True that.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:36 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niet juist om alle moslims over 1 kam te scheren.
Ja je hebt gelijk ook, oke, zullen we morgen dan samen naar bv de schilderswijk gaan? Neem ik wel mijn rugtas mee met Nederlandse vlag.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:30 schreef HighVolume het volgende:
Die angst voor alles dat anders is ... zoals bijvoorbeeld de islam.. probeer eerst jezelf er in te verdiepen voordat er allemaal bullshit geroepen wordt.Wilders gaat weer zn zin krijgen en kan nu de vruchten gaan plukken van het onruststrooien en haatzaaien
Een hoop Nederlanders hadden destijds al argwaan voor de radicale islamieten. Maar dat ook uiten was not done. Zulke gevoelens zijn toen snel meer mainstream geworden, en met de opkomst van ISIS heeft dat wederom een boost gekregen. Steeds meer mensen zien het gevaar van islamitische groeperingen zoals ISIS in.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hoe vaak keken Nederlanders voor 9/11 weg voor de radicale islam? Waarom was 9/11 nodig om de ogen van veel Nederlanders te openen hoe erg de radicale islam (en extreem splintergroepen van andere religies konden zijn)?
Nogmaals: doe eens voor dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:37 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Moslims zeggen de mooiste woorden
Leuk, weer deze copy/paste, voor de duizendste keer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:37 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Nogmaals, fundamentalisten zoals Taliban, Al Qaida, Isid en andere van zulke groeperingen; zij volgen niet de Koran, maar sommige nep hadith die na de dood van de profeet zijn verzonnen als zijnde dat de profeet Mohammed dat gezegd zou hebben.
In feite zijn het gebruiken waar de profeet Mohammed erg op tegen was.
Deze nep hadith (overleveringen) die niet in de Koran staan zijn ook tegenstrijdig met de Koran.
Vrouwonvriendelijkheid, agressie zijn de grootste voorbeelden.
Kortom:
FUNDAMENTALISTEN
[ afbeelding ]
Fundamentalisten zijn niet oprecht
Fundamentalisten zijn agressief en zondaars
Fundamentalisten zijn vrouw onvriendelijk
Fundamentalisten zijn lichamelijk niet schoon
Fundamentalisten zijn beledigend
Fundamentalisten verdienen geld door het vertellen van de Godsdienst
Fundamentalisten vinden de Koran niet genoeg
MOSLIMS
[ afbeelding ]
Moslims zijn uiterst vriendelijk
Moslims zijn liefdevol en medelevend
Moslims waarderen vrouwen
Moslims zijn schoon
Moslims vertellen het geloof omwille van onze Heer
Moslims gehoorzamen alleen de Koran
Volgens de site van nazaat van de profeet Mohammed, Harun Yahya (Adnan Oktar)
www.harunyahya.com
Hahaha!!!quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als er iets is dat de PVV-aanhang als de sodemieter af zou moeten zweren dan is het wel die constante slachtofferrol. Dat gehuil... Echt tergend.
Net als moppen tappen, gaat niet op commando.quote:
Harun Yahya.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:37 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Nogmaals, fundamentalisten zoals Taliban, Al Qaida, Isid en andere van zulke groeperingen; zij volgen niet de Koran, maar sommige nep hadith die na de dood van de profeet zijn verzonnen als zijnde dat de profeet Mohammed dat gezegd zou hebben.
Deze nep hadith (overleveringen) die niet in de Koran staan zijn ook tegenstrijdig met de Koran.
Kortom:
FUNDAMENTALISTEN
[ afbeelding ]
MOSLIMS
[ afbeelding ]
Moslims zijn schoon
www.harunyahya.com
Nou, je legt de lat niet erg hoog.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:41 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Net als moppen tappen, gaat niet op commando.![]()
In ieder geval, als iemand zich provocerend uitlaat tegen jou, zoals in de Koran staat op een zachte en vriendelijke toon terug praten.
"Moslims gehoorzamen alleen de Koran"quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:37 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Kortom:
FUNDAMENTALISTEN
[ afbeelding ]
MOSLIMS
[ afbeelding ]
Moslims zijn schoon
www.harunyahya.com
Er gaat nog wel iets komen, zelfs dat hele isis gebeuren en alle verschrikkingen die door hen trots op het web verspreid worden blijken niet afdoende om oogjes te openen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hoe vaak keken Nederlanders voor 9/11 weg voor de radicale islam? Waarom was 9/11 nodig om de ogen van veel Nederlanders te openen hoe erg de radicale islam (en extreem splintergroepen van andere religies konden zijn)?
Dan hoop ik maar dat er in de Koran iets staat over, pak 'm beet, de maximumsnelheid, anders loopt het moslimschap al vrij snel flink in de papieren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:42 schreef Fett het volgende:
[..]
"Moslims gehoorzamen alleen de Koran"
Geen aantoning, hoe dat met die Syriëgangers aangeven zit, link?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Je hebt niets uitgelegd, je verlegt de grens gewoon weer tot het zo onzinnig is geworden dat het nergens meer op slaat.
Je zei geen fatwa's: niet waar, aangetoond
Je zei geen openlijke afkeuring: niet waar, aangetoond
Je zei geen moskeeen die zich hier tegen uitspreken: niet waar, aangetoond(wist je dat er zelfs een moskee in dit land is die jongeren die flirte met syrie ganger worden hebben aangegeven, niet dat de gemeente daar wat mee deed, maar toch!).
Nu kom je ineens met als er geen grootschalige hulp vanuit de moslimhoek is georganiseerd dan zijn ze eigenlijk gewoon best wel isis fan, anders hadden ze dat wel gedaan en had ik het moeten weten.
En jij denkt dat ik moslim ben?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:43 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als er al een groep talentvol is in de slachtofferrol, zijn het de moslims wel.
Nee, je volgt het recht systeem van de desbetreffende land, als dat een Christelijk land is hanteer je zijn wet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:43 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Lol, inderdaad. Dat belooft weinig goeds voor ons rechtssysteem.
En waar zeg ik dat precies?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik moslim ben?
O, dat is dan wel weer grappig.
Nou ja, zien zich wel allemaal als broeders hè, geven zoentjes aan elkaar, hebben het over de oemma, ze zijn ook allemaal beter... (achter hun rug om roddelen ze allemaal over elkaar, maar dat is een beetje de schaamtecultuur zeg maar).quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:36 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niet juist om alle moslims over 1 kam te scheren.
O, dus niet alleen de Koran, maar ook nog een paar andere wetten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:45 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Nee, je volgt het recht systeem van de desbetreffende land, als dat een Christelijk land is hanteer je zijn wet.
Okee ben benieuwd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:47 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Zoals menig fokker zegt; 'waarom is het zo'n zooitje in Islamitische landen!!'.
Waarom lijden de Islamitische landen zo, Adnan Oktar legt uit.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:25 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het resultaat van beleid van 20 jaar lang wegkijken, incl. van de VVD. Iedereen die een beetje geschiedenis kent weet je dat je heel erg met de radicale islam op moet passen. Maar voor 9/11 deden de Nederlanders net alsof de radicale islam niet bestond. Een volk krijgt wat het verdient.
Hé maar misschien is het een ideetje om al dit soort berichten in een speciaal topic in F&L te plaatsen. Hier is het nogal offtopic.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:47 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Als ik een topic zie over zogenaamde moslims die gigantisch van het pad af zijn laat ik toch wel weten waardoor het komt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hé maar misschien is het een ideetje om al dit soort berichten in een speciaal topic in F&L te plaatsen. Hier is het nogal offtopic.
Gingen verpesten? Het was al door en door verpest voordat het begon. Je kon er gif op innemen dat het een bepaald slag volk zou trekken, zowel qua demonstranten als qua tegendemonstranten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:49 schreef Woestijnvos het volgende:
De moslims die het gingen verpesten waren zeker geen sjiieten.
Eens. En bovendien zijn veel gematigde moslims bang dat als ze toegeven dat de islam wel degelijk een radicale kant kent ze dan de PVV in de kaart spelen. Want dan kan de PVV heel triomfantelijk de woorden verdraaien en roepen "zie je wel, de islam is radicaal."quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:38 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
True that.
Echter, die gematigde Moslims hebben wij weinig steun aan. Degene die zich uitspreken worden namelijk net zo hard afgemaakt als de rest. Ik heb eerder al voorbeelden gegeven van een hoge Syrische geestelijke en recent die professor in Mosul.
Fixed.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:46 schreef Ceberut het volgende:
Stap 1: laat mensen hun mening uiten tegen extremistische islam en dat de schilderswijk gewoon Nederland is.
Stap 2: Zorg voor voldoende politie want je kunt er op wachten dat een groep fundamentalisten klaar staan om de mars met geweld tegen te houden.
Een beetje tegenwicht kan geen kwaad. Ga zo door.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:50 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Als ik een topic zie over zogenaamde moslims die gigantisch van het pad af zijn laat ik toch wel weten waardoor het komt.
Bij 2:13 uitgezet, ik ga niet naar 1 of andere koran/hadith uitlegger luisteren zeg, ik ga ook niet aan een priester/dominee/rabbijn vragen waarom het zo'n zootje is... de tering.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:47 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Dank je wel!quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:51 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Een beetje tegenwicht kan geen kwaad. Ga zo door.
Hoe wat met welke syrie-gangers zit?????quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geen aantoning, hoe dat met die Syriëgangers aangeven zit, link?
Ik zie vooral schouders ophalen, alleen als het om Israël gaat dan niet.
Laat die tokkies lekker Duindorp protesteren. Daar horen ze thuis. In de Schilderswijk hebben ze niks te zoeken.quote:
Je wil lekker hersenloos kunnen pretenderen de wijsheid in pacht te hebben met betrekking tot de islam, maar een paar minuten tijd investeren in de islam, ho maar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij 2:13 uitgezet, ik ga niet naar 1 of andere koran/hadith uitlegger luisteren zeg, ik ga ook niet aan een priester/dominee/rabbijn vragen waarom het zo'n zootje is... de tering.
Leg anders even uit met je eigen woorden wat zijn punt is.
De eersten zullen de laatsten zijn, zoals de blinden kunnen zien.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoe wat met welke syrie-gangers zit?????
Als jij alleen schouderophalen ziet dan ben je echt zo blind als maar kan.
Hoe wat zit met welke syrie gangers????? Want ik weet even niet waar we in jouw pogingen om maar aan te tonen dat de meeste moslims achter isis staan zitten...quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De eersten zullen de laatsten zijn, zoals de blinden kunnen zien..
Hoeveel bewijs voor het obvious blijkende heb je nodig zou ik zeggen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:55 schreef Charismatisch het volgende:
Deze man was gisteren te gast bij Nieuwsuur en heeft een paar uur geleden het volgende gepost op zijn FB-pagina (kritiek op IS vanuit jihadistisch hoek is vele malen effectiever dan kritiek van sjiieten, christenen, nationalisten etc. op IS, want naar die laatste groepen wordt niet geluisterd):
Drs. Montasser AlDe'emeh:
Veel mensen vragen mijn mening over IS(IS). (Na onderzoek)
• De 'Peetvader van de jihad', Abu Muhammad al-Maqdisi zegt dat de groepering roekeloos, leugenachtig, afwijkend, ongepast, bedrieglijk, bloeddorstig, oppervlakkig en zondig is. http://goo.gl/DTgGaZ
• Dr. Munif Samara, de liaison tussen de salafi-jihadi-beweging in Jordanië en Jabhat an-Nusra in Syrië zegt dat IS(IS) gruwelijke moordpartijen begaat. http://goo.gl/Uo6k3o
• Dr. Muhammad Abu Irhayyim zegt dat IS(IS) het imago van de jihad besmeurt. http://goo.gl/I64Tgj
• Abu Qatada al-Filistini heeft IS(IS) weerlegd.
De grootste nog levende jihad-ideologen vinden IS(IS) extreem. Ook de leider van al-Qaeda, Ayman al-Zawahiri erkent het kalifaat van IS(IS) niet.
De emir van het an-Nusra front zei me onlangs nog dat IS(IS) bloeddorstig is. Als het is om bij IS(IS) te vechten, raadt hij Belgische moslims aan om thuis te blijven.
Waarom vragen jullie mijn mening nog?
Al-Maqdisi heeft het over "onstuimige jongeren zonder kennis die jihad verwarren met bomgordels en zelfmoordaanslagen". Het zijn deze onstuimige jongeren die ook in België de boel verzieken. Iedereen met een andere mening wordt uitgemaakt voor afvallige, hypocriet en verrader.
Bel zelf naar al-Maqdisi zou ik zeggen.
Zeg dan even wat-ie bedoelt, want ik ben niet een gelovige. Ik vind het ook onvoorstelbaar dat zo'n publiek daar naar kan luisteren. Ik word helemaal gallisch van dit soort lui. Alsof het een directe link heeft met die moordpartijen van Isis, of je wel of niet alleen met koran of hadiths of een combinatie kunt toekomen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:53 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Je wil lekker hersenloos kunnen pretenderen de wijsheid in pacht te hebben met betrekking tot de islam, maar een paar minuten tijd investeren in de islam, ho maar.
Ik kan het begrijpen Ryan, eigenlijk is dit meer voor een moslim. Adnan legt uit dat als je alleen de Koran volgt je heel erg veel ruimte hebt en vrijheid en dat het geloof simpel is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij 2:13 uitgezet, ik ga niet naar 1 of andere koran/hadith uitlegger luisteren zeg, ik ga ook niet aan een priester/dominee/rabbijn vragen waarom het zo'n zootje is... de tering.
Denk je niet dat dit de mensen van "yesterday" zijn? Al Qaeda en Al Qaeda offshoots zijn stervende. Er is nu een nieuwe generatie Jihaid's; ISIS. ISIS is succesvoller dan al die voorgangers omdat ISIS een staat heeft.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:55 schreef Charismatisch het volgende:
Deze man was gisteren te gast bij Nieuwsuur en heeft een paar uur geleden het volgende gepost op zijn FB-pagina (kritiek op IS vanuit jihadistische hoek is vele malen effectiever dan kritiek van sjiieten, christenen, nationalisten etc. op IS, want naar die laatste groepen wordt niet geluisterd):
• De 'Peetvader van de jihad', Abu Muhammad al-Maqdisi zegt dat de groepering roekeloos, leugenachtig, afwijkend, ongepast, bedrieglijk, bloeddorstig, oppervlakkig en zondig is. http://goo.gl/DTgGaZ
• Dr. Munif Samara, de liaison tussen de salafi-jihadi-beweging in Jordanië en Jabhat an-Nusra in Syrië zegt dat IS(IS) gruwelijke moordpartijen begaat. http://goo.gl/Uo6k3o
• Dr. Muhammad Abu Irhayyim zegt dat IS(IS) het imago van de jihad besmeurt. http://goo.gl/I64Tgj
De grootste nog levende jihad-ideologen vinden IS(IS) extreem. Ook de leider van al-Qaeda, Ayman al-Zawahiri erkent het kalifaat van IS(IS) niet.
De emir van het an-Nusra front zei me onlangs nog dat IS(IS) bloeddorstig is. Als het is om bij IS(IS) te vechten, raadt hij Belgische moslims aan om thuis te blijven.
Al-Maqdisi heeft het over "onstuimige jongeren zonder kennis die jihad verwarren met bomgordels en zelfmoordaanslagen". Het zijn deze onstuimige jongeren die ook in België de boel verzieken. Iedereen met een andere mening wordt uitgemaakt voor afvallige, hypocriet en verrader.
Gaat over dat filmpje, dan kijk ik het af.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:55 schreef Charismatisch het volgende:
Deze man was gisteren te gast bij Nieuwsuur en heeft een paar uur geleden het volgende gepost op zijn FB-pagina (kritiek op IS vanuit jihadistische hoek is vele malen effectiever dan kritiek van sjiieten, christenen, nationalisten etc. op IS, want naar die laatste groepen wordt niet geluisterd):
Het gaat niet zomaar om een ghetto maar om aanhangers van een groepering die een wereldwijd islamitisch kalifaat wil vestigen waar andersdenkenden per definitie gediscrimineerd worden. Apartheid dus.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:46 schreef Ceberut het volgende:
Stap 1: laat tokkies protesteren tegen de bevolking van een ghetto;
Stap 2: wees verbaasd dat het uit de hand loopt.
Niet genoeg, want we zien nog geen giro 222 in de commercials voorbij komen waarin moslims worden opgeroepen geld te storten aan de slachtoffers van ISIS.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:56 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hoeveel bewijs voor het obvious blijkende heb je nodig zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |