Ja klopt, en ik vind het geen 40 euro waard. Maar voor 10eu kan ik en extra flesje kopen, en dan heb ik 500ml en ben ik meer in evenwicht. Vandaag had ik wel precies genoeg aan 250 trouwens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:27 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nee Hats heeft de nog duurdere versie, die wel een stuk kleiner is, 250ml. Lijkt me ook erg fijn, maar deze was 23 euro, dat scheelde dus nogal veel.
Op naar de 1337 km!quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
De nerd in mij is intens gelukkig.
1024 km gelopen dit jaar![]()
Ga jij als Hagenaar in Eindhoven lopen? Omdat het een snel parcours is? Of heb ik het mis dat jij in Den Haag loopt normaliter?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:11 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
En mij bij de Vredesloop de 10kmen de HM bij de de Marathon van Eindhoven?
Had je wel 2 van die handschoentjes erbij ja? Dat scheelt dan weer wat inderdaad. Maar het blijft sowieso duur spul dat S-lab. Wel erg mooi!quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja klopt, en ik vind het geen 40 euro waard. Maar voor 10eu kan ik en extra flesje kopen, en dan heb ik 500ml en ben ik meer in evenwicht. Vandaag had ik wel precies genoeg aan 250 trouwens.
quote:
Nee, Salomon is echt helemaal niets.. dat moet je niet hebben voor trailrunning...quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:36 schreef Angel-A het volgende:
Ik ga morgen naar Batavia-stad (outlet), nooit eerder geweest. Ik zag dat Salomon daar ook zit. Is dat wat? Hebben ze daar bv. trailschoenen? (ha, ze heeft één keer door de duinen gelopen en wil meteen trailschoenen), drinksystemen met veel korting of andere leuke hebbedingetjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Met maar een handschoentje had ik het ook echt niet gekocht.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Had je wel 2 van die handschoentjes erbij ja? Dat scheelt dan weer wat inderdaad. Maar het blijft sowieso duur spul dat S-lab. Wel erg mooi!
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:35 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ga jij als Hagenaar in Eindhoven lopen? Omdat het een snel parcours is? Of heb ik het mis dat jij in Den Haag loopt normaliter?
jazeker hebben ze Salomon trailschoenen. Asics heeft er ook een winkel zitten en Nike, adidas en puma.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:36 schreef Angel-A het volgende:
Ik ga morgen naar Batavia-stad (outlet), nooit eerder geweest. Ik zag dat Salomon daar ook zit. Is dat wat? Hebben ze daar bv. trailschoenen? (ha, ze heeft één keer door de duinen gelopen en wil meteen trailschoenen), drinksystemen met veel korting of andere leuke hebbedingetjes?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:39 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nee, Salomon is echt helemaal niets.. dat moet je niet hebben voor trailrunning...
Dit is zo'n geweldige foto, de pret spat eraf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel het al, dat gaat pijn doen in mijn portomonnee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
jazeker hebben ze Salomon trailschoenen. Asics heeft er ook een winkel zitten en Nike, adidas en puma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aardig stuk! En je loopt nog een marathon toch later dit jaar?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
De nerd in mij is intens gelukkig.
1024 km gelopen dit jaar![]()
als alles meezit in December ja! Die in September was iets te vroeg voor mijn energie levels! Maar na vandaag is gelukkig gebleken dat het allemaal weer lekker gaat! Wh00p!quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:53 schreef Arquero het volgende:
[..]
Aardig stuk! En je loopt nog een marathon toch later dit jaar?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:42 schreef Mr.B. het volgende:
[..]Al ben ik ook Brabander.
Maar het is geloof ik wel een snel parcours en ik wil dit najaar een paar HM's lopen en proberen weer een beetje in de buurt van mijn oude niveau te komen. En een goede vriend gaat er ook lopen. Meerdere redenen dus
[..]
Nee, Salomon is echt helemaal niets.. dat moet je niet hebben voor trailrunning...
Die foto is zo tof he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
[..]
Blij eiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moblo ook altijd blij ei
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
[..]
Toffe foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wat leuk, samen met je oudste!!quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:48 schreef Arquero het volgende:
Guppy, mag ik svp ook bij de Vredesloop in Den Haag?
Loop de 5 km samen met m'n oudste dochter![]()
Jij ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |