Mannen in pak krijgen ook instant meer sex appeal. Mits het pak goed zit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:29 schreef Royco1 het volgende:
Ik zou het liefste elke dag een pak dragen
Alleen niet echt handig op de bouw.
Jij altijdquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:29 schreef Fascination het volgende:
Roy, kan ik je nog iets over m'n laptop vragen?
Succesquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:31 schreef Samzz het volgende:
Goed. Ik ga de bus in naar niemandsland. Tot ooit.
Ik ben tevredenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:24 schreef Royco1 het volgende:
Hebben we nu iedereen gehad met complimenten?
weet ikquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:29 schreef Samzz het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik jou ooit ontmoet heb, Muur.
Als ik 'm opstart staat m'n toetsenbord standaard op NLD NL, maar dat moet NL INTL zijn en ik vind het vervelend dat steeds handmatig te moeten aanpassen. Heb al zitten neuzen in de instellingen, maar kan niets vinden. Weet jij iets?quote:
Zie, het idee is leuk, maar dan zou er wel een tent moeten zijn die de klimaatbeheersing onder controle heeft, want wol en katoen afgesnoerd met zijde is nu eenmaal erg warm.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet wel wat meer aandacht aan je kapsel besteden
Zal het de volgende keer een halve mm minder doenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet wel wat meer aandacht aan je kapsel besteden
Toetsenborden met twee persoonlijkheden die standaard bij het opstarten de verkeerde kiest moeten resoluut de prullenbak vinden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik 'm opstart staat m'n toetsenbord standaard op NLD NL, maar dat moet NL INTL zijn en ik vind het vervelend dat steeds handmatig te moeten aanpassen. Heb al zitten neuzen in de instellingen, maar kan niets vinden. Weet jij iets?
Probeer de lengte van je haar op een priemgetal te houden. Uitleg lijkt me overbodig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal het de volgende keer een halve mm minder doen
Configuratiescherm -> Taal -> Geavanceerde instellingen -> andere standaard invoermethodequote:Op zondag 10 augustus 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik 'm opstart staat m'n toetsenbord standaard op NLD NL, maar dat moet NL INTL zijn en ik vind het vervelend dat steeds handmatig te moeten aanpassen. Heb al zitten neuzen in de instellingen, maar kan niets vinden. Weet jij iets?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had m'n haar wel in een knot, ja. Maar echt 50's haar niet.
ik welquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lees dit keer op keer. En ik snap de zin nog steeds niet.
om een kennis te quoten... "Dat is niet lady like. De eerst volgende keer dat je die dingen aan hebt, verbrand ik ze." einde quotequote:Op zondag 10 augustus 2014 16:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nee. Wel een jurkje, maar dan met all stars omdat ik niet meer zo lang op hakken kan lopen. Dat moet ik weer gaan oefenen.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:31 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat WT een pak juist prima kan hebben.
Dan had ik hem geslagen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
om een kennis te quoten... "Dat is niet lady like. De eerst volgende keer dat je die dingen aan hebt, verbrand ik ze." einde quote
Wat een agressiequote:Op zondag 10 augustus 2014 16:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan had ik hem geslagen.Net alsof je altijd ladylike moet zijn, pfft.
Oh, ik vond nu wel een relevant knopje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Configuratiescherm -> Taal -> Geavanceerde instellingen -> andere standaard invoermethode
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
T is geen man die het zei maar een vrouw....quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En je nagels maakte sowieso alles goed.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk wel in mijn beige zomerpak kunnen komen. Is ook wat losser wat dat betreft.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:31 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat WT een pak juist prima kan hebben.
Er komt de volgende keer gewoon een dresscode in de OP.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk wel in mijn beige zomerpak kunnen komen. Is ook wat losser wat dat betreft.
Maarja. Keuzes zijn gemaakt. Help me volgende keer herinneren.
niet als je alsnog je voeten stuk loopt...quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:38 schreef Fascination het volgende:
All Stars zijn ook wel wanstaltig schoeisel, maar onder een jurk kan je best ballerina's dragen, da's wel comfortabel.
Ook niet met van die leren franjes op de neuzen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:41 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog nooit mooie ballerina's gevonden.
Moet hij maar niet aan mijn all stars komen.quote:
Oh dan vind ik het ook gewoon niet zo'n lieve opmerking.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
T is geen man die het zei maar een vrouw....
en slaan is ook niet zo..... uhm lady like
Ik werd ook heel blij van mijn nagels.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
En je nagels maakte sowieso alles goed.
Al ben ik persoonlijk wel een fan van sneakers onder jurkjes.
Ehm nee, ik kan echt bijna nooit ballerina's vinden die lekker zitten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:38 schreef Fascination het volgende:
All Stars zijn ook wel wanstaltig schoeisel, maar onder een jurk kan je best ballerina's dragen, da's wel comfortabel.
Note to self:quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Moet hij maar niet aan mijn all stars komen.
[..]
Oh dan vind ik het ook gewoon niet zo'n lieve opmerking.
[..]
Ik werd ook heel blij van mijn nagels.
[..]
Ehm nee, ik kan echt bijna nooit ballerina's vinden die lekker zitten.
Aanraken mag wel, verbranden niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Note to self:
Niet aan de all stars komen van Albinobami
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Anyway, ik ga weer. Op naar een vriendin.
Wel met de bus deze keer.Daaaag!
Nee dat klopt, maar ik weet ook wie het zeiquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh dan vind ik het ook gewoon niet zo'n lieve opmerking.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Note to self:
Niet aan de all stars komen van Albinobami
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Anyway, ik ga weer. Op naar een vriendin.
Wel met de bus deze keer.Daaaag!
Daar opteer ik voor... ik heb alleen nog bloem in huis, maar geen eieren of melk .. en pannekoek van bloem en water vind ik nie zoquote:
Vette hap gaat er eigenlijk ook wel inquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar opteer ik voor... ik heb alleen nog bloem in huis, maar geen eieren of melk .. en pannekoek van bloem en water vind ik nie zo
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vette hap gaat er eigenlijk ook wel in
I don't know what i did but they're all thirsty for complimentsquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:21 schreef twi het volgende:
Vrouwen die klagen dat ze geen complimentje krijgen van Viro. Hoe dingen in nog geen 12 uur tijd kunnen veranderen...
Juk. Krijg je van die kanopoten van.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:38 schreef Fascination het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:29 schreef Viro het volgende:
[..]
I don't know what i did but they're all thirsty for compliments
kanopoten van ballerina's of van converse of van beide?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juk. Krijg je van die kanopoten van.
Ok.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn zoveel dingen slecht voor je dat ik het geen goed argument meer vind
En wat zijn kanopoten?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kanopoten van ballerina's of van converse of van beide?
Ballerina's.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kanopoten van ballerina's of van converse of van beide?
Ben met hele andere dingen bezig dan met dames.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je geen dameskennis meer hebt
hoe kan je nou met andere dingen bezig zijn dan met dames.... die horen er toch bijquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Ben met hele andere dingen bezig dan met dames.
Oh noooees ik ben dom geworden
We kunnen toch niet de hele tijd met jullie bezig zijnquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoe kan je nou met andere dingen bezig zijn dan met dames.... die horen er toch bij
nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We kunnen toch niet de hele tijd met jullie bezig zijn
Werk en sporten nemen groot deel van mijn tijd in beslag.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoe kan je nou met andere dingen bezig zijn dan met dames.... die horen er toch bij
Goh ja, ik moet er niet aan denken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
24 uur per dag onze volledige aandacht gaat ook vervelen toch.
tsja daar gaat ie he ... je kan niet nothing boxen en aan dames denkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
24 uur per dag onze volledige aandacht gaat ook vervelen toch.
Heb je dan nu een 6 pack?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Werk en sporten nemen groot deel van mijn tijd in beslag.
gewoon een Hele krat tochquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Nope, ben mijn benen aan het trainen.
Jammer.... aan benen zit ik minder graagquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Nope, ben mijn benen aan het trainen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik wou net zeggenquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
the easiest way out:
[ afbeelding ]
al denk ik eigenlijk dat deze gast het eigenlijk niet nodig heeft
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:08 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook een six-pack.ik niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helemaal geen bier meer ... ooo
![]()
hihihiquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Hij heeft onder dat six-pack gewoon nog eentje
.
Dat doen we niet meerquote:
Via fitness wil eerst mijn beenspieren sterker maken voor taekwondoquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jammer.... aan benen zit ik minder graag
Dat lijkt me ook iets nuttiger jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:09 schreef Viro het volgende:
Via fitness wil eerst mijn beenspieren sterker maken voor taekwondo
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:08 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook een six-pack.Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die is momenteel weer dicht hierquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:10 schreef Samzz het volgende:
Tering, de hemelkraan staat flink open hier.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ookWaar is die laag bij jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |