Een compliment van een man met een baard is vooralsnog een compliment. En complimenten zijn leukquote:
Thxs!quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een compliment van een man met een baard is vooralsnog een compliment. En complimenten zijn leuk.
Overigens stond de baard je niet verkeerd.
Ik voel me meestal juist ongemakkelijk bij complimentenquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:16 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs!
En inderdaad, complimenten zijn altijd leuk
ja.. dat is herkenbaar...quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voel me meestal juist ongemakkelijk bij complimenten
Afhankelijk van het compliment. In real life kan ik het ook wat lastiger handelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk: terechtquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd, maar ik denk dat ik volwassen begin te worden ofzo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoel als ik een compliment krijg.quote:
Ah op die manierquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bedoel als ik een compliment krijg.
Oh ja, die ken ik nogquote:
Ik word knalrood en mompel dan een bedankje en draai snel m'n hoofd weg omdat ik me schaam voor m'n rode kopquote:
Schattigquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, die ken ik nog.
[..]
Ik word knalrood en mompel dan een bedankje en draai snel m'n hoofd weg omdat ik me schaam voor m'n rode kop.
Vergelijk het eens met hep? Ik kan hem wel langer laten groeien, maar dat vind ik persoonlijk geen gezicht.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:24 schreef Myraela het volgende:
Baard is overigens een groot woord voor die paar haartjes.
Ik vind jouw baard wel tof! Niks paar haartjes.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:26 schreef yats het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met hep? Ik kan hem wel langer laten groeien, maar dat vind ik persoonlijk geen gezicht.
Vergelijken met hep? Die heeft geen baard.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:26 schreef yats het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met hep? Ik kan hem wel langer laten groeien, maar dat vind ik persoonlijk geen gezicht.
Thxs!quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind jouw baard wel tof! Niks paar haartjes.
Ook als ik je een compliment geef?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bedoel als ik een compliment krijg.
Blob en schattig?quote:
Ga gerust je gang hoor, ik durf niks meer natuurlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:33 schreef twi het volgende:
Oeh, ik zal even niets over yats z'n baard zetten, voor je het weet wordt er weer een SC op slot gegooid.
Daar hecht ik wel extra waarde aan, omdat ik weet hoe vernietigend jij oordeelt over vrouwen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook als ik je een compliment geef?
Is er al beslist over het lot van de sex sc?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ga gerust je gang hoor, ik durf niks meer natuurlijk.
Ik heb daar niks over te zeggenquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is er al beslist over het lot van de sex sc?
Ik vind je wel leuk hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar hecht ik wel extra waarde aan, omdat ik weet hoe vernietigend jij oordeelt over vrouwen.
Is het zo erg, ja? Is Kaneel stiekem een vrouwenhater?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar hecht ik wel extra waarde aan, omdat ik weet hoe vernietigend jij oordeelt over vrouwen.
Kaneel haat op alles.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het zo erg, ja? Is Kaneel stiekem een vrouwenhater?
quote:
Kaneel is een fijnproever, laat ik het zo verwoorden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, hij ziet er zo lief en onschuldig uitquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kaneel haat op alles.
Naar mannetje is het.
looks are deceivingquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, hij ziet er zo lief en onschuldig uit. En stiekem is ie gewoon narcist.
Niks mis mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:40 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik jou ook, hoor, wanneer je niet van die stomme smileys post.
[..]
Kaneel is een fijnproever, laat ik het zo verwoorden.
Mijn missie is geslaagd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat er behoorlijk wat vrouwen zijn die ik veracht.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent op dreef vandaag, Roy. Payback voor gisteren?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kaneel haat op alles.
Naar mannetje is het.
Ik zal stoppen, nothing but lovequote:Op zondag 10 augustus 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn missie is geslaagd.
[..]
Laten we het er op houden dat er behoorlijk wat vrouwen zijn die ik veracht.
[..]
Je bent op dreef vandaag, Roy. Payback voor gisteren?
Ik neem aan dat daar een goede reden voor isquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat er behoorlijk wat vrouwen zijn die ik veracht.
Goede foto's er in?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:42 schreef Samzz het volgende:
qwerty456 vindt m'n fobo kennelijk interessant.
Welke smileys?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:40 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik jou ook, hoor, wanneer je niet van die stomme smileys post.
[..]
Kaneel is een fijnproever, laat ik het zo verwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |