Ze komen er vanzelf achter. Ze zijn niet "sterker" omdat ze denken dat ze dat zijn. Ze vechten tegen iets dat ze zouden moeten omarmen, die strijd verliezen ze dus altijd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben geen fan van Hans Jansen, maar hier heeft hij zeker gelijk:
[..]
Die idioten lopen over ons heen en lachen ons uit. Tijd voor een keiharde aanpak.
Welk ware aard knul?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:00 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Goed zo opa.
Laat je ware aard maar zien.
Maar van jou moet wel elke Moslim zich uitspreken als er een paar iets uitvreten, want anders keuren ze het goed? Je ziet toch hopelijk zelf in hoe dubbel dat wel niet is?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:01 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ga je nou echt selectief nieuwsberichten erbij halen?ja natuurlijk is dat ook niet normaal.
fo shizzle my nizzlequote:Op zondag 10 augustus 2014 16:59 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:AbeMoussa twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:57:04Nazi betoging door volkswijk wordt gestopt door jongeren Schilderswijk geen racisme anti Islam/hoofddoek/moskee/niqab betoging in onze wijk! reageer retweet
Ik zeg niet dat het tuig is, ik zeg dat wij, als Nederland, gewoon weg nooit adequaat hebben gereageerd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:01 schreef probeer het volgende:
[..]
Ow wauw, je bijdrage wordt steeds beter .. "Het is allemaal tuig, en we kunnen er niets aan doen!"
Goh, inhoudelijk zeg ..
Ik heb er, in de jaren 90, ook gewoond.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:58 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Momenteel is het andersom, dus lul niet. Ik ben opgegroeid in zo'n wijk, als niet moslim moet je goed op je hoede zijn.
Ik ben meerdere malen per week in de Schilderswijk. Ik heb er aangetrouwde familie wonen. Moslims. Die hebben er niets mee. Die vinden het aan de ene kant lachwekkend dat een handje vol droeftoeters zo'n aandacht krijgen. Aan de andere kant vinden ze het zorgelijk, want ze zien ze daardoor wel steeds groter worden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:57 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ja, dan zal ik dat vooroordelen. Ik moet de eerste moslim uit de Schilderswijk nog zien die dit allemaal afkeurt.
De demonstratie is stopgezet. Wat zegt dat?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ze hebben hun kant niet gekozen, sterker nog ze hebben er op gechargeerd.
Nope.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nope.
Wilders dikke darm om je hoofd?
Alleen gaan er heel veel mensen onder leiden. Waarom zouden we dat toestaan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze komen er vanzelf achter. Ze zijn niet "sterker" omdat ze denken dat ze dat zijn. Ze vechten tegen iets dat ze zouden moeten omarmen, die strijd verliezen ze dus altijd.
Ook ik ben vlakbij zo een wijk opgegroeid de keren dat ik bedreigd ben en voor hoer ben uitgemaakt zijn niet te tellen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:58 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Momenteel is het andersom, dus lul niet. Ik ben opgegroeid in zo'n wijk, als niet moslim moet je goed op je hoede zijn.
twitter:alexanderbakker twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:59:34Politie in alle hoeken van Schilderswijk. Betoging met veel types van extreemrechts lopen nu richting CS. reageer retweet
Zo gaat het al decennia.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben geen fan van Hans Jansen, maar hier heeft hij zeker gelijk:
[..]
Die idioten lopen over ons heen en lachen ons uit. Tijd voor een keiharde aanpak.
Hoe kiezen ze hun kant door te zeggen dit gaat niks worden zo, we stoppen ermee om meer ellende te voorkomen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik zie dit echt als iets heel ernstigs. Als de politie de kant kiest van mensen die met stenen gooien is er iets grondig mis. Niets met BNW te maken.
Als je dit zo ziet ben je opgegeven voor reacties in woorden. Dan is zo'n smiley passender.quote:
Een handje vol ja? 200 een handjevol? En dat zijn alleen nog maar de bekende.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben meerdere malen per week in de Schilderswijk. Ik heb er aangetrouwde familie wonen. Moslims. Die hebben er niets mee. Die vinden het aan de ene kant lachwekkend dat een handje vol droeftoeters zo'n aandacht krijgen. Aan de andere kant vinden ze het zorgelijk, want ze zien ze daardoor wel steeds groter worden.
Ik durf te wedden dat een hoop van de relschoppers ook niet pro-ISIS zijn, maar vooral tegen de aanwezigheid van dit soort provocaties in hun wijk. Die zullen nu wel eerder naar die pro-ISIS-lui neigen ben ik bang. Dit soort ellende kweekt radicalen, aan beide kanten. Zie hier bv. hoeveel mensen er opeens geen moeite mee hebben om zich achter neo-fascisten te scharen, omgekeerde zal daar gebeuren.
Er leiden heel veel mensen onder de War on Drugs, dat staan we toch ook toe? Er leiden heel veel mensen onder armoede, dat staan we toch ook toe?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alleen gaan er heel veel mensen onder leiden. Waarom zouden we dat toestaan?
twitter:KesTeab twitterde op zondag 10-08-2014 om 17:02:41Dat van Aartsen een demo van de NEO-Nazi's van #propatria toestaat is belachelijk.Weg met die NAZI's reageer retweet
Het is dat jij het zegt, anders had ik me er misschien iets van aangetrokken... (!)quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:03 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Nope.
Maar je hebt echt een bord voor je kop, niet normaal.
Dan ben jij in ieder geval de eerste die wordt 'afgeschoten'.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Iedereen verplicht een IQ- en EQ-test laten nemen. Iedereen die onder de 125 scoort op beide punten afschieten.
De vrije meningsuiting wordt ondergeschikt gemaakt aan een paar rellende klootzakken die ze niet onder controle kunnen krijgen? Precies de hele reden van de demo?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoe kiezen ze hun kant door te zeggen dit gaat niks worden zo, we stoppen ermee om meer ellende te voorkomen?
En van welke kant kwam de ellende? De stenen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoe kiezen ze hun kant door te zeggen dit gaat niks worden zo, we stoppen ermee om meer ellende te voorkomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |