Mannen in pak krijgen ook instant meer sex appeal. Mits het pak goed zit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:29 schreef Royco1 het volgende:
Ik zou het liefste elke dag een pak dragen
Alleen niet echt handig op de bouw.
Jij altijdquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:29 schreef Fascination het volgende:
Roy, kan ik je nog iets over m'n laptop vragen?
Succesquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:31 schreef Samzz het volgende:
Goed. Ik ga de bus in naar niemandsland. Tot ooit.
Ik ben tevredenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:24 schreef Royco1 het volgende:
Hebben we nu iedereen gehad met complimenten?
weet ikquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:29 schreef Samzz het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik jou ooit ontmoet heb, Muur.
Als ik 'm opstart staat m'n toetsenbord standaard op NLD NL, maar dat moet NL INTL zijn en ik vind het vervelend dat steeds handmatig te moeten aanpassen. Heb al zitten neuzen in de instellingen, maar kan niets vinden. Weet jij iets?quote:
Zie, het idee is leuk, maar dan zou er wel een tent moeten zijn die de klimaatbeheersing onder controle heeft, want wol en katoen afgesnoerd met zijde is nu eenmaal erg warm.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet wel wat meer aandacht aan je kapsel besteden
Zal het de volgende keer een halve mm minder doenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet wel wat meer aandacht aan je kapsel besteden
Toetsenborden met twee persoonlijkheden die standaard bij het opstarten de verkeerde kiest moeten resoluut de prullenbak vinden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik 'm opstart staat m'n toetsenbord standaard op NLD NL, maar dat moet NL INTL zijn en ik vind het vervelend dat steeds handmatig te moeten aanpassen. Heb al zitten neuzen in de instellingen, maar kan niets vinden. Weet jij iets?
Probeer de lengte van je haar op een priemgetal te houden. Uitleg lijkt me overbodig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal het de volgende keer een halve mm minder doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |