Jij vind het normaal als een neger je huis binnendringt en lekker in je familieproblemen gaat roeren? Dan heb ik liever dat hij mijn tv jat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:28 schreef Aiciu het volgende:
Is er eens een normale neger is het weer niet goed..
Geen last van kut buren of familie dus hij mag gerust langskomen, ik denk alleen niet dat het leuke tv zal worden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij vind het normaal als een neger je huis binnendringt en lekker in je familieproblemen gaat roeren? Dan heb ik liever dat hij mijn tv jat.
Dat is verboden sinds 1859.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Verkoop je John Williams toch?
Het ziet er zwart in het cachot!quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:36 schreef voederbietel het volgende:
Er is wel meer verboden en toch zitten de gevangenissen vol.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Verkoop je John Williams toch?
Zou 'em wel nog kopen ook, lijkt me geen verkeerde kerel. Ik hoop wel dat 'ie die camper met die blonde stoot thuis laat.quote:
Die heb jij toch niet dus die vlieger gaat niet op vriendquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij vind het normaal als een neger je huis binnendringt en lekker in je familieproblemen gaat roeren? Dan heb ik liever dat hij mijn tv jat.
Het huis of de problemen, nigga?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:14 schreef Grielen het volgende:
[..]
Die heb jij toch niet dus die vlieger gaat niet op vriend
De tvquote:
Ja ik ben godgodverdomme sinterklaas nietquote:
Je kunt hem nog steeds kwijt in het zwarte circuit. Of de zwart markt. Wel met zwart geld betalen. Anders krijgt de overheid er lucht van. Moet je alsnog belasting afdragen. En dan pas je straf.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |