Zure games zijn dat jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:46 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ga afscheid nemen van Reading. Na 1 seizoen zit het er gewoon niet meer in, ze verliezen alles in de premiership
Ja echt he, en wat je ook probeert ze blijven verliezen. Ook van de tegenstanders waar ze eigenlijk van zouden kunnen/moeten winnen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zure games zijn dat jaZo ben ik in een FM12-save met Mansfield gekapt. Was na 6 seizoenen in de Championship aanbeland en verloor daar zowat alles, toen was ik het wel beu
Wel genoeg geld ontvangen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Het leek te mooi om waar te zijn. Halve finale exit in de KNVB Beker met Scheveningen. Fortuna fucking Sittard.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wel genoeg geld ontvangen?
Of is dat net als in Italië (nu met Brescia) een lachertje?
Lekker! In Italië voor één potje winnen 10Kquote:
Dan moet je bedenken wat je meer gaat opleveren en wat je liever wil bereiken. Het (misschien) halen van de CL of een financiele injectiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Na mijn beste speler, wil men nu ook al na de transferdeadline (voor mij) mijn een na beste speler wegkopen. 21 miljoen geboden voor mijn linksbuiten. 20 jaar, is al een tijdje basisspeler. Overgekomen van Heracles.
Ik zit te twijfelen of ik het zal doen. Het is veel geld, maar zonder hem wordt het bereiken van de CL behoorlijk moeilijk.
Waarom niet? Elftalstatus kan je altijd nog aanpassen. Bovendien zal ie de eerste jaren toch nog in de jeugd doorbrengen...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:38 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Wel of niet halen? Hij wil wel, maar als rotation player. Krijgt 4,5 ster van de scout.
Goeie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Waarom niet? Elftalstatus kan je altijd nog aanpassen. Bovendien zal ie de eerste jaren toch nog in de jeugd doorbrengen...
goed bezig, hopen dat je de 1e plek kan vasthoudenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:43 schreef mvdk_ het volgende:
3-2 gewonnen van Hertha BSC in de Kwartfinale van de beker, Marco Reus in de 118e minuut
Daarna 1-0 gewonnen van Bayern München en de 1e plek ingenomen
Nu Champions League wedstrijd tegen FC Barcelona met weinig fitte spelers
afhankelijk van je instellingen zijn er mogelijk wissel bestanden aangemaakt. je kan eens proberen of je deze nog wel kan inladen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:53 schreef j95 het volgende:
Ik wil mijn spel laden en dan krijg ik de melding 'kan spel niet laden'. Is het nu klaar? Overnieuw beginnen?
Nee, heb 0-0 gelijkgespeeld tegen Bayer 04 Leverkusen en ik zit nu een beetje met een blessureprobleem. Kehl, Sahin, Gundogan zijn allemaal geblesseerd, en Bender is een beetje vermoeid door het drukke speelschema. Bender moet ik dan wisselen in de tweede helft, en Kirch of Mkhitaryan voor hem neerzetten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:04 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
goed bezig, hopen dat je de 1e plek kan vasthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |