abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143272529
quote:
de propaganda machine van isis is wel erg sterk idd.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143272559
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 19:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zelfs Al Qaida heeft ISIS veroordeeld.
Jalousie de métier?
I´m back.
pi_143272563
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 19:20 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Dat blijft net zo idioot. ISIS is vele malen erger dan Assad en Maliki.
In de eerste instantie niet, niet voor de schermen iig waardoor mensen dat niet als zodanig konden weten.

Assad is geen frisse hap, laten we daar gewoon eerlijk over zijn, dat men voor de strijd van de burgers tegen assad was is niet zo vreemd.
Toe isis zijn ware aard liet zien was het dan ook over met de grotere steun.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143272572
Regelrechte oorlogsverklaring van dat ontspoorde volk:

Ummusilaah twitterde op zondag 10-08-2014 om 17:28:40 Spoedig zullen andere wijken zich aansluiten bij schilderswijk #meermoslims #shariahdriehoek #schilderswijk #Jihadcity reageer retweet
pi_143272613
Al Qaeda verliest aan populariteit omdat het erg lastig blijkt om vliegtuigen op te blazen. De meest succesvolle afslachters zijn het populairst en dat is momenteel Isis. Het kan zo weer een andere groep worden.
pi_143272669
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 19:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Ze zullen het vast niet uit liefdadigheid gedaan hebben, maar ze hebben toch duidelijk gezegd dat ze het veelste extreem vinden. Alleen dat al als zodanig de wereld insturen is toch wel een boodschap.

Al met al is de afkeuring van isis breed gedragen onder moslims.
Dat sowieso, alhoewel mensen graag hun best doen je anders te laten geloven.
  zondag 10 augustus 2014 @ 19:24:54 #282
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_143272672
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 19:22 schreef Nintex het volgende:
Regelrechte oorlogsverklaring van dat ontspoorde volk:

Ummusilaah twitterde op zondag 10-08-2014 om 17:28:40 Spoedig zullen andere wijken zich aansluiten bij schilderswijk #meermoslims #shariahdriehoek #schilderswijk #Jihadcity reageer retweet
Nederland zal enkele km2 niet missen denk ik. Zet er een hek om nu het nog kan.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_143272706
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 19:22 schreef erodome het volgende:

[..]

In de eerste instantie niet, niet voor de schermen iig waardoor mensen dat niet als zodanig konden weten.

Assad is geen frisse hap, laten we daar gewoon eerlijk over zijn, dat men voor de strijd van de burgers tegen assad was is niet zo vreemd.
Toe isis zijn ware aard liet zien was het dan ook over met de grotere steun.
Bron dat ze eerst niet hun ware aard lieten zien?

Assad is een terrorisme steunende dictator die verantwoordelijk is voor de dood van vele mensen, dus ja dat klopt. Maar daar hadden we het niet over, ook als je ISIS steunt omdat ze vechten tegen Assad en Maliki ben je walgelijk.
pi_143272751
hear, hear

WiIIemAlexander twitterde op zondag 10-08-2014 om 19:03:34 Weinig ooit meer #antipatria geweest dan de #propatria-vertoning in Den Haag vandaag. Wij suggereren een IQ-drempel voor demonstraties. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143272850
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 19:23 schreef Loekie1 het volgende:
Al Qaeda verliest aan populariteit omdat het erg lastig blijkt om vliegtuigen op te blazen. De meest succesvolle afslachters zijn het populairst en dat is momenteel Isis. Het kan zo weer een andere groep worden.
Al Qaida verliest aan populariteit omdat ze niets bereiken. ISIS heeft de helft van Syrie en de helft van Irak. Een compleet land dus. Wat heeft Al Qaeda nu? Helemaal niets. Als ik Moslimextremist was, zou ik het ook wel weten :).
pi_143272858
quote:
99s.gif Op zondag 10 augustus 2014 19:26 schreef Slayage het volgende:
hear, hear

WiIIemAlexander twitterde op zondag 10-08-2014 om 19:03:34 Weinig ooit meer #antipatria geweest dan de #propatria-vertoning in Den Haag vandaag. Wij suggereren een IQ-drempel voor demonstraties. reageer retweet
Zou ondemocratisch zijn, kunnen de moslims nooit meer demonsteren.
pi_143272872
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 19:25 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Bron dat ze eerst niet hun ware aard lieten zien?

Assad is een terrorisme steunende dictator die verantwoordelijk is voor de dood van vele mensen, dus ja dat klopt. Maar daar hadden we het niet over, ook als je ISIS steunt omdat ze vechten tegen Assad en Maliki ben je walgelijk.
Isis is begonnen als splintergroepje dat verzet pleegde, eerst tegen maliki en daarna tegen assad.
Mensen steunde toen isis omdat ze dat verzet deden, toen duidelijk werd dat isis ook daar stevig van leer trok verloren ze al heel wat steun, alhoewel mensen tegen maliki en assad bleven. Toen ze het kalifaat uitriepen hebben ze hun kaarten verspeeld onder de meeste moslims, toen werd goedpraterij en propaganda geroep niet meer geaccepteerd en nu komt de meeste anti isis propaganda uit de islamitische wereld.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143272891
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:46 schreef erodome het volgende:

[..]

Zo'n beetje alle grotere geleerden hebben isis afgekeurd, dat is wereldwijd breed gedragen.
Het enige wat verschilt in de mening van de gemiddelde moslim en jou is wie isis aanstuurt.
Waarom wordt er geen fatwah uitgevaardigd tegen Isis eigenlijk, door die "grotere geleerden"?
Of hebben ze het te druk ivm Israël? Wat op zich kan, natuurlijk, echter Isis heeft al meer moslims gedood afgelopen tijd dan Israël.
I´m back.
pi_143272906
quote:
Wat voor vlag is dit dan?
pi_143272947
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 19:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waarom wordt er geen fatwah uitgevaardigd tegen Isis eigenlijk, door die "grotere geleerden"?
Of hebben ze het te druk ivm Israël? Wat op zich kan, natuurlijk, echter Isis heeft al meer moslims gedood afgelopen tijd dan Israël.
Waarom denk je dat dat nog niet gedaan is? De grote geleerden hebben zich uitgesproken.

Misschien ben jij het die te druk is met andere zaken om hiernaar te kijken. Misschien is het beter eerst eens te kijken of wat je gilt wel klopt.
pi_143272951
nightfox871 twitterde op zondag 10-08-2014 om 19:12:28 @abu_walid22 Zeven dagen de tijd om op te flikkeren, anders gaan we preventief te werk.Geen waarschuwing, wel belofte. Vuur en vlam. reageer retweet
Nilliz81 twitterde op zondag 10-08-2014 om 18:51:49 @abu_walid22 Ga vooral zo door maar als de geest straks echt uit de fles komt en je een gigantisch pak op je lazer krijgt, niet gaan huilen. reageer retweet
mpscholten twitterde op zondag 10-08-2014 om 18:45:46 @abu_walid22 is pas het begin IS Homo mark my words. reageer retweet
Ben benieuwd :)

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2014 19:32:56 ]
pi_143273015
quote:
De "grote geleerden" willen niet dood en daarom houden ze hun mond. Een aantal zijn dapper, en als een gevolg zeer tijdelijk. Zoals bijvoorbeeld Mohamed Said Ramadan Al-Bouti in Syrie en recent die professor in Irak.

Daarom dus. Daarom maken die gematigde Moslims weinig uit. Die worden ook overal opgeblazen en vermoord. Van Rusland tot Nigeria en Irak aan toe.
pi_143273029
quote:

[..]

De grote geleerden hebben zich al regelmatig uitgesproken tegen terrorisme en dergelijke.
pi_143273075
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 19:31 schreef erodome het volgende:

[..]

Waarom denk je dat dat nog niet gedaan is? De grote geleerden hebben zich uitgesproken.

Misschien ben jij het die te druk is met andere zaken om hiernaar te kijken. Misschien is het beter eerst eens te kijken of wat je gilt wel klopt.
Volgens mij gil ik geenszins, waarom probeer je mij dat ook in de schoenen te schuiven?

En als er een fatwah uitgevaardigd is tegen Isis, dan heb je wrs wel een linkje. Het betekent ook dat de jihad tegen Isis kan beginnen voor de moslim.
I´m back.
  zondag 10 augustus 2014 @ 19:34:42 #295
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_143273106
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 19:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
nightfox871 twitterde op zondag 10-08-2014 om 19:12:28 @abu_walid22 Zeven dagen de tijd om op te flikkeren, anders gaan we preventief te werk.Geen waarschuwing, wel belofte. Vuur en vlam. reageer retweet
Nilliz81 twitterde op zondag 10-08-2014 om 18:51:49 @abu_walid22 Ga vooral zo door maar als de geest straks echt uit de fles komt en je een gigantisch pak op je lazer krijgt, niet gaan huilen. reageer retweet
mpscholten twitterde op zondag 10-08-2014 om 18:45:46 @abu_walid22 is pas het begin IS Homo mark my words. reageer retweet
Ben benieuwd :)
nightfox871 twitterde op zondag 03-08-2014 om 16:32:35 @Isl_Schildersw Ach, hou op met die onzin, iedereen weet dat dat nooit gaat lukken.Zo wel, dan verdwijnt heel de wijk in vlammen, simpel. reageer retweet
_O-

Die durft geen stap te zetten in die wijk
pi_143273377

:')
pi_143273410
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 19:32 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

De "grote geleerden" willen niet dood en daarom houden ze hun mond. Een aantal zijn dapper, en als een gevolg zeer tijdelijk. Zoals bijvoorbeeld Mohamed Said Ramadan Al-Bouti in Syrie en recent die professor in Irak.

Daarom dus. Daarom maken die gematigde Moslims weinig uit. Die worden ook overal opgeblazen en vermoord. Van Rusland tot Nigeria en Irak aan toe.
Moedig van hem idd. Maar daarom toch des te noodzakelijker voor de gematigde moslims ten onzent, om een demonstratie te houden hier, om die moslims die daar dreigen te worden uitgemoord te steunen?
Ik zie dus alleen die Koerden anti-Isis demonstratie, en die is direct gelinkt aan het feit dat die Koeridische deelstaat onder vuur ligt door Isis.
Ik zie dus ook geen algehele fatwah tegen Isis, zoals toen tegen Rushdie, alleen nu terecht.
Misschien vragen aan onze regering om die moslims daar steun te leveren?
Ja, VS kan nu weer de kastanjes uit het vuur halen voor veel moslims, maar veel dankbaarheid zal dat niet oogsten voor grote satan VS...

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 10-08-2014 19:47:31 ]
I´m back.
pi_143273583
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 19:40 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, VS kan nu weer de kastanjes uit het vuur halen voor veel moslims
:')
-
  zondag 10 augustus 2014 @ 19:44:43 #299
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143273595
OORLOG IN SCHILDERSWIJK!

WW3 !
pi_143273769
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 19:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volgens mij gil ik geenszins, waarom probeer je mij dat ook in de schoenen te schuiven?

En als er een fatwah uitgevaardigd is tegen Isis, dan heb je wrs wel een linkje. Het betekent ook dat de jihad tegen Isis kan beginnen voor de moslim.
https://www.middleeastmon(...)iphate-null-and-void

http://www.thejakartaglob(...)l-issues-fatwa-isis/

Zo, dit al zonder er moeite voor te doen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')