Dat is toch die POW-news mongool?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En daar is zo goed als alles mee gezegd
Je weet elke keer de vooroordelen te bewijzen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:49 schreef Deadre het volgende:
[..]
Ik stel voor om tuig als jij op te ruimen,
Vandaag is me een heleboel duidelijk geworden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wauw, als je tegen ISIS bent ben je al aan het provoceren.Zegt echt dat het al te ver is gegaan.
Sommige mensen zijn namelijk echt heel goed in het meten met 2 maten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
En woestijnparels die oproepen tot het uitmoorden van alle Joden werd wel toegestaan
het was al van de zotte dat deze demo door mocht gaan, ze hadden dat pleintje bij tanger niet overleefdquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:50 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Het blijft triest, een demonstratie met vergunning moet beton kunnen doorgaan, zeker als de demonstranten vreedzaam protesteren. Met zoals pro Gaza of andere zaken moeten kunnen doorgaan mits vreedzaam.
En jammer dat extreem rechts dit blijkbaar kan kapen.
Blijft boven water dat duidelijk is wie er in die wijk de macht hebben. Diep triest
Dat is nu juist het punt, die jongen hun gang gaan en zelfs de aanwezige pers bedreigen. Ik ben bang dat je het door een roze bril ziet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Of het is de politie duidelijk geworden dat dit geen anti isis demonstratie is, maar een kaalkopjes demo tegen de islam in het algemeen. Wat dan ook wel te zien was door de poging om willekeurige moslims in een cafe lastig te vallen.
Dat zijn andere omstandigheden dan een normale anti isis demonstratie. Net zoals vervelende gasten bij de pro palestina demonstratie's ook aangepakt werden.
Gewoon hele stad platleggen, zoals IDF doet met Gaza. Lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:47 schreef Spanky78 het volgende:
Blijkbaar zijn de extreme moslims de baas in die wijk. Ik stel voor dat we de IDF vragen hoe we Den Haag Gaza moeten aanpakken.
inshallah!quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:52 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Wen er maar aan, gaat nog heel groot worden in Nederland.
Welk vooroordeel?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je weet elke keer de vooroordelen te bewijzen.Begin bijna te denken dat Wilders achter dit account zit.
Tegelijkertijd maken ze extreem rechts ook groter. Ik ben bang dat als straks de treinen weer naar het Oosten gaan, niet alleen de Joden mogen instappen....quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:52 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou... Dat zijn wel heel grote woorden, maar dat er iets fundamenteel moet veranderen in die wijk mag duidelijk zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vandaag is me een heleboel duidelijk geworden.
Nederland zoals we dat kenden is failliet.
Nou kennelijk moet NL zich dan niks aantrekken van hoe NL door de media veroordeeld zal wordenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:47 schreef Spanky78 het volgende:
Blijkbaar zijn de extreme moslims de baas in die wijk. Ik stel voor dat we de IDF vragen hoe we Den Haag Gaza moeten aanpakken.
Misbruiken? hoe? ze hebben gewoon een vergunning gekregen, en hebben een demonstratie gehouden. Meer niet. Als de booslims ze niet hadden tegengehouden, als ze het erbij hadden laten zitten, was er helemaal niks gebeurd, en was de demonstratie zonder problemen verlopen. Er was notabene politie bij, voor het geval dat sommige mensen zich niet zouden kunnen inhouden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het enige verschil is dus dat ze de wet kennen en misbruiken. Big difference. Het blijft een smerige agenda die ze over de ruggen van de daadwerkelijke slachtoffers van ISIS proberen te verkopen.
En vertel mij niet dat ze niet op dit soort provocaties uit waren
Had ze laten lopen. De politie hoort ook deze mensen te beschermen. Ookal ben je het ineens met hun demonstratie, het is hun grondrecht.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
het was al van de zotte dat deze demo door mocht gaan, ze hadden dat pleintje bij tanger niet overleefd
Elke keer met de dood bedreigen / wensen van mensen wanneer ze het niet eens zijn met jouw extremistische ideologen.quote:
Jep.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vandaag is me een heleboel duidelijk geworden.
Nederland zoals we dat kenden is failliet.
twitter:robvanraay twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:45:54BREKEND: ISIS heeft diverse wijken van Den Haag ingenomen. Nederlandse overheid staat er bij en kijkt er naar. #propatria reageer retweet
Die user is een moslim die Isis goed praat, kan je weinig anders van verwachten toch.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:52 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Die stenengooiers zijn dus voor Isis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |