Vind ik veel te makkelijk wat je zegt. De dag daarvoor claimden minimaal 5 mensen ze hebben gezien (uitgaande van Mata's verhaal die ik wel geloof) Ze zijn ook heus niet 70 wandelaars tegen gekomen op de Pianistentrail maar als ik zo'n pad bewandel en was hen tegengekomen op zo'n trail dan had ik ze begroet (denk dat iedereen dat zou doen) en had ze echt wel onthoudenquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als jij een wandeling maakt en je passeert 70 andere wandelaars (veelal met een zonnebril op), kun je er dan een week later nog één van herkennen? Ik niet hoor.
En één van de getuigen gaf zelf toe dat al die toeristen op elkaar lijken.
Respect voor jouw geheugen danquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:13 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Vind ik veel te makkelijk wat je zegt. De dag daarvoor claimden minimaal 5 mensen ze hebben gezien (uitgaande van Mata's verhaal die ik wel geloof) Ze zijn ook heus niet 70 wandelaars tegen gekomen op de Pianistentrail maar als ik zo'n pad bewandel en was hen tegengekomen op zo'n trail dan had ik ze begroet (denk dat iedereen dat zou doen) en had ze echt wel onthouden
Niet normaal hoe die gast tegen Whiskers uitvalt. Jammer dat deze topics daardoor aan waarde inleveren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:34 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die het doorheeft. En Schnautzer (oid) natuurlijk.
Ik hoop maar dat Lavender snel weer aanwezig is. Goede mod!
In 11 dagen en nachten willen ze ook rusten, en je ligt al niet lekker in de Jungle, laat staan met een beugel die in je ribbenkast port. Die dingen doe je uit natuurlijk en die berg je op in je tas.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:21 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik ook. Ik denk ook echt dat de vrouwens die zelf hebben uitgedaan.
Deze video geeft inderdaad aardig beeld van de route daar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:07 schreef Domnivoor het volgende:
Deze video is eergisteren geupload: een reconstructie van de wandelroute van Kris en Lisanne.
Ik herken wat beelden van eerdere video's, maar deze langere versie had ik nog niet eerder gezien:
Net als in het vorige filmpje vind ik die balk onderin het beeld bijzonder irritant omdat je daardoor het pad niet goed kunt zien.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:07 schreef Domnivoor het volgende:
Deze video is eergisteren geupload: een reconstructie van de wandelroute van Kris en Lisanne.
Ik herken wat beelden van eerdere video's, maar deze langere versie had ik nog niet eerder gezien:
Helemaal mee eens. Dat dacht ik ook toen ik het filmpje bekeek.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:28 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Net als in het vorige filmpje vind ik die balk onderin het beeld bijzonder irritant omdat je daardoor het pad niet goed kunt zien.
Top, al die video's bij elkaarquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:17 schreef Stupidisco het volgende:
Hier staan overigens meer video's van deze bron (Telemetro)
http://www.telemetro.com/(...)esas&contentType=VID
Dat zeg ik.:)quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:11 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
In 11 dagen en nachten willen ze ook rusten, en je ligt al niet lekker in de Jungle, laat staan met een beugel die in je ribbenkast port. Die dingen doe je uit natuurlijk en die berg je op in je tas.
Als Lisanne gephotoshopt is in die achtergrond dan mag die DTP-er morgen bij mij komen werken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:08 schreef Grijzemassa het volgende:
Voor de duidelijkheid; van de foto van Lisanne op de CD is nooit officieel bekend gemaakt dat het de originele laatste foto is. Deze foto is door media of zo van de facebookpagina van Lisanne haar broer gehaald. Die had hij daar geplaatst ter nagedachtenis aan Lisanne en dezelfde foto is gebruikt in de kerk bij de herdenkingsdienst. Het kan dus zijn hier een mooi plaatje voor gemaakt is dmv fotoshoppen.
De laatste foto van Kris is dus wel bekend. El Matador zei gister in een post nav een later interview met de vader van Kris, dat het ook kan zijn dat de tijd op de camera niet goed stond, kan zijn post nu ff niet vinden. Ik vind dat eigenlijk aannemelijker dan dat alle getuigenverklaringen niet kloppen. En als je naar de laatste foto van Kris kijkt, valt mij de lange schaduw op en de zijkant van de rotsblokken zijn helemaal in de schaduw. Doet mij denken aan een lager staande zon, in de namiddag. Dan zou de eerste noodoproep dus bij het invallen van de duisternis kunnen zijn gedaan...
http://henhouse.freesmfhosting.com/index.php?topic=4.105 Kijk naar de 2 foto's onderaan de paginaquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:18 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Als Lisanne gephotoshopt is in die achtergrond dan mag die DTP-er morgen bij mij komen werken.
klopt maar er is wat verwarring over de tijd geweestquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:19 schreef ShadyLane het volgende:
Maar de tijd van de noodoproep halen ze toch uit de telefoon? Of is de foto ook met de telefoon gemaakt ipv met de camera?
Dit zijn twee verschillende foto's om aan te tonen dat het dit de plek was waar Kris de foto van Lisanne heeft genomen. Kijk alleen al naar de wolken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:24 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
http://henhouse.freesmfhosting.com/index.php?topic=4.105 Kijk naar de 2 foto's onderaan de pagina
1e foto even naar rechts scrollen om Lisanne te zien
De tweede foto is van Plinio Montenegro, één van de vrijwilligers die daar gezocht hebben. Dezelfde plek 3 dagen later.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:24 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
http://henhouse.freesmfhosting.com/index.php?topic=4.105 Kijk naar de 2 foto's onderaan de pagina
1e foto even naar rechts scrollen om Lisanne te zien
Van deze foto (van Lisanne) weet ik het niet - en ook niet of hij echt is of niet - , maar de laatste foto van Kris komt volgens mij van de camera. En de tijden van de noodoproep zullen ze idd van de telefoonlogs hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:19 schreef ShadyLane het volgende:
Maar de tijd van de noodoproep halen ze toch uit de telefoon? Of is de foto ook met de telefoon gemaakt ipv met de camera?
Kloptquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De tweede foto is van Plinio Montenegro, één van de vrijwilligers die daar gezocht hebben. Dezelfde plek 3 dagen later.
Ik weet waar de foto's voor zijn. De lucht is idd anders, ik weet niet of dat geshopt kan zijn om het mooie plaatje te maken. Maar wat vind jij van de schaduwen op de foto van Lisanne dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:32 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Dit zijn twee verschillende foto's om aan te tonen dat het dit de plek was waar Kris de foto van Lisanne heeft genomen. Kijk alleen al naar de wolken.
Dat wist ik allemaal al. Maar de foto kan toch gebruikt zijn voor het mooie plaatje?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De tweede foto is van Plinio Montenegro, één van de vrijwilligers die daar gezocht hebben. Dezelfde plek 3 dagen later.
sorry de schaduwen op de foto van Kris bedoel ikquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:38 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik weet waar de foto's voor zijn. De lucht is idd anders, ik weet niet of dat geshopt kan zijn om het mooie plaatje te maken. Maar wat vind jij van de schaduwen op de foto van Lisanne dan?
De foto van Kris is te slecht om te beoordelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:41 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
sorry de schaduwen op de foto van Kris bedoel ik
De camera is onderzocht door het NFI. Zij zullen heus wel rekening gehouden met hun berekening met het tijdsverschil,zomertijd die was ingegaan etc.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:41 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
sorry de schaduwen op de foto van Kris bedoel ik
is idd een onduidelijke foto. Tocht twijfel ik of de zon om 2 uur 's middags zulke schaduwen maaktquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:49 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
De foto van Kris is te slecht om te beoordelen.
In een foto zelf zit zoveel informatie, tijd, merk cameralens, F-stop (alle instellingen van de camera), dit is nu verloren gegaan bij het uploaden maar wel op de CD te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |