Mannen in pak krijgen ook instant meer sex appeal. Mits het pak goed zit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:29 schreef Royco1 het volgende:
Ik zou het liefste elke dag een pak dragen
Alleen niet echt handig op de bouw.
Jij altijdquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:29 schreef Fascination het volgende:
Roy, kan ik je nog iets over m'n laptop vragen?
Succesquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:31 schreef Samzz het volgende:
Goed. Ik ga de bus in naar niemandsland. Tot ooit.
Ik ben tevredenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:24 schreef Royco1 het volgende:
Hebben we nu iedereen gehad met complimenten?
weet ikquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:29 schreef Samzz het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik jou ooit ontmoet heb, Muur.
Als ik 'm opstart staat m'n toetsenbord standaard op NLD NL, maar dat moet NL INTL zijn en ik vind het vervelend dat steeds handmatig te moeten aanpassen. Heb al zitten neuzen in de instellingen, maar kan niets vinden. Weet jij iets?quote:
Zie, het idee is leuk, maar dan zou er wel een tent moeten zijn die de klimaatbeheersing onder controle heeft, want wol en katoen afgesnoerd met zijde is nu eenmaal erg warm.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet wel wat meer aandacht aan je kapsel besteden
Zal het de volgende keer een halve mm minder doenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet wel wat meer aandacht aan je kapsel besteden
Toetsenborden met twee persoonlijkheden die standaard bij het opstarten de verkeerde kiest moeten resoluut de prullenbak vinden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik 'm opstart staat m'n toetsenbord standaard op NLD NL, maar dat moet NL INTL zijn en ik vind het vervelend dat steeds handmatig te moeten aanpassen. Heb al zitten neuzen in de instellingen, maar kan niets vinden. Weet jij iets?
Probeer de lengte van je haar op een priemgetal te houden. Uitleg lijkt me overbodig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal het de volgende keer een halve mm minder doen
Configuratiescherm -> Taal -> Geavanceerde instellingen -> andere standaard invoermethodequote:Op zondag 10 augustus 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik 'm opstart staat m'n toetsenbord standaard op NLD NL, maar dat moet NL INTL zijn en ik vind het vervelend dat steeds handmatig te moeten aanpassen. Heb al zitten neuzen in de instellingen, maar kan niets vinden. Weet jij iets?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had m'n haar wel in een knot, ja. Maar echt 50's haar niet.
ik welquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lees dit keer op keer. En ik snap de zin nog steeds niet.
om een kennis te quoten... "Dat is niet lady like. De eerst volgende keer dat je die dingen aan hebt, verbrand ik ze." einde quotequote:Op zondag 10 augustus 2014 16:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nee. Wel een jurkje, maar dan met all stars omdat ik niet meer zo lang op hakken kan lopen. Dat moet ik weer gaan oefenen.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:31 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat WT een pak juist prima kan hebben.
Dan had ik hem geslagen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
om een kennis te quoten... "Dat is niet lady like. De eerst volgende keer dat je die dingen aan hebt, verbrand ik ze." einde quote
Wat een agressiequote:Op zondag 10 augustus 2014 16:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan had ik hem geslagen.Net alsof je altijd ladylike moet zijn, pfft.
Oh, ik vond nu wel een relevant knopje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Configuratiescherm -> Taal -> Geavanceerde instellingen -> andere standaard invoermethode
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
T is geen man die het zei maar een vrouw....quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En je nagels maakte sowieso alles goed.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk wel in mijn beige zomerpak kunnen komen. Is ook wat losser wat dat betreft.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:31 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat WT een pak juist prima kan hebben.
Er komt de volgende keer gewoon een dresscode in de OP.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk wel in mijn beige zomerpak kunnen komen. Is ook wat losser wat dat betreft.
Maarja. Keuzes zijn gemaakt. Help me volgende keer herinneren.
niet als je alsnog je voeten stuk loopt...quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:38 schreef Fascination het volgende:
All Stars zijn ook wel wanstaltig schoeisel, maar onder een jurk kan je best ballerina's dragen, da's wel comfortabel.
Ook niet met van die leren franjes op de neuzen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:41 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog nooit mooie ballerina's gevonden.
Moet hij maar niet aan mijn all stars komen.quote:
Oh dan vind ik het ook gewoon niet zo'n lieve opmerking.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
T is geen man die het zei maar een vrouw....
en slaan is ook niet zo..... uhm lady like
Ik werd ook heel blij van mijn nagels.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
En je nagels maakte sowieso alles goed.
Al ben ik persoonlijk wel een fan van sneakers onder jurkjes.
Ehm nee, ik kan echt bijna nooit ballerina's vinden die lekker zitten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:38 schreef Fascination het volgende:
All Stars zijn ook wel wanstaltig schoeisel, maar onder een jurk kan je best ballerina's dragen, da's wel comfortabel.
Note to self:quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Moet hij maar niet aan mijn all stars komen.
[..]
Oh dan vind ik het ook gewoon niet zo'n lieve opmerking.
[..]
Ik werd ook heel blij van mijn nagels.
[..]
Ehm nee, ik kan echt bijna nooit ballerina's vinden die lekker zitten.
Aanraken mag wel, verbranden niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Note to self:
Niet aan de all stars komen van Albinobami
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Anyway, ik ga weer. Op naar een vriendin.
Wel met de bus deze keer.Daaaag!
Nee dat klopt, maar ik weet ook wie het zeiquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh dan vind ik het ook gewoon niet zo'n lieve opmerking.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Note to self:
Niet aan de all stars komen van Albinobami
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Anyway, ik ga weer. Op naar een vriendin.
Wel met de bus deze keer.Daaaag!
Daar opteer ik voor... ik heb alleen nog bloem in huis, maar geen eieren of melk .. en pannekoek van bloem en water vind ik nie zoquote:
Vette hap gaat er eigenlijk ook wel inquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar opteer ik voor... ik heb alleen nog bloem in huis, maar geen eieren of melk .. en pannekoek van bloem en water vind ik nie zo
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vette hap gaat er eigenlijk ook wel in
I don't know what i did but they're all thirsty for complimentsquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:21 schreef twi het volgende:
Vrouwen die klagen dat ze geen complimentje krijgen van Viro. Hoe dingen in nog geen 12 uur tijd kunnen veranderen...
Juk. Krijg je van die kanopoten van.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:38 schreef Fascination het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:29 schreef Viro het volgende:
[..]
I don't know what i did but they're all thirsty for compliments
kanopoten van ballerina's of van converse of van beide?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juk. Krijg je van die kanopoten van.
Ok.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn zoveel dingen slecht voor je dat ik het geen goed argument meer vind
En wat zijn kanopoten?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kanopoten van ballerina's of van converse of van beide?
Ballerina's.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kanopoten van ballerina's of van converse of van beide?
Ben met hele andere dingen bezig dan met dames.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je geen dameskennis meer hebt
hoe kan je nou met andere dingen bezig zijn dan met dames.... die horen er toch bijquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Ben met hele andere dingen bezig dan met dames.
Oh noooees ik ben dom geworden
We kunnen toch niet de hele tijd met jullie bezig zijnquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoe kan je nou met andere dingen bezig zijn dan met dames.... die horen er toch bij
nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We kunnen toch niet de hele tijd met jullie bezig zijn
Werk en sporten nemen groot deel van mijn tijd in beslag.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoe kan je nou met andere dingen bezig zijn dan met dames.... die horen er toch bij
Goh ja, ik moet er niet aan denken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
24 uur per dag onze volledige aandacht gaat ook vervelen toch.
tsja daar gaat ie he ... je kan niet nothing boxen en aan dames denkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
24 uur per dag onze volledige aandacht gaat ook vervelen toch.
Heb je dan nu een 6 pack?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Werk en sporten nemen groot deel van mijn tijd in beslag.
gewoon een Hele krat tochquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Nope, ben mijn benen aan het trainen.
Jammer.... aan benen zit ik minder graagquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Nope, ben mijn benen aan het trainen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik wou net zeggenquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
the easiest way out:
[ afbeelding ]
al denk ik eigenlijk dat deze gast het eigenlijk niet nodig heeft
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:08 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook een six-pack.ik niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helemaal geen bier meer ... ooo
![]()
hihihiquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Hij heeft onder dat six-pack gewoon nog eentje
.
Dat doen we niet meerquote:
Via fitness wil eerst mijn beenspieren sterker maken voor taekwondoquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jammer.... aan benen zit ik minder graag
Dat lijkt me ook iets nuttiger jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:09 schreef Viro het volgende:
Via fitness wil eerst mijn beenspieren sterker maken voor taekwondo
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:08 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook een six-pack.Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die is momenteel weer dicht hierquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:10 schreef Samzz het volgende:
Tering, de hemelkraan staat flink open hier.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ookWaar is die laag bij jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit steady op 73quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja waar denk je?
Ben overigens wel een beetje aan het afvallenDe 80 is weer in zicht
ben jij over de 80 ja?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja waar denk je?
Ben overigens wel een beetje aan het afvallenDe 80 is weer in zicht
ja relaxedquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Engeltje![]()
Goed weekend tot nu toe?
Same.quote:
Pas na het kiten werd ik zwaarderquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ben jij over de 80 ja?nooit gedacht eerlijk gezegd... is dat niet meer spier?
En zat ik nu te wachten op mijn varkenshaasjequote:Op zondag 10 augustus 2014 18:48 schreef Samzz het volgende:
Ik wou dat het gisteren was. Dan zou ik morgenvroeg weer kunnen genieten van een fucking lekker ontbijt
.
Oh ja. Dat wachten duurde echt lang. Tering.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En zat ik nu te wachten op mijn varkenshaasje
Omdat sommige weer zo nodig een voorgerecht wilde.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja. Dat wachten duurde echt lang. Tering.
De aso's.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat sommige weer zo nodig een voorgerecht wilde.
True, gelukkig zaten we in goed gezelschapquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
De aso's.
Maar ook zonder het voorgerecht duurde het lang.
Mooi... klinkt wel als een aardige verhuizing, maar je hebt nu gelijk meer rust in je huisquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same.
Vrijdag bracht moeders mij nog op het idee om toch de eettafel naar de woonkamer te halen (stond apart in m'n 'eetkamer') en diezelfde avond nog alles om zitten wisselen (pc, kasten met boeken etc). Dus nu eten in de woonkamer en aparte kamer met pc en al m'n kasten met boeken (en nog een 2 zits dus kan nog op de bank zitten ook wanneer ik via een stream voetbal kijk of zo). Deze verdeling in ieder geval erg blij mee
Was wel erg lekkerquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat sommige weer zo nodig een voorgerecht wilde.
Je bent zelf een asoquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
De aso's.
Maar ook zonder het voorgerecht duurde het lang.
Dank jequote:Op zondag 10 augustus 2014 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
True, gelukkig zaten we in goed gezelschap
Ik moest om 10 uur alweer in de bus naar Amsterdam zitten. Nu vraag ik me af waarom ook alweer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:41 schreef twi het volgende:
Pffff en allemaal alweer wakker ook. Wat een bikkels.
werk?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moest om 10 uur alweer in de bus naar Amsterdam zitten. Nu vraag ik me af waarom ook alweer.
Dat zeker. Ik vond het wel grappig om te zien hoe zich toch meteen 'kliekjes' vormden in het beginquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
True, gelukkig zaten we in goed gezelschap
De mams van SILK zou dan thuis komenquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moest om 10 uur alweer in de bus naar Amsterdam zitten. Nu vraag ik me af waarom ook alweer.
Nee, er schijnt gevoetbald te zijn vandaag. Er staat mij niets van bij verder.quote:
Kliekjes? Vond het wel meevallenquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik vond het wel grappig om te zien hoe zich toch meteen 'kliekjes' vormden in het begin.
Ik snel bij de knappe vrouwen zitten natuurlijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik vond het wel grappig om te zien hoe zich toch meteen 'kliekjes' vormden in het begin.
Dat was te merken toen ik in het restaurant aan kwam. Maar verder wel een enorm leuke meet waarbij ik helaas niet iedereen even uitgebreid heb kunnen spreken. Maar leuk om nu wat gezichten achter de namen te zien.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat hou je toch altijdquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hebben we natuurlijk meteen grapjes over gemaakt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snel bij de knappe vrouwen zitten natuurlijk
Klopt. Is ook niet erg, of zo. Het viel op. In de kroeg was dat over.quote:
Toen mengde iedereen zich inderdaad wat meer met elkaarquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Is ook niet erg, of zo. Het viel op. In de kroeg was dat over.
Nog genoeg vet hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja dus geen vetnu zijn we weer rond heur ;')
Ah, de heb ik helaas gemist.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hebben we natuurlijk meteen grapjes over gemaakt.
Jij was dan ook te druk met drie dames vermakenquote:
Nee, jij was te druk met romantisch dineren met Viro.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:08 schreef Faxie het volgende:
Ik had niet echt kliekvorming in de gaten eigenlijk....
Hahaquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, jij was te druk met romantisch dineren met Viro.
Sshhhhttt, dat zouden we toch onder ons houden?!quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, jij was te druk met romantisch dineren met Viro.
Ah ik had jou ook wel willen meetenquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Sshhhhttt, dat zouden we toch onder ons houden?!
Wees blij, gister was niet zo'n groot succes voor mijquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah ik had jou ook wel willen meeten
die 180 kilo sufferd!quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij en vetjes? No way! Pics or i call it hoax
De eerste uren vast wel toch?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Wees blij, gister was niet zo'n groot succes voor mij
Vond ik wel meevallen hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij was dan ook te druk met drie dames vermaken.
Ik voel iets andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga maar gewoon niet kijkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zet wel even je piemelfilter aan. Dat topic tegenwoordig
Ik was blij dat Evie niet op mijn schoot ging zitten.quote:
quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik weet toch van je vetjes lieverdDie heb ik op Tinychat ooit wel mogen bewonderen.
Welke vetjes?quote:
Oh maar die vetjes mogen er zijn, volgende keer zal ik uitgebreider onderzoek uitvoeren. Voor de duidelijkheid: ik doe het alleen om jouw uitspraak te verifiërenquote:
Want ze heeft zoveel vet dat je in je stoel zou zijn gedrukt of zoquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was blij dat Evie niet op mijn schoot ging zitten.
Echte liefde.. nee dan was je nu zo plat als een dubbeltje geweest, al scheelt dat vergeleken met in het echt ook niet zo veelquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was blij dat Evie niet op mijn schoot ging zitten.
Oe kaarslicht rode rozen and such?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Sshhhhttt, dat zouden we toch onder ons houden?!
Kaneel is nogal tenger gebouwd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want ze heeft zoveel vet dat je in je stoel zou zijn gedrukt of zo.
Hihihihihiquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die waren niet te missen.
Die hele bank zakte door.
En zwoele blikken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe kaarslicht rode rozen and such?
Toen was alles nog in ordequote:
Uhuhquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe kaarslicht rode rozen and such?
Ja, ik. Geen toegangquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:15 schreef xFriendx het volgende:
Zitten er ook mensen niet in KPD te posten?
Haar 180 kilo is een lopende grap.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want ze heeft zoveel vet dat je in je stoel zou zijn gedrukt of zo.
Hehe.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Echte liefde.. nee dan was je nu zo plat als een dubbeltje geweest, al scheelt dat vergeleken met in het echt ook niet zo veel![]()
Ik weeg toch een stuk meer dan jij. En dat komt niet alleen door mijn volle kop met haar.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:15 schreef xFriendx het volgende:
Ik blijf bij wat ik gisteren tegen je zeiquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weeg toch een stuk meer dan jij. En dat komt niet alleen door mijn volle kop met haar.
Ik. Niet zo veel behoefte om met mijn leuter op internet te staan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:15 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb dan ook een goddelijk lichaam natuurlijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar 180 kilo is een lopende grap.
[..]
Hehe.
[..]
Ik weeg toch een stuk meer dan jij. En dat komt niet alleen door mijn volle kop met haar.
Je hoeft niet meteen met je leuter te pronken. Je kan kleiner beginnen, billen, borst etc.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik. Niet zo veel behoefte om met mijn leuter op internet te staan.
Idem hier.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik. Niet zo veel behoefte om met mijn leuter op internet te staan.
Weet ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar 180 kilo is een lopende grap.
[..]
Hehe.
[..]
Ik weeg 80 kilo hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:16 schreef yats het volgende:
[..]
Ik blijf bij wat ik gisteren tegen je zei
Dat scheelt natuurlijk. Wel een verschil tussen jou nu en pakweg 2 jaar geleden hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een goddelijk lichaam natuurlijk
Ik post daar niet. En ik kijk er ook niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:15 schreef xFriendx het volgende:
Uitgegeten nu,quote:
Meer een koalabeertjequote:Op zondag 10 augustus 2014 19:18 schreef Viro het volgende:
Ik had verwacht dat royco een beer van een vent zou zijn. Was gister verbaasd toen ik hem zag
Ik meerquote:
Ik mag er geeneens inquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik post daar niet. En ik kijk er ook niet.
Ja scheelt wel wat kilo'squote:Op zondag 10 augustus 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weeg 80 kilo hoor.
[..]
Dat scheelt natuurlijk. Wel een verschil tussen jou nu en pakweg 2 jaar geleden hoor.
heeft ie niet op die vraag van mij geantwoordquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:16 schreef xFriendx het volgende:
Nog steeds benieuwd hoe lang Artelligence meet bij die 58 kilo. Das niet veel voor een man.
of gewoon lurkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen met je leuter te pronken. Je kan kleiner beginnen, billen, borst etc.
een stoere beerquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:18 schreef Viro het volgende:
Ik had verwacht dat royco een beer van een vent zou zijn. Was gister verbaasd toen ik hem zag
Dat is ook waar. Tot op heden pas 1 verzoek voor een (gezichts)foto gehad en die is ingewilligd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen met je leuter te pronken. Je kan kleiner beginnen, billen, borst etc.
Jij bent ook wat langer toch?quote:
Ik zie nu wel hoe Feyenoord de scheidsrechter weer eens alles behalve tegen heeft. Sommige dingen veranderen nooit.quote:
veel plezier daaroquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Uitgegeten nu,
Nu alles prima, morgen richting het zuiden
Wat houdt dat in? Mensen in te kleine kleding waardoor er muffintops ontstaan en zo?quote:
13 cm langerquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
een stoere beereentje die lekker knuffelt
Welke club hebben we het over? Of gaat het niet over een club in utrecht????quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:23 schreef yats het volgende:
[..]
13 cm langer
Ow, en ik vind die club van jou klote kaneel, sorry
Zelfde als de andere topics, alleen met meer vetjesquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat houdt dat in? Mensen in te kleine kleding waardoor er muffintops ontstaan en zo?
Ach, ik heb ook niks met Vitesse.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:23 schreef yats het volgende:
[..]
13 cm langer
Ow, en ik vind die club van jou klote kaneel, sorry
Een soort Foksters Sexy & Gewaagd alleen dan showen de heren hun boobies?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zelfde als de andere topics, alleen met meer vetjes
Ik wist precies waar hij stond. Alleen moeten ze de jaarbeurs s'nachts niet afsluitenquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Wij hadden bijna een tweede dieptepunt, want yats kon zijn auto niet vinden.
Ajax...Wat een saai publiekquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Welke club hebben we het over? Of gaat het niet over een club in utrecht????
sinds wanneer is dat?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wist precies waar hij stond. Alleen moeten ze de jaarbeurs s'nachts niet afsluiten
Zoiets jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Een soort Foksters Sexy & Gewaagd alleen dan showen de heren hun boobies?
Hmmm, muffinsquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat houdt dat in? Mensen in te kleine kleding waardoor er muffintops ontstaan en zo?
Geen idee, maar enige borden zouden het wat makkelijker maken. Echt nergens een bord te zien.quote:
Jaarbeurs afgesloten? Wij konden zo naar de parkeerplek lopen. Station uit, weg oversteken en daar stond die.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wist precies waar hij stond. Alleen moeten ze de jaarbeurs s'nachts niet afsluiten
Mijne stond aan de andere kant van de jaarbeurs. Dus moesten we er helemaal omheen lopen. Maar ik vind dat ik afdoende gecompenseerd heb door ze niet een uur in Arnhem te hebben laten wachten maar ze netjes in Nijmegen af te zetten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jaarbeurs afgesloten? Wij konden zo naar de parkeerplek lopen. Station uit, weg oversteken en daar stond die.
Bring it onquote:
Daar ben ik te zwaar voorquote:
Thxs!quote:
Mwah...quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:36 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Tegen jullie beide zet ik al mijn geld in op mezelf
Dat ik geen vrouwen sla wil niet zeggen dat ik je niet naar de grond kan werken hequote:Op zondag 10 augustus 2014 19:36 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Serieusquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zelfde als de andere topics, alleen met meer vetjes
Ik heb geen eens toegang. En na veel horrorverhalen hoef ik dat ook niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik post daar niet. En ik kijk er ook niet.
Ik zet mijn geld ook in op jou.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:36 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Precies Roy. Ik ben pacifist, maar ik maak soms een uitzondering.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ik geen vrouwen sla wil niet zeggen dat ik je niet naar de grond kan werken he
Houd dat zo, ja. Tenzij je graag naar vrouwen kijkt die eigenlijk beter hun lichaam bedekt zouden moeten houden... En nee, ik heb het niet over een maatje meer, ik heb het over vele maten meerquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb geen eens toegang. En na veel horrorverhalen hoef ik dat ook niet.
Alleen maar omdat Roy en ik zulke knuffelberen zijn?quote:
Ik ben niet compleet tegen geweld, wel tegen geweld tegen vrouwen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Precies Roy. Ik ben pacifist, maar ik maak soms een uitzondering.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ik geen vrouwen sla wil niet zeggen dat ik je niet naar de grond kan werken he
Weet ik niet, maar er is wel een apart topic nuquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus. Zitten daar nog steeds labiele zielen die niet zo goed tegen een maatje meer kunnen?
Bij Eviequote:
Nee, omdat Evie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen maar omdat Roy en ik zulke knuffelberen zijn?
Nou ja, have funquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar er is wel een apart topic nu
Ok, goed punt wel.quote:
Was het ook. Tot de 1-0 heb ik me prima vermaakt. Maar ja, als je zelf niet scoort...quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:45 schreef Royco1 het volgende:
Toch vond ik Vitesse in de eerste helft goed voetballen Yats.
Positiespel zag er goed uit.
Ik heb 90 minuten lang zitten schelden tegen de tv.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Was het ook. Tot de 1-0 heb ik me prima vermaakt. Maar ja, als je zelf niet scoort...
En hoe voel je je nu?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb 90 minuten lang zitten schelden tegen de tv.
Jij hebt iig nog 40 euro bespaart. Ik zag de live versiequote:Op zondag 10 augustus 2014 19:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb 90 minuten lang zitten schelden tegen de tv.
Vragen ze daar zoveel voor?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:48 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt iig nog 40 euro bespaart. Ik zag de live versie
Zulks een ontspanning, die voetbalwedstrijden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Angstig voor de wedstrijden die nog gaan komen.
Ja, buscombi's zijn prijzig helaas. Daarom ga ik ook niet vaak.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vragen ze daar zoveel voor?
Bespaard is met een d overigens![]()
Niet als ik kijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zulks een ontspanning, die voetbalwedstrijden.
Dit was casual? Dat zag er goed uit voor casualquote:
maakt niet uit, zelfs dan win ik het van je!quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
doubt itquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:55 schreef Evie het volgende:
[..]
maakt niet uit, zelfs dan win ik het van je!
zal ik die van jou is tot een string trekken?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:45 schreef xFriendx het volgende:
Sumo-worstelen met Evie![]()
Aan elkaars string trekken![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:58 schreef Viro het volgende:
Evie is een black widow, dont mess with her.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:58 schreef Viro het volgende:
Mocht ze zo'n pakje aantrekken dan heeft ze misschien wel een kans ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:58 schreef Viro het volgende:
Ze eet mij dus opquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:58 schreef Viro het volgende:
Neequote:Op zondag 10 augustus 2014 16:24 schreef Royco1 het volgende:
Hebben we nu iedereen gehad met complimenten?
Waarom kijk je überhauptquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet als ik kijk.
Handgebaren, mee coachen etc etc
Heb ik ook als ik bijvoorbeeld UFC ofzo kijk
Maar verder ben ik vrij normaal hoor.
Mja, casual chic dan... Ik heb maar weinig kleding dat echt voor casual door kan gaan, ben ik bangquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:55 schreef yats het volgende:
[..]
Dit was casual? Dat zag er goed uit voor casual
Prima!quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:24 schreef Fera het volgende:
Maar goed. De volgende keer alle vrouwen een jurk en alle mannen in pak.
Dat klinkt passender.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
Mja, casual chic dan... Ik heb maar weinig kleding dat echt voor casual door kan gaan, ben ik bang.
Een TMI die ik niet erg vind om te hebbenquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mocht ze zo'n pakje aantrekken dan heeft ze misschien wel een kans ja.
Uhm.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom kijk je überhaupt?
[..]
Mja, casual chic dan... Ik heb maar weinig kleding dat echt voor casual door kan gaan, ben ik bang.
Geloof me Roy, zo erg heb je het als Feyenoorder echt nooit gehad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm.
Omdat je nu eenmaal een feyenoorder bent he. En dat is nu eenmaal niet alleen maar rozengeur en maneschijn.
Integendeel zelfs.
En ufc is gewoon tof, alleen ben ik gewoon een beetje fanatiek denk ik.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je had veel moeite gestoken in je baard
Jawel, kijk van jullie werd er eigenlijk nooit wat verwacht.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Geloof me Roy, zo erg heb je het als Feyenoorder echt nooit gehad.
Dat maakt niet uit. Het is erger om elke week maar af te moeten wachten of je wint (en in een seizoen misschien maximaal 8 keer te winnen) dan vrijwel elke week te winnen maar uiteindelijk net tweede te worden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, kijk van jullie werd er eigenlijk nooit wat verwacht.
Maar wij horen gewoon elk jaar mee te doen om het kampioenschap
En de laatste jaren onder Koeman ging het ook beter, maar daarvoor was het om te janken.
.
Kom je oorspronkelijk uit Rotterdam of zo?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm.
Omdat je nu eenmaal een feyenoorder bent he. En dat is nu eenmaal niet alleen maar rozengeur en maneschijn.
Integendeel zelfs.
En ufc is gewoon tof, alleen ben ik gewoon een beetje fanatiek denk ik.
Nee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kom je oorspronkelijk uit Rotterdam of zo?
Hoezo ben je voor Feyenoord dan?quote:
Beïnvloed door familie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo ben je voor Feyenoord dan?
Nee hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beïnvloed door familie.
En als je dan voor het eerst de Kuip ziet dan ben je verkocht he
Ach soit hoe het heet, I looked fabulousquote:
Dat zeker, ongeacht hoe je het noemtquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach soit hoe het heet, I looked fabulous.
Jep. Niet alles was helaas goed in de jaren 90quote:
Lange voetenquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:12 schreef Fascination het volgende:
Wat bedoelde je met kanovoeten, Samzz?
Ahh, ja. Heb ik geen last van met m'n kleine voeten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lange voeten. Voeten lijken in verhouding altijd zo lang met ballerina's aan. Helemaal bij vrouwen met grotere voeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |