Bron: FOK!quote:Het is zaak om voor 10 augustus nog even bier, chips en misschien popcorn te scoren bij de lokale supermarkt. In navolging van de zogenoemde 'ISIS-mars' in Den Haag, is er nu een groep Hagenezen (of zijn het Hagenaars?) die een Anti-Isismars gaan houden.
Veel Hagenezen zijn namelijk verbolgen over het feit dat in hun stad rechts-radicale moslimgekkies zoveel ruimte krijgen om hun volkomen bezopen denkbeelden te propageren. De groep wil 10 augustus in de Schilderswijk duidelijk maken dat de 'Sharia-driehoek' nog steeds gewoon Nederlands grondgebied is, waar de Nederlandse wet geldt. En datdiscriminerende en xenofobische regeltjes zoals ze ooit door een schizofrene profeet bedacht zijn, daar geen enkele invloed horen te hebben. Tevens is de groep niet te spreken over de houding van Burgervader van Aertsen, die geen kwaad zag in een demonstratie waarin oproepen werden gedaan tot genocide en de antisemitische uitlatingen niet van de lucht waren.
"Het is tijd dat autochtone Nederlanders hun stem laten horen", aldus iniatiefnemer Patrick Schouten. "Er wordt radicale moslims niets in de weg gelegd om hun haat te kunnen propageren."
Om de oproep lekker breed uit te dragen, heeft Schouten een Facebookpagina aangemaakt met de klinkende naam 'Pro Patria'. Naar verluidt zijn er tot nu toe 200 tot 300 aanmeldingen. Een deel hiervan bestaat uit aanhang van ADO Den Haag, een club waar ook meer dan eens antisemitische spreekkoren ten horen gebracht zijn.
Okee, blijkbaar moet dit bij onze Nederlandse moslimbroeders dan ook nog indalen...quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:48 schreef erodome het volgende:
[..]
https://www.middleeastmon(...)iphate-null-and-void
http://www.thejakartaglob(...)l-issues-fatwa-isis/
Zo, dit al zonder er moeite voor te doen....
Je weet dat het iran was die die fatwa tegen rushdie de wereld in gooide? Ga je nu ook beweren dat iran niets tegen isis doet?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moedig van hem idd. Maar daarom toch des te noodzakelijker voor de gematigde moslims ten onzent, om een demonstratie te houden hier, om die moslims die daar dreigen te worden uitgemoord te steunen?
Ik zie dus alleen die Koerden anti-Isis demonstratie, en die is direct gelinkt aan het feit dat die Koeridische deelstaat onder vuur ligt door Isis.
Ik zie dus ook geen algehele fatwah tegen Isis, zoals toen tegen Rushdie, alleen nu terecht.
Misschien vragen aan onze regering om die moslims daar steun te leveren?
Ja, VS kan nu weer de kastanjes uit het vuur halen voor veel moslims, maar veel dankbaarheid zal dat niet oogsten voor grote satan VS...
Nee, dat is al ingedaald. De steun voor isis is niet breed gedragen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, blijkbaar moet dit bij onze Nederlandse moslimbroeders dan ook nog indalen...
Waarom is het tuig?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:50 schreef Slayage het volgende:
"wij zijn nederland, wij zijn nederland" roepen ze in de schilderswijkdat tuig moet blij zijn dat ze de wijk nog levend hebben kunnen verlaten
![]()
http://www.regio15.nl/act(...)patria-demo-ingekort
Nee, lees de Wikipedia pagina ze ontstonden als 'verzet' tegen Amerikaanse troepen in Irak. Al vanaf het begin was hun ideologie duidelijk. Ook alleen hun 'verzet' steunen is walgelijk gezien Assad en Maliki vele malen beter zijn dan ISIS.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:29 schreef erodome het volgende: [..] Isis is begonnen als splintergroepje dat verzet pleegde, eerst tegen maliki en daarna tegen assad. Mensen steunde toen isis omdat ze dat verzet deden, toen duidelijk werd dat isis ook daar stevig van leer trok verloren ze al heel wat steun, alhoewel mensen tegen maliki en assad bleven. Toen ze het kalifaat uitriepen hebben ze hun kaarten verspeeld onder de meeste moslims, toen werd goedpraterij en propaganda geroep niet meer geaccepteerd en nu komt de meeste anti isis propaganda uit de islamitische wereld.
nazis/fascisten/racisten daaromquote:
Ik vind dit een zeer vreemde opmerking. Kun je misschien wat meer uitleggen wat je bedoelt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:50 schreef Slayage het volgende:
"wij zijn nederland, wij zijn nederland" roepen ze in de schilderswijkdat tuig moet blij zijn dat ze de wijk nog levend hebben kunnen verlaten
![]()
Hoe kom jij erbij dat het een nazi-demonstratie was?quote:
De vijand van mijn vijand is mijn vriend.quote:
Het gaat om de fatwah.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Je weet dat het iran was die die fatwa tegen rushdie de wereld in gooide? Ga je nu ook beweren dat iran niets tegen isis doet?
tatas komen in de schilderswijk beweren dat zij nederland zijn, suggererend dat de wijk niet nederland isquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:52 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik vind dit een zeer vreemde opmerking. Kun je misschien wat meer uitleggen wat je bedoelt?
Veel ISIS aanhangers zitten hier zeg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:50 schreef Slayage het volgende:
![]()
was op voorhand al duidelijk, maar ze hebben het bewezen vanmiddagquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:52 schreef Drxx het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat het een nazi-demonstratie was?
Geen zorgen, vijandelijke FOK! usernames worden bewaard voor bijltjesdagquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:54 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Veel ISIS aanhangers zitten hier zeg.
ik heb er geen gespot nog in dit topicquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:54 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Veel ISIS aanhangers zitten hier zeg.
Het is mijn stijl ook niet, maar het waren volgens mij geen nazi's.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
was op voorhand al duidelijk, maar ze hebben het bewezen vanmiddag
Dan als splintergroepje tegen amerika, ook dat vind ik helemaal best. Maar dat is heel wat anders dan de uitroepers van het kalifaat en afslachters van alle andersdenkenden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:52 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Nee, lees de Wikipedia pagina ze ontstonden als 'verzet' tegen Amerikaanse troepen in Irak. Al vanaf het begin was hun ideologie duidelijk. Ook alleen hun 'verzet' steunen is walgelijk gezien Assad en Maliki vele malen beter zijn dan ISIS.
Niet het meest sociale volk in dat filmpje, samen met moslims toch wel de laagste van de laagste klassequote:Op zondag 10 augustus 2014 19:50 schreef Slayage het volgende:
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gaat om de fatwah.
Maakt een moslim geen reet uit van wie, moslims zijn allemaal broeders van elkaar door de oemma.
Overigens ik weet niet precies of wat je eerder postte precies onder de noemer fatwah geplaatst kan worden, daarbij heeft meneer het erover dat het allemaal een grote samenzwering is.... van wat werd niet duidelijk. Van de Joden misschien?
Ze demonstreren in een gebied dat zeer kortgeleden door inwoners van desbetreffend gebied tot onderdeel van het Islamitische Staat werd uitgeroepen. Dan is het toch logisch dat ze zeggen dat het nog steeds Nederland is?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
tatas komen in de schilderswijk beweren dat zij nederland zijn, suggererend dat de wijk niet nederland is
Lekker generaliserend weer...quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:57 schreef babipangang het volgende:
[..]
Niet het meest sociale volk in dat filmpje, samen met moslims toch wel de laagste van de laagste klasse
Heb er al 2 gespot in dit deel en het vorige, jij bent er een van gezien je zegt dat anti-ISIS mensen tuig zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb er geen gespot nog in dit topic
Wáár dan? En op voorhand werd juist gezegd dat het een anti-ISIS-demonstratie zou worden, anti-Jihad, en dat is het ook geworden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
was op voorhand al duidelijk, maar ze hebben het bewezen vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |