Het gaat hartstikke goed met Harry en Loes. Ik heb niet de indruk dat ie zich af en toe niet lekker voelt, hij is weer heerlijk zijn ondeugende irritante zelf. Hij valt mijn e-reader aanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:16 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Nou ja, echt migraine... Dat is bij mensen erg moeilijk te diagnosticeren, laat staan bij dieren. Af en toe hoofdpijn zou best wel goed kunnen. Mensen hebben ook hoofdpijn, dus ik denk dat alle zoogdieren het kunnen hebben.
Har zou sowieso gevoelig zijn voor dehydratie vanwege zijn nierproblemen, dus denk ik ook af en toe last kunnen hebben van hoofdpijn als hij vocht tekort heeft. Meer drinken en rustig aan doen![]()
Hoe is het met Harry en Loes?
Heel goed, Harry! E-reader is niet goed voor de bazin's ogen, daar krijgt zij hoofdpijn van.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Het gaat hartstikke goed met Harry en Loes. Ik heb niet de indruk dat ie zich af en toe niet lekker voelt, hij is weer heerlijk zijn ondeugende irritante zelf. Hij valt mijn e-reader aanHij drinkt en eet goed en is speels
Ik zelf heb er last van en vroeg me gewoon af of dat bij dieren ook zou kunnenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:27 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Heel goed, Harry! E-reader is niet goed voor de bazin's ogen, daar krijgt zij hoofdpijn van.Dus dat ding moet dood, logisch.
![]()
Wie heeft er dan migraine? Loes?
Dan moet je zeker niet e-readenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zelf heb er last van en vroeg me gewoon af of dat bij dieren ook zou kunnen
Ja ja, Harry is een wijze katquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:32 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Dan moet je zeker niet e-readen
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Toen wij katten hadden had ik een app op de ipad met een muisje speciaal voor katten. Valerie vond dat helemaal fantastisch
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:03 schreef Ole het volgende:
[..]
net terug. Lelijke ontsteking aan de buitenkant. Prik antibiotica+pijnstiller en voor een week pilletjes mee.
Die verontwaardigde kopquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:01 schreef Ole het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog steeds een beetje boos over gister. Gelukkig zijn de pilletjes naar binnen (in een lekker stukje rosbief)
Hij maakt me duidelijk het niet te willen/lusten. Kan ik het voer laten liggen en hopen dat hij het op een gegeven moment wel gaat eten? Zullen hamsters toch voer gaan eten wat ze niet willen of hongeren ze zichzelf dood?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:00 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Maar dat zijn niet brokjes die in het bakje op je foto zitten, toch?
VEPP is prima hoor. Al is Care plus natuurlijk beter![]()
Ze schrikt vooral veel. Van zeus, van mij als ik eens in de buurt ben. Ook als er iets veranderd of op een andere plek staat in de ren kan het zijn dat ze er spontaan tegenaan botst. Maar verder doet ze het goed. De blaasontsteking is over, ze houd haar kont nu goed schoon en eet gezellig samen met Zeus uit dezelfde bak haar biksjes op. En is het een kleine aandachts****quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:16 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Aphro nog last van haar slechte zicht of gehoor?
Har is vrij actief voor een nierpatiënt. Arme Loesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:50 schreef tonja het volgende:
Loes pesten die achter het gordijn in het zonnetje zit is óók leuk
[ afbeelding ]
Wat een mooie poezel!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:01 schreef Ole het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog steeds een beetje boos over gister. Gelukkig zijn de pilletjes naar binnen (in een lekker stukje rosbief)
Als hij dat echt niet wil eten, dan kan hij zichzelf verhongeren, denk ik... Dan kan je misschien toch beter een ander voer proberen. En als hij dat ook niet lust, dan heeft hij mogelijk een gezondheidsprobleem waardoor hij niet kan/wil eten. Dus dan is het toch verstandig om de dierenarts hem na te laten kijken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:54 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Hij maakt me duidelijk het niet te willen/lusten. Kan ik het voer laten liggen en hopen dat hij het op een gegeven moment wel gaat eten? Zullen hamsters toch voer gaan eten wat ze niet willen of hongeren ze zichzelf dood?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:51 schreef Samzz het volgende:
Rio update.
Het gaat goed met hem, enkel op de ventipulmin. De dierenarts is vandaag weer geweest en hij was tevreden met de vordering. De huidige fles venti maak ik op met vier pompjes twee keer per dag. De volgende fles geef ik een week drie pompjes twee keer per dag, daarna een week twee pompjes twee keer per dag en dan zou het goed moeten zijn
.
Ik ben zo blij dat er geen corticosteroïden meer bij zijn komen kijken, uiteindelijk!
Heel moeilijk te bepalen zonder de kat gezien te hebben... Maar nee, het klinkt niet als een normaal kattengedrag. Zeker dat lome niet. Heeft zij geen koorts? (dat moet je rectaal meten en de normale temperatuur bij een kat is 38,5-39,0 graden). Bij twijfel toch even je dierenarts bellen!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:58 schreef Shokirbek85 het volgende:
Sinds 2 dagen staan de rugharen van onze kat (vrouw +/- 4 jaar oud) recht overeind. Ze eet normaal ze is nog speels maar reageert wat anders ( onrustiger maar soms ook wat loom). Verder geen afwijkingen oid.
Komt dit door het weer? Is dit normaal?
Aphro is natuurlijk een uber cute dame, ik snap Zeus welquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ze schrikt vooral veel. Van zeus, van mij als ik eens in de buurt ben. Ook als er iets veranderd of op een andere plek staat in de ren kan het zijn dat ze er spontaan tegenaan botst. Maar verder doet ze het goed. De blaasontsteking is over, ze houd haar kont nu goed schoon en eet gezellig samen met Zeus uit dezelfde bak haar biksjes op. En is het een kleine aandachts****Ik ga vaak op een vaste plek bij de ren zitten, als ze mij dan in de gaten heeft dan moet ze geaaid worden. Veel en lang, op de neus graag:
[ afbeelding ]
Zij lijkt te willen zeggen: "let me out of here"Bunny prison-break
![]()
Binnenkort maar eens even langs de DA voor vaccinatie met haar en sterilisatie bespreken.
Zeus sproeit nogsteeds alles onderen daar ben ik niet zo blij mee. Hij is nu zo'n 7 jaar geleden gecastreerd, komt puur omdat er nu een dame in de buurt is dat hij zo doet.
Klopt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:43 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]Het is ook iets minder astmatisch weer geloof ik (gebaseerd op mijn eigen luchtwegen
)
Ja hoor. Alleen wonen ze in mijn woonkamer en ik vind het niet zo tof dat mn halve huis straks onder konijnensproeisel zitquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:47 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Aphro is natuurlijk een uber cute dame, ik snap Zeus wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |