Een compliment van een man met een baard is vooralsnog een compliment. En complimenten zijn leukquote:
Thxs!quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een compliment van een man met een baard is vooralsnog een compliment. En complimenten zijn leuk.
Overigens stond de baard je niet verkeerd.
Ik voel me meestal juist ongemakkelijk bij complimentenquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:16 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs!
En inderdaad, complimenten zijn altijd leuk
ja.. dat is herkenbaar...quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voel me meestal juist ongemakkelijk bij complimenten
Afhankelijk van het compliment. In real life kan ik het ook wat lastiger handelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk: terechtquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd, maar ik denk dat ik volwassen begin te worden ofzo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoel als ik een compliment krijg.quote:
Ah op die manierquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bedoel als ik een compliment krijg.
Oh ja, die ken ik nogquote:
Ik word knalrood en mompel dan een bedankje en draai snel m'n hoofd weg omdat ik me schaam voor m'n rode kopquote:
Schattigquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, die ken ik nog.
[..]
Ik word knalrood en mompel dan een bedankje en draai snel m'n hoofd weg omdat ik me schaam voor m'n rode kop.
Vergelijk het eens met hep? Ik kan hem wel langer laten groeien, maar dat vind ik persoonlijk geen gezicht.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:24 schreef Myraela het volgende:
Baard is overigens een groot woord voor die paar haartjes.
Ik vind jouw baard wel tof! Niks paar haartjes.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:26 schreef yats het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met hep? Ik kan hem wel langer laten groeien, maar dat vind ik persoonlijk geen gezicht.
Vergelijken met hep? Die heeft geen baard.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:26 schreef yats het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met hep? Ik kan hem wel langer laten groeien, maar dat vind ik persoonlijk geen gezicht.
Thxs!quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind jouw baard wel tof! Niks paar haartjes.
Ook als ik je een compliment geef?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bedoel als ik een compliment krijg.
Blob en schattig?quote:
Ga gerust je gang hoor, ik durf niks meer natuurlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:33 schreef twi het volgende:
Oeh, ik zal even niets over yats z'n baard zetten, voor je het weet wordt er weer een SC op slot gegooid.
Daar hecht ik wel extra waarde aan, omdat ik weet hoe vernietigend jij oordeelt over vrouwen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook als ik je een compliment geef?
Is er al beslist over het lot van de sex sc?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ga gerust je gang hoor, ik durf niks meer natuurlijk.
Ik heb daar niks over te zeggenquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is er al beslist over het lot van de sex sc?
Ik vind je wel leuk hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar hecht ik wel extra waarde aan, omdat ik weet hoe vernietigend jij oordeelt over vrouwen.
Is het zo erg, ja? Is Kaneel stiekem een vrouwenhater?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar hecht ik wel extra waarde aan, omdat ik weet hoe vernietigend jij oordeelt over vrouwen.
Kaneel haat op alles.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het zo erg, ja? Is Kaneel stiekem een vrouwenhater?
quote:
Kaneel is een fijnproever, laat ik het zo verwoorden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, hij ziet er zo lief en onschuldig uitquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kaneel haat op alles.
Naar mannetje is het.
looks are deceivingquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, hij ziet er zo lief en onschuldig uit. En stiekem is ie gewoon narcist.
Niks mis mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:40 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik jou ook, hoor, wanneer je niet van die stomme smileys post.
[..]
Kaneel is een fijnproever, laat ik het zo verwoorden.
Mijn missie is geslaagd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat er behoorlijk wat vrouwen zijn die ik veracht.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent op dreef vandaag, Roy. Payback voor gisteren?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kaneel haat op alles.
Naar mannetje is het.
Ik zal stoppen, nothing but lovequote:Op zondag 10 augustus 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn missie is geslaagd.
[..]
Laten we het er op houden dat er behoorlijk wat vrouwen zijn die ik veracht.
[..]
Je bent op dreef vandaag, Roy. Payback voor gisteren?
Ik neem aan dat daar een goede reden voor isquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat er behoorlijk wat vrouwen zijn die ik veracht.
Goede foto's er in?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:42 schreef Samzz het volgende:
qwerty456 vindt m'n fobo kennelijk interessant.
Welke smileys?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:40 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik jou ook, hoor, wanneer je niet van die stomme smileys post.
[..]
Kaneel is een fijnproever, laat ik het zo verwoorden.
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zwaar getafeld dus. Zo snel van 58 naar 83
Ik haat alleen op je omdat ik je mag. Dat is hoe ik rol.quote:
Uiteraard zijn daar goede redenen voor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat daar een goede reden voor is. Maar, niet alle vrouwen zijn vreselijk, weet je.
Ja, dat weet ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik haat alleen op je omdat ik je mag. Dat is hoe ik rol.
[..]
Uiteraard zijn daar goede redenen voor.
Nee klopt. Er zijn zelfs 2 vrouwen die ik zou daten.
Er zou gewoon een labeltje aan jullie moeten hangen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat daar een goede reden voor is. Maar, niet alle vrouwen zijn vreselijk, weet je.
Doe ik ook altijd. Helaas valt een opmerking dan nog weleens verkeerd. :$quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik haat alleen op je omdat ik je mag. Dat is hoe ik rol.
Hehehe. Ahh, arme Fas.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Helaas valt een opmerking dan nog weleens verkeerd. :$
Ze mag je nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ahh, arme Fas.
Je haat niet zoveel op me. Ik weet nu niet wat ik hier van moet vinden.
Ik noemde je onlangs nog mr. Piggy.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ahh, arme Fas.
Je haat niet zoveel op me. Ik weet nu niet wat ik hier van moet vinden.
Niks mis met de waarheid toch?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik noemde je onlangs nog mr. Piggy.
Pijnlijk.quote:
Owja, dat is waar. Dan is het goed.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik noemde je onlangs nog mr. Piggy.
Wow wow wow wow. Thijs. Ik ga even Re roepen.quote:
I'm DOOOOMED Doomed i tell youuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:57 schreef xFriendx het volgende:
Fokkers daten niet, behalve Twi en Myr, uitzondering, regel bevestigen en zo.
Dat je geen sneakers onder je outfit aan mag maar alleen ballerina'squote:Op zondag 10 augustus 2014 20:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat is er gister gezegd toen ik lag te slapen? Hoorde iets over mijn schoenen ofzo.
Je mag best met niet Fok!kers daten, doe ik ookquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
I'm DOOOOMED Doomed i tell youuuuuuuuuuuuuu
Wij daten ook niet hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:57 schreef xFriendx het volgende:
Maar dan moet je naar buiten enzoquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je mag best met niet Fok!kers daten, doe ik ook
Je moet groeien, maar niet noodzakelijk in de breedte hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:58 schreef Viro het volgende:
Volgens twi ben ik Myr's type niet, moet daarvoor aankomen
Maar ik durf niet van mijn zolderkamer af te komenquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je mag best met niet Fok!kers daten, doe ik ook
Dat laat je hem/haar naar jouw zolderkamer toe komen. Oh wacht dat is nog engerquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar ik durf niet van mijn zolderkamer af te komendat is zooooooooooooooooooooo eng
Ja hoor, kom maar op met de labeltjesquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zou gewoon een labeltje aan jullie moeten hangen.
Dan weten we wat voor vlees we in de kuip hebben.
Daten? Wat is dat?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:57 schreef xFriendx het volgende:
Meervoud van dat?quote:
Niet in de breedte? Hoe moet ik dan groeien?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet groeien, maar niet noodzakelijk in de breedte hoor.
+ Bierliefhebberquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hoor, kom maar op met de labeltjes. Welke mag ik dragen?
Maar je kan als prins wel aankomen met ander vervoer want het witte paard heeft ze wellicht alquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
+ Bierliefhebber
+ Ziet er goed uit in jurkjes
+/- schoenenfreak
- geen voetballiefhebber
- je zal nooit de enige hengst in haar leven zijn
Ow ik gaf de poezen vandaag trouwens zo'n vleesworst, maar echt helemaal gek zijn ze er volgens mij niet op. Niet meer of minder dan gewoon nat voer.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
+ Bierliefhebber
+/- schoenenfreak
- geen voetballiefhebber
jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat laat je hem/haar naar jouw zolderkamer toe komen. Oh wacht dat is nog enger
Een post van jou met poesjes en een vleesworst er in is niet merkwaardig hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik gaf de poezen vandaag trouwens zo'n vleesworst, maar echt helemaal gek zijn ze er volgens mij niet op. Niet meer of minder dan gewoon nat voer.
Ik besef me nu dat het een merkwaardige quote is
En dat wil wat zeggen uit jouw mond.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik gaf de poezen vandaag trouwens zo'n vleesworst, maar echt helemaal gek zijn ze er volgens mij niet op. Niet meer of minder dan gewoon nat voer.
Ook niet in een quote over daten?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een post van jou met poesjes en een vleesworst er in is niet merkwaardig hoor
alleen dankzij je laatste zin... ;Dquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow, zit ik die roddel voor niks de wereld in te helpen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Tussen mij en Yats is niks gebeurd.
Ach. Een meet waar iedereen zijn broek aanhoudt zal nooit voor roddels zorgen.quote:
Vond Happy het wel lekker?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, zit ik die roddel voor niks de wereld in te helpen.
[..]
Ach. Een meet waar iedereen zijn broek aanhoudt zal nooit voor roddels zorgen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
+ Bierliefhebber
+/- schoenenfreak
- geen voetballiefhebber
Als ze het niet gewend zijn is dat niet zo gek.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Precies, na een keer is de nieuwigheid er ook wel weer af.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:08 schreef Evie het volgende:
[..]
precies, doe gewoon aan een keer seks klaar alweer! NEXT.
En zorg je dan ook voor bier en hapjes?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..].
Geen voetballiefhebber is een pluspunt. Je zal mij nooit door een wedstrijd horen kleppen.
[..]
Als ze het niet gewend zijn is dat niet zo gek.
Seks? Wat is datquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:08 schreef Evie het volgende:
[..]
precies, doe gewoon aan een keer seks klaar alweer! NEXT.
Zeker. Van hem hoeft het niet bij die ene keer te blijven.quote:
precies dan weet je in feite al wel dat ze niets in huis hebben wat je tot een climax kan brengenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, na een keer is de nieuwigheid er ook wel weer af.
Oh, ik wil wel een biertje meedrinken, hoor. Maar ik ga niet een hele wedstrijd kijken, ik ga wel een boek lezen en af en toe hapjes strooien of zo. Ik ben de beroerdste niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En zorg je dan ook voor bier en hapjes?
Niet zo generaliseren hequote:Op zondag 10 augustus 2014 21:09 schreef Evie het volgende:
[..]
precies dan weet je in feite al wel dat ze niets in huis hebben wat je tot een climax kan brengen
Het ontbijt vanochtend was erg goed. Maar dat bedoel je denk ik niet.quote:
In dat geval is het inderdaad een +quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik wil wel een biertje meedrinken, hoor. Maar ik ga niet een hele wedstrijd kijken, ik ga wel een boek lezen en af en toe hapjes strooien of zo. Ik ben de beroerdste niet.
jonguh, kan ik toch niks aan doen dat ik alleen sporadisch op mensen val die slecht in bed zijnquote:
En die laatste min is raar, net alsof je als man jaloers bent op een paardquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In dat geval is het inderdaad een +
Vandaar dat we gewoon mijn labelsysteem gaan invoeren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:10 schreef Evie het volgende:
[..]
jonguh, kan ik toch niks aan doen dat ik alleen sporadisch op mensen val die slecht in bed zijn
Zal ik je inwijden in de bijbehorende kunsten?quote:
Doodziek in bed. Beste maatjes met een emmer. Gaat nu wel een stuk beter though.quote:
Wel hard roepen he!quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pijnlijk.
[..]
Owja, dat is waar. Dan is het goed.
[..]
Wow wow wow wow. Thijs. Ik ga even Re roepen.
Nou 1 en 2 zijn erger dan nummer 3, die te vaak voorkomtquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vandaar dat we gewoon mijn labelsysteem gaan invoeren.
+ 20cm
- Kan niet beffen
- 2 minuten max
Maar andere minpunten kon ik zo snel niet bedenken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
En die laatste min is raar, net alsof je als man jaloers bent op een paard.
En hoe werkt dat systeem precies? Het is nog geheel duidelijk, 20 cm voor een fok!ker is -quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vandaar dat we gewoon mijn labelsysteem gaan invoeren.
+ 20cm
- Kan niet beffen
- 2 minuten max
Dat is waar. Perfectie is een illusie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar andere minpunten kon ik zo snel niet bedenken.
En dan leek je te perfect, en niemand is perfect.
Ik maakte maar een grapjequote:Op zondag 10 augustus 2014 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik je inwijden in de bijbehorende kunsten?
20 cm staat gelijk aan 40 op fokquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe werkt dat systeem precies? Het is nog geheel duidelijk, 20 cm voor een fok!ker is -
En zo worden legendes geboren.quote:
Dus ik moet mijn worst gewoon blijven aanbieden?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..].
Geen voetballiefhebber is een pluspunt. Je zal mij nooit door een wedstrijd horen kleppen.
[..]
Als ze het niet gewend zijn is dat niet zo gek.
Het gaat er om dat je degene vind die voor jou perfect is natuurlijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is waar. Perfectie is een illusie.
Dat mannen het niet lang volhouden komt vaak voor?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Nou 1 en 2 zijn erger dan nummer 3, die te vaak voorkomt
Toch zeker wel langer dan 2 minuten mag ik hopenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat mannen het niet lang volhouden komt vaak voor?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon laten wennen aan vers voer. Meestal doen ze er vervolgens een moord voor, als ze het eenmaal gewend zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus ik moet mijn worst gewoon blijven aanbieden?
Wel handig zit jij op de bank en zij in de keuken en dan zo neuken. Best praktisch kan jij voetbal kijken en zij kokenquote:
Nou en? Op de meet kon je ook prima ziek zijn hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doodziek in bed. Beste maatjes met een emmer. Gaat nu wel een stuk beter though.
[..]
Wel hard roepen he!
Nee geen goed plan, ik ben te enthousiast als ik voetbal kijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel handig zit jij op de bank en zij in de keuken en dan zo neuken. Best praktisch kan jij voetbal kijken en zij koken
Ja, dat is zoquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het gaat er om dat je degene vind die voor jou perfect is natuurlijk
Zo, dat was weer zoetsappig genoeg.
Waar is Twi als je hem nodig hebt?
Ik heb al één pandapuntquote:
Ik heb nooit seks, dus ik weet het niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch zeker wel langer dan 2 minuten mag ik hopen
En wat zeggen ze dan?quote:
Makkelijk een half uur beffen alleen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch zeker wel langer dan 2 minuten mag ik hopen
Daarom denk ik dat mijn labelsysteem een succes gaat worden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Dat blijkt overigens nog vrij lastig.
[..]
Ik heb al één pandapunt.
Dat kan pijnlijk wordenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee geen goed plan, ik ben te enthousiast als ik voetbal kijk.
Ah okequote:Op zondag 10 augustus 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon laten wennen aan vers voer. Meestal doen ze er vervolgens een moord voor, als ze het eenmaal gewend zijn.
Daarnaast, dat ze natvoer lekker vinden is niet gek, dat is voor katten als junkfood voor ons mensen.
Slap excuus dan ook trouwens. Of ze wilden een quickie.quote:
Eentje maar? Dat valt meequote:Op zondag 10 augustus 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Dat blijkt overigens nog vrij lastig.
[..]
Ik heb al één pandapunt.
Samzz was toch student?quote:
Ik negeerde dat bewustquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Ik bracht het wel wat flauw he
Totdat vrouwen het niet eens gaan zijn met die labels. Zit je daar weer mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat mijn labelsysteem een succes gaat worden.
En dan gewoon met zo'n augmented reality app.
Dat vermoeden had ik alquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik negeerde dat bewust.
[..]
Totdat vrouwen het niet eens gaan zijn met die labels. Zit je daar weer mee.
Was. Ja. Nu dus niet meer. Oh, wacht, dan is het een maand, hé? Dan heb ik geen pandapuntenquote:
Oh ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik negeerde dat bewust.
[..]
Totdat vrouwen het niet eens gaan zijn met die labels. Zit je daar weer mee.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was. Ja. Nu dus niet meer. Oh, wacht, dan is het een maand, hé? Dan heb ik geen pandapunten.
Je laat vrouwen gewoon het label zien dat zij willen zien, en je laat mannen het label zien dat voor mannen belangrijk isquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja.
Het systeem moet natuurlijk ook vrouw proof zijn
Daar trappen jullie vast niet inquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je laat vrouwen gewoon het label zien dat zij willen zien, en je laat mannen het label zien dat voor mannen belangrijk is.
Daarom altijd seks bij de man thuis, kun je de dame in kwestie gewoon het huis uitwerken en dan gaan slapen.quote:
Enkel als je onafgebroken doorgaat natuurlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:21 schreef Faxie het volgende:
15 Keer 2 minuten is toch ook gewoon een half uur?
Pik aan de gordijnen afvegen. Zul je zien hoe hard je gaat gillenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:21 schreef Evie het volgende:
[..]
rude is het als je mij niet laat gillen in bed!![]()
Dat laten gillen zal het probleem niet zijnquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:21 schreef Evie het volgende:
[..]
rude is het als je mij niet laat gillen in bed!![]()
nee dan gaat die kerel gillen, meestal een octaafje hoger dan voorheen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pik aan de gordijnen afvegen. Zul je zien hoe hard je gaat gillen
Ik had pandapuntenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was. Ja. Nu dus niet meer. Oh, wacht, dan is het een maand, hé? Dan heb ik geen pandapunten.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:23 schreef Evie het volgende:
[..]
nee dan gaat die kerel gillen, meestal een octaafje hoger dan voorheen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pik tussen de deur. Zul je zien hoe hard je gaat gillen
hence the "had"quote:
Mijn mooie gordijnen.quote:
quote:
Je bedoelt de penetratie?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
Neuken moet ook niet te lang duren. Kut stroganoff is niet fijn.
Minstensquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon een half uur beffen toch
Ook. Maar een half uur lang een tong op m'n kut hoeft voor mij ook niet.quote:
Afwisselen met vingers.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook. Maar een half uur lang een tong op m'n kut hoeft voor mij ook niet.
ditquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon een half uur beffen toch
Nee, dat is ook niet wat, maar gewoon een beetje met elkaar bezig blijven zonder keiharde actie vind ik wel fijn voor een lange tijd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lippen... vingers...quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welkom bij de club.quote:
Oh, dat is super, inderdaad. Maar dat is dan de afwisseling. Een uur lang stampen vind ik niks aanquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
[..]
Nee, dat is ook niet wat, maar gewoon een beetje met elkaar bezig blijven zonder keiharde actie vind ik wel fijn voor een lange tijd.
Grapje jongen.quote:
Ja je hebt zulke mooie tekeningen die heb ik ook aan anderen laten zienquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:42 schreef Samzz het volgende:
qwerty456 vindt m'n fobo kennelijk interessant.
Is die niet onderhand de pijp uit trouwens?quote:
Geproefd? Hij heeft de hele pot leeggelebberd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijn heeft van de honing geproefd.
En hij spytooltquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:31 schreef qwerty456 het volgende:
[..]
Ja je hebt zulke mooie tekeningen die heb ik ook aan anderen laten zien
Je bent wel gemeen hoor Roy. Eerst me uitschelden in de bus en nu dit.quote:
Zo oud is hij toch niet?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is die niet onderhand de pijp uit trouwens?
ik ben geen overlijdensexpertquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is die niet onderhand de pijp uit trouwens?
Geen idee, ik volg zijn bewegingen niet.quote:
Jammer.quote:
Moet je me maar niet in de steek gaan latenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent wel gemeen hoor Roy. Eerst me uitschelden in de bus en nu dit.
Volgende stap is een meet jongen/meisje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:33 schreef qwerty456 het volgende:
[..]
Ja jullie zijn ook zo leuk dus lees ik lekker mee
kan je best laten sterven maar dat is andersquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg zijn bewegingen niet.
[..]
Jammer.
Wil je dat ook even aan de mods van SEX doorgeven?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:33 schreef qwerty456 het volgende:
[..]
Daarom gun ik haar ook een paar dagen rustquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geproefd? Hij heeft de hele pot leeggelebberd.
Wacht maar tot we gaan rellenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:33 schreef qwerty456 het volgende:
[..]
Waarom altijd meteen zo?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:34 schreef Evie het volgende:
[..]
kan je best laten sterven maar dat is anders
SLIJMBAL ALLERT |quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:33 schreef qwerty456 het volgende:
[..]
Moet je maar niet over Achilles beginnen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je me maar niet in de steek gaan laten
Ik ben al een keer doodgegaan als ik een stel collega's moet geloven. Do your worstquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:34 schreef Evie het volgende:
[..]
kan je best laten sterven maar dat is anders
Nee ik heb genoeg van worst ik ben van de pruimenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben al een keer doodgegaan als ik een stel collega's moet geloven. Do your worst
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee ik heb genoeg van worst ik ben van de pruimen
Hoef je niet meteen naar een stad te verhuizen waar ze wel een eredivisieclub hebbenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je maar niet over Achilles beginnen.
In before DM van Fas.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel ergens liggen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Keep your friends close, but keep your enemies closer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoef je niet meteen naar een stad te verhuizen waar ze wel een eredivisieclub hebben
quote:
Beetje matig om zijn vriendin nu een pot te noemen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geproefd? Hij heeft de hele pot leeggelebberd.
Ik zoek ze desnoods opquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil je dat ook even aan de mods van SEX doorgeven?
Hij heeft haar juist bekeerd, snap je dat niet? Ze wil nu liever een zwaard in haar schede.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje matig om zijn vriendin nu een pot te noemen.
Dat hoeft niet. We blijven lekker hier, Re is blij met ons.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:38 schreef qwerty456 het volgende:
[..]
Ik zoek ze desnoods op. Ze mogen jullie niet afschaffen. Ik bedoel jullie zijn zo lief voor elkaar tis tig miljoen keer beter dan al die klaagbank onzin met al die trolls en haters
Is Tijn zo'n geweldenaar in bed? Jeetje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij heeft haar juist bekeerd, snap je dat niet? Ze wil nu liever een zwaard in haar schede.
Schijnbaar. Die knul heeft iedereen voor de gek gehouden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is Tijn zo'n geweldenaar in bed? Jeetje.
A men doesn't tellquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is Tijn zo'n geweldenaar in bed? Jeetje.
He shows.quote:
Je bedoelt een paargepunte lans toch?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij heeft haar juist bekeerd, snap je dat niet? Ze wil nu liever een zwaard in haar schede.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bedoelt een paargepunte lans toch?
Fax, je kan de Djeez grappen beter aan de man zelf overlaten. Just sayin'.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bedoelt een paargepunte lans toch?
Als ik ze maak zijn ze ook grappigquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fax, je kan de Djeez grappen beter aan de man zelf overlaten. Just sayin'.
Die epische baard is nooit offtopic twiquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:33 schreef twi het volgende:
Oeh, ik zal even niets over yats z'n baard zetten, voor je het weet wordt er weer een SC op slot gegooid.
Na lang gebruik wel ja.quote:
quote:
Shit..............quote:
Die zijn toch extra groot?quote:
Ze zijn al niet grappig als Djeez ze maaktquote:
21 cm ipv 20 cmquote:
Dus ik had een paarse jurk moeten kopenquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zijn al niet grappig als Djeez ze maakt.
Ik vind ze leuk, vind je me nog steeds aardig?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:47 schreef Faxie het volgende:
Ik ben er nog niet over uit of ik vrouwen leuk vind of niet
Met zwarte dots.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus ik had een paarse jurk moeten kopen.
Gewoon in elke kleur 1 hebbenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus ik had een paarse jurk moeten kopen.
Ik heb in Enschede wel een paarse jurk hangen, hoor.quote:
Jou wel hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk, vind je me nog steeds aardig?
Oh Samzz.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb in Enschede wel een paarse jurk hangen, hoor.
Ik wacht nog steeds op een verhaal over mij van een fokster die er gisteren ook was maar niets wilde zeggen. He silk?quote:
Jij en Silk hebben elkaar nader verkend?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een verhaal over mij van een fokster die er gisteren ook was maar niets wilde zeggen. He silk?
Silky sweet yats?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een verhaal over mij van een fokster die er gisteren ook was maar niets wilde zeggen. He silk?
Wat zeur je dan vrouwmensquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb in Enschede wel een paarse jurk hangen, hoor.
Ik snap niks van deze zin. :Squote:Op zondag 10 augustus 2014 21:52 schreef yats het volgende:
[..]
Was jij dat? Ik vroeg me al af wie dat beweerde.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ow, zit ik die roddel voor niks de wereld in te helpen.
Silk had sappige verhalen over yats, maar heeft ze niet verteld. Het is niet moeilijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niks van deze zin. :S
Jullie hebben gezoend in de auto?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:52 schreef yats het volgende:
[..]
Paars is het nieuwe Roy Donders.quote:
Eigenlijk wil ik gewoon nog meer bestellen bij Top Vintagequote:
Reageer je nou altijd op alles wat uren geleden is gezegd?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:54 schreef yats het volgende:
[..]
Was jij dat? Ik vroeg me al af wie dat beweerde.
Dat wil je niet wetenquote:
Doe ik ook altijd. Ik ben nu eenmaal niet zo snel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Reageer je nou altijd op alles wat uren geleden is gezegd?
Oh, en bij hem kun je wel gewoon zijn naam zeggen hequote:Op zondag 10 augustus 2014 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jullie hebben gezoend in de auto?
[..]
Paars is het nieuwe Roy Donders.![]()
.
Ow, zo. Ja sorry, doe 5 dingen tegelijk.quote:
Sinds wanneerquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jullie hebben gezoend in de auto?
[..]
Paars is het nieuwe Roy Donders.![]()
.
Ja hoor, mensen uitzoeken die wel goed in bed zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:10 schreef Evie het volgende:
[..]
jonguh, kan ik toch niks aan doen dat ik alleen sporadisch op mensen val die slecht in bed zijn
Weer een beetje bijgekomen WT?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Ik ben nu eenmaal niet zo snel.
Maar bij jou is dat vaak één enkele opmerking. yats heeft gewoon een vorig topic in een apart tablad open en gaat alles af waar zijn naam is genoemd volgens mij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Ik ben nu eenmaal niet zo snel.
Mannen moeten ook niet multitasken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, zo. Ja sorry, doe 5 dingen tegelijk.En ben moe.
En oud.
Daarom. Het komt de kwaliteit niet ten goede.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik doe alles maar voor 1/5
Nou, eigenlijk niet. Ga zo maar eens slapen om mezelf bij te pinken.quote:
Ongetwijfeld, dat lijkt me best fijn eigenlijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo uitgeput door Evie ja?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet. Ga zo maar eens slapen om mezelf bij te pinken.
Mensen die binnen 2 minuten reagerenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Mij niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, dat lijkt me best fijn eigenlijk
Zo leuk vind ik je gewoon.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mensen die binnen 2 minuten reageren
Ja, die houdt er, samen met ander gezelschap, vermoeiende hobby's op na.quote:
#smoothlikeferaquote:
In de auto ook al. Wat is dat toch met jullie?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je maar niet over Achilles beginnen.
Ik moest wat afleiding hebben van je epische baard.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:03 schreef yats het volgende:
[..]
In de auto ook al. Wat is dat toch met jullie?
In ieder geval geen stroganoff.quote:
Stiekem vind ik Fera wel lief hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:03 schreef yats het volgende:
[..]
In de auto ook al. Wat is dat toch met jullie?
quote:
Neequote:Op zondag 10 augustus 2014 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij en Silk hebben elkaar nader verkend?
Ook niet, er is over mij gesproken maar ik mocht niet weten wat er gezegd wasquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Silk had sappige verhalen over yats, maar heeft ze niet verteld. Het is niet moeilijk.
Nee, maar ik loop wat achterquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |