Dat ombouwen duurt ook een behoorlijke periode hèquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:45 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Kan je geen winger of CV die uit de voeten kan als middenvelder ombouwen tot degelijke middenvelder?
Dit gaat redelijk makkelijk bij jeugdige spelers.
Wat is langdurig geblesseerd danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ombouwen duurt ook een behoorlijke periode hèEn tegen die tijd zijn mijn normale middenvelders weer fit.
De ene 3 maanden, de andere 5 maanden, de andere 7 weken. Net toen het spannend werdquote:
Je bedoelt dat je 6-7 spelers hebt gescout?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik had in het 2de seizoen bij Feyenoord (na upgrade van meerdere faciliteiten ook) echt 6/7 scouting spelers van 3,5-4,5 pot.
Nee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je bedoelt dat je 6-7 spelers hebt gescout?
Ohhh ok nee dan is het inderdaad niet echt nuttigquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De ene 3 maanden, de andere 5 maanden, de andere 7 weken. Net toen het spannend werd
Wel klaar met seizoen nu en 2e geworden in de Eredivisie en dus CL volgend jaar
Ow, netjes. Nog nooit gehad bij een club. Ook al waren de faciliteiten van het hoogste niveau.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:48 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee.
Gewoon zo een dagje met jeugdspelers die doorkomen.
Lol herkenbaar dit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu komt mijn assistent weer met dat ik moet rondkijken in de jeugdkrijg het leplazarus man, er loopt daar niemand rond die ooit in de eredivisie gaat spelen.
Meteen je assistent ontslaan, het is godverdomme geen spelletje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, netjes. Nog nooit gehad bij een club. Ook al waren de faciliteiten van het hoogste niveau.
Nu komt mijn assistent weer met dat ik moet rondkijken in de jeugdkrijg het leplazarus man, er loopt daar niemand rond die ooit in de eredivisie gaat spelen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd keeperstalent verkopen en een veteraan halen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:40 schreef GlenSpey het volgende:
Te gehaast gehandeld
Goed keepertje met een 4.5 ster potentieel voor slechts 7.5 miljoen de deur uitgeschopt. Had waarschijnlijk wel het dubbele ingezeten
Probleem met die kutkeepers is ook dat je ze bijna niet weg krijgtmoeilijk in te schatten altijd.
Volgens mij heeft je hoofd jeugdopleiding er ook nog iets mee van doen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed, bovengemiddeld en goed.
Ik heb ze laten upgraden, de eerste en 3de. Ze gingen daardoor van uitstekend naar goed.![]()
Daarom is ie ook verkochtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:45 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Altijd keeperstalent verkopen en een veteraan halen.
Lol.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:54 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Daarom is ie ook verkocht
En omdat ie een waardering van 9 had bij 'uitkomen op voorzetten' en dus gewoon ALTIJD bleef staandat kan echt niet meer in de premiership...
Valdesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lol.
Mijn Valdes was wel een kanjer grote baas voor mij in mijn Feyenoord seizoen.
Toen begreep ik pas dat de mental stats net zo belangrijk zijn als de keeperskwaliteiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarvan wil je ze zien?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Nice. Dat hoop ik ook ooit nog eens te halen. Kan je wat screens plaatsen? Ben wel benieuwd.
Ook van de eredivisie.
Ik denk de Eredivisie (stand) en je team en je competiestandquote:
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe iets aan dat font joh mafkees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |