Te koop aangeboden: een Galaxy TabPro 8.4 met kapot scherm.
![2dv1o37.jpg]()
Voor iemand die er zelf misschien een nieuw scherm in kan zetten of dat voor een leuke prijs kan laten doen. De tablet is na 4 weken gebruik gevallen. Zat netjes in het hoesje maar lande toch plat op de vloer. Het scherm is dus helemaal gebroken maar reageert nog wel. Verder is er niks mis met de tablet.
De tablet beviel m'n vader niet en hij heeft dus niet de moeite genomen om hem te laten maken. Dit ging voornamelijk om het niet om kunnen/willen gaan met Android, Ik heb hetzelfde model en ben er wel tevreden over.
Het gaat om het 16GB model met een 8.4 inch scherm. Verdere specificaties staan in de spoiler hieronder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de foto's hieronder heb ik geprobeerd alle kanten goed in beeld te krijgen om te laten zien dat het echt alleen het scherm is dat kapot is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vraagprijs is wat lastig in dit geval omdat het om een deels kapot product gaat maar ¤75,- lijkt me een mooi bedrag.
Sometimes the world's greatest miracles happen by accident.
Is alleen het glas stuk?
Wat werkt nog wel eraan dan?
Geckoo
Good news everyone
quote:
wat had jij voor cijfer voor lezen op de basisschool?
quote:
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
voor 50 euro exclusief wil ik hem wel overnemen
oud account
[ Bericht 86% gewijzigd door ktulu op 04-01-2015 18:14:37 ]
Ah vaag, had gepost met een heel erg oud account.
Tab is dus aan mij verkocht.