quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:34 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Oh
Aangezien mijn club een halfjaar geleden overgenomen IS neem ik aan dat alleen de tweede optie overblijft?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:50 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Beter dat er net bijna 63 miljoen binnenkomt voor de verkoop van de tv rechten
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
De nieuwe jeugdspelers komen weer door. Wederom ontzettende bagger waarvan er misschien in de toekomst 1 als reserve kan spelen.
Ik ben al constant bezig de jeugddingen te verbeteren, maar ik heb de hoop opgegeven dat er een talent uit eigen jeugd goed genoeg wordt voor het eerste. Einde 16/17 nu en nog geen enkele redelijke regen gehad.![]()
Zelfde hier. Stuk of 20 exponenten en maar 1 die een potentieel van 3.5 heeft. Rest is pure strontquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
De nieuwe jeugdspelers komen weer door. Wederom ontzettende bagger waarvan er misschien in de toekomst 1 als reserve kan spelen.
Ik ben al constant bezig de jeugddingen te verbeteren, maar ik heb de hoop opgegeven dat er een talent uit eigen jeugd goed genoeg wordt voor het eerste. Einde 16/17 nu en nog geen enkele redelijke regen gehad.![]()
Scoutenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb even voor de grap 10 keer opnieuw geladen de dag van te voren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zelfde hier. Stuk of 20 exponenten en maar 1 die een potentieel van 3.5 heeft. Rest is pure stront
Nog steeds met San Marino?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
1-0 nederlaag tegen Milan in de halve finale Copa Italia. In de return ze met 8-1 terug naar Milaan gestuurd
Wat is het niveau van je jeugdopleiding?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit komt er dus ongeveer doorheen bij mijn jeugd.
[ afbeelding ]
Goed, bovengemiddeld en goed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:26 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wat is het niveau van je jeugdopleiding?
En wat is de beoordeling van het jeugdscoutingnetwerk?
En wat voor jeugdcomplex heb je staan?
Die doorsnee namen van Nederlandse regens ook altijd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Restecpquote:
Nice. Dat hoop ik ook ooit nog eens te halen. Kan je wat screens plaatsen? Ben wel benieuwd.quote:
Ik had in het 2de seizoen bij Feyenoord (na upgrade van meerdere faciliteiten ook) echt 6/7 scouting spelers van 3,5-4,5 pot.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je geen winger of CV die uit de voeten kan als middenvelder ombouwen tot degelijke middenvelder?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
5 van mijn 8 middenvelders geblesseerd voor lange tijdNu een middelmatig jeugdspelertje opgesteld en uit paniek maar iemand gehuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |