abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143268106
Zwangerschap & geboorte

2014

8 augustus: marel88
17 augustus: geppie (meisje)
22 augustus: rebel-angel (meisje)
30 augustus: Mangostine (meisje)

18 september: Razztwizzle (meisje)
23 september: Tante_Soesa (meisje)
23 september: Vue
30 september: Hilmo (jongen)

5 oktober: Spees_Eend (meisje)
7 oktober: DagenNachtdromer (jongetje)
9 oktober: Skittles (meisje)
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei*** (meisje)
12 oktober: Loj
18 oktober: Fee-nix (meisje)
22 oktober: kwakz0r (jongen)
23 oktober: Little_Miss_Naughty

3 november: krijgerrtje (meisje)
10 november: DevilsAndDust (jongen)
15 november: JufMariska (jongen)
16 november: Heliotrope (meisje)
22 november: Zoë23 (tweeling)
23 november: LadyTagliatelle (meisje)
29 november: Sicilia (jongen)

2 december: AwayTL (jongen)
2 december: Radyhyn (jongen)
8 december: Cleany (papa)
15 december: Crumpette (jongen)
19 december: snoenk (meisje)
26 december: roellie80 (papa)
26 december: StarDust_ (jongen)

2015

15 januari: NotTheSame
20 januari: diemux (papa)

21 februari: Danaa
22 februari: Phaidra
28 februari: Risu

11 maart: Cholula

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door Cygne op 11-08-2014 18:14:47 ]
pi_143268128
Amsel mag eruit denk ik? :)
pi_143268450
vraagje he, zo'n boxkleed.. wat is daar nou het belangrijkst aan? ligt er echt alleen maar zo'n kleed op de houten vloer en dan je baby? is dat niet veel te hard?
pi_143268720
Ik heb er een boxmatras onder, plastic extra kleed zodat baby zachter ligt!

Edit: bijv deze
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143269107
Ben ik ook wel benieuwd naar! Je hebt de smaak ineens te pakken met dingen regelen en doen volgens mij Crumpette, of niet?

DaD en JufMariska jullie staan middelste! *telmanie*

Ik merk dat ik er nog niet helemaal bij ben omdat ik opeens geen babydingen meer regel. Tijd zat nog, maar normaal houdt me dat niet tegen :P
  zondag 10 augustus 2014 @ 17:50:12 #6
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143269308
Crump.. dat vraag ik me ook af over dat boxkleed. Boxmatras ziet er goed uit marel, ik ga het op mijn lijstje zetten :D

En ik las ergens dat het afgeraden wordt om je baby overdag in de box te laten slapen?
Lijkt mij juist een ideale plek en veel mensen die ik ken laten hun baby overdag gewoon in de box slapen.. wat vinden/doen jullie?

Hilmo wat leuk van die bedankjes en helemaal van die onverwachte babyshower! :)
RA gefeliciteerd met je verjaardag!
En laatste-loodjes-dames.. tis volle maan nu hé.. dus laat maar komen die babies :D
Helio gefeliciteerd met je 26 weken! Hoe gaat het verder? Al helemaal af van de ontsteking?
Razz die taart! :9~
LadyT 25 weken! Nice!
Cygne leuk weer baby-spieken morgen, natuurlijk blijft het spannend!
Phaidra ook alweer 12 weken! Gaat snel zo!

En veel meiden hebben/hadden dit weekend een volle agenda lees ik zo.
Hier ook.. gisteren tot middernacht in de Efteling geweest en vandaag laatste restje behang van muur babykamer gehaald en 1m3 bigbag gevuld met alle parket/behang uit het kamertje. Is die rotzooi ook weer weg! Nu kan het 'opbouw-werk' beginnen! *O*

Gisteren ging de volle dag in de Efteling trouwens ook heel goed. Kon gewoon zonder problemen lopen tot 't eind (nou ben ik ook wel een echte loper). Wat wel enorm balen was is dat ik rond de middag opeens heel erge krampen in mijn maag kreeg. Echt niet normaal. Heeft een paar uur geduurd (2x overgegeven.. en dat is echt klote in een overvol gehorig damestoilet) en er werd zelfs aangeboden door onze vrienden om maar naar huis te gaan.. :{ Maar toen ging het gelukkig vanzelf weer weg.. en later helemaal geen last meer van.. Echt heel raar.. denk misschien iets verkeerds gegeten ofzo...
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_143269322
Je hebt ook boxmatrassen geloof ik :)
Ik deed altijd een waskussenhoes om m'n voedingskussen heen en creëerde zo een heerlijk plekje voor m'n dreumes.
Hij sliep en lag dan echt heerlijk..

Ik ben dat nu ook weer van plan :)

Zo en (eindelijk) stap 1 in de babykamer... De kast staat in elkaar! (Op de deur na, wat die wordt roze of blauw) Morgen inruimen :D

En verder ben ik niet bij gelezen vandaag :@
pi_143269327
ja hihi, ik heb ook vandaag een doomoo besteld en de eerste doos luiers zijn binnen, vanaf nu gaat het gewoon van BAM! hatsekidee, happy hormones :D

dank voor de tip marel! dat ziet er goed uit :)
pi_143269481
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:09 schreef Phaidra het volgende:
Sowieso is het handig 2 setjes kleding mee te nemen, onze had al meteen zijn pakje ondergekotst (en dus geen 2e setje bij ons :X Thuis dus direct omgekleed, eerste beproeving zonder kraam of vk in de buurt :P).

Cygne, alvast toi toi toi voor morgen :*.

Verder nog niet bijgelezen. Even een jompel voor mezelf, 12 weken vandaag! Ik was het bijna vergeten omdat mijn wisseldag eerst op dinsdag was :D.
ja misschien wel meer want ik mag 3 tot 4 nachtjes blijven. Maar goed dat je dat zegt :)

Gefeliciteerd met je 12 weken *O*
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:12 schreef Cygne het volgende:
Dat gevoel komt ook n beetje omdat ik teruggezet ben, nu loopt t tot nu toe wel op schema maar toch bang dat die van mij niet hard genoeg kan groeien of zo. :')
was bij mij in het begin ook zo ;( en ik vind mezelf in vergelijking met andere ook nog niet echt bol, en ben dan ook altijd bang dat ze klein is... maar met de 20 weken echo zei ze dat ze juist lang was :D
Komt goed :*

quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:18 schreef Crumpette het volgende:

[..]

ik ging net ook even kijken, ze hebben meer leuke dingen dan ik dacht! binnenkort maar eens even wat bestellen O+ ook fijn dat ze wel maat 50 in overvloed hebben online, in de winkels vind je weinig kleiner dan 56.. en niet alleen bij H&M.

Ja he :D er zitten echt wel toffe dingen tussen :+ binnenkort nog maar eens loeren. Heb nu 3 dingen gekocht.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_143269537
Oja Crump, vergat daar op te reageren, maar Doomoo is fijn!! Ik heb 'm gemist tijdens de 2 nachtjes weg :) (had wel een kleiner kussentje mee, maar wilde geen volksverhuizing ;))

J heeft vanmorgen mooie buikfoto's gemaakt in ons stylish loft, als ze idd goed gelukt zijn zal ik eentje delen in het buikentopic! Eerst nog ff de laatste 153 km naar huis.

Ohoh bijna vergeten: winkel vól té gave spulletjes geweest in Maastricht O+ En niet eens zoveel gekocht ;)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zondag 10 augustus 2014 @ 18:14:29 #11
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_143270054
Ik heb 2 boxkleden, die liggen op elkaar. Lekker zacht en als de een in de was gaat is er altijd nog de 2e. En ja. Dat is wat minder zacht maar bedenk je ook dat je baby nog maar heel weinig weegt in het begin. E lag ook vaak op de geleende Doomoo Seat of idd op het voedingskussen waar een hoes omheen zat :Y. Regelmatig ook op het voedingskussen (met hoes dus) in de box, hoog en zacht!

Slapen in de box, weinig gedaan bij E maar ik kan me voorstellen dat het bij Zusje vaker voorkomt. Ik hou liever de box (=spelen) en het bed (=slapen) gescheiden. De eerste 3 maanden ofzo sliep E vaak in de kinderwagenbak, dat zal Zusje hopelijk ook fijn vinden

Vandaag de kleertjes uitgezocht, ik heb echt weinig in de kleine maatjes :D terwijl ik dacht heel veel te hebben. In maat 56 heb ik maar 1 shirtje bijvoorbeeld :'). Toen E die maat droeg was het heel warm en droeg ze eigenlijk het meest een romper met een broekje (zag ik op foto's). Daar mag dus nog wel wat bij :7
pi_143270880
Ik liet Ow ook bijna nooit slapen in de box, alleen als er toevallig kraamvisite kwam :)
Hij sliep ook wel vaak bij mij :@ (vond ik zelf heel fijn, even samen zijn :) )

Ik verwacht dat mini nu wel vaker beneden zal slapen... Ik weet namelijk nog echt ff niet hoe ik dat anders moet doen met dreumes, die ik echt niet alleen beneden kan laten :) Maar voor alles is wel een oplossing :)

Oh en wat vervelend zeg Soesa, verplicht shoppen :D
pi_143271001
Goed bezig Loj!

En Radyhyn, nog steeds geen vermoeide zwangere na je drukke weekend? ;) Na een dag Efteling ook nog de babykamer verbouwen, bikkel!
En dankje! De koorts is weggebleven en het antibioticum slik ik nog een tijdje door, dus hoop dat de ontsteking dan ook weg is/blijft. Alleen nog weinig energie, maar dat wordt vast weer gauw beter. Ga morgen weer een half dagje proberen te werken (kan erg slecht tegen thuiszitten :P ).

Waarom wat langer in het ziekenhuis blijven LadyTagliatelle, of heb ik dat gemist?
Ik vind je buik trouwens niet klein!

Benieuwd naar de foto's JufMariska!

En Tante_Soesa, goede reden om wel te moeten shoppen :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Heliotrope op 10-08-2014 19:29:15 ]
pi_143274162
Minder van het overgeven -O- Rady

Crumpette
Ik heb 2 boxkleden op elkaar net als tante soesa

Tante soesa
:D hier ook. Bijna allemaal zomerkleding mt 56 of idd romper met broekje

Ben wel nieuwsgierig hoe het zal gaan met 2 baby's op bed brengen en S die rondloopt. S sliep eigenlijk altijd bij mij op bed of op de bank. Zal met 2 baby's niet gaan. Dus waarschijnlijk in de kinderwagen en als ik mobiel genoeg ben hoop ik dat ik ze gewoon op bed kan brengen.

Rare vraag onder spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 10 augustus 2014 @ 20:01:23 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_143274353
Fijn dat je je weer stukken beter voelt Helio!

En Rady, goed hoor! _O_

Ik had vandaag ook een babyshower met mijn vriendinnetjes O+. Ik was een beetje bang dat ze een belly paint ofzo geregeld zouden hebben, maar gelukkig zijn we gewoon gezellig gaan high-tea-en en heb ik een lekker rituals pakket gekregen O+
disclaimer
  zondag 10 augustus 2014 @ 20:02:13 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_143274410
Geen idee Zoë, ik herken het niet in elk geval!
disclaimer
  zondag 10 augustus 2014 @ 20:22:38 #17
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143275336
Goede tips over de boxmatrasjes/dubbele boxkleden enzo!

Helio wat fijn dat het zo goed gaat. Succes morgen op je werk! ^O^
Heel gek genoeg ben ik nog niet eens echt vermoeid.. maar wel blij dat ik nu ff op de bank kan hangen ;)

Vrijdag ga ik ook lekker winkelen met mijn moeder en zusje.. ben van plan flink wat basics in te gaan slaan.. zin in!

Wat leuk van de babyshower SQ!
Had je echt niet liever een bellypaint gehad?
SPOILER
Zoë, zie spoiler hieronder :)
SPOILER
  zondag 10 augustus 2014 @ 20:34:40 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_143275866

En nog een kado voor Henka, uiteraard O+ met alle ingrediënten waar ik van hou: Henka, rompers met tekst, roze, comic sans en flamingo's O+
disclaimer
pi_143275966
Flamingo's O+

Dat jullie allemaal een babyshower krijgen! Ik heb daar zelf echt niks mee. Maar leuk voor een ander, hoor :Y
  zondag 10 augustus 2014 @ 20:44:44 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_143276247
'T was ook vooral een middagje gezellig eten en kletsen met een excuus ;)
disclaimer
pi_143276417
Comic sans :r
pi_143276493
Heb ik jullie al mijn aankopen waar ik trots op ben laten zien?

SPOILER
pi_143276611
LT goeie score!

SQ O+ O+ :D
:)
  zondag 10 augustus 2014 @ 20:54:58 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_143276650
Goeie buit LT!
disclaimer
  zondag 10 augustus 2014 @ 20:55:44 #25
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143276672
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]

En nog een kado voor Henka, uiteraard O+ met alle ingrediënten waar ik van hou: Henka, rompers met tekst, roze, comic sans en flamingo's O+
Helll yeah! Ge-Ni-Jaal! _O_
  zondag 10 augustus 2014 @ 20:57:15 #26
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143276730
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:50 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Heb ik jullie al mijn aankopen waar ik trots op ben laten zien?
Wat leuk! ^O^
Ook nog gaaf motiefje ook!
pi_143276972
Jaaa. ik ben echt super blij hiermee. Het blijkt ook nog een limited edition te zijn :D Zijn er maar 6 van gemaakt.
pi_143277124
Mooi LT!

Erhmahgerd Flermengers :P

Ben aan het oppassen op de vierjarige dochter van een vriendin. Lekker veel voorgelezen, maar oh wat was ze wild enthousiast toen ik er net was! Volgens mij heb ik er een vriendinnetje bij, volgende keer wil ze me naar nijntje stiften laten zien en haar fiets en haar zaklamp. Alles roze uiteraard *;
  zondag 10 augustus 2014 @ 21:09:24 #29
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143277179
Haha kijk, dat is ook weer extra leuk LadyT! :D

Leuk Crump zo'n enthousiast meissie O+
pi_143277307
Goede koop LT!

SQ
:D O+ mooi cadeau voor Henka

Rady
SPOILER
Crumpette
Wat leuk! O+

Ik lees op internet dat de gyn bij een tweelingzwangerschap de lengte van de baarmoederhals opmeet :? Om de zoveel weken.
...dinsdag ook maar even checken of mijn gyn dat ook doet. Moet ik me wel even op voorbereiden :+
pi_143277682
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:12 schreef Zoë23 het volgende:
Ik lees op internet dat de gyn bij een tweelingzwangerschap de lengte van de baarmoederhals opmeet :? Om de zoveel weken.
...dinsdag ook maar even checken of mijn gyn dat ook doet. Moet ik me wel even op voorbereiden :+

Bij mij is dat maar twee keer gedaan. Dat was bij 14 weken en bij 20 weken. Bij 20 weken vroeg ik er zelf om ivm veel harde buiken en ik was benieuwd of er veel verschil was met de meting van 14 weken. Het is volgens mij geen standaardactie bij normale controles hoor. Althans bij mijn zh (lumc) niet.
pi_143277992
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:19 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Bij mij is dat maar twee keer gedaan. Dat was bij 14 weken en bij 20 weken. Bij 20 weken vroeg ik er zelf om ivm veel harde buiken en ik was benieuwd of er veel verschil was met de meting van 14 weken. Het is volgens mij geen standaardactie bij normale controles hoor. Althans bij mijn zh (lumc) niet.
Ok goed om te weten.
Hier nog geen 1 meting gehad en ben nu 25weken (hoeft van mij ook niet zonodig, zolang er geen reden voor is).
pi_143277998
Ik heb het gevraagd in combinatie met harde buiken dus bij 24 weken oid is het opgemeten. Keurig lang. Dat zei dus vrij weinig :+
Ik wilde het graag weten omdat ik bij M mee heb gedaan met het tripple P onderzoek (oid) waarbij het ook is opgemeten.

Maar het wordt geloof ik niet standaard gedaan.
pi_143278241
Kyara
Oh dat zegt dus ook niet veel. Was wel nieuwsgierig maar ze doen het dus niet standaard. Zal dinsdag wel vragen wat er allemaal nog komen gaat qua onderzoeken ofzo.
pi_143281437
Nou ja, het kan natuurlijk wel wat zeggen. Als je bmm kort is dan weet je dat je plat kunt. Maar een lange bmm is dus geen garantie voor een a-terme geboorte zeg maar. Sterker nog, ik zat tot 24 uur voor de bevalling nog potdicht. Ook met gebroken vliezen nog.

ik wil je hiermee niet bang maken :@
pi_143281680
Om te bekijken of er een verband is tussen lengte en vroeggeboorte doen ze nu toch die triple p studie? Of heb ik dat verkeerd geregistreerd in mijn zeefhoofd? :@

En dan gaat het vast om gemiddelden, want er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen zoals Kyara.
pi_143283921
Leuke spulletjes LT!
Jammer dat je zo misselijk was in de Efteling Rady, wel fijn dat het verder goed ging!
Mooi dat het beter gaat Helio!

Heb het idee dat ik vaak de helft van de posts vergeet.. En die kleertjes en boxmatrassen weet ik nog heel weinig van, voelt nog zoooo ver weg!

Vanmiddag naar m'n ouders geweest. Was best gespannen, durfde niet te voorspellen wat hun reactie zou zijn. M'n 7 weken echo laten zien "he wat, van wie is die dan? Van jou? Echt?" En daarna felicitaties en blijdschap O+ Had me echt voor niks druk gemaakt! Vanavond schoonmoeder gebeld, die zien we wat minder vaak. Die gilde echt in de telefoon haha! "Ik word oma!" Hoorde haar nog giechelend ophangen, zo leuk! Ook nog broer gebeld, 2x "oom" gezegd maar ja due is zo nuchter dat ie dacht dat ik me versprak :P. Schoonzus vroeg meteen of ik m'n vitamines neem en wel goed eet! Iedereen was enthousiast en voel me gewoon even erg gelukkig nu :).
pi_143283989
Oh en wat lief Crumpette!
pi_143284113
Wat een toffe reacties, gevalletje!
pi_143284251
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 22:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
Om te bekijken of er een verband is tussen lengte en vroeggeboorte doen ze nu toch die triple p studie? Of heb ik dat verkeerd geregistreerd in mijn zeefhoofd? :@

En dan gaat het vast om gemiddelden, want er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen zoals Kyara.
Niet helemaal dacht ik. Het ging om een behandeling bij een verkorte baarmoedermond van wat ik me kan herinneren.

Maar in dit geval is het meer dat een verkorte baarmoedermond tot vroeggeboorte kan leiden maar het is niet zo dat een lange baarmoedermond dat dus voorkomt. Het werkt dus zeg maar 1 kant op.
pi_143291671
Wat ontzettend fijn Gevalletje.
En SQ ook babyshower haha, wat leuk! Heb jij echt een vriendengroep of losse vrienden die elkaar niet kennen?

Ik was gister zo doodmoe, niet overdag geslapen omdat ik zo hyper was en lag ook ineens pas laat op bed (wat een tegenstellingen), maar daardoor vannacht wel aardig geslapen :) Nu zie ik best op tegen vandaag. Een uur erbij elke dag op het werk, dus een uur eerder opstaan, heb een vermoeiende taak vanochtend en ben bang dat ik niet genoeg pauzes ga nemen dan en cursus begint vanavond.
Oeh en had ik al verteld dat het verhoogde bed wordt gebracht morgen en in de woonkamer wordt geplaatst? :o
33 weken vandaag trouwens *O*
pi_143291692
wat een kaknacht :{ gisteravond de katten naar buiten gelaten, en die kwamen dus mooi niet terug natuurlijk... we hebben ze nog nooit de hele nacht buiten gelaten. Maar voor alles is een eerste, dus toch maar gaan slapen. Heb de hele nacht met een oog open geslapen voor mijn gevoel, nouja tot 5 uur dan, toen een van de heren zich luidkeels meldde voor de deur. Goddank, dacht ik, ging naar beneden om open te doen, hoopte eigenlijk dat ze beiden naar binnen zouden schieten.. maar het was er maar 1. Extatisch, die lekkere vetklep van mij, en totaal knuffelbeest O+. geen teken van de andere, dus ik maar weer naar bed.. maar geen oog meer dichtgedaan.

Nu net maar opgestaan, want het is al licht en de straat komt in beweging... beneden nog even de deur open gedaan, maar nog steeds niks te zien. Heb nu beneden het raampje in de voordeur open gelaten dus hij kan zo naar binnen springen op zich.. maar ik begin nu een beetje bang te worden dat hij niet terugkomt? :o :'( Straks komen er weer loodgieters, zij het bij de onderburen voor het riool, maar toch wordt het dan druk (lees:eng) bij de deur, dus ik hoop heel erg dat hij voor die tijd weer binnen is.

ik ga maar even douchen nu zodat ik zo eventueel naar buiten kan om te zoeken... oid.
en 22 weken *O* .... -O- straks maar een dutje geloof ik :').

edit: Hilmo succes met werken vandaag!
Fijn Gevalletje, dat zijn leuke reacties O+
Helio fijn dat het weer wat beter gaat :Y
Rady de klusbikkel na een dag efteling *O*
  maandag 11 augustus 2014 @ 07:38:19 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_143291798
Die poes komt echt wel weer terug crumpette :*

Hilmo, ik heb altijd veel losse vrienden gehad maar dit is een groepje vrouwen dat ik via FOK ken en dus wel echt een groepje is. Mijn andere vriendinnen waren er dus niet bij ;)

Succes met werken vandaag! Het gaat mij denk ik ook zwaar vallen, ik heb echt ruk geslapen vannacht :') bright side: nog maar 20 dagen! :o
disclaimer
  maandag 11 augustus 2014 @ 07:57:48 #44
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_143291896
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 07:38 schreef Stormqueen het volgende:
Die poes komt echt wel weer terug crumpette :*

Hilmo, ik heb altijd veel losse vrienden gehad maar dit is een groepje vrouwen dat ik via FOK ken en dus wel echt een groepje is. Mijn andere vriendinnen waren er dus niet bij ;)

Succes met werken vandaag! Het gaat mij denk ik ook zwaar vallen, ik heb echt ruk geslapen vannacht :') bright side: nog maar 20 dagen! :o
Ik heb zo crappy geslapen dat ik net tot twee keer toe heb nageteld of wij echt nog maar zo weinig dagen tot onze UD hoeven :')
  maandag 11 augustus 2014 @ 08:06:16 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_143291938
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 07:57 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik heb zo crappy geslapen dat ik net tot twee keer toe heb nageteld of wij echt nog maar zo weinig dagen tot onze UD hoeven :')
mwehehe :')
Ik begin ook spontaan te twijfelen trouwens. Ik moet nog 59 dagen zwangeren en ik ben ook nog eens gaan parttimen 1 dag per week. Maar 't klopt volgens mij wel, ben nu 31+4 en werk tot 36+0. Het klinkt relatief nog als zo veel en ik heb eigenlijk niet zo veel zin meer :') :@
disclaimer
  maandag 11 augustus 2014 @ 08:07:37 #46
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_143291946
Slechte-nacht-boks...! Storm, onrustige peuter, drukke baby en twijfels over thuis of in het ziekenhuis bevallen. Hopelijk wil de peuter straks nog even slapen :O

Nog 59 dagen SQ! OMG, dat is dichtbij!

Ik moet morgen nog een paar uurtjes werken, dan heb ik verlof *O*
pi_143291957
Mooi op tijd bij het priklab. Er zijn maar zeventien wachtenden voor mij.

:').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_143292069
DaD :') niet, om 8 uur al? damn.

SQ thanks :* die kleine idioot is net weer binnen idd. (8> ging hem buiten staan roepen en toen kwam zijn hoofd heel sneu miewmiewend onder de meest dichtbijzijnde auto vandaan :') wat een knurft, hij had al uren gewoon naar binnen kunnen komen via het raam. Toch, 12 uur buiten geweest :o.. meteen wat brokjes erin en toen stonden de oogjes al op half 7. nou ligt hij te pitten hier.

59 dagen!! :o omg dat gaat hard!

edit: gisteravond konden (8> en ik allebei mijn buik zien bewegen *; baby is actief ook vanochtend weer!
  maandag 11 augustus 2014 @ 08:32:52 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_143292137
Fijn dat poes weer terecht is :)

En al die drukke babies, echt, wat is jullie geheim. Mijne geeft weer amper gehoor sinds gistermiddag, paar laffe duwtjes af en toe en ik baal er ondertussen zo hard van dat ik er steeds zo gvd onzeker van word :r ik wil het ook niet zo'n ding laten zijn want ik weet dat ik er veel over zanik hier maar ik krijg het niet losgelaten :'( :@
disclaimer
  maandag 11 augustus 2014 @ 08:39:50 #50
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_143292189
Hier op fok minder, maar om mij heen (collega's buurvrouw, nicht) hoor ik regelmatig dat hun baby's niet zo heel veel voelbaar schopten in de buik. Het kán echt zonder dat er wat aan de hand is. Maar ja, blijft wel lastig als je dat onzeker houdt.
  maandag 11 augustus 2014 @ 08:44:04 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_143292228
Ja, misschien als ik wat meer van die gevallen zou spreken / kennen, dat die onzekerheid dan ook minder zou zijn hoor. Maar goed. Ik neem me steeds voor om er niet meer over te zeuren en toch doe ik het steeds weer wel, sorry :')
disclaimer
pi_143292235
SQ, heb je dit al met je VK besproken dat je hier zo onzeker van wordt?
pi_143292238
En je zeurt niet :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 11 augustus 2014 @ 08:46:51 #54
147316 crew  DJMO
#trut
pi_143292250
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 08:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, misschien als ik wat meer van die gevallen zou spreken / kennen, dat die onzekerheid dan ook minder zou zijn hoor. Maar goed. Ik neem me steeds voor om er niet meer over te zeuren en toch doe ik het steeds weer wel, sorry :')
* DJMO uit lurkstand komt
Als je je zo'n zorgen maakt, gewoon je vk bellen. Zij is de enige die je zorgen weg kan nemen.
sterkte :*

*terug in lurkstand ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_143292287
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn dat poes weer terecht is :)

En al die drukke babies, echt, wat is jullie geheim. Mijne geeft weer amper gehoor sinds gistermiddag, paar laffe duwtjes af en toe en ik baal er ondertussen zo hard van dat ik er steeds zo gvd onzeker van word :r ik wil het ook niet zo'n ding laten zijn want ik weet dat ik er veel over zanik hier maar ik krijg het niet losgelaten :'( :@
mijne is druk met vlagen hoor, toevallig gisteravond en vanmorgen, maar gisteren overdag heb ik hem weinig gevoeld. Overigens merk ik tijdens een rondje oppassen ook meteen hoe anders het moet zijn als je er al 1 rond hebt lopen.. tijdens het voorleesuurtje heb ik de baby helemaal niet gemerkt, terwijl hij toen wel beweeglijk was.

maar snap wel dat het je toch bezighoudt hoor! Als ik hem een paar uur niet voel vraag ik me ook al lichtelijk af of het wel goed gaat. :*
  maandag 11 augustus 2014 @ 08:50:32 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_143292293
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 08:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
SQ, heb je dit al met je VK besproken dat je hier zo onzeker van wordt?
jup. Maar het gaat niet weg, ik vind het zelf ook heel vermoeiend :@ en als ik elke keer ga bellen als ik me zorgen maak gaan ze me bannen denk ik :') dus het is gewoon even afzien en doorbijten. Magoe, genoeg hierover, ik schaam me er behoorlijk voor :@
disclaimer
  maandag 11 augustus 2014 @ 08:54:45 #57
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_143292331
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 08:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

jup. Maar het gaat niet weg, ik vind het zelf ook heel vermoeiend :@ en als ik elke keer ga bellen als ik me zorgen maak gaan ze me bannen denk ik :') dus het is gewoon even afzien en doorbijten. Magoe, genoeg hierover, ik schaam me er behoorlijk voor :@
Niet nodig. Met een verleden van miskramen is het écht niet gek dat het je onzeker maakt. Mijn baby is vaak een paar dagen (als in 2) behoorlijk druk en daarna weer een paar dagen rustig. Die rustige dagen maken mij ook wat onzeker maar ik denk dat het voor mij 'makkelijker' is om vertrouwen te hebben omdat ik dit herken van mijn eerste zwangerschap. E was ook geen hele wilde (en moet je haar nu eens zien :') ).

Om nu tegen jou te zeggen dat je vertrouwen moet hebben is ook zo'n dooddoener, want dat is nou eenmaal niet zo vanzelfsprekend. Met jouw termijn heb je inmiddels ,denk ik ,ook al controle om de week toch? Heeft je vk geen spreekuur waarbij je even naar het hartje kunt komen luisteren?

:*
pi_143292335
SQ, probeer je niet gek te laten maken hoor. Je snapt wel wat ik bedoel :)
pi_143292338
quote:

[..]

niet schamen hoor! Volgens mij hoeft het ook helemaal niet, dat drukke. Ik heb in verhouding tot wat ik hier lees ook niet het idee dat mijn henkie heel druk is, juist omdat het niet constant is, meld ik het hier wel eens als er opzienbarende activiteit is. En hoewel ik er soms onzeker van wordt, weet ik ook dat ik zelf best rustig ben, en mijn vriend ook, dus het verbaast me niks als beeb dat ook is straks. Graag zelfs :D .
  maandag 11 augustus 2014 @ 08:55:28 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_143292340
Ik ben gewoon aan het overwegen om een jas aan te doen, wat is deze?
Tweede probleem: mijn jas past niet meer :')
disclaimer
pi_143292344
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 08:54 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Niet nodig. Met een verleden van miskramen is het écht niet gek dat het je onzeker maakt. Mijn baby is vaak een paar dagen (als in 2) behoorlijk druk en daarna weer een paar dagen rustig. Die rustige dagen maken mij ook wat onzeker maar ik denk dat het voor mij 'makkelijker' is om vertrouwen te hebben omdat ik dit herken van mijn eerste zwangerschap. E was ook geen hele wilde (en moet je haar nu eens zien :') ).

Om nu tegen jou te zeggen dat je vertrouwen moet hebben is ook zo'n dooddoener, want dat is nou eenmaal niet zo vanzelfsprekend. Met jouw termijn heb je inmiddels ,denk ik ,ook al controle om de week toch? Heeft je vk geen spreekuur waarbij je even naar het hartje kunt komen luisteren?

+1, ook op dat activiteitenschema :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 11 augustus 2014 @ 08:56:45 #62
147316 crew  DJMO
#trut
pi_143292350
quote:

[..]

heb je al overwogen om een 'pretecho' te laten maken? kost wat, maar dat kan je wel (enigzins) gerust stellen ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 11 augustus 2014 @ 08:57:24 #63
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_143292358
Crumpette fijn dat de poezels weer thuis zijn!

Gevalletje leuk die reacties!

Verder weinig bijgelezen, gisteren de hele dag op de racebaan geweest. En daar voelde ik Piranha voor het eerst echt goed schoppen! Ik stond met een oudere conculega aan de baan (hij heeft zelf al 3 oudere kinderen) en ineens voelde ik links onderin de welbekende plopjes. Die conculega ziet mijn grijns en zegt: Volgens mij is de kleine ook autorace-fan of niet _O_ .
pi_143292379
plopjes voor NTS O+
  maandag 11 augustus 2014 @ 08:59:27 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_143292382
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 08:54 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

hartje luisteren kan ik thuis met de angelsounds :Y En dat heel druk zich afwisselt met heel kalm, dat herken ik en dat is misschien wel het hele ding, als het na een drukke dag een paar dagen rustig is vreet ik mezelf echt op. Maar ik probeer mezelf ook te blijven vertellen dat het straks niet anders zal zijn, dat kinderen niet voorspelbaar zijn en dat ik het als training moet zien :')

Jullie zijn lief :*
disclaimer
pi_143292389
Daar hoef je je toch heul niet voor te schamen SQ? Er zijn verdorie echt gevallen waarin je je zorgen moet maken bij minder bewegen, dus hoe weet jij als zwangere nou precies waar die grens ligt? Het lijkt me heel naar als je steeds erg moet zoeken naar de bewegingen :*.

Ik was bij mini redelijk eigenwijs (ok, stiekem ben ik heel vaak eigenwijs, niet verder vertellen :+), toen ik na de 37 weken minder bewegingen voelde. Ik dacht dat het gewoon kwam door minder ruimte. Heb er ook nooit wat mee gedaan verder. Maar mini werd vervolgens wel vrij vroeg geboren, met 38.3. Niet heel erg op zich, maar wel als er al een groeiachterstand is. Hij had het waarschijnlijk toch niet zo fijn meer in de buik en ik heb me best eens schuldig gevoeld dat ik het weggewuifd heb dat ik hem minder voelde. Maar mini was daarvoor juist heel actief, dus het was duidelijk een verschil met daarvoor.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 11 augustus 2014 @ 09:01:45 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_143292403
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 08:56 schreef DJMO het volgende:

[..]

heb je al overwogen om een 'pretecho' te laten maken? kost wat, maar dat kan je wel (enigzins) gerust stellen ..
ik krijg momenteel al wat extra echo's wegens grote buik :Y het zit echt tussen mijn oren dit, en ik denk ook niet dat ik er nog echt vanaf ga komen eigenlijk, dus moet ik manieren vinden om er beter mee om te gaan. Tnx voor het meedenken ;)
disclaimer
pi_143292421
kan de grote buik ook een reden zijn voor minder voelen, eventueel? extra ruimte voor henka maakt minder harde trappen naar buiten oid? ik weet het niet hoor, maar ik denk graag mee :)
  maandag 11 augustus 2014 @ 09:03:46 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_143292423
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:00 schreef Phaidra het volgende:
Daar hoef je je toch heul niet voor te schamen SQ? Er zijn verdorie echt gevallen waarin je je zorgen moet maken bij minder bewegen, dus hoe weet jij als zwangere nou precies waar die grens ligt? Het lijkt me heel naar als je steeds erg moet zoeken naar de bewegingen :*.

Ik was bij mini redelijk eigenwijs (ok, stiekem ben ik heel vaak eigenwijs, niet verder vertellen :+), toen ik na de 37 weken minder bewegingen voelde. Ik dacht dat het gewoon kwam door minder ruimte. Heb er ook nooit wat mee gedaan verder. Maar mini werd vervolgens wel vrij vroeg geboren, met 38.3. Niet heel erg op zich, maar wel als er al een groeiachterstand is. Hij had het waarschijnlijk toch niet zo fijn meer in de buik en ik heb me best eens schuldig gevoeld dat ik het weggewuifd heb dat ik hem minder voelde. Maar mini was daarvoor juist heel actief, dus het was duidelijk een verschil met daarvoor.
ja, snap ik, en dat is ook wel een beetje mijn angst ergens. Ik hou heel erg van zwart-wit :')

Plopjes voor NTS O+
disclaimer
  maandag 11 augustus 2014 @ 09:04:27 #70
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_143292429
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik krijg momenteel al wat extra echo's wegens grote buik :Y het zit echt tussen mijn oren dit, en ik denk ook niet dat ik er nog echt vanaf ga komen eigenlijk, dus moet ik manieren vinden om er beter mee om te gaan. Tnx voor het meedenken ;)
Dit gaat ook niet meer weg nee, dat ga je niet meer redden in die 59 dagen ;). Lastig is het en lastig blijft het. Het is geen wetenschap en jij bent de enige die je kindje kan voelen. Mijn vk vraagt ook altijd: en, voel je de kleine goed? Dan weet ik nooit zo goed wat ik moet zeggen :'). Hoe weet ik nou of het 'goed' is?!
  maandag 11 augustus 2014 @ 09:06:43 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_143292449
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:03 schreef Crumpette het volgende:
kan de grote buik ook een reden zijn voor minder voelen, eventueel? extra ruimte voor henka maakt minder harde trappen naar buiten oid? ik weet het niet hoor, maar ik denk graag mee :)
dat zou wel kunnen, dat het water de schokken dempt :Y nouja, donderdag krijg ik weer een echo, dan gaan we het wel zien.
Allemaal bedankt voor het lieve meedenken maar ik voel me wel een beetje een aandachtshoer nu, dus nu mag het wel weer ergens anders over gaan :Y ;)
disclaimer
pi_143292468
SQ, wat Soesa zegt. Ellie was ook altijd 2 dagen aanwezig, 3 dagen rustig ongeveer. Is tot 42 weken aan toe hetzelfde ritme gebleven. Ook over de dag heen was dat zo. In de ochtend kalm, rond 11 uur druk, 's middags een dutje en 's avonds weer aanwezig. Maar aanwezig is niet druk hè, aanwezig zo af en toe een beweging. Hele verbouwing heb ik nooit gehad. Rond 36 weken werd t wel nog duidelijker maar dat was omdat ze zo groot was.
Nu is ze een enorm actieve bijna dreumes, zegt niet veel dus ;).

Probeer voor jezelf eens te kijken of de dagen zich in een patroon afwisselen of niet, of dat het uitmaakt hoe jij je voelt. Ik merkte dat ze ook stil was als ik niet lekker was of me ruk voelde, namelijk.

En bij twijfel, echt, bel je vk. Ze zijn ervoor. En ze zulldn je echt niet bannen.
Home is where the O+ is...
pi_143292507
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat zou wel kunnen, dat het water de schokken dempt :Y nouja, donderdag krijg ik weer een echo, dan gaan we het wel zien.
Allemaal bedankt voor het lieve meedenken maar ik voel me wel een beetje een aandachtshoer nu, dus nu mag het wel weer ergens anders over gaan :Y ;)
goed dan, in de categorie "ik wil er eigenlijk niet over zeuren" en bij deze dan ook nog "en zo erg is het nog helemaal niet": de kilo's vliegen eraan hier :') :'( en ik kan geen ringen meer om, toch vocht vasthoudend dus..

en het valt allemaal reuze mee enzo, dat weet ik wel, maar ik vind het toch elke week weer shocking merk ik. :@
pi_143292534
Ik heb geen idee if het formaat van de buik iets kan zeggen over hoe goed je de baby kunt voelen. Ik had een 'kleine' buik en de baby zat blijkbaar erg naar binnen gestopt. Mijn jongste dochter was eigenlijk alleen 's avonds laat echt goed merkbaar in beweging, maar nooit dat ik een flinke trap heb gehad bijvoorbeeld. Pas in m'n verlof werd het schuiven 's avonds wat fanatieker. En nu met bijna drie maanden is het nog steeds een erg rustig, ontspannen kind...en vooral 's avonds wakker. (Tegengeluid, ok...kende je al, maar toch :*)
pi_143292556
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:22 schreef Kyara het volgende:

[..]

Niet helemaal dacht ik. Het ging om een behandeling bij een verkorte baarmoedermond van wat ik me kan herinneren.

Maar in dit geval is het meer dat een verkorte baarmoedermond tot vroeggeboorte kan leiden maar het is niet zo dat een lange baarmoedermond dat dus voorkomt. Het werkt dus zeg maar 1 kant op.
Ik begrijp het. Volgens de gyn waren er wel wat opties om vroeggeboorte te voorkomen (met een speciale cup om de bm-mond/hals ofzo) en idd plat liggen.

DaD -O- lekker dan..

SQ :* je zorgen maken is echt niet fijn. Met jou geschiedenis niet zo heel erg gek denk ik.

Werk-issues
SPOILER

[ Bericht 28% gewijzigd door Zoë23 op 11-08-2014 17:06:21 ]
pi_143292586
Jemig Zoe, wat een muts, die miep. Dit is niet jouw probleem! *Zennnn* *Ohmmmm* O-)
pi_143292597
+1: je zeurt niet SQ! Het is ook ongewis allemaal zo binnenin je lijf..

De foto's zijn tof geworden, maar wel een beetje nsfw voor in het topic misschien :@ Ik zet er straks eentje in onder spoiler, kunnen jullie stiekem spieken ;)
pi_143292616
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:14 schreef Crumpette het volgende:
Jemig Zoe, wat een muts, die miep. Dit is niet jouw probleem! *Zennnn* *Ohmmmm* O-)
We hebben beide geen handtekening gezet.. maar toch :{
mag dat mens niet zo :P :+

en +1 met de kg's

JM
ben benieuwd!
pi_143292636
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:16 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

We hebben beide geen handtekening gezet.. maar toch :{
mag dat mens niet zo :P :+

en +1 met de kg's

JM
ben benieuwd!
die maakt bepaald geen goede beurt binnen het bedrijf zo zeg :') zwangeren pesten. Lekkere collega. Dat zien mensen wel voor wat het is neem ik aan :Y
pi_143292661
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:18 schreef Crumpette het volgende:

[..]

die maakt bepaald geen goede beurt binnen het bedrijf zo zeg :') zwangeren pesten. Lekkere collega. Dat zien mensen wel voor wat het is neem ik aan :Y
SPOILER
pi_143292690
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:20 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

SPOILER
tsja.. *crumpette mompelt iets over karma*.. iig succes met je gesprek straks! ^O^
pi_143292713
Over dat bewegen in de buik enzo..
Weet iemand of er een verband is tussen hoe druk je een kind in de buik voelt bewegen en hoe druk die is als ie eenmaal is geboren? Want dan houd ik mijn hart vast. Dochter voelde ik heel vaak een dag of 2 niet en tussendoor wel, maar geen hele verbouwingen ofzo. Is nu ook een heel rustig meisje. Huidige baby is enorm druk dus ben echt heel benieuwd of dat straks een heel druk kindje gaat zijn..

Oh en zo'n heel drukke baby combineert niet heel prettig met buikgriep kan ik je zeggen..
pi_143292735
Oh en dat gedoe op t werk lijkt me echt heel naar. Je hebt al genoeg aan je hoofd en daar kan je dat soort issues eigenlijk helemaal niet bij hebben...
  maandag 11 augustus 2014 @ 09:26:54 #84
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_143292768
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:24 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Weet iemand of er een verband is tussen hoe druk je een kind in de buik voelt bewegen en hoe druk die is als ie eenmaal is geboren? Want dan houd ik mijn hart vast. Dochter voelde ik heel vaak een dag of 2 niet en tussendoor wel, maar geen hele verbouwingen ofzo. Is nu ook een heel rustig meisje. Huidige baby is enorm druk dus ben echt heel benieuwd of dat straks een heel druk kindje gaat zijn..

Oh en zo'n heel drukke baby combineert niet heel prettig met buikgriep kan ik je zeggen..
Nou, nee, bij mij niet dus :+. Mijn dochter was heel rustig in de buik en is nu gewoon een 'normale' peuter
pi_143292800
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:22 schreef Crumpette het volgende:

[..]

tsja.. *crumpette mompelt iets over karma*.. iig succes met je gesprek straks! ^O^
dankje!

Mijn leidinggevende is echt super hoor, die zegt ook dat ik er geen last van moet hebben en dat het allemaal goedkomt. Daar vertrouw ik wel op.

watmoetikkiezen
S was voornamelijk svonds en snachts druk in mijn buik.. en nu ook echt een avondkind :P
de tweeling is overdag druk.. ben benieuwd!
  maandag 11 augustus 2014 @ 09:34:46 #86
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_143292914
quote:

Sil was heel druk en heel sterk in de buik, had steeds pijnlijke ribben enzo. De vk vond hem ook heel druk. En hij is vanaf mini af aan een fysiek enorm actief kind. Niet druk qua roepen of gillen etc, maar heeft geen zitvlees, altijd doorgaan ook al is ie moe. Deze baby schopt veel minder maar schuift veel meer dus ben benieuwd. Maar idd, volgens mij hoeft mijn N=1 argument echt niks te zeggen over dat verband bij alle andere kinderen ;)
pi_143292916
quote:

Ik had een drukke buikbeeb en ook een drukke baby/dreumes/peuter. Had en heeft weinig slaap nodig en stuitert de hele dag door. Maar misschien ook wat meer jongens eigen :P. Ik denk dat het alle kanten op kan eigenlijk :D.

Zoë wat een gedoe op je werk weer!! Gelukkig staat je leidinggevende achter je.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143292990
Volgens mijn vk is er weinig relatie te ontdekken tussen al dan niet drukke buikbaby's en hoe druk ze zijn als ze geboren zijn.

Foto staat in het buikentopic, voor een uurtje ofzo :)
  maandag 11 augustus 2014 @ 09:42:14 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_143293014
Ik moet gewoon jullie verhalen eens wat beter leren onthouden O+

Zoe, wat een gezeik zeg, hopelijk krijg je het snel weer recht :*

Crumpette, ik draag mijn trouwring ook al maanden aan een ketting om mijn nek :D :* dat pis je straks allemaal weer uit :7
disclaimer
  maandag 11 augustus 2014 @ 09:44:53 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_143293067
ik ga zo ook nog even een interessante werkdiscussie aan :')

SPOILER
disclaimer
  maandag 11 augustus 2014 @ 09:44:58 #91
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_143293069
quote:

V was ook een rustige buikbaby en nu ook erg rustig. Hij was toen in de avond wel actief en dt heb ik na de geboorte niet meer als zodanig ervaren.

Zoe, geen handtekening is eenzijdig wijzigen van het contract. Dat mag sowieso maar in een summier aantal gevallen (economisch belang, zwaarwegend belang etc). Conclusie, haar rechtshandeling is nietig en moet dan aangemerkt worden als zijnde 'is nooit uitgevoerd'.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_143293109
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:44 schreef Stormqueen het volgende:

SPOILER
centjes hoera! *O*
pi_143293135
Op het moment dat de naald in mijn arm ging vanochtend werd mijn baby zó druk dat de prikmevrouw moest lachen omdat ze m'n hele buik heen en weer zag gaan. :D.

Crumpette, ik begijp je volkomen. :*.

Zoë, succes bij je gesprek straks. Zo vervelend dat je je hier steeds mee bezig moet houden.

27 weken vandaag. *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 11 augustus 2014 @ 09:48:53 #94
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_143293146
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:44 schreef Stormqueen het volgende:

SPOILER
In strijdt met goed werkgeverschap :( . Zo, dat waren de juridische termen voor vandaag..
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  maandag 11 augustus 2014 @ 09:48:59 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_143293148
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:46 schreef Crumpette het volgende:

[..]

centjes hoera! *O*
SPOILER
disclaimer
pi_143293154
dankje SQ
pff. ook interessant ja.. ik hoop asap!

awayTL
dat lees ik net ook op internet!

[ Bericht 75% gewijzigd door Zoë23 op 11-08-2014 17:06:53 ]
pi_143293364
Tjee dat klinkt heel ingewikkeld!

Dank voor reacties op drukke builbaby. Hoeft niets te zeggen dus, ben heel benieuwd...
pi_143293457
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

SPOILER
klinkt goed. ik zou dit zeker aangrijpen om daarop aan te sturen idd :7 en daarna, centjes hoera *)
pi_143293643
oh my :o

SPOILER

[ Bericht 33% gewijzigd door Zoë23 op 11-08-2014 17:07:06 ]
pi_143293698
Kun je met dat bericht niet even off the record naar je leidinggevende? Kun je er zijn/haar probleem van maken? Als zij nou alles op alles zetten om net te doen alsof het niet gebeurd is en miep/muts de wind van voren, en beide zijkanten geven, dan hoef jij misschien niet alle gedoe?

edit: en anders gewoon doen he, die juridische hulp. ook als je dat nu nog inschakelt en dan pas na je vakantie daar inhoud aan geeft. is wederom niet jouw probleem. Wel een leuke werkgever zeg dat dat zomaar allemaal kan! :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')