http://lowerleaguemanager.com/paco/paco.htmlquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:58 schreef Karaeski het volgende:
Wie kan me een leuke team aanraden om mee te beginnen wil een nieuw carrière starten het kan een subtop zijn in grote competities.
Nice, nog steeds benieuwd naar je screenshotsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:06 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
San Marino - Ierland 6-0. 6x Gianluca Raschi
Eredivisiestandquote:
Kun je niet wat doorsturen naar mijn Brescia?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Om nog maar te zwijgen over de rest en het aanstormende talent dat klaar staat
Olympic Lyon.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:58 schreef Karaeski het volgende:
Wie kan me een leuke team aanraden om mee te beginnen wil een nieuw carrière starten het kan een subtop zijn in grote competities.
Vermeer en Fabianski zijn volgens mij ook geen hoger niveau dan Weidenfeller. Misschien aan het eind van dit seizoen Ter Stegen te kopen o.a. voor zijn potentie. Borussia Mönchengladbach staat ook 20e dit seizoenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:42 schreef 44rdbei het volgende:
ik zou het echt niet weten, heb zelf nog niet gespeeld met Dortmund . ik ben zeer tevreden over Vermeer maar ik denk niet dat hij goed genoeg is voor dat niveau.
anders is Fabianski van Arsenal misschien een optie, kost ook niet zoveel volgens mij.
Ah, niet zo heel slecht dusquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Tijd in de serie C1 gespeeld, maar inmiddels weer middenmoter in de Serie B
Retina display denk ik. Check het maar op 50%quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ligt het aan mij of is de kwaliteit van de tekst in Rob z'n screenies erg triest?
Nee, dat is het juist niet voor niet-Retina-gebruikersquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Retina ja, weet niet wat voor verschil dat maakt eigenlijk, zou scherper moeten zijn toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Wissel jij je saves niet af over 3 bestanden? Hoef je maar een paar maanden terug de tijd inquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanochtend tot mijn grote droefenis erachtergekomen dat mijn Scheveningengame is overleden.,
Nu maar een nieuwe.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, helemaal vergetenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wissel jij je saves niet af over 3 bestanden? Hoef je maar een paar maanden terug de tijd in
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, helemaal vergeten. Straks eventjes kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |