Heeft zelfs altijd binnen gestaan!!.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:33 schreef H0D3NPYL het volgende:
450 euro! Dat is wel een fantastische prijs!
Ja mag dat niet?.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:52 schreef FransDeens het volgende:
Je hebt je speciaal geregistreerd om je laptop te verkopen?
Je hebt DMquote:Op zondag 4 januari 2015 19:17 schreef lenovo het volgende:
@Piet, wat mij betreft hebben we een deal, DM me hoe ik je het beste kan bereiken, kan helaas geen DM beantwoorden,nog geen week lid :-)
quote:
Waarom loopt iedereen nou weer per pm / dm te bieden hier? TS, als je gewoon open gooit wat mensen bieden is het zo eerlijk mogelijk ook voor andere users zodat die weer een nieuw bod uit kunnen brengen.quote:
Ach die mensen hebben nooit gehoord van transparantiequote:Op maandag 5 januari 2015 10:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
[..]
Waarom loopt iedereen nou weer per pm / dm te bieden hier? TS, als je gewoon open gooit wat mensen bieden is het zo eerlijk mogelijk ook voor andere users zodat die weer een nieuw bod uit kunnen brengen.
Voeg dat dan ff toe aan dit topic: V&A / [V&A Policy & FAQ] Lees dit door voor je een topic opentquote:Op maandag 5 januari 2015 10:12 schreef rene90 het volgende:
Waarom loopt iedereen nou weer per pm / dm te bieden hier? TS, als je gewoon open gooit wat mensen bieden is het zo eerlijk mogelijk ook voor andere users zodat die weer een nieuw bod uit kunnen brengen.
We hebben het er wel over gehad ja maar destijds niet gedaan omdat het maar een enkele keer voor kwam, maar nu lijkt het toch steeds meer te worden. Misschien toch erin knallen ja.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:10 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Voeg dat dan ff toe aan dit topic: V&A / [V&A Policy & FAQ] Lees dit door voor je een topic opent
quote:Op maandag 5 januari 2015 13:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
We hebben het er wel over gehad ja maar destijds niet gedaan omdat het maar een enkele keer voor kwam, maar nu lijkt het toch steeds meer te worden. Misschien toch erin knallen ja.
Dat zou een vooruitgang zijn voor V&A!quote:Op maandag 5 januari 2015 13:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
We hebben het er wel over gehad ja maar destijds niet gedaan omdat het maar een enkele keer voor kwam, maar nu lijkt het toch steeds meer te worden. Misschien toch erin knallen ja.
Omdat er in V&A topics teveel gezeur staat.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
[..]
Fair enough mbt die prijs zeikerds / grappige opmerkingen. Wat ik wel vaak zie is dat er dan ook weer gereageerd wordt op die prijs zeikerds en het weer helemaal door gaat. Als iemand even een TR plaatst van die reactie wordt het gewoon weg gehaald want wij willen het graag ook zo prettig mogelijk houden hier in V&A.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:05 schreef Elvander het volgende:
Ben het met PP eens, teveel lolbroeken met semi grappige opmerkingen en teveel onterechte prijszeikers (terecht heb ik geen moeite mee) en dat blijft allemaal maar staan.
Van mij mag al die zut direct weggemodereerd worden. Om daar niet aan mee te doen of om geen nieuwe reacties te ontlokken, doe ik ook best graag een bod via dm/pm.
Voor vandaag wel, product is toch al verkocht en hier zaten de users die achter de schermen contact hebben met een verkoper wat ook weer irritatie bij andere users opwekt.quote:
Sorry, ik dacht een lolbroek te zijn met een semi grappige opmerking.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Voor vandaag wel, product is toch al verkocht en hier zaten de users die achter de schermen contact hebben met een verkoper wat ook weer irritatie bij andere users opwekt.
Als je dat in het vervolg wilt laten in V&A graagquote:Op maandag 5 januari 2015 18:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht een lolbroek te zijn met een semi grappige opmerking.
Ik doe het volgende keer wel via DM.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als je dat in het vervolg wilt laten in V&A graagDaar zijn andere subfora voor.
Wat is er mis om bij een net geregistreerde user contact via mail te prefereren voor vragen en eventueel wat af te spreken?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Voor vandaag wel, product is toch al verkocht en hier zaten de users die achter de schermen contact hebben met een verkoper wat ook weer irritatie bij andere users opwekt.
Ik snap dat je dat wilt, alleen nu is het zo:quote:Op maandag 5 januari 2015 18:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is er mis om bij een net geregistreerde user contact via mail te prefereren voor vragen en eventueel wat af te spreken?
Als ik mailadres heb gekregen zie ik geen enkele reden om dan op het forum te gaan communiceren.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat je TS even wilt peilen of het een beetje te vertrouwen is snap ik, maar achter de schermen een dealtje sluiten is minder.
Simpel, maak gewoon openbaar wat je geboden hebt voor het item zodat andere users de kans hebben ook een bod te plaatsen.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als ik mailadres heb gekregen zie ik geen enkele reden om dan op het forum te gaan communiceren.
Heeft niets met achter de schermen te maken.
Waarom zou ik dat doen?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
Simpel, maak gewoon openbaar wat je geboden hebt voor het item zodat andere users de kans hebben ook een bod te plaatsen.
TS heb ik ook een pm gestuurd, maar dan kan jij toch ook gewoon zeggen wat er geboden isquote:Op maandag 5 januari 2015 18:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen?
Is TS zijn pakkie aan.
En dan? Komt er zo'n lolbroek die 5 Euro meer gaat bieden en later weer afhaakt.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
TS heb ik ook een pm gestuurd, maar dan kan jij toch ook gewoon zeggen wat er geboden is. Anders krijg je weer users die verzinnen dat er bepaalde bedragen geboden zijn en zulke marktplaats praktijken. Dat is juist wat we hier in V&A willen voorkomen, het zelfde waardoor we met een vraagprijs zijn gaan werken i.p.v. bieden vanaf.
Die users worden aangesproken en een aantal zijn ook uit V&A gegooid.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En dan? Komt er zo'n lolbroek die 5 Euro meer gaat bieden en later weer afhaakt.
Dat is dweilen met de kraan open.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die users worden aangesproken en een aantal zijn ook uit V&A gegooid.
Dat valt hartstikke mee hier, nu zijn het voornamelijk de users die per pm / dm een bod plaatsten.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is dweilen met de kraan open.
Dat houdt je toch niet tegen als die mogelijkheid er is.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:07 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat valt hartstikke mee hier, nu zijn het voornamelijk de users die per pm / dm een bod plaatsten.
Ik lees bij niemand irritatie behalve bij jouzelf...quote:Op maandag 5 januari 2015 18:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere users in het afgelopen half jaar / jaar geweest die hier al over gevallen zijn, ook in de topics zelf zie je users verbaasd reageren als iets opeens weg is.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:17 schreef Elvander het volgende:
[..]
Ik lees bij niemand irritatie behalve bij jouzelf...
Overigens beweer ik nergens dat er niet goed gemodereerd wordt hoor. Het is vast vaak teveel werk om alles te lezen en in de gaten te houden.
De reacties via MP zijn vaak nog serieuzer dan hier, dan krijg je dat.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere users in het afgelopen half jaar / jaar geweest die hier al over gevallen zijn, ook in de topics zelf zie je users verbaasd reageren als iets opeens weg is.
Even een TR en we doen er iets aanquote:Op maandag 5 januari 2015 19:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De reacties via MP zijn vaak nog serieuzer dan hier, dan krijg je dat.
Bedoel dat spullen vaak ook op andere plekken te koop staan en er voordat er in V&A een serieuze interesse is, het product al verkocht is via ander kanaal.quote:
En als een TS dat gewoon benoemd en laat weten als hij een afspraak heeft met iemand van een ander kanaal is dat toch prima. Maar juist dat stukje informatie is wel zo handig om hier te benoemen zodat je geen teleurgestelde users hebt.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bedoel dat spullen vaak ook op andere plekken te koop staan en er voordat er in V&A een serieuze interesse is, het product al verkocht is via ander kanaal.
Elke verkoper gaat daar weer op zijn eigen manier met om en die is nogal divers.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
En als een TS dat gewoon benoemd en laat weten als hij een afspraak heeft met iemand van een ander kanaal is dat toch prima. Maar juist dat stukje informatie is wel zo handig om hier te benoemen zodat je geen teleurgestelde users hebt.
Dat is nu wel duidelijk ja.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Elke verkoper gaat daar weer op zijn eigen manier met om en die is nogal divers.
Als koper doe ik het liefst rechtstreeks zaken via mail.
Bij users met langere Fokgeschiedenis post ik overigens gewoon in het topic zelf zoals je in mijn historie kunt zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |