Een compliment van een man met een baard is vooralsnog een compliment. En complimenten zijn leukquote:
Thxs!quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een compliment van een man met een baard is vooralsnog een compliment. En complimenten zijn leuk.
Overigens stond de baard je niet verkeerd.
Ik voel me meestal juist ongemakkelijk bij complimentenquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:16 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs!
En inderdaad, complimenten zijn altijd leuk
ja.. dat is herkenbaar...quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voel me meestal juist ongemakkelijk bij complimenten
Afhankelijk van het compliment. In real life kan ik het ook wat lastiger handelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk: terechtquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd, maar ik denk dat ik volwassen begin te worden ofzo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoel als ik een compliment krijg.quote:
Ah op die manierquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bedoel als ik een compliment krijg.
Oh ja, die ken ik nogquote:
Ik word knalrood en mompel dan een bedankje en draai snel m'n hoofd weg omdat ik me schaam voor m'n rode kopquote:
Schattigquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, die ken ik nog.
[..]
Ik word knalrood en mompel dan een bedankje en draai snel m'n hoofd weg omdat ik me schaam voor m'n rode kop.
Vergelijk het eens met hep? Ik kan hem wel langer laten groeien, maar dat vind ik persoonlijk geen gezicht.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:24 schreef Myraela het volgende:
Baard is overigens een groot woord voor die paar haartjes.
Ik vind jouw baard wel tof! Niks paar haartjes.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:26 schreef yats het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met hep? Ik kan hem wel langer laten groeien, maar dat vind ik persoonlijk geen gezicht.
Vergelijken met hep? Die heeft geen baard.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:26 schreef yats het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met hep? Ik kan hem wel langer laten groeien, maar dat vind ik persoonlijk geen gezicht.
Thxs!quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind jouw baard wel tof! Niks paar haartjes.
Ook als ik je een compliment geef?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bedoel als ik een compliment krijg.
Blob en schattig?quote:
Ga gerust je gang hoor, ik durf niks meer natuurlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:33 schreef twi het volgende:
Oeh, ik zal even niets over yats z'n baard zetten, voor je het weet wordt er weer een SC op slot gegooid.
Daar hecht ik wel extra waarde aan, omdat ik weet hoe vernietigend jij oordeelt over vrouwen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook als ik je een compliment geef?
Is er al beslist over het lot van de sex sc?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ga gerust je gang hoor, ik durf niks meer natuurlijk.
Ik heb daar niks over te zeggenquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is er al beslist over het lot van de sex sc?
Ik vind je wel leuk hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar hecht ik wel extra waarde aan, omdat ik weet hoe vernietigend jij oordeelt over vrouwen.
Is het zo erg, ja? Is Kaneel stiekem een vrouwenhater?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar hecht ik wel extra waarde aan, omdat ik weet hoe vernietigend jij oordeelt over vrouwen.
Kaneel haat op alles.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het zo erg, ja? Is Kaneel stiekem een vrouwenhater?
quote:
Kaneel is een fijnproever, laat ik het zo verwoorden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, hij ziet er zo lief en onschuldig uitquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kaneel haat op alles.
Naar mannetje is het.
looks are deceivingquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, hij ziet er zo lief en onschuldig uit. En stiekem is ie gewoon narcist.
Niks mis mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:40 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik jou ook, hoor, wanneer je niet van die stomme smileys post.
[..]
Kaneel is een fijnproever, laat ik het zo verwoorden.
Mijn missie is geslaagd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat er behoorlijk wat vrouwen zijn die ik veracht.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent op dreef vandaag, Roy. Payback voor gisteren?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kaneel haat op alles.
Naar mannetje is het.
Ik zal stoppen, nothing but lovequote:Op zondag 10 augustus 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn missie is geslaagd.
[..]
Laten we het er op houden dat er behoorlijk wat vrouwen zijn die ik veracht.
[..]
Je bent op dreef vandaag, Roy. Payback voor gisteren?
Ik neem aan dat daar een goede reden voor isquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat er behoorlijk wat vrouwen zijn die ik veracht.
Goede foto's er in?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:42 schreef Samzz het volgende:
qwerty456 vindt m'n fobo kennelijk interessant.
Welke smileys?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:40 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik jou ook, hoor, wanneer je niet van die stomme smileys post.
[..]
Kaneel is een fijnproever, laat ik het zo verwoorden.
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zwaar getafeld dus. Zo snel van 58 naar 83
Ik haat alleen op je omdat ik je mag. Dat is hoe ik rol.quote:
Uiteraard zijn daar goede redenen voor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat daar een goede reden voor is. Maar, niet alle vrouwen zijn vreselijk, weet je.
Ja, dat weet ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik haat alleen op je omdat ik je mag. Dat is hoe ik rol.
[..]
Uiteraard zijn daar goede redenen voor.
Nee klopt. Er zijn zelfs 2 vrouwen die ik zou daten.
Er zou gewoon een labeltje aan jullie moeten hangen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat daar een goede reden voor is. Maar, niet alle vrouwen zijn vreselijk, weet je.
Doe ik ook altijd. Helaas valt een opmerking dan nog weleens verkeerd. :$quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik haat alleen op je omdat ik je mag. Dat is hoe ik rol.
Hehehe. Ahh, arme Fas.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Helaas valt een opmerking dan nog weleens verkeerd. :$
Ze mag je nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ahh, arme Fas.
Je haat niet zoveel op me. Ik weet nu niet wat ik hier van moet vinden.
Ik noemde je onlangs nog mr. Piggy.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ahh, arme Fas.
Je haat niet zoveel op me. Ik weet nu niet wat ik hier van moet vinden.
Niks mis met de waarheid toch?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik noemde je onlangs nog mr. Piggy.
Pijnlijk.quote:
Owja, dat is waar. Dan is het goed.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik noemde je onlangs nog mr. Piggy.
Wow wow wow wow. Thijs. Ik ga even Re roepen.quote:
I'm DOOOOMED Doomed i tell youuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:57 schreef xFriendx het volgende:
Fokkers daten niet, behalve Twi en Myr, uitzondering, regel bevestigen en zo.
Dat je geen sneakers onder je outfit aan mag maar alleen ballerina'squote:Op zondag 10 augustus 2014 20:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat is er gister gezegd toen ik lag te slapen? Hoorde iets over mijn schoenen ofzo.
Je mag best met niet Fok!kers daten, doe ik ookquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
I'm DOOOOMED Doomed i tell youuuuuuuuuuuuuu
Wij daten ook niet hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:57 schreef xFriendx het volgende:
Maar dan moet je naar buiten enzoquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je mag best met niet Fok!kers daten, doe ik ook
Je moet groeien, maar niet noodzakelijk in de breedte hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:58 schreef Viro het volgende:
Volgens twi ben ik Myr's type niet, moet daarvoor aankomen
Maar ik durf niet van mijn zolderkamer af te komenquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je mag best met niet Fok!kers daten, doe ik ook
Dat laat je hem/haar naar jouw zolderkamer toe komen. Oh wacht dat is nog engerquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar ik durf niet van mijn zolderkamer af te komendat is zooooooooooooooooooooo eng
Ja hoor, kom maar op met de labeltjesquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zou gewoon een labeltje aan jullie moeten hangen.
Dan weten we wat voor vlees we in de kuip hebben.
Daten? Wat is dat?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:57 schreef xFriendx het volgende:
Meervoud van dat?quote:
Niet in de breedte? Hoe moet ik dan groeien?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet groeien, maar niet noodzakelijk in de breedte hoor.
+ Bierliefhebberquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hoor, kom maar op met de labeltjes. Welke mag ik dragen?
Maar je kan als prins wel aankomen met ander vervoer want het witte paard heeft ze wellicht alquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
+ Bierliefhebber
+ Ziet er goed uit in jurkjes
+/- schoenenfreak
- geen voetballiefhebber
- je zal nooit de enige hengst in haar leven zijn
Ow ik gaf de poezen vandaag trouwens zo'n vleesworst, maar echt helemaal gek zijn ze er volgens mij niet op. Niet meer of minder dan gewoon nat voer.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
+ Bierliefhebber
+ Ziet er goed uit in jurkjes
+/- schoenenfreak
- geen voetballiefhebber
- je zal nooit de enige hengst in haar leven zijn
jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat laat je hem/haar naar jouw zolderkamer toe komen. Oh wacht dat is nog enger
Een post van jou met poesjes en een vleesworst er in is niet merkwaardig hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik gaf de poezen vandaag trouwens zo'n vleesworst, maar echt helemaal gek zijn ze er volgens mij niet op. Niet meer of minder dan gewoon nat voer.
Ik besef me nu dat het een merkwaardige quote is
En dat wil wat zeggen uit jouw mond.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik gaf de poezen vandaag trouwens zo'n vleesworst, maar echt helemaal gek zijn ze er volgens mij niet op. Niet meer of minder dan gewoon nat voer.
Ook niet in een quote over daten?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een post van jou met poesjes en een vleesworst er in is niet merkwaardig hoor
alleen dankzij je laatste zin... ;Dquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow, zit ik die roddel voor niks de wereld in te helpen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Tussen mij en Yats is niks gebeurd.
Ach. Een meet waar iedereen zijn broek aanhoudt zal nooit voor roddels zorgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |