Dude..quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jealous dat we jouw anus niet likken
ja we zijn massaal uit de kast gekomenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
is dit tegenwoordig de gaybois nachtbagger
Johnny Winter - Captured Live - Highway 61quote:
Rare tijden hier ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
is dit tegenwoordig de gaybois nachtbagger
wanne tokkie zegquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef d4v1d het volgende:
had net iemand z'n hond in de winkel laten staan.
De winkel was net gesloten
Je vergeet toch niet je hond
ben echt kk geil nu man shit ben niet te stoppenquote:
Klinkt goed. Bob Dylan hou ik ook niet zo van.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Johnny Winter - Captured Live - Highway 61
1976. Spetterende gitaarmuziek. Dit is de beste versie die ik ken. Originele schrijver is Bob Dylan, die ik maar niks vind.
Oh jee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:23 schreef eend112 het volgende:
[..]
ben echt kk geil nu man shit ben niet te stoppen
Nee ga weg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:25 schreef beverton het volgende:
Steun La Resistance, de enige tegenbeweging met een helder geluid.
Getekend,
La Resistance
Als je nou eens stopt met dat toneelstuk heh, dat zou echt zo fijn zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:25 schreef beverton het volgende:
Steun La Resistance, de enige tegenbeweging met een helder geluid.
Getekend,
La Resistance
Post jij eens muziek dan.quote:
Zappa.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:32 schreef JeffreyH93 het volgende:
Zitten er hier nog liefhebbers van Jazz?
Ja ik. Post maar wat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:32 schreef JeffreyH93 het volgende:
Niet echt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:32 schreef JeffreyH93 het volgende:
Nee, hoezo?quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik insinueerde dat het slechte muziek was.
Rampeneer jij even lekker ergens anders heen.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:36 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Rampeneer jij even lekker ergens anders heen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:36 schreef niels0 het volgende:
Deze vind ik ook wel lekker. Al jaren niet meer gehoord.
James Brown - It's too funky in here
Ga jij anders gewoon weg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:37 schreef HCFeestbeest het volgende:
ga weg met die tering rap en r&b en hiphop en reggae en weet ik veel welke andere ordinaire muziek nog meer
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:38 schreef JeffreyH93 het volgende:
Heerlijk voor een rustige zondagavond.
opkankerenquote:
Precies.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen respect meer voor oud gedienden.
Belachelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen respect meer voor oud gedienden.
Beetje charmeren met die blik inderdaad maar als puntje bij paaltje komt geen werk verzetten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die mag d'r kamer wel eens opruimen.
Altijd hetzelfde, overdrijven in de ene kwaliteit om het gebrek in de ander te verbloemen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:45 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Beetje charmeren met die blik inderdaad maar als puntje bij paaltje komt geen werk verzetten.
Instant bonerkill dat laatste stuk.quote:
Om het schaamhaar? Nee toch?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Instant bonerkill dat laatste stuk.
Jawel. Wat stoppels boeit me niet, dit was gewoon nasty.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Om het schaamhaar? Nee toch?.
Ik snap niet waarom iemand schaamhaar niet zou kunnen waarderenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel. Wat stoppels boeit me niet, dit was gewoon nasty.
lekker nsben tochquote:
Jij bent echt in de verkeerde tijd geboren, niet?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iemand schaamhaar niet zou kunnen waarderen.
Ruil je ze later toch inquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:04 schreef niels0 het volgende:
Dikke tetten zijn natuurlijk mooi bij jonge meiden. Ik val toch meer op kleinere. Die zijn, hoe zal ik het zeggen? Op de langere termijn mooier.
Zomervakantie denk ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef Copthorne het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er de laatste tijd veel nieuwe users bijgekomen die een beetje ruzie zoeken met de gevestigde orde?
Daar krijg je echt geen ban voor hoorquote:
Is toch vrouwelijk man, als ik graag een kale kut wil ga ik wel naar de basi... oh laat ook maar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent echt in de verkeerde tijd geboren, niet?
Je hebt het toch weer weggehaald. Krijg je echt niet meteen een ban voor.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is toch vrouwelijk man, als ik graag een kale kut wil ga ik wel naar de basi... oh laat ook maar.
Hoop het. Wil natuurlijk wel de brave user blijven.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
Daar krijg je echt geen ban voor hoor
Ik vind het er maar vies uitzien. Jij niet dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is toch vrouwelijk man, als ik graag een kale kut wil ga ik wel naar de basi... oh laat ook maar.
Ik heb met beide weinig moeite, beetje bijgewerkt is wel zo prettig though.quote:
Nope.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:49 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Ik vind het er maar vies uitzien. Jij niet dan?
Wat is jouw standpunt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:50 schreef JeffreyH93 het volgende:
Stop maar met die schaamhaardiscussie.
Wat is er in godsnaam belangrijker dan schaamhaardracht?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:50 schreef JeffreyH93 het volgende:
Stop maar met die schaamhaardiscussie.
Vind ik ook. Thaise meiden zijn vaak helemaal glad. Best geil, maar hoeft van mij niet. Mag best wat haar opzitten. Is gewoon natuurlijk. Zolang het geen oerwouden zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb met beide weinig moeite, beetje bijgewerkt is wel zo prettig though.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |