Meestal komt ie juist te vroeg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:09 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
je was een duizendste seconde te laat denk ik
kktrquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef d4v1d het volgende:
Lief dagboek, vandaag heb ik een vliegtuig gemaakt van driehoekjes
[ afbeelding ]
Godverdomme lang mee bezig geweest
Je bent één keer de beste geweest van miljoenen anderen. Weet niet zeker of dat iets zegt over jou of over de rest van je vader's zaad.quote:
Alleen plaatjes van tetten in dit topic a.u.b.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
whehequote:Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Was het het waard?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
hard, deze.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je bent één keer de beste geweest van miljoenen anderen. Weet niet zeker of dat iets zegt over jou of over de rest van je vader's zaad.
Van meiden of mannen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:11 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Alleen plaatjes van tetten in dit topic a.u.b.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je bent één keer de beste geweest van miljoenen anderen. Weet niet zeker of dat iets zegt over jou of over de rest van je vader's zaad.
Ik doe niet mee. Te lam. Niks waard. Over een paar dagen ben ik je man.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:09 schreef deadprez het volgende:
Ik denk dat het tijd is voor de knokploeg.
Dat is toch die quote die je altijd op kut twitter accounts zietquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Begrijpelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik doe niet mee. Te lam. Niks waard. Over een paar dagen ben ik je man.
Gewoon een paar slokken wodka nemen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:13 schreef deadprez het volgende:
Niet zo biggie doen allemaal, ik ben veel te dood om er fatsoenlijk op te reageren.
Nee, jij bent de man.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik app met 9 meisjes nu wat te kk gebeurt er?Is iedereen loops ofzo
Geen idee, ik ken twitter niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:13 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Dat is toch die quote die je altijd op kut twitter accounts ziet
Waarom niet allebei?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Moet je dan de lekkerste kiezen, of degene die het dichtste bij woont ?
Bierpens al een dagje niet gezien, wat heb je met hem gedaan?quote:
Dat is misschien weer een beetje overdreven inderdaad.quote:
Je hebt een mooie linker hand en een korte rechter arm?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Moet je dan de lekkerste kiezen, of degene die het dichtste bij woont ?
Aight.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef niels0 het volgende:
Tijd voor muziek?
Ik ga even wat opzoeken.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hebt een mooie linker hand en een korte rechter arm?
bekeerd. hij zit nu in de kerkquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:15 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Bierpens al een dagje niet gezien, wat heb je met hem gedaan?
Hij is wel bossaquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
voederbietel is weer goed op dreef zie ik.![]()
swsquote:
Jij ook?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
bekeerd. hij zit nu in de kerk
Ik zat al een paar minuten klaar maar heb tot nu toe nog niks gevoeld.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Vb kan je even je anus laten zien? Kunnen we allemaal ff likken.
Wat een hoeren.quote:
Hmm. ik heb er met 5 afgesproken.. de andere 4 afgekapt. Ik wil het gezelschap graag beperken tot 2 of 3.. Maarja.. de een woont 45 minuten met de auto.. maar is wel het lekkerst.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
Maar BT, ik zou het gemiddelde meisje nemen, dat zijn vaak de beste.
Ja.quote:
Je bent gewoon jealous dat we jouw anus niet likkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Vb kan je even je anus laten zien? Kunnen we allemaal ff likken.
Je hebt het er maar zwaar mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm. ik heb er met 5 afgesproken.. de andere 4 afgekapt. Ik wil het gezelschap graag beperken tot 2 of 3.. Maarja.. de een woont 45 minuten met de auto.. maar is wel het lekkerst.
is dit tegenwoordig de gaybois nachtbaggerquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jealous dat we jouw anus niet likken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |