Bron: FOK!quote:Het is zaak om voor 10 augustus nog even bier, chips en misschien popcorn te scoren bij de lokale supermarkt. In navolging van de zogenoemde 'ISIS-mars' in Den Haag, is er nu een groep Hagenezen (of zijn het Hagenaars?) die een Anti-Isismars gaan houden.
Veel Hagenezen zijn namelijk verbolgen over het feit dat in hun stad rechts-radicale moslimgekkies zoveel ruimte krijgen om hun volkomen bezopen denkbeelden te propageren. De groep wil 10 augustus in de Schilderswijk duidelijk maken dat de 'Sharia-driehoek' nog steeds gewoon Nederlands grondgebied is, waar de Nederlandse wet geldt. En datdiscriminerende en xenofobische regeltjes zoals ze ooit door een schizofrene profeet bedacht zijn, daar geen enkele invloed horen te hebben. Tevens is de groep niet te spreken over de houding van Burgervader van Aertsen, die geen kwaad zag in een demonstratie waarin oproepen werden gedaan tot genocide en de antisemitische uitlatingen niet van de lucht waren.
"Het is tijd dat autochtone Nederlanders hun stem laten horen", aldus iniatiefnemer Patrick Schouten. "Er wordt radicale moslims niets in de weg gelegd om hun haat te kunnen propageren."
Om de oproep lekker breed uit te dragen, heeft Schouten een Facebookpagina aangemaakt met de klinkende naam 'Pro Patria'. Naar verluidt zijn er tot nu toe 200 tot 300 aanmeldingen. Een deel hiervan bestaat uit aanhang van ADO Den Haag, een club waar ook meer dan eens antisemitische spreekkoren ten horen gebracht zijn.
Je overdrijft enorm, je ziet alles zwart/wit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh, jij verwachtte dat dus wel...?
Half neo-fascistisch Nederland is al geïdentificeerd in de groep 'demonstranten'. Dat vind ik tuig. Net zulk tuig als ISIS-aanhangers. Net als die ISIS-josti's het Gaza-conflict kapen voor hun zieke gedachtegoed, zo kapen die kaalkopjes en sympathisanten nu ISIS om hun smerige agenda te propageren en rellen te provoceren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuig? Ik zie mensen rustig demonstreren. Tegn ISIS, een gewelddadige groep barbaren. Dat zou iedereen moeten toejuichen. Vind het dapper van deze mensen. Want wat krijgen ze te horen? Dat ze PVV tuig en tokkies zijn. Het bekende riedeltje van de wegmetons types.
Goed, dus jij beweert dat er minder dan 130 rechtsextremisten in Nederland wonen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-omgekomen-in-syrie/
Ik stel voor dat jij met je blanke kop als eerste die ''moslims" de hand toesteekt, kom van je zolderkamer af, stap in de trein en ga je medelanders steunen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee joh, de politie doet gewoon alles wat de moslims willen. Islamisering enzo. Niets met openbare orde en veiligheid enzo te maken.
(!)
Blijkbaar verwacht men hier dat moslims die hier wonen en werken gewoon bang in een hoekje duiken en gaan huilen, wanneer een stel xenofobische hufters de wijk in komt rollen om ze te intimideren met ractistsiche bullshit...?
Executeren in een greppel zou gepaster zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tegendemonstranten oppakken, paspoort afnemen en het land uit tiefen aubVandaag nog
Vrachten met rubber kogels erop!!quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nou, kom op ME.... met de lat over die aloha snackbar's.
twitter:alexanderbakker twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:33:00Agenten worden uitgescholden voor 'kankerjoden' reageer retweet
Nee dat denk ik niet, waarschijnlijk gewoon omdat het losgeslagen idioten zijn die graag intifadaatje spelen.quote:
Ook goedquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Executeren in een greppel zou gepaster zijn.
Dit dus. Oprotten met die gasten!quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tegendemonstranten oppakken, paspoort afnemen en het land uit tiefen aubVandaag nog
Integendeel. Als een bepaalde groep jouw buurt in komt om even luidkeels te laten weten dat jij en je gezin en buren etc etc niet gewenst zijn, dan haal jij je schouders op...?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:35 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Je overdrijft enorm, je ziet alles zwart/wit.
twitter:fverhoef twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:33:51Nog een foto van een baksteen. ME gaat zo weer een actie uitvoeren om resterende demonstranten van de straat te halen http://t.co/uReixmj4AM reageer retweet
Kom zelf eens met bronnen voor al je gewauwel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Goed, dus jij beweert dat er minder dan 130 rechtsextremisten in Nederland wonen?
... waarom zie ik dan zo ongelooflijk veel moslims gewoon prima meedraaien in onze westerse maatschappijen, op onze scholen, qua werk, etc etc...?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:35 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij met je blanke kop als eerste die ''moslims" de hand toesteekt, kom van je zolderkamer af, stap in de trein en ga je medelanders steunen.
Weet je wie de xenofobist is? Die "moslim" die niemand anders duldt.
Tja, het is echt een rage die jodenhaat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:36 schreef Nintex het volgende:
twitter:alexanderbakker twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:33:00Agenten worden uitgescholden voor 'kankerjoden' reageer retweet
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:36 schreef flufffy het volgende:
Yi-Long ga toch lekker wokken met je conimex syndroom
Zelf ben je dan ook tuig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Half neo-fascistisch Nederland is al geïdentificeerd in de groep 'demonstranten'. Dat vind ik tuig. Net zulk tuig als ISIS-aanhangers. Net als die ISIS-josti's het Gaza-conflict kapen voor hun zieke gedachtegoed, zo kapen die kaalkopjes en sympathisanten nu ISIS om hun smerige agenda te propageren en rellen te provoceren.
Als het mijn wijk was had ik ze er ook uit geslagen, ongeacht mijn menig over ISIS, daar gaat dit natuurlijk voor geen meter over.
Wat zijn we weer origineel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:36 schreef Nintex het volgende:
Er zijn exact 0 rechtsextremisten op dit moment een heilige oorlog in het buitenland aan het voeren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Goed, dus jij beweert dat er minder dan 130 rechtsextremisten in Nederland wonen?
Dat zou ik toejuichen, dat tuig wil je toch niet naast je hebben wonen? In de Schilderswijk blijkbaar wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Integendeel. Als een bepaalde groep jouw buurt in komt om even luidkeels te laten weten dat jij en je gezin en buren etc etc niet gewenst zijn, dan haal jij je schouders op...?
twitter:fverhoef twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:36:04Demonstranten krijgen klappen nu. Sommigen worden gearresteerd reageer retweet
O, okee, dan is het goed.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, waarschijnlijk gewoon omdat het losgeslagen idioten zijn die graag intifadaatje spelen.
Oelala.... lekkahhh!!!quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:38 schreef Charismatisch het volgende:
twitter:fverhoef twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:36:04Demonstranten krijgen klappen nu. Sommigen worden gearresteerd reageer retweet
Jij denkt dat de "moslims" die daar nu op straat staan, ongelooflijk goed meedraaien in onze maatschappij?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... waarom zie ik dan zo ongelooflijk veel moslims gewoon prima meedraaien in onze westerse maatschappijen, op onze scholen, qua werk, etc etc...?
Wat heb jij toch een vreemde soort van eenzijdige empathie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Integendeel. Als een bepaalde groep jouw buurt in komt om even luidkeels te laten weten dat jij en je gezin en buren etc etc niet gewenst zijn, dan haal jij je schouders op...?
Er werd gesteld in dit topic dat er meer Syrie-gangers waren uit Nederland, dan dat we hier rechts-extremisten zouden hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:37 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Kom zelf eens met bronnen voor al je gewauwel.
Dit...quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Half neo-fascistisch Nederland is al geïdentificeerd in de groep 'demonstranten'. Dat vind ik tuig. Net zulk tuig als ISIS-aanhangers. Net als die ISIS-josti's het Gaza-conflict kapen voor hun zieke gedachtegoed, zo kapen die kaalkopjes en sympathisanten nu ISIS om hun smerige agenda te propageren en rellen te provoceren.
Als het mijn wijk was had ik ze er ook uit geslagen, ongeacht mijn menig over ISIS, daar gaat dit natuurlijk voor geen meter over.
Picsquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:38 schreef Charismatisch het volgende:
Ze hebben gewoon een vergunning. In tegenstelling tot de tegendemonstranten. Ze staan journalisten niet naar het leven. In tegenstelling tot de pro-gaza demo's. Er zijn nog geen oproepen tot terrorisme en genocide gedaan. In tegenstelling tot de pro-gaza demo's.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft een dubbel paspoort te hebben he.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom reken jij Israelische soldaten niet mee? Volgens alle nieuwsberichten heeft Israel de laatste weken talloze mensenrechten en oorlogswetten geschonden en overtreden, en zijn er meer dan 1500 onschuldige burgers afgeslacht.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn exact 0 rechtsextremisten op dit moment een heilige oorlog in het buitenland aan het voeren.
Die Israelische soldate reken ik itt jou niet als terroriste mee.
En wedden dat er rellen komen omdat degenen die opgepakt zijn zulke lieverdjes waren, enz?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:38 schreef Charismatisch het volgende:
twitter:fverhoef twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:38:27Demonstranten probeerden @ernstlissauer te belagen. Camera is kapotgemaakt. "Dit is de shariawijk" http://t.co/sZNzBzDQrd reageer retweet
Dit dus.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als ik het niet pik dat neo-fascisten van buitenaf mijn woongebied claimen voor 't propageren van ziek gedachtegoed op zo'n provocerende manier? Het zij zo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:37 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Zelf ben je dan ook tuig.
Dan moeten ze daar nog harder tegen optreden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:40 schreef Bensel het volgende:
[..]
En wedden dat er rellen komen omdat degenen die opgepakt zijn zulke lieverdjes waren, enz?
Nou duidelijk toch? Politiek waar blijven jullie? Burgemeester, waar ben je?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:40 schreef Charismatisch het volgende:
[ afbeelding ]twitter:fverhoef twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:38:27Demonstranten probeerden @ernstlissauer te belagen. Camera is kapotgemaakt. "Dit is de shariawijk" http://t.co/sZNzBzDQrd reageer retweet
twitter:MarkoVeenstra twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:39:11gezellig dagje in Den Haag, neo-nazis vs isis, helaas is de ME aanwezig om slachtoffers te voorkomen #propatria reageer retweet
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:41 schreef Slayage het volgende:
twitter:MarkoVeenstra twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:39:11gezellig dagje in Den Haag, neo-nazis vs isis, helaas is de ME aanwezig om slachtoffers te voorkomen #propatria reageer retweet
Dan ben je weer een dappere Nederlander. Vrij selectief idd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als ik het niet pik dat neo-fascisten van buitenaf mijn woongebied claimen voor 't propageren van ziek gedachtegoed op zo'n provocerende manier? Het zij zo.
Ik zou hetzelfde doen bij ISIS-lui van elders die mijn wijk claimen voor promotie van hun zieke gedachtegoed. Dan ben ik zeker geen tuig?
QFTquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
ME staat doorgaans wel garant voor het vreedzaam oplossen van conflicten, idd...quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:41 schreef Slayage het volgende:
waar ze altijd zitten als er eits speelt dat niet in hun straatje past: met hun hoofd in de aars van degene die ze beschermd tegen moties van wantrouwen. Erg veel zullen ze hier dus niet van meekrijgenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou duidelijk toch? Politiek waar blijven jullie? Burgemeester, waar ben je?
iddquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
ME staat doorgaans wel garant voor het vreedzaam oplossen van conflicten, idd...
twitter:Martijn5155 twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:41:41RT @regio15: De groep wordt nu teruggeleid richting Den Haag Centraal #ISIS #marsvoordevrijheid #propatria reageer retweet
Echt hoor. Als je tegen ISIS bent ben je gelijk een neo-nazi.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:41 schreef Slayage het volgende:
Het enige verschil is dus dat ze de wet kennen en misbruiken. Big difference. Het blijft een smerige agenda die ze over de ruggen van de daadwerkelijke slachtoffers van ISIS proberen te verkopen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon een vergunning. In tegenstelling tot de tegendemonstranten. Ze staan journalisten niet naar het leven. In tegenstelling tot de pro-gaza demo's. Er zijn nog geen oproepen tot terrorisme en genocide gedaan. In tegenstelling tot de pro-gaza demo's.
mooi verwoordquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die hebben liever wel ISISquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Woedende inteelt is het niet eens met het protest.
[ afbeelding ]
Echt erg vind ik dat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Echt hoor. Als je tegen ISIS bent ben je gelijk een neo-nazi.
Nee hoor. Maar dit clubje toevallig wel. Al tig van die figuren geidentificeerd als notaire neo-fascisten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Met nsb vlaggen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja en nee. Tot op zekere hoogte ben ik het met je eens, maar Nederland is juist een land met vrijheid wanneer je ook mensen met verwerpelijke ideeën toestaat om die vrijuit te mogen uiten (binnen de grenzen van de wet), en als een paar 100 idiote moslims roepen dat ze hier de Sharia willen invoeren, tja.... ze roepen maar, maar democratisch zal het absoluut nooit gebeuren, en zodra ze het op andere manieren proberen af te dwingen, dan pak je ze keihard aan, volgens die bestaande wetten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:43 schreef Spanky78 het volgende:
Ik heb niets tegen pro palestijnen demo's. Maar beton binnen de grenzen van de wet.
Daarnaast ben ik niet tolerant voor iedereen. Degenen die wat mij betreft mogen oprotten uit dit land zijn degenen die anti-democratisch zijn, onze wetten en cultuur niet respecteren en hun eigen zaken aan mij willen opdringen.
Dus ja, ik ben tegen iedereen die hier de sharia wil invoeren. Van mij mogen ze die allemaal hun paspoort, uitkeringen en toeslagen + sociale huurwoningen afpakken. Gore parasieten.
twitter:LavieJanRoos twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:37:03Als je het recht hebt op demonstereren en de politie kiest de kant van tegendemonstranten is de democratie gestorven. Nederland RIP. reageer retweet
Natuurlijk. Hoe durf je te klagen op ISIS? Smerige xenofoob.quote:
Nou ja, er is in ieder geval wel bewezen dat die wijk niet meer onder controle van de politie is.quote:
Dus er zijn 3 partijen in dit conflict: Isis, Nazi's en Joden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:36 schreef Nintex het volgende:
twitter:Mora_Apprez twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:45:14Demonstratie #propatria wordt afgebroken. Demonstranten worden nu terug geleid naar beginpunt. Dit was het dan. Kalifaat schilderswijk wint reageer retweet
Nou, vandaag werden mensen met een vergunning geweerd in hun wijk. Keihard aanpakken dus.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja en nee. Tot op zekere hoogte ben ik het met je eens, maar Nederland is juist een land met vrijheid wanneer je ook mensen met verwerpelijke ideeën toestaat om die vrijuit te mogen uiten (binnen de grenzen van de wet), en als een paar 100 idiote moslims roepen dat ze hier de Sharia willen invoeren, tja.... ze roepen maar, maar democratisch zal het absoluut nooit gebeuren, en zodra ze het op andere manieren proberen af te dwingen, dan pak je ze keihard aan, volgens die bestaande wetten.
Heel simpel eigenlijk.
En daar is zo goed als alles mee gezegdquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:46 schreef Swetsenegger het volgende:
twitter:LavieJanRoos twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:37:03Als je het recht hebt op demonstereren en de politie kiest de kant van tegendemonstranten is de democratie gestorven. Nederland RIP. reageer retweet
De nette, politiek-correcte Nederlander zal dat altijd zeggen ja. Zelf wonen ze natuurlijk niet in zo'n vertiefde wijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja, en Tokkies!quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus er zijn 3 partijen in dit conflict: Isis, Nazi's en Joden.
twitter:Martijn5155 twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:46:05RT @nourdeenw: Zo te lezen mogen anti-islam demonstranten de #Schilderswijk niet in. Prima, wegwezen met die domme provocatie. #propatria reageer retweet
Oja, daarom is de ME losgegaan op die tegendemonstranten. Om hun kant te kiezenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:46 schreef Swetsenegger het volgende:
meer: moslims - pvv tuig 1-0quote:
Vind je dat goed dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:46 schreef Slayage het volgende:
twitter:Mora_Apprez twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:45:14Demonstratie #propatria wordt afgebroken. Demonstranten worden nu terug geleid naar beginpunt. Dit was het dan. Kalifaat schilderswijk wint reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap überhaupt niet dat er een vergunning is afgegeven voor deze route. Je wist van te voren dat deze demo bedoeld is om te provoceren. Nou, missie geslaagd...quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:46 schreef Bensel het volgende:
De demonstranten hebben een vergunning, en ondanks politieinzet, kunnen ze hun demonstratie niet voortzetten.
Vaak niet met hem eens, nu wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:46 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:47 schreef Charismatisch het volgende:
twitter:Martijn5155 twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:46:05RT @nourdeenw: Zo te lezen mogen anti-islam demonstranten de #Schilderswijk niet in. Prima, wegwezen met die domme provocatie. #propatria reageer retweet
Ik weet wel van een moslim die "heel aardig" meedraaide op m'n werk. Hij ging regelmatig in discussie met collega's en als hij dan z'n gelijk niet kon halen ging hij bij de baas klagen over discriminatie. Je had hem moeten zien toen hij Achmed the dead terrorist op tv zagquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... waarom zie ik dan zo ongelooflijk veel moslims gewoon prima meedraaien in onze westerse maatschappijen, op onze scholen, qua werk, etc etc...?
En woestijnparels die oproepen tot het uitmoorden van alle Joden werd wel toegestaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:47 schreef Charismatisch het volgende:
kolder, ik had me ook verzameld op dat pleintje als ik daar had gewoondquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Die stenengooiers zijn dus voor Isis?
Of het is de politie duidelijk geworden dat dit geen anti isis demonstratie is, maar een kaalkopjes demo tegen de islam in het algemeen. Wat dan ook wel te zien was door de poging om willekeurige moslims in een cafe lastig te vallen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:46 schreef Bensel het volgende:
het lijkt me duidelijk: de schilderswijk is van de booslims. De demonstranten hebben een vergunning, en ondanks politieinzet, kunnen ze hun demonstratie niet voortzetten. Zegt genoeg. Nu maar hopen dat de ME deze wijk even goed schoonveegt
Wauw, als je tegen ISIS bent ben je al aan het provoceren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:47 schreef Charismatisch het volgende:
allah akbar!quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:46 schreef Bensel het volgende:
het lijkt me duidelijk: de schilderswijk is van de booslims. De demonstranten hebben een vergunning, en ondanks politieinzet, kunnen ze hun demonstratie niet voortzetten.
De "neo-fascisten" gaven de ISIS-lui ook de ruimte om te protesteren. Waarom mogen de "neo-fascisten" geen ruimte van jou en de ISIS-lui krijgen om te demonstreren?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als ik het niet pik dat neo-fascisten van buitenaf mijn woongebied claimen voor 't propageren van ziek gedachtegoed op zo'n provocerende manier? Het zij zo.
Ik zou hetzelfde doen bij ISIS-lui van elders die mijn wijk claimen voor promotie van hun zieke gedachtegoed. Dan ben ik zeker geen tuig?
Het blijft triest, een demonstratie met vergunning moet beton kunnen doorgaan, zeker als de demonstranten vreedzaam protesteren. Met zoals pro Gaza of andere zaken moeten kunnen doorgaan mits vreedzaam.quote:
Aartsen is al een excuusbrief aan het schrijven denk ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:50 schreef Kanjer het volgende:
Dit gaat nog wel een aardig staartje krijgen, het failliet van de controlerende macht.
ja te ziek voor woorden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wauw, als je tegen ISIS bent ben je al aan het provoceren.Zegt echt dat het al te ver is gegaan.
Ik hoor dat overgrote deel Isis en het tuig in de Schilderswijk anders niet vooroordelen. Zwijgen is toestemmen en daar zijn ze erg goed in als het ze niet uitkomt om te spreken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:49 schreef probeer het volgende:
Het kan toch gewoon allebei?
Het overgrote deel van de moslims bestaat uit keurige, normale mensen. Maar het tuig moet je hard aanpakken.
Dat is toch die POW-news mongool?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En daar is zo goed als alles mee gezegd
Je weet elke keer de vooroordelen te bewijzen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:49 schreef Deadre het volgende:
[..]
Ik stel voor om tuig als jij op te ruimen,
Vandaag is me een heleboel duidelijk geworden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wauw, als je tegen ISIS bent ben je al aan het provoceren.Zegt echt dat het al te ver is gegaan.
Sommige mensen zijn namelijk echt heel goed in het meten met 2 maten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
En woestijnparels die oproepen tot het uitmoorden van alle Joden werd wel toegestaan
het was al van de zotte dat deze demo door mocht gaan, ze hadden dat pleintje bij tanger niet overleefdquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:50 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Het blijft triest, een demonstratie met vergunning moet beton kunnen doorgaan, zeker als de demonstranten vreedzaam protesteren. Met zoals pro Gaza of andere zaken moeten kunnen doorgaan mits vreedzaam.
En jammer dat extreem rechts dit blijkbaar kan kapen.
Blijft boven water dat duidelijk is wie er in die wijk de macht hebben. Diep triest
Dat is nu juist het punt, die jongen hun gang gaan en zelfs de aanwezige pers bedreigen. Ik ben bang dat je het door een roze bril ziet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Of het is de politie duidelijk geworden dat dit geen anti isis demonstratie is, maar een kaalkopjes demo tegen de islam in het algemeen. Wat dan ook wel te zien was door de poging om willekeurige moslims in een cafe lastig te vallen.
Dat zijn andere omstandigheden dan een normale anti isis demonstratie. Net zoals vervelende gasten bij de pro palestina demonstratie's ook aangepakt werden.
Gewoon hele stad platleggen, zoals IDF doet met Gaza. Lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:47 schreef Spanky78 het volgende:
Blijkbaar zijn de extreme moslims de baas in die wijk. Ik stel voor dat we de IDF vragen hoe we Den Haag Gaza moeten aanpakken.
inshallah!quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:52 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Wen er maar aan, gaat nog heel groot worden in Nederland.
Welk vooroordeel?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je weet elke keer de vooroordelen te bewijzen.Begin bijna te denken dat Wilders achter dit account zit.
Tegelijkertijd maken ze extreem rechts ook groter. Ik ben bang dat als straks de treinen weer naar het Oosten gaan, niet alleen de Joden mogen instappen....quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:52 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou... Dat zijn wel heel grote woorden, maar dat er iets fundamenteel moet veranderen in die wijk mag duidelijk zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vandaag is me een heleboel duidelijk geworden.
Nederland zoals we dat kenden is failliet.
Nou kennelijk moet NL zich dan niks aantrekken van hoe NL door de media veroordeeld zal wordenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:47 schreef Spanky78 het volgende:
Blijkbaar zijn de extreme moslims de baas in die wijk. Ik stel voor dat we de IDF vragen hoe we Den Haag Gaza moeten aanpakken.
Misbruiken? hoe? ze hebben gewoon een vergunning gekregen, en hebben een demonstratie gehouden. Meer niet. Als de booslims ze niet hadden tegengehouden, als ze het erbij hadden laten zitten, was er helemaal niks gebeurd, en was de demonstratie zonder problemen verlopen. Er was notabene politie bij, voor het geval dat sommige mensen zich niet zouden kunnen inhouden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het enige verschil is dus dat ze de wet kennen en misbruiken. Big difference. Het blijft een smerige agenda die ze over de ruggen van de daadwerkelijke slachtoffers van ISIS proberen te verkopen.
En vertel mij niet dat ze niet op dit soort provocaties uit waren
Had ze laten lopen. De politie hoort ook deze mensen te beschermen. Ookal ben je het ineens met hun demonstratie, het is hun grondrecht.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
het was al van de zotte dat deze demo door mocht gaan, ze hadden dat pleintje bij tanger niet overleefd
Elke keer met de dood bedreigen / wensen van mensen wanneer ze het niet eens zijn met jouw extremistische ideologen.quote:
Jep.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
twitter:robvanraay twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:45:54BREKEND: ISIS heeft diverse wijken van Den Haag ingenomen. Nederlandse overheid staat er bij en kijkt er naar. #propatria reageer retweet
Die user is een moslim die Isis goed praat, kan je weinig anders van verwachten toch.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:52 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Die stenengooiers zijn dus voor Isis?
Als er nu tegendemonstranten zijn die zich misdragen mogen die van mij stevig aangepakt worden hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:52 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dat is nu juist het punt, die jongen hun gang gaan en zelfs de aanwezige pers bedreigen. Ik ben bang dat je het door een roze bril ziet.
Die pro-isis-figuren kozen niet bv. Duindorp uit voor hun demonstratie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:50 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
De "neo-fascisten" gaven de ISIS-lui ook de ruimte om te protesteren. Waarom mogen de "neo-fascisten" geen ruimte van jou en de ISIS-lui krijgen om te demonstreren?
Je bent sowieso tuig als je een ander niet laat demonstreren en dat gaat beantwoorden met geweld. Dat is pas een ziek gedachtegoed.
En waarom zijn het overigens "neo-fascisten"?
Wat is er ziek aan hun gedachtegoed?
En wat is er provocerend aan?
Ik zie het namelijk nergens hier.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Elke keer met de dood bedreigen / wensen van mensen wanneer ze het niet eens zijn met jouw extremistische ideologen.
Bord voor je kop?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan ben je weer een dappere Nederlander. Vrij selectief idd.
De dag dat willekeurige moslims op straat in elkaar geslagen worden of erger is weer een stapje dichterbij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:53 schreef Nintex het volgende:
[..]
Tegelijkertijd maken ze extreem rechts ook groter. Ik ben bang dat als straks de treinen weer naar het Oosten gaan, niet alleen de Joden mogen instappen....
Koppen op staken en vrouwen naar de slavenmarkt!quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:53 schreef Slayage het volgende:
twitter:robvanraay twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:45:54BREKEND: ISIS heeft diverse wijken van Den Haag ingenomen. Nederlandse overheid staat er bij en kijkt er naar. #propatria reageer retweet
in theorie deel ik je mening, maar niet daar, niet focking daar, dat is vragen om ellende, wat gaat die van aartsen weer keihard af, ik weet zeker dat de politie hem heeft geadviseerd om geen toestemming te geven voor deze demo maar dat hij het politiek niet kon verkopen om het te verbieden na die isis demo waar hij veel shit over hem heen heeft gekregenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:53 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Had ze laten lopen. De politie hoort ook deze mensen te beschermen. Ookal ben je het ineens met hun demonstratie, het is hun grondrecht.
Echt waar ja? Zwijgen is toestemmen? Want jij laat ook van je horen elke keer dat een persoon / groep van jou etniciteit een misdaad pleegt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:51 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik hoor dat overgrote deel Isis en het tuig in de Schilderswijk anders niet vooroordelen. Zwijgen is toestemmen en daar zijn ze erg goed in als het ze niet uitkomt om te spreken.
Ik dacht dat ze oefenden voor het WK klootschieten.quote:
kruip terug in je schuilkelder als je niet kan aantonen waar ik een doodsbedreiging uit,quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:54 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Oh, u bent nog dement aan het worden ook. Wat erg voor u.
Iets te lang in BNW gezeten?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Natuurlijk kiezen ze de Schilderswijk uit. Daar zit het grootste gedeelte van dat tuig. Dat heet geen provoceren, dat heet de vinger op de zere plek leggen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die pro-isis-figuren kozen niet bv. Duindorp uit voor hun demonstratie.
Als deze lui op het Malieveld hadden gestaan dan had niemand ze lastig gevallen. Ze kiezen bewust de Schilderswijk uit. Dat doe je niet als een vreedzame demonstratie wil houden, dat doe je als je dit soort ellende wil provoceren.
En het zijn neo-fascisten omdat ze al jaren allerlei neo-fascistisch gedachtegoed verkopen en als dusdanig bekend zijn. Kijk anders voor de lol even op de Facebook-pagina's rondom dit gebeuren en naar wat daar allemaal uitgekraamd wordt door ze.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het enige verschil is dus dat ze de wet kennen en misbruiken. Big difference. Het blijft een smerige agenda die ze over de ruggen van de daadwerkelijke slachtoffers van ISIS proberen te verkopen.
En vertel mij niet dat ze niet op dit soort provocaties uit waren
Jullie zijn pas aan het provoceren.quote:
Wees niet zo laf man.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:56 schreef Deadre het volgende:
[..]
kruip terug in je schuilkelder als je niet kan aantonen waar ik een doodsbedreiging uit,
Dit, maar er zullen er genoeg zijn, ook op fok, die het natuurlijk de schuld van Wilders vinden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:53 schreef Bensel het volgende:
[..]
Misbruiken? hoe? ze hebben gewoon een vergunning gekregen, en hebben een demonstratie gehouden. Meer niet. Als de booslims ze niet hadden tegengehouden, als ze het erbij hadden laten zitten, was er helemaal niks gebeurd, en was de demonstratie zonder problemen verlopen. Er was notabene politie bij, voor het geval dat sommige mensen zich niet zouden kunnen inhouden.
juist het feit, dat de booslims gingen blokkeren, met vuurwerk en gooien van stenen, toont het gelijk aan van de mensen die zeggen dat er een shariadriehoek is in Den Haag. Als ze zich hadden gedragen, hadden ze nu een betere imago gehad. Maar zo slim zijn ze blijkbaar niet daar.
Ik lees ook alleen maar het aanmoedigen van neo-fascisten en niet het veroordelen van neo-fascisten hier. Wat is het verschil?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:51 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik hoor dat overgrote deel Isis en het tuig in de Schilderswijk anders niet vooroordelen. Zwijgen is toestemmen en daar zijn ze erg goed in als het ze niet uitkomt om te spreken.
Onschuldige burgers in Gaza? Wat vertel je me nou?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:40 schreef Yi-Long het volgende:
en zijn er meer dan 1500 onschuldige burgers afgeslacht.
Dus ze mogen niet in die wijk demonstreren? Lang leve de vrijheid.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:48 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet dat er een vergunning is afgegeven voor deze route. Je wist van te voren dat deze demo bedoeld is om te provoceren. Nou, missie geslaagd...
Protesteren tegen ISIS kan ook wel op het Malieveld...
twitter:Martijn5155 twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:53:36RT @vnnbrg: Zeg, vlaggenwatchers, gaan we hier nu ook een dingetje van maken? #propatria http://t.co/unZip4tQzc reageer retweet
Ja, dan zal ik dat vooroordelen. Ik moet de eerste moslim uit de Schilderswijk nog zien die dit allemaal afkeurt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Echt waar ja? Zwijgen is toestemmen? Want jij laat ook van je horen elke keer dat een persoon / groep van jou etniciteit een misdaad pleegt?
goede vergelijkingquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als deze lui op het Malieveld hadden gestaan dan had niemand ze lastig gevallen. Ze kiezen bewust de Schilderswijk uit. Dat doe je niet als een vreedzame demonstratie wil houden, dat doe je als je dit soort ellende wil provoceren.
En het zijn neo-fascisten omdat ze al jaren allerlei neo-fascistisch gedachtegoed verkopen en als dusdanig bekend zijn. Kijk anders voor de lol even op de Facebook-pagina's rondom dit gebeuren en naar wat daar allemaal uitgekraamd wordt door ze.
Dit lijkt me een overhaaste conclusie, die slechts tot doel heeft de sentimenten te bewerken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De slachtoffers zullen hoogstwaarschijnlijk alleen moslim vrouwen en kinderen zijn, want de fascisten zijn van die lafaardsquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:55 schreef Kanjer het volgende:
[..]
De dag dat willekeurige moslims op straat in elkaar geslagen worden of erger is weer een stapje dichterbij.
En de geitenwollensokken maar juichen.
Momenteel is het andersom, dus lul niet. Ik ben opgegroeid in zo'n wijk, als niet moslim moet je goed op je hoede zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:55 schreef Kanjer het volgende:
[..]
De dag dat willekeurige moslims op straat in elkaar geslagen worden of erger is weer een stapje dichterbij.
En de geitenwollensokken maar juichen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Koppen op staken en vrouwen naar de slavenmarkt!
twitter:abu_walid22 twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:48:45Allahu akbar #Sharia_driehoek #jihadcity #propatria the victory of Allah takbeer http://t.co/6OOgQ2BzZc reageer retweet
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Natuurlijk kiezen ze de Schilderswijk uit. Daar zit het grootste gedeelte van dat tuig. Dat heet geen provoceren, dat heet de vinger op de zere plek leggen.
Nee, ik zie dit echt als iets heel ernstigs. Als de politie de kant kiest van mensen die met stenen gooien is er iets grondig mis. Niets met BNW te maken.quote:
twitter:AbeMoussa twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:57:04Nazi betoging door volkswijk wordt gestopt door jongeren Schilderswijk geen racisme anti Islam/hoofddoek/moskee/niqab betoging in onze wijk! reageer retweet
Kan niet meer, te laat. Over 5 jaar heb je hier in het hele land Parijse toestanden omdat wij te zwak reageren op mensen die nooit een normale opvoeding hebben gekregen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:57 schreef probeer het volgende:
Maar nu de grote hamvraag ... Hoe dienen we dit aan te pakken / mee om te gaan?
En dan iets gedetailleerder dan 'hard aanpakken' ...
Die idioten lopen over ons heen en lachen ons uit. Tijd voor een keiharde aanpak.quote:In onze cultuur geldt het als goed om niet op je strepen te gaan staan, geen geweld te gebruiken, toegeeflijk te zijn, zo mogelijk rottigheid door de vingers te zien. In de cultuur van Noord-Afrika en het Nabije Oosten (‘NANO’) wordt een dergelijke opstelling niet als altruïsme beschouwd, maar als zwakheid, als teken van onderwerping.
Goeie reactie man.quote:
Dat doe je juist wel de schilderswijk om aan te geven dat dat OOK gewoon Nederland is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Terugkrabbelen? ga fietsen knul, ik sta nog altijd achter mijn comment. Dus wees gerust.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:57 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wees niet zo laf man.
Je weet dondergoed wat je bedoelde met je comment.
Sta achter je woorden i.p.v. dat terugkrabbelen steeds, angsthaas.
Er zal wel bewust voor de 'pappen & nathouden' aanpak worden gekozen. Moslims slaan aan als valse honden zodra er wordt opgetreden, dat zie je wereldwijd overal. Krijg je hier ook zelfmoordaanslagen enzo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:57 schreef probeer het volgende:
Alles is sowieso de schuld van Wilders. Zo liet ik net een pak melk op de grond vallen en moest het snel opruimen. Ook de schuld van Wildersquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:57 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dit, maar er zullen er genoeg zijn, ook op fok, die het natuurlijk de schuld van Wilders vinden.
Iedereen verplicht een IQ- en EQ-test laten nemen. Iedereen die onder de 125 scoort op beide punten afschieten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:57 schreef probeer het volgende:
Vijf jaar cel geëist voor moord op echtgenote (86)quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:57 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ja, dan zal ik dat vooroordelen. Ik moet de eerste moslim uit de Schilderswijk nog zien die dit allemaal afkeurt.
Goed zo opa.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:59 schreef Deadre het volgende:
[..]
Terugkrabbelen? ga fietsen knul, ik sta nog altijd achter mijn comment. Dus wees gerust.
Ze hebben hun kant niet gekozen, sterker nog ze hebben er op gechargeerd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik zie dit echt als iets heel ernstigs. Als de politie de kant kiest van mensen die met stenen gooien is er iets grondig mis. Niets met BNW te maken.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Iedereen verplicht een IQ- en EQ-test laten nemen. Iedereen die onder de 125 scoort op beide punten afschieten.
Ga je nou echt selectief nieuwsberichten erbij halen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:00 schreef probeer het volgende:
[..]
Vijf jaar cel geëist voor moord op echtgenote (86)
Bericht is een maand oud, en ik zie toch echt geen reactie van jou waarin je deze moord veroordeelt. Kan ik daar uit concluderen dat je dit goedkeurt? Of meet je gewoon graag met twee maten?
Ow wauw, je bijdrage wordt steeds beter .. "Het is allemaal tuig, en we kunnen er niets aan doen!"quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:59 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Kan niet meer, te laat. Over 5 jaar heb je hier in het hele land Parijse toestanden omdat wij te zwak reageren op mensen die nooit een normale opvoeding hebben gekregen.
twitter:Kafkanet twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:51:23Extreemrechtse ophitser Paul Peters ook aanwezig bij #propatria demo. Meer over Peters op http://t.co/UhIClhSoo8 http://t.co/ZVI2Usb3N3 reageer retweet
Je ziet je eigen zotheid niet mbt provoceren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ze komen er vanzelf achter. Ze zijn niet "sterker" omdat ze denken dat ze dat zijn. Ze vechten tegen iets dat ze zouden moeten omarmen, die strijd verliezen ze dus altijd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben geen fan van Hans Jansen, maar hier heeft hij zeker gelijk:
[..]
Die idioten lopen over ons heen en lachen ons uit. Tijd voor een keiharde aanpak.
Welk ware aard knul?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:00 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Goed zo opa.
Laat je ware aard maar zien.
Maar van jou moet wel elke Moslim zich uitspreken als er een paar iets uitvreten, want anders keuren ze het goed? Je ziet toch hopelijk zelf in hoe dubbel dat wel niet is?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:01 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ga je nou echt selectief nieuwsberichten erbij halen?ja natuurlijk is dat ook niet normaal.
fo shizzle my nizzlequote:Op zondag 10 augustus 2014 16:59 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:AbeMoussa twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:57:04Nazi betoging door volkswijk wordt gestopt door jongeren Schilderswijk geen racisme anti Islam/hoofddoek/moskee/niqab betoging in onze wijk! reageer retweet
Ik zeg niet dat het tuig is, ik zeg dat wij, als Nederland, gewoon weg nooit adequaat hebben gereageerd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:01 schreef probeer het volgende:
[..]
Ow wauw, je bijdrage wordt steeds beter .. "Het is allemaal tuig, en we kunnen er niets aan doen!"
Goh, inhoudelijk zeg ..
Ik heb er, in de jaren 90, ook gewoond.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:58 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Momenteel is het andersom, dus lul niet. Ik ben opgegroeid in zo'n wijk, als niet moslim moet je goed op je hoede zijn.
Ik ben meerdere malen per week in de Schilderswijk. Ik heb er aangetrouwde familie wonen. Moslims. Die hebben er niets mee. Die vinden het aan de ene kant lachwekkend dat een handje vol droeftoeters zo'n aandacht krijgen. Aan de andere kant vinden ze het zorgelijk, want ze zien ze daardoor wel steeds groter worden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:57 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ja, dan zal ik dat vooroordelen. Ik moet de eerste moslim uit de Schilderswijk nog zien die dit allemaal afkeurt.
De demonstratie is stopgezet. Wat zegt dat?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ze hebben hun kant niet gekozen, sterker nog ze hebben er op gechargeerd.
Nope.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nope.
Wilders dikke darm om je hoofd?
Alleen gaan er heel veel mensen onder leiden. Waarom zouden we dat toestaan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze komen er vanzelf achter. Ze zijn niet "sterker" omdat ze denken dat ze dat zijn. Ze vechten tegen iets dat ze zouden moeten omarmen, die strijd verliezen ze dus altijd.
Ook ik ben vlakbij zo een wijk opgegroeid de keren dat ik bedreigd ben en voor hoer ben uitgemaakt zijn niet te tellen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:58 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Momenteel is het andersom, dus lul niet. Ik ben opgegroeid in zo'n wijk, als niet moslim moet je goed op je hoede zijn.
twitter:alexanderbakker twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:59:34Politie in alle hoeken van Schilderswijk. Betoging met veel types van extreemrechts lopen nu richting CS. reageer retweet
Zo gaat het al decennia.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die idioten lopen over ons heen en lachen ons uit. Tijd voor een keiharde aanpak.
Hoe kiezen ze hun kant door te zeggen dit gaat niks worden zo, we stoppen ermee om meer ellende te voorkomen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik zie dit echt als iets heel ernstigs. Als de politie de kant kiest van mensen die met stenen gooien is er iets grondig mis. Niets met BNW te maken.
Als je dit zo ziet ben je opgegeven voor reacties in woorden. Dan is zo'n smiley passender.quote:
Een handje vol ja? 200 een handjevol? En dat zijn alleen nog maar de bekende.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben meerdere malen per week in de Schilderswijk. Ik heb er aangetrouwde familie wonen. Moslims. Die hebben er niets mee. Die vinden het aan de ene kant lachwekkend dat een handje vol droeftoeters zo'n aandacht krijgen. Aan de andere kant vinden ze het zorgelijk, want ze zien ze daardoor wel steeds groter worden.
Ik durf te wedden dat een hoop van de relschoppers ook niet pro-ISIS zijn, maar vooral tegen de aanwezigheid van dit soort provocaties in hun wijk. Die zullen nu wel eerder naar die pro-ISIS-lui neigen ben ik bang. Dit soort ellende kweekt radicalen, aan beide kanten. Zie hier bv. hoeveel mensen er opeens geen moeite mee hebben om zich achter neo-fascisten te scharen, omgekeerde zal daar gebeuren.
Er leiden heel veel mensen onder de War on Drugs, dat staan we toch ook toe? Er leiden heel veel mensen onder armoede, dat staan we toch ook toe?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alleen gaan er heel veel mensen onder leiden. Waarom zouden we dat toestaan?
twitter:KesTeab twitterde op zondag 10-08-2014 om 17:02:41Dat van Aartsen een demo van de NEO-Nazi's van #propatria toestaat is belachelijk.Weg met die NAZI's reageer retweet
Het is dat jij het zegt, anders had ik me er misschien iets van aangetrokken... (!)quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:03 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Nope.
Maar je hebt echt een bord voor je kop, niet normaal.
Dan ben jij in ieder geval de eerste die wordt 'afgeschoten'.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Iedereen verplicht een IQ- en EQ-test laten nemen. Iedereen die onder de 125 scoort op beide punten afschieten.
De vrije meningsuiting wordt ondergeschikt gemaakt aan een paar rellende klootzakken die ze niet onder controle kunnen krijgen? Precies de hele reden van de demo?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoe kiezen ze hun kant door te zeggen dit gaat niks worden zo, we stoppen ermee om meer ellende te voorkomen?
En van welke kant kwam de ellende? De stenen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoe kiezen ze hun kant door te zeggen dit gaat niks worden zo, we stoppen ermee om meer ellende te voorkomen?
Mm, was het niet vooral een clubje neonazi's die moslims probeerden te provoceren? Eigenlijk zouden ze elkaar juist kunnen vinden op het gebied van hun gezamenlijke antisemitisme, lijkt me?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja dat is ook hetzelfde ja als een groep die stelselmatig de maatschappij schopt die ze beschermd heeft.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er leiden heel veel mensen onder de War on Drugs, dat staan we toch ook toe? Er leiden heel veel mensen onder armoede, dat staan we toch ook toe?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:01 schreef Slayage het volgende:
fascisten
twitter:Kafkanet twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:51:23Extreemrechtse ophitser Paul Peters ook aanwezig bij #propatria demo. Meer over Peters op http://t.co/UhIClhSoo8 http://t.co/ZVI2Usb3N3 reageer retweet
Waarom was hij eigenlijk niet bij die vorige demo van die pro-ISIS gasten? Als ik dit zo lees zou meneer Peters zich daar wel thuis gevoeld hebben.quote:Want wanneer hij, netjes gekleed en gekapt, de pers beschaafd te woord had gestaan bij een nette extreemrechtse actie, zou het bijzonder vervelend zijn wanneer diezelfde pers op internet zou lezen wat Peters in de nacht van 29 april 2001 had gedaan. Toen vernielde hij samen met enkele andere rechtsextremisten een Joodse begraafplaats, sloeg grafzerken kapot en schilderde op tientallen andere zerken hakenkruisen en nazileuzen als ‘Jude Raus’ en ‘Wir sind zuruck’. Dat zou zo’n nette actie maar in een ongewenst perspectief zetten.
Ja joh, lekker protesteren waar je geen van die figuren ziet. Wat heeft het dan voor nut? Als je het duidelijk wilt maken moet je het in het gezicht zeggen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als je dit zo ziet ben je opgegeven voor reacties in woorden. Dan is zo'n smiley passender.
Zo ziek is NLquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:05 schreef Nintex het volgende:
"extreem rechts" "tuig" dat zich netjes gedraagd, naar de politie luistert en niet het conflict opzoekt en op komt voor de vrijheid, worden afgeschilderd als tokkies, terwijl mongolen die met stenen naar de politie gooien omarmt worden als helden.
Het probleem in een notendop.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:05 schreef Nintex het volgende:
"extreem rechts" "tuig" dat zich netjes gedraagd, naar de politie luistert en niet het conflict opzoekt en op komt voor de vrijheid, worden afgeschilderd als tokkies, terwijl mongolen die met stenen naar de politie gooien omarmt worden als helden.
En wat zegt dat over degenen die zich laten ronselen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ach dit soort dingen maken het wel makkelijk meer leden te ronselen voor ISIS
De hardliners zijn er niet zoveel. Ingewijden in de Schilderwijk kennen ze allemaal, AIVD en politie vast ook wel. De rest zijn wat randfiguren die zich er uit verveling of puberale dwarsliggerij een beetje rondom heen scharen. Die kunnen nog geen 2 zinnen uit de koran citeren, laat staan dat ze enigszins weten wat het gedachtegoed van ISIS is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Een handje vol ja? 200 een handjevol? En dat zijn alleen nog maar de bekende.
Dat het veiligheidsgewijs niet verantwoord is om door te gaan. Terugtrekken, hergroeperen en op een later moment beter voorbereid opnieuw doen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De demonstratie is stopgezet. Wat zegt dat?
Dat het bij iedereen om onderbuiksgevoelens gaat? Maar goed, lekker boeien denken ze bij ISIS. Straks weer extra ledenquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:07 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
En wat zegt dat over degenen die zich laten ronselen?
Ja, dat is heel goed vergelijkbaar. We tolereren allerlei ellende zolang een corrupte politicus maar roept dat er een goede reden voor is of dat we er aan verdienen. De VVD e.c. wilden gastarbeiders in de jaren 60. Blijkbaar hadden ze er deze ellende voor over om de lonen een paar % te kunnen drukken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat is ook hetzelfde ja als een groep die stelselmatig de maatschappij schopt die ze beschermd heeft.
Waarom staan die dan niet op? Ondertussen worden ze er door de hele polder op aan gekeken? Ondertussen loopt het in HUN wijk uit de hand en kijken ze maar de andere kant op. Waar zijn de ouders van deze kinderen die stenen gooien naar de me en de politie uitscheldt voor kankerjoden? Waar zijn die mensen dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben meerdere malen per week in de Schilderswijk. Ik heb er aangetrouwde familie wonen. Moslims. Die hebben er niets mee. Die vinden het aan de ene kant lachwekkend dat een handje vol droeftoeters zo'n aandacht krijgen. Aan de andere kant vinden ze het zorgelijk, want ze zien ze daardoor wel steeds groter worden.
Ik durf te wedden dat een hoop van de relschoppers ook niet pro-ISIS zijn, maar vooral tegen de aanwezigheid van dit soort provocaties in hun wijk. Die zullen nu wel eerder naar die pro-ISIS-lui neigen ben ik bang. Dit soort ellende kweekt radicalen, aan beide kanten. Zie hier bv. hoeveel mensen er opeens geen moeite mee hebben om zich achter neo-fascisten te scharen, omgekeerde zal daar gebeuren.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:05 schreef Nintex het volgende:
Ja, want moslims mag je niet 'provoceren' he. Door te zeggen dat een wijk in Nederland eh... Nederlands is. #provocatiequote:Op zondag 10 augustus 2014 17:05 schreef Nintex het volgende:
Ik mis in je samenvatting even het gedeelte dat ze wat moslims die in een buurthuis/cafe stonden wilden aanvallen...quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:05 schreef Nintex het volgende:
Ik zie niemand het hier voor ISIS opnemen. Doe eens quoten?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:08 schreef Tukker87 het volgende:
Ziek veel support voor IS(IS) hier, had ik toch niet verwacht.
Pas nou op. Straks 'praat je het weer goed' en ben je stiekum lid van Al Qaida, volgens FOK!quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De hardliners zijn er niet zoveel. Ingewijden in de Schilderwijk kennen ze allemaal, AIVD en politie vast ook wel. De rest zijn wat randfiguren die zich er uit verveling of puberale dwarsliggerij een beetje rondom heen scharen. Die kunnen nog geen 2 zinnen uit de koran citeren, laat staan dat ze enigszins weten wat het gedachtegoed van ISIS is.
Ja dat maakt je meteen een nazi/tokkie/pvvgek .quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, want moslims mag je niet 'provoceren' he. Door te zeggen dat een wijk in Nederland eh... Nederlands is. #provocatie
User Deadre is anders behoorlijk van het padje afquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik zie niemand het hier voor ISIS opnemen. Doe eens quoten?
Waar lees jij dat? Dit was een demonstratie tegen moslims, niks ISISquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:08 schreef Tukker87 het volgende:
Gaat nog interessant worden als de Amerikanen/NAVO de oorlog verklaren aan heel ISIS en die kans begint steeds groter te worden. Dan kan Nederland niet meer aan de zijlijn braaf roepen dat ze tegen ISIS zijn en de uitwassen in Nederland met rust laten.twitter:Aboukhattab1 twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:52:40Binnenkort zal de Ameer van #schilderswijk zijn gezicht tonen #propatria #overwinning #IS #DenHaag reageer retweet
Is toch duidelijk; je bent ISIS of NAZI. Kiest!quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Verklaar?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
User Deadre is anders behoorlijk van het padje af
Eerlijk gezegd denk ik dat mensen die zich om een demonstratie (jawel!) laten ronselen voor een volstrekt abjecte club als de Islamitische Staat in den beginne al niet als aanwinst voor dit land gezien kunnen worden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat het bij iedereen om onderbuiksgevoelens gaat? Maar goed, lekker boeien denken ze bij ISIS. Straks weer extra leden
Het is het bekende 'If you're not with us, you're against us' argument. En eigenlijk had argument dan ook tussen haakjes gemoeten, maar dan wordt het wat onoverzichtelijk, qua lezen... want begriojpend lezen is op deze site nou niet echt geweldig ingeburgerd...quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, ik ervaar je domme kortzichtigheid als storend.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:03 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het tuig is, ik zeg dat wij, als Nederland, gewoon weg nooit adequaat hebben gereageerd.
Volgens mij raak ik ergens een lange teen bij jou.
Ziek veel overdreven reacties hier, in de vorm van wie niet voor ons is, is tegen ons.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:08 schreef Tukker87 het volgende:
Als het in een rel uitloopt heeft het niets meer met demonstreren te maken. Dan gaat de openbare orde voor het recht om te demonstreren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De vrije meningsuiting wordt ondergeschikt gemaakt aan een paar rellende klootzakken die ze niet onder controle kunnen krijgen? Precies de hele reden van de demo?
Het gaat de politie om de openbare orde hè.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, want moslims mag je niet 'provoceren' he. Door te zeggen dat een wijk in Nederland eh... Nederlands is. #provocatie
ja vooral bij groenlinks en sp.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:08 schreef Tukker87 het volgende:
Tja dan denk jij dat toch lekker. Ondertussen is ISIS de lachende derde.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:10 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat mensen die zich om een demonstratie (jawel!) laten ronselen voor een volstrekt abjecte club als de Islamitische Staat in den beginne al niet als aanwinst voor dit land gezien kunnen worden.
Alsof het zo werkt. De geciviliseerde menigte zwijgt altijd. Ook daar. Zo zit de mensheid nou eenmaal in elkaar. En de radicalen kapen de discussie en bepalen de beeldvorming.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:08 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Waarom staan die dan niet op? Ondertussen worden ze er door de hele polder op aan gekeken? Ondertussen loopt het in HUN wijk uit de hand en kijken ze maar de andere kant op. Waar zijn de ouders van deze kinderen die stenen gooien naar de me en de politie uitscheldt voor kankerjoden? Waar zijn die mensen dan?
Het hele probleem in dit topic is dat je als Nederlander niks kan zeggen want dan ben je een racist en wildersaanhanger.
Ik ben voor mensen en vrijheid. Ongeacht afkomst, ras, geloof, geslacht, whatever.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is toch duidelijk; je bent ISIS of NAZI. Kiest!
Zelfs ik ben nu geprovoceerd door je en ik ben al rechtsquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan hadden ze meer politie moeten inzetten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gaat de politie om de openbare orde hè.
Maakt dat uit voor het handelen van de politie in deze? Ze pakte die stenengooiers toch ook gelijk aan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En van welke kant kwam de ellende? De stenen?
twitter:Martijn5155 twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:51:44RT @frankberkemeier: IS = Islamitische Schilderswijk. reageer retweet
Ach jouw reacties in dit topic zeggen wel genoeg over je bovenkamer, ik ben wel klaar met je.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:10 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, ik ervaar je domme kortzichtigheid als storend.
Ja en die is alleen te realiseren wanneer je booslims hun zin geeft.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gaat de politie om de openbare orde hè.
Het trieste is nog wel dat de Nazi's de mensheid meer voordelen hebben opgeleverd dan ISIS. De Autobahn, Rakettechnologie etc. om maar iets te noemen. ISIS kan alleen moorden en slopen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is toch duidelijk; je bent ISIS of NAZI. Kiest!
Precies!quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:13 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ja en die is alleen te realiseren wanneer je booslims hun zin geeft.
Het zijn de juiste termen in de juiste context.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Je praat net zoals de gemiddelde haatprediker.
Zionisten, fascisten er moeten mensen dood etc.
Alleen je inhoudelijke reacties lijken het tegenovergestelde te laten zien.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben voor mensen en vrijheid. Ongeacht afkomst, ras, geloof, geslacht, whatever.
twitter:AbeMoussa twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:59:49Honderden moslims uit de wijk blokkeerde als tegen manifestatie de nazi-loop van de bruinhemden. reageer retweet
En er worden weer jihadvlaggen getoond.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:13 schreef Gia het volgende:
Is die moslim demo eigenlijk aangevraagd?
Waarom pakken ze die gasten dan niet op?
Dan gaan ze met stenen gooien en daar heeft de politie geen zin in.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:13 schreef Gia het volgende:
Er is gewoon te weinig gedaan om het recht op demonstratie mogelijk te maken. Door wederom van Aartsen die liever 'de-escaleert'. Daarnaast is het natuurlijk al zeer treurig dat er überhaupt met stenen gegooid wordt als mensen hun mening uiten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Als het in een rel uitloopt heeft het niets meer met demonstreren te maken. Dan gaat de openbare orde voor het recht om te demonstreren.
Zag er niet naar uit dat ze ze niet onder controle konden krijgen, maar meer dat het zo niet meer vreedzaam zou gaan, wat wel het doel was.
Nee, ik zie hier niet de politie e.d. de kant van de "shariastaat in nederland" kiezen.
Gooi anders nog even wat haatzaaiende aannames en vooroordelen uit je onderbuikje.... uiteraard via de gebruikelijk uitgang.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:11 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
ja vooral bij groenlinks en sp.
Maar dat was al bekend hoor.
Ze durven moslims niet aan te pakken en Nederland is het een keer zatquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:13 schreef Gia het volgende:
Hoezo? Bij zo'n normale keurige demonstratie. Die heeeeeeeeeeleeeeeeeeeeemaaaaaaaaaaaaaaaaal niet bedoelt was als provocatie. Hoe hadden ze dit kunnen verwachten?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan hadden ze meer politie moeten inzetten.
Move along people, nothing to see herequote:Op zondag 10 augustus 2014 17:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
En er worden weer jihadvlaggen getoond.
Van Aartsen
Nederland is doodziek.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:06 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Zo ziek is NL
Toch vreemd dat FOKkers als Yi Long dit niet kunnen inzien.
Haha, Nederland is het zat en dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:14 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ze durven moslims niet aan te pakken en Nederland is het een keer zat
Ach, jij juicht ook de genocide door Israel op de Palestijnen in ieder topic toe, dus zoveel extremer zul je niet meer kunnen worden, lijkt me...quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:11 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Zelfs ik ben nu geprovoceerd door je en ik ben al rechts
Heel hard boehoe roepen op Fok!quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha, Nederland is het zat en dan?
Gemakzucht. Zachte heelmeesters.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:13 schreef Gia het volgende:
Die is er even nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
En er worden weer jihadvlaggen getoond.
Van Aartsen
Dan gaan we dat op internet zeggen. Dat zal ze leren!quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kun je wel om lachen maar het gaat een keer misquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan zou je je juist zorgen moeten maken over ontwikkelingen in bijv. de Schilderswijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben voor mensen en vrijheid. Ongeacht afkomst, ras, geloof, geslacht, whatever.
Hek eromheen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat gaat er mis? Als men gerichte acties gaat uitvoeren op moslims komt ISIS ook gewoon hier langs hoor. Dan zijn er genoeg mensen die de wapens zullen oppakken tegen de fascistenquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:15 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Kun je wel om lachen maar het gaat een keer mis
Het hele idee van demonstraties en vrijheid van meningsuiting is ook dat ook 'extreem rechts' op deze manier zijn mening kan laten horen, zodat ze dat niet met geweld hoeven af te dwingen of aandacht hoeven te vragen. Nu demonstreren niet mogelijk is, bestaat de kans dat ze wel grijpen naar geweld of andere vormen van provocatie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er is gewoon te weinig gedaan om het recht op demonstratie mogelijk te maken. Door wederom van Aartsen die liever 'de-escaleert'. Daarnaast is het natuurlijk al zeer treurig dat er überhaupt met stenen gegooid wordt als mensen hun mening uiten.
Die komen hier gewoon langs, rightquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat gaat er mis? Als men gerichte acties gaat uitvoeren op moslims komt ISIS ook gewoon hier langs hoor. Dan zijn er genoeg mensen die de wapens zullen oppakken tegen de fascisten
In New York mag de Ku Klux Clan ook gewoon Harlem en Brooklyn binnenlopen met hun vlaggen, Geen enkel probleem.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hoezo? Bij zo'n normale keurige demonstratie. Die heeeeeeeeeeleeeeeeeeeeemaaaaaaaaaaaaaaaaal niet bedoelt was als provocatie. Hoe hadden ze dit kunnen verwachten?
Verder is het toch goed verlopen naar omstandigheden? Geen doden, geen zwaar gewonden en een kapotte camera als slachtoffer waar we ons nu en masse over kunnen verontwaardigen.
Oh ja sorry vergeten, die zijn hier alquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Die komen hier gewoon langs, right
Mensen die tegen ISIS zijn zijn nu al fascisten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat gaat er mis? Als men gerichte acties gaat uitvoeren op moslims komt ISIS ook gewoon hier langs hoor. Dan zijn er genoeg mensen die de wapens zullen oppakken tegen de fascisten
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is een stuk waarschijnlijker dat ze straks in Istanbul staan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh ja sorry vergeten, die zijn hier al
Je vergeet 1 ding vriend, de Moslims waren de vrienden van de Nazi's.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In New York mag de Ku Klux Clan ook gewoon Harlem en Brooklyn binnenlopen met hun vlaggen, Geen enkel probleem.
In Israel lopen Palestijnen ook wekelijks even met vlaggen gebruik te maken op hun recht op demonstratie, door even door de kolonisten-wijken te lopen. Kan allemaal.
(!)
Omdat de gemiddelde moslim om alles boos wordt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hoezo? Bij zo'n normale keurige demonstratie. Die heeeeeeeeeeleeeeeeeeeeemaaaaaaaaaaaaaaaaal niet bedoelt was als provocatie. Hoe hadden ze dit kunnen verwachten?
De demonstratie is afgebroken. Dus nee, ik zou het niet goed verlopen willen noemen.quote:Verder is het toch goed verlopen naar omstandigheden? Geen doden, geen zwaar gewonden en een kapotte camera als slachtoffer waar we ons nu en masse over kunnen verontwaardigen.
In dit geval moest worden voorkomen dat twee groepen elkaar troffen, vermoed ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:13 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ja en die is alleen te realiseren wanneer je booslims hun zin geeft.
Nee, het nationalisme is te sterk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het is een stuk waarschijnlijker dat ze straks in Istanbul staan.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij bent degene van de haatzaaiende aannames en vooroordelen uit je onderbuikje, niet ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gooi anders nog even wat haatzaaiende aannames en vooroordelen uit je onderbuikje.... uiteraard via de gebruikelijk uitgang.
Je denkt dat de SP en GL pro-ISIS zijn? Of pro-terreur?
Dat denk je serieus?
Of dat roep je, om weer een hele groep op 1 hoop te gooien als 'vijand'!?
De mannetjes die hier blijven in plaats van naar Syrië vertrekken zijn de lafaardjes, de internethelden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh ja sorry vergeten, die zijn hier al
Jep, de booslims.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In dit geval moest worden voorkomen dat twee groepen elkaar troffen, vermoed ik.
Waarbij iig 1 groep van stonde af aan uit was op een confrontatie.
Niet echt. Politie hoort daar gewoon in te grijpen wanneer idioten anderen in hun vrijheid aantasten. Heel simpel. Daar hebben we wetten en regels voor, en in theorie hebben we dus de politie die die wetten en regels hoort te handhaven.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:15 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dan zou je je juist zorgen moeten maken over ontwikkelingen in bijv. de Schilderswijk.
Ja... net als in Srebrenica...quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan wordt er geklaagd op FOK én stuurt de politie de demonstranten naar huisquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik bedoel die gekkies die nu in Syrie/Irak terroriseren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee, het nationalisme is te sterk.
Nee want die mensen zullen niet bang zijn om een jihad te voeren in Nederland om de islam binnen Nederland te beschermen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:18 schreef Twiitch het volgende:
[..]
De mannetjes die hier blijven in plaats van naar Syrië vertrekken zijn de lafaardjes, de internethelden.
Niks van te vrezen.
De Nederlandse bevolking was vrienden met de Nazi's.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:17 schreef Nintex het volgende:
[..]
Je vergeet 1 ding vriend, de Moslims waren de vrienden van de Nazi's.
Dat met stenen gooien is idd treurig en ik hoop dat die idioten goed aangepakt worden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er is gewoon te weinig gedaan om het recht op demonstratie mogelijk te maken. Door wederom van Aartsen die liever 'de-escaleert'. Daarnaast is het natuurlijk al zeer treurig dat er überhaupt met stenen gegooid wordt als mensen hun mening uiten.
true datquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ach dit soort dingen maken het wel makkelijk meer leden te ronselen voor ISIS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |