SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja misschien wel meer want ik mag 3 tot 4 nachtjes blijven. Maar goed dat je dat zegtquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:09 schreef Phaidra het volgende:
Sowieso is het handig 2 setjes kleding mee te nemen, onze had al meteen zijn pakje ondergekotst (en dus geen 2e setje bij onsThuis dus direct omgekleed, eerste beproeving zonder kraam of vk in de buurt
).
Cygne, alvast toi toi toi voor morgen.
Verder nog niet bijgelezen. Even een jompel voor mezelf, 12 weken vandaag! Ik was het bijna vergeten omdat mijn wisseldag eerst op dinsdag was.
was bij mij in het begin ook zoquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:12 schreef Cygne het volgende:
Dat gevoel komt ook n beetje omdat ik teruggezet ben, nu loopt t tot nu toe wel op schema maar toch bang dat die van mij niet hard genoeg kan groeien of zo.
Ja hequote:Op zondag 10 augustus 2014 17:18 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik ging net ook even kijken, ze hebben meer leuke dingen dan ik dacht! binnenkort maar eens even wat bestellenook fijn dat ze wel maat 50 in overvloed hebben online, in de winkels vind je weinig kleiner dan 56.. en niet alleen bij H&M.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoë, zie spoiler hieronderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
Helll yeah! Ge-Ni-Jaal!quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
En nog een kado voor Henka, uiteraardmet alle ingrediënten waar ik van hou: Henka, rompers met tekst, roze, comic sans en flamingo's
Wat leuk!quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:50 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Heb ik jullie al mijn aankopen waar ik trots op ben laten zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crumpette
Wat leuk!
Ik lees op internet dat de gyn bij een tweelingzwangerschap de lengte van de baarmoederhals opmeetOm de zoveel weken.
...dinsdag ook maar even checken of mijn gyn dat ook doet. Moet ik me wel even op voorbereiden![]()
Bij mij is dat maar twee keer gedaan. Dat was bij 14 weken en bij 20 weken. Bij 20 weken vroeg ik er zelf om ivm veel harde buiken en ik was benieuwd of er veel verschil was met de meting van 14 weken. Het is volgens mij geen standaardactie bij normale controles hoor. Althans bij mijn zh (lumc) niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:12 schreef Zoë23 het volgende:
Ik lees op internet dat de gyn bij een tweelingzwangerschap de lengte van de baarmoederhals opmeetOm de zoveel weken.
...dinsdag ook maar even checken of mijn gyn dat ook doet. Moet ik me wel even op voorbereiden
Ok goed om te weten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:19 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Bij mij is dat maar twee keer gedaan. Dat was bij 14 weken en bij 20 weken. Bij 20 weken vroeg ik er zelf om ivm veel harde buiken en ik was benieuwd of er veel verschil was met de meting van 14 weken. Het is volgens mij geen standaardactie bij normale controles hoor. Althans bij mijn zh (lumc) niet.
Niet helemaal dacht ik. Het ging om een behandeling bij een verkorte baarmoedermond van wat ik me kan herinneren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
Om te bekijken of er een verband is tussen lengte en vroeggeboorte doen ze nu toch die triple p studie? Of heb ik dat verkeerd geregistreerd in mijn zeefhoofd?
En dan gaat het vast om gemiddelden, want er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen zoals Kyara.
Ik heb zo crappy geslapen dat ik net tot twee keer toe heb nageteld of wij echt nog maar zo weinig dagen tot onze UD hoevenquote:Op maandag 11 augustus 2014 07:38 schreef Stormqueen het volgende:
Die poes komt echt wel weer terug crumpette
Hilmo, ik heb altijd veel losse vrienden gehad maar dit is een groepje vrouwen dat ik via FOK ken en dus wel echt een groepje is. Mijn andere vriendinnen waren er dus niet bij![]()
Succes met werken vandaag! Het gaat mij denk ik ook zwaar vallen, ik heb echt ruk geslapen vannachtbright side: nog maar 20 dagen!
mwehehequote:Op maandag 11 augustus 2014 07:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb zo crappy geslapen dat ik net tot twee keer toe heb nageteld of wij echt nog maar zo weinig dagen tot onze UD hoeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |