zeg!quote:
hoe gaat t op school xdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
hoe gaat t op school xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
hoe gaat t op school xdHet is vakantie klaplip. In september begint die.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grap ongegrond verklaard.
grgrEn altijd het laatste woord.
Ik ben al 3 keer wezen halen vandaag. Morgen maar 'ns beginnen met ontnuchteren. Ben al een week lam. Zo kan ik niet skaten, en m'n nieuwe vriendin gaf eergisteren een heel afkeurende blik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:05 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
In je koelkast. Voor mij geen bier op zondag.
Jouw hele account is een grap..quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het is vakantie klaplip. In september begint die.
Grap ongegrond verklaard.
grgr
Hoax. Verzonnen verhaalquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ben al 3 keer wezen halen vandaag. Morgen maar 'ns beginnen met ontnuchteren. Ben al een week lam. Zo kan ik niet skaten, en m'n nieuwe vriendin gaf eergisteren een heel afkeurende blik.
quote:
quote:
Story of my life.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:09 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
je was een duizendste seconde te laat denk ik
De Fok! Army's New Earth Knokploeg jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:09 schreef deadprez het volgende:
Ik denk dat het tijd is voor de knokploeg.
Meestal komt ie juist te vroeg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:09 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
je was een duizendste seconde te laat denk ik
kktrquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef d4v1d het volgende:
Lief dagboek, vandaag heb ik een vliegtuig gemaakt van driehoekjes
[ afbeelding ]
Godverdomme lang mee bezig geweest
Je bent één keer de beste geweest van miljoenen anderen. Weet niet zeker of dat iets zegt over jou of over de rest van je vader's zaad.quote:
Alleen plaatjes van tetten in dit topic a.u.b.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
whehequote:Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Was het het waard?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
hard, deze.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je bent één keer de beste geweest van miljoenen anderen. Weet niet zeker of dat iets zegt over jou of over de rest van je vader's zaad.
Van meiden of mannen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:11 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Alleen plaatjes van tetten in dit topic a.u.b.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je bent één keer de beste geweest van miljoenen anderen. Weet niet zeker of dat iets zegt over jou of over de rest van je vader's zaad.
Ik doe niet mee. Te lam. Niks waard. Over een paar dagen ben ik je man.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:09 schreef deadprez het volgende:
Ik denk dat het tijd is voor de knokploeg.
Dat is toch die quote die je altijd op kut twitter accounts zietquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Begrijpelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik doe niet mee. Te lam. Niks waard. Over een paar dagen ben ik je man.
Gewoon een paar slokken wodka nemen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:13 schreef deadprez het volgende:
Niet zo biggie doen allemaal, ik ben veel te dood om er fatsoenlijk op te reageren.
Nee, jij bent de man.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik app met 9 meisjes nu wat te kk gebeurt er?Is iedereen loops ofzo
Geen idee, ik ken twitter niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:13 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Dat is toch die quote die je altijd op kut twitter accounts ziet
Waarom niet allebei?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Moet je dan de lekkerste kiezen, of degene die het dichtste bij woont ?
Bierpens al een dagje niet gezien, wat heb je met hem gedaan?quote:
Dat is misschien weer een beetje overdreven inderdaad.quote:
Je hebt een mooie linker hand en een korte rechter arm?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Moet je dan de lekkerste kiezen, of degene die het dichtste bij woont ?
Aight.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef niels0 het volgende:
Tijd voor muziek?
Ik ga even wat opzoeken.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hebt een mooie linker hand en een korte rechter arm?
bekeerd. hij zit nu in de kerkquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:15 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Bierpens al een dagje niet gezien, wat heb je met hem gedaan?
Hij is wel bossaquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
voederbietel is weer goed op dreef zie ik.![]()
swsquote:
Jij ook?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
bekeerd. hij zit nu in de kerk
Ik zat al een paar minuten klaar maar heb tot nu toe nog niks gevoeld.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Vb kan je even je anus laten zien? Kunnen we allemaal ff likken.
Wat een hoeren.quote:
Hmm. ik heb er met 5 afgesproken.. de andere 4 afgekapt. Ik wil het gezelschap graag beperken tot 2 of 3.. Maarja.. de een woont 45 minuten met de auto.. maar is wel het lekkerst.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
Maar BT, ik zou het gemiddelde meisje nemen, dat zijn vaak de beste.
Ja.quote:
Je bent gewoon jealous dat we jouw anus niet likkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Vb kan je even je anus laten zien? Kunnen we allemaal ff likken.
Je hebt het er maar zwaar mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm. ik heb er met 5 afgesproken.. de andere 4 afgekapt. Ik wil het gezelschap graag beperken tot 2 of 3.. Maarja.. de een woont 45 minuten met de auto.. maar is wel het lekkerst.
is dit tegenwoordig de gaybois nachtbaggerquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jealous dat we jouw anus niet likken
Dude..quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jealous dat we jouw anus niet likken
ja we zijn massaal uit de kast gekomenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
is dit tegenwoordig de gaybois nachtbagger
Johnny Winter - Captured Live - Highway 61quote:
Rare tijden hier ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
is dit tegenwoordig de gaybois nachtbagger
wanne tokkie zegquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef d4v1d het volgende:
had net iemand z'n hond in de winkel laten staan.
De winkel was net gesloten
Je vergeet toch niet je hond
ben echt kk geil nu man shit ben niet te stoppenquote:
Klinkt goed. Bob Dylan hou ik ook niet zo van.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Johnny Winter - Captured Live - Highway 61
1976. Spetterende gitaarmuziek. Dit is de beste versie die ik ken. Originele schrijver is Bob Dylan, die ik maar niks vind.
Oh jee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:23 schreef eend112 het volgende:
[..]
ben echt kk geil nu man shit ben niet te stoppen
Nee ga weg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:25 schreef beverton het volgende:
Steun La Resistance, de enige tegenbeweging met een helder geluid.
Getekend,
La Resistance
Als je nou eens stopt met dat toneelstuk heh, dat zou echt zo fijn zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:25 schreef beverton het volgende:
Steun La Resistance, de enige tegenbeweging met een helder geluid.
Getekend,
La Resistance
Post jij eens muziek dan.quote:
Zappa.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:32 schreef JeffreyH93 het volgende:
Zitten er hier nog liefhebbers van Jazz?
Ja ik. Post maar wat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:32 schreef JeffreyH93 het volgende:
Niet echt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:32 schreef JeffreyH93 het volgende:
Nee, hoezo?quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik insinueerde dat het slechte muziek was.
Rampeneer jij even lekker ergens anders heen.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:36 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Rampeneer jij even lekker ergens anders heen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:36 schreef niels0 het volgende:
Deze vind ik ook wel lekker. Al jaren niet meer gehoord.
James Brown - It's too funky in here
Ga jij anders gewoon weg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:37 schreef HCFeestbeest het volgende:
ga weg met die tering rap en r&b en hiphop en reggae en weet ik veel welke andere ordinaire muziek nog meer
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:38 schreef JeffreyH93 het volgende:
Heerlijk voor een rustige zondagavond.
opkankerenquote:
Precies.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen respect meer voor oud gedienden.
Belachelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen respect meer voor oud gedienden.
Beetje charmeren met die blik inderdaad maar als puntje bij paaltje komt geen werk verzetten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die mag d'r kamer wel eens opruimen.
Altijd hetzelfde, overdrijven in de ene kwaliteit om het gebrek in de ander te verbloemen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:45 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Beetje charmeren met die blik inderdaad maar als puntje bij paaltje komt geen werk verzetten.
Instant bonerkill dat laatste stuk.quote:
Om het schaamhaar? Nee toch?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Instant bonerkill dat laatste stuk.
Jawel. Wat stoppels boeit me niet, dit was gewoon nasty.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Om het schaamhaar? Nee toch?.
Ik snap niet waarom iemand schaamhaar niet zou kunnen waarderenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel. Wat stoppels boeit me niet, dit was gewoon nasty.
lekker nsben tochquote:
Jij bent echt in de verkeerde tijd geboren, niet?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iemand schaamhaar niet zou kunnen waarderen.
Ruil je ze later toch inquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:04 schreef niels0 het volgende:
Dikke tetten zijn natuurlijk mooi bij jonge meiden. Ik val toch meer op kleinere. Die zijn, hoe zal ik het zeggen? Op de langere termijn mooier.
Zomervakantie denk ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef Copthorne het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er de laatste tijd veel nieuwe users bijgekomen die een beetje ruzie zoeken met de gevestigde orde?
Daar krijg je echt geen ban voor hoorquote:
Is toch vrouwelijk man, als ik graag een kale kut wil ga ik wel naar de basi... oh laat ook maar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent echt in de verkeerde tijd geboren, niet?
Je hebt het toch weer weggehaald. Krijg je echt niet meteen een ban voor.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is toch vrouwelijk man, als ik graag een kale kut wil ga ik wel naar de basi... oh laat ook maar.
Hoop het. Wil natuurlijk wel de brave user blijven.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
Daar krijg je echt geen ban voor hoor
Ik vind het er maar vies uitzien. Jij niet dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is toch vrouwelijk man, als ik graag een kale kut wil ga ik wel naar de basi... oh laat ook maar.
Ik heb met beide weinig moeite, beetje bijgewerkt is wel zo prettig though.quote:
Nope.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:49 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Ik vind het er maar vies uitzien. Jij niet dan?
Wat is jouw standpunt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:50 schreef JeffreyH93 het volgende:
Stop maar met die schaamhaardiscussie.
Wat is er in godsnaam belangrijker dan schaamhaardracht?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:50 schreef JeffreyH93 het volgende:
Stop maar met die schaamhaardiscussie.
Vind ik ook. Thaise meiden zijn vaak helemaal glad. Best geil, maar hoeft van mij niet. Mag best wat haar opzitten. Is gewoon natuurlijk. Zolang het geen oerwouden zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb met beide weinig moeite, beetje bijgewerkt is wel zo prettig though.
quote:
Ik denk dat wij gewoon net even wat meer vrouwelijkheid kunnen handelen kameraad. Zal het zeemansbloed wel zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Thaise meiden zijn vaak helemaal glad. Best geil, maar hoeft van mij niet. Mag best wat haar opzitten. Is gewoon natuurlijk. Zolang het geen oerwouden zijn.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:52 schreef JeffreyH93 het volgende:
Even spuirten op Kate.
[ afbeelding ]
Dat is niet echt een charmante kop die ze daar trekt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:52 schreef JeffreyH93 het volgende:
Even spuirten op Kate.
[ afbeelding ]
Jahoor, je hebt gelijkt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat wij gewoon net even wat meer vrouwelijkheid kunnen handelen kameraad. Zal het zeemansbloed wel zijn.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat wij gewoon net even wat meer vrouwelijkheid kunnen handelen kameraad. Zal het zeemansbloed wel zijn.
Vind je het ook lekker als ze haar op hun armen en benen hebbenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik
hou
van
...
Nu vraag ik wel meteen af; hoe zou de poes van Kate er uit zien?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is niet echt een charmante kop die ze daar trekt.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:54 schreef klaas_th het volgende:
-18 jaarTR gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Kate heeft een raar figuur.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:54 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Nu vraag ik wel meteen af; hoe zou de poes van Kate er uit zien?
Iedereen heeft over al haar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:54 schreef eend112 het volgende:
[..]
Vind je het ook lekker als ze haar op hun armen en benen hebben
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:54 schreef klaas_th het volgende:
-18 jaarDoe normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zichtbaar haar, je ontwijkt de vraag, hou je van een behaarde fatima?quote:
Men ik maak me daar gewoon allemaal niet zo druk om.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zichtbaar haar, je ontwijkt de vraag, hou je van een behaarde fatima?
Oke ja ieder zn ding ik vind het echt ranzigquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Men ik maak me daar gewoon allemaal niet zo druk om.
Vieze stinkhippie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Men ik maak me daar gewoon allemaal niet zo druk om.
Denk dat er wel wat word gesoept; http://www.dailymail.co.u(...)erlander-Mexico.htmlquote:
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:57 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Denk dat er wel wat word gesoept; http://www.dailymail.co.u(...)erlander-Mexico.html
quote:
ewaquote:
Er zit zo'n icoontje om de browser af te sluiten. Weet je wat? Gooi even je circuitbreaker af. Zijn we ook van jou af.quote:
Dan drink je puur, faggot.quote:
CATs zijn baas. Werk er al jaren mee. Niet van die excavators hoor. Meestal 600KW generatoren. Die dingen zijn gewoon goed.quote:
http://www.spatiegebruik.nl/quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:02 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Topic sluiter tool voor niet-mods
Pitt voor de echten.quote:
Die graafmachines zijn volgens mij ook helemaal niet CAT maar licentie modellen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
CATs zijn baas. Werk er al jaren mee. Niet van die excavators hoor. Meestal 600KW generatoren. Die dingen zijn gewoon goed.
Inferior wel, de rest is goed te doen. Ik ben sowieso van de bruine rum.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:02 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Topic sluiter tool voor niet-mods
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:00 schreef niels0 het volgende:
[..]
Er zit zo'n icoontje om de browser af te sluiten. Weet je wat? Gooi even je circuitbreaker af. Zijn we ook van jou af.
Goed topic toch.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:04 schreef JeffreyH93 het volgende:
Samenvatting topic tot nu toe: muziek -> tetten -> vagijnhaar -> bier
Kan me alleen herinneren die oakheart ooit te hebben gedronken, godver wat ranzigquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Inferior wel, de rest is goed te doen. Ik ben sowieso van de bruine rum.
Laatste keer dat ik met graafmachines te maken had waren het van die mijnbouwdingen van Liebherr. 6 kuub bucket. Veel problemen mee gehad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die graafmachines zijn volgens mij ook helemaal niet CAT maar licentie modellen.
quote:
quote:
Ait we wachtten met smagt op jouquote:
Jij bent niet belangrijk genoeg om te haten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:07 schreef HCFeestbeest het volgende:
nu die andere rare gast nog en de hcf haatclub is compleet
Bekijk het positief: zodra jij in een topic arriveert is de fanclub per direct compleet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:07 schreef HCFeestbeest het volgende:
nu die andere rare gast nog en de hcf haatclub is compleet
Ja man had een ban, alles goed?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ey man veel te lang niet meer gezien
daar dacht men in een recente nachtbagger anders over.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent niet belangrijk genoeg om te haten.
Waar is de vader van die faggot met die bril om een backhand te geven?quote:
Je bent gewoon een makkelijk slachtoffer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:08 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
daar dacht men in een recente nachtbagger anders over.
Bans worden niet besproken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, gaat wel goed. Met jou ook?
en ban waarvoor dan?
zijn ekte OG's jatogquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
Waar is de vader van die faggot met die bril om een backhand te geven?
die vind ik wel grappig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bekijk het positief: zodra jij in een topic arriveert is de fanclub per direct compleet.
Mijne zes maanden. Uiteindelijk maar anderhalve maand ofzo, maar goed.quote:
Kom ik met m'n ban van 24 uur.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mijne zes maanden. Uiteindelijk maar anderhalve maand ofzo, maar goed.
quote:
Sinds ik weer op FOK! ben gaat alles fout maar gaat wel lekkerquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, gaat wel goed. Met jou ook?
en ban waarvoor dan?
krijgen we nu weer dat jullie elkaar's domme opmerkingen gaan quoten metquote:
Was gewoon een terechte post, hij schreef wat iedereen dachtquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:11 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
krijgen we nu weer dat jullie elkaar's domme opmerkingen gaan quoten met,
of
eronder om mij een hak te zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |