Ik gebruik ook vaak 5-3-2 in mijn game en bij mij werkt het wel goed, met name in uitwedstrijden of tegen sterkere teams in thuiswedstrijden. Voor een goede 5-3-2 is het wel belangrijk dat je wing-backs tot je beschikking hebt. Anders is het niet heel erg zinvol. Verder maak ik gebruik van een Box-to-Box middenvelder een een Deep-Lying Playmaker. In de aanval heb ik een Advanced-forward en een Deep-Lying forward.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:08 schreef GlenSpey het volgende:
Dat 5-3-2 op de counter werkt dus voor geen meter...
[ afbeelding ]
3 van de 4 wedstrijden gewoon weer compleet kansloos afgelegd....
Waar gaat het mis?
Dat fontquote:
Ik vind het ook afgrijselijk jaquote:
Mijn OCD kan het niet handelenquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind het ook afgrijselijk ja
En gebruik jij dan een aanvallende middenvelder, of speel je met 3 man centraal op het middenveld (en welke rol krijgt deze AM / derde centrale man?) ??quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:17 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Ik gebruik ook vaak 5-3-2 in mijn game en bij mij werkt het wel goed, met name in uitwedstrijden of tegen sterkere teams in thuiswedstrijden. Voor een goede 5-3-2 is het wel belangrijk dat je wing-backs tot je beschikking hebt. Anders is het niet heel erg zinvol. Verder maak ik gebruik van een Box-to-Box middenvelder een een Deep-Lying Playmaker. In de aanval heb ik een Advanced-forward en een Deep-Lying forward.
Dit is hoe ik speel met mijn 5-3-2 maar je moet er natuurlijk wel de juiste spelers voor hebben. Verder is de geoefendheid van je tactiek nog erg laag. Hiervoor kun je bij de training de intensiteit voor tactiek verhogen naar Very High.
Ik gebruik één aanvallende middenvelder met de rol Advanced Playmaker omdat dit goed in combinatie gaat met een Deep Lying Forward. DLP zet ik op Defend en AF op attack.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:34 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En gebruik jij dan een aanvallende middenvelder, of speel je met 3 man centraal op het middenveld (en welke rol krijgt deze AM / derde centrale man?) ??
En je DLP, zet je die op verdedigen?
En de advanced forward gewoon op een aanvallende instelling?
Daarnaast zit ik nog met de drie centrale verdedigers. Is het beter om deze alle drie op verdedigen te laten, of is zo'n D / X / D formatie een betere kandidaat?
Dat is nou eenmaal het risico van 4-5-1 spelen. En PSV heeft nou eenmaal niet zo'n goede verdediging, ook op FM niet. Dus het enige advies wat ik je kan geven is nieuwe verdedigers kopen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:09 schreef TonyTanter het volgende:
Iemand een tip voor mij ik speel met psv 4-5-1
Alleen krijg ik vaak 1 of 2 tegen doelpunten nadat ik toch vaak de winst pak door wijnaldum,narsingh,bakkali en matavz.
80% betekent dat ie vermoeid is dus kun je hem beter rouleren. Zeker als je doordeweeks nog een wedstrijd hebt. Als een speler onder de 90% is, is ie vermoeid en dat komt z'n prestaties niet ten goede. Dan kan je beter een mindere speler die wel 100% fit is in de basis zetten. Ook wordt de kans op blessures groter.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:28 schreef TonyTanter het volgende:
Weet jij ook hoe het zit met de % van de conditie? want depay is nu 80% maar ik neem aan dat deze wel gwn heel het seizoen gaat spelen bij mij? of moet ik he m ook af en toe wisselen?
Ik erger me er vooral aan dat hij nog standaard logo's gebruikt voor Engelse clubs en niet de echtequote:
Haha.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik erger me er vooral aan dat hij nog standaard logo's gebruikt voor Engelse clubs en niet de echte
Dat heeft met rechten te maken toch? Heb hetzelfde met Duitse clubs en sommige Italiaanse clubs.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik erger me er vooral aan dat hij nog standaard logo's gebruikt voor Engelse clubs en niet de echte
Ja maar er zijn wel logopacks te downloaden op internet. Dat is het eerste wat ik doe als ik FM heb aangeschaft.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:42 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Dat heeft met rechten te maken toch? Heb hetzelfde met Duitse clubs en sommige Italiaanse clubs.
Hoe doe je dat? Ik vind die nep-logo's bloedirritant namelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar er zijn wel logopacks te downloaden op internet. Dat is het eerste wat ik doe als ik FM heb aangeschaft.
http://forum.manutd.nl/sh(...)tallic-Logo-Megapackquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:54 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik vind die nep-logo's bloedirritant namelijk.
Kun je ook het Duitse elftal downloaden?quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://forum.manutd.nl/sh(...)tallic-Logo-Megapack
Dan moet je een fake bestandje verwijderen, maar dat moet je even googlen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:04 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Kun je ook het Duitse elftal downloaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |