Dat had ik alweer verbannen uit m'n geheugen :p bedankt voor de fix iigquote:Op zondag 30 november 2014 19:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jij als ex Mod moet toch weten hoe een TR werkt
[..]
Volgende keer een TR gaarne.
---------------------
d0ne x 2
Ook bij de boormachine?quote:Op maandag 1 december 2014 00:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
In al die gevallen was er al een TR door de TS geplaatst
Jup, door een andere user alquote:
quote:Op zondag 30 november 2014 21:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Donder een eind op hier met je regels, ga in FB klagen.
Ik was het ff zat dat eeuwige gezeik, was ontopic en heb interesse, komt er weer zo'n geneuzel langs terwijl andere mod deal maakt met dezelfde TS in al die andere topics..quote:Op maandag 1 december 2014 00:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jup, door een andere user alEn dit is ook niet echt aardig natuurlijk om zo te reageren:
[..]
Snap ik, maar denk dat Starwarsfan dat niet gezien heeft dat HK daar al mee bezig wasquote:Op maandag 1 december 2014 00:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik was het ff zat dat eeuwige gezeik, was ontopic en heb interesse, komt er weer zo'n geneuzel langs terwijl andere mod deal maakt met dezelfde TS in al die andere topics..
Mijn post mogen wel weg hoor als die 1e maar blijft staan.quote:Op maandag 1 december 2014 00:28 schreef rene90 het volgende:
[..]
Snap ik, maar denk dat Starwarsfan dat niet gezien heeft dat HK daar al mee bezig was
Heb het weer even netjes gemaaktquote:Op maandag 1 december 2014 00:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn post mogen wel weg hoor als die 1e maar blijft staan.
Klik eens op "mijn actieve topics" boven of onder in beeld, dan vind je al je eigen topics altijd terug.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:38 schreef Lifan het volgende:
Ik had een te koop topic, maar deze kan ik nergens meer terug vinden (weet onderwerpnaam ook niet meer). Kan iemand mij vertellen waarom deze gesloten is? Ik heb van niemand een klacht gehad over mijn geleverde games. Verder heb ik geen bericht/ mail/ PM ontvangen dat mijn verkoop topic gesloten/ verwijderd is.
Dat zijn er wel een stuk meer dan 5quote:Op woensdag 3 december 2014 12:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Klik eens op "mijn actieve topics" boven of onder in beeld, dan vind je al je eigen topics altijd terug.
gooit eens wat topics dicht joh!!quote:
Neen, is niet de bedoeling.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:22 schreef FransDeens het volgende:
Hoe zit het nou met 'bieden vanaf' als vraagprijs, is dat tegenwoordig wel cool?
quote:
2 biedingen niet via het topic, in hoeverre is dit netjes en kunnen modjes hier wat aan doen?quote:
Niet, ik zal de users erop aanspreken en ook TS. TS kan hier zelf namelijk ook iets in doen.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:44 schreef Geckoo het volgende:
[..]
[..]
2 biedingen niet via het topic, in hoeverre is dit netjes en kunnen modjes hier wat aan doen?
quote:Op maandag 5 januari 2015 09:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
Niet, ik zal de users erop aanspreken en ook TS. TS kan hier zelf namelijk ook iets in doen.
Beetje voorbarige conclusie, bij zo'n nieuwe user heb ik liever contact via de mail om dingen te vragen.quote:
TR werkt ook prima hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 18:40 schreef w00h00 het volgende:
V&A / [TK] Nette iPhone 5 - zwart - 16gb
mag dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |