Nee IS is product van de Turkse inlichtingendienst (MIT).quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:52 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een punt, ik heb laatst nog een mede-Fokker aangesproken die beweerde dat IS het product van de Mossad is.

Uiteraard, maar dan laat je gewoon nog meer bommen ontploffen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:56 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Toen Bush aan de macht kwam was het probleem minder groot dan nu. Zijn tientallen bommen hebben niet echt geholpen.

Volgens computerprobleem was IS een geniaal plan van Barzani.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:57 schreef Malatyali0691 het volgende:
Nee IS is product van de Turkse inlichtingendienst (MIT).

Omdat ze een religie aanhangen.quote:

Zijn ook ongelovige die slechte dingen doen dus ..quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat ze een religie aanhangen.
Ja, ik weet dat deze agenda hier niet thuis hoort, maar je dit afvragen is toch duidelijk een gevalletje van je kop in het zand steken.

Dan heb je dit gemist zeker.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:59 schreef Jigzoz het volgende:
Het is wachten op de complottheorie die stelt dat de joden achter ISIS zitten...

Niet in naam van één of andere godheidquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn ook ongelovige die slechte dingen doen dus ..

Inderdaad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:00 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dan heb je dit gemist zeker.
Simon Elliot, aka Al-Baghdadi, son of Jewish parents, Mossad agent
[ afbeelding ]
http://www.veteranstoday.(...)-isil-leader-mossad/

Pfff.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet in naam van één of andere godheid
Dat er buiten religie om slechte dingen gebeuren is geen rechtvaardiging voor alle schendingen van mensenrechten die religie op zijn geweten heeft.

Maar niet vanwege hun ongelovigheid.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]

Ze hebben wel serieuze tegenstand gehad, alleen dan vallen zij weer ergens anders aan waar er gaten zijn. Een grens van meer dan 1000km verdedig je niet zomaar even, vooral niet als in vele dorpen de bewoners hulp bieden aan ISIS. Met de middelen die ISIS heeft hadden ze heel Noord-Irak kunnen veroveren, is ze niet gelukt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoe de nazi's een vernederd Duitsland weer op de been brachten en als een goed geoliede machine lieten werken, vind ik ook iets fascinerends, maar dit verandert natuurlijk niets aan hun verderfelijke ideologie en hoe ze over lijken zijn gegaan om dit te bereiken. Ik denk dat theunderdog het op die manier bedoelt.
Maar ik wil ISIS ook niet met de nazi's vergelijken, in die zin dat ISIS nog geen tegenstand heeft gehad van een serieuze kracht.

quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:00 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dan heb je dit gemist zeker.
Simon Elliot, aka Al-Baghdadi, son of Jewish parents, Mossad agent
[ afbeelding ]
http://www.veteranstoday.(...)-isil-leader-mossad/

OK, ben ik met je eens. Het is alleen altijd de gedachte die mij bekruipt bij het lezen van deze topics, en dan ben ik toch geneigd om het te roepen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dit is niet de plek om een discussie over geloof te starten..

Ja nogal onzinnig omdat dan het hele topic naar de klote gaat. Dus dit is mijn laatste reactie hier overquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
OK, ben ik met je eens. Het is alleen altijd de gedachte die mij bekruipt bij het lezen van deze topics, en dan ben ik toch geneigd om het te roepen.

Wat een onzin. Was religie de motivator van de nazi's bijvoorbeeld? Religie wordt ook gevormd in de hand van de belijder, hebben we gezien. Je bent wel selectief als je dit soort misdaad en geweld wel toeschrijft aan religie, maar dit bijvoorbeeld niet doet bij ik noem maar het islamitische gouden tijdperk, waarin de religie juist een bron van inspiratie was om kennis te vergaren en uit te breiden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat ze een religie aanhangen.
Ja, ik weet dat deze agenda hier niet thuis hoort, maar je dit afvragen is toch duidelijk een gevalletje van je kop in het zand steken.

Ja maar nog steeds niet bekend hoeveel toch ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:10 schreef theunderdog het volgende:
Volgens een woordvoerder van de Koerdische strijdgroepen konden die Yezidi,s op die bergen gered worden door de luchtaanvallen van de VS.
VS...

Meer dan 10.000quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar nog steeds niet bekend hoeveel toch ?

Toch even reageren: Er is hier één voorbeeld van seculier gemotiveerde haat. Echter was die haat verder etnisch gemotiveerd, wat de tweede grote katalysator van conflicten is. Daarnaast waren er zeker religieuze elementen in het bewind van de nazi's. Daarover voer ik graag een discussie met je in C&H. Ik breek elk argument van jou tot op de grond toe afquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat een onzin. Was religie de motivator van de nazi's bijvoorbeeld? Religie wordt ook gevormd in de hand van de belijder, hebben we gezien. Je bent wel selectief als je dit soort misdaad en geweld wel toeschrijft aan religie, maar dit bijvoorbeeld niet doet bij ik noem maar het islamitische gouden tijdperk, waarin de religie juist een bron van inspiratie was om kennis te vergaren en uit te breiden.

quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die zitten er nog.
Maar er zijn er ook weer 500 afgeslacht door ISIS.

toch moeten ze eraan , de 70 maagden die hebben ze al gevangenquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe walgelijk ik ISIS als groepering ook vind, ik kan weinig anders dan ook respect voor ze hebben.
Ze worden steeds sterker, krijgen steeds meer munitie en dat naar alle waarschijnlijkheid allemaal op eigen houtje. Er zijn wel Saoedische lobbygroepen die ze steunen, maar verder.......

die zijn niet veel beter dan HAMAS of BOKO HARAM hoorquote:

quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]

Nou ja het joodse geloof werkte voor nazi's wel als een rode lap op een stier.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat een onzin. Was religie de motivator van de nazi's bijvoorbeeld?

Terecht. Assad doet aan levend begraven, zie video die ik eerder hier heb gepost.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:18 schreef michaelmoore het volgende:
maar eerlijk gezegd vindt het westen het wel goed als ze Assad te grazen nemen

Maak ervan 'religie en andere ideologieën' en de stelling klopt. Dat zijn de belangrijkste motivaties voor de ellende in de wereld de afgelopen tweeduizend jaar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou ja het joodse geloof werkte voor nazi's wel als een rode lap op een stier.

heeft niets met hun geloof te makenquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou ja het joodse geloof werkte voor nazi's wel als een rode lap op een stier.

Moslims die er altijd er iets anders bij moeten slepen als er kritiek op hun gewelddadige religie wordt geleverd.quote:

K ben geen moslimquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Moslims die er altijd er iets anders bij moeten slepen als er kritiek op hun gewelddadige religie wordt geleverd.
Maar goed, laten we die discussie hier inderdaad maar niet voeren.

11 jaar ellende bedoel je?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:12 schreef BluesRebel het volgende:
Vanochtend op Sharqiya: het Iraaks leger dat huizen in Fallujah bombardeert waardoor die mensen weer woedend op sjiieten waren, ISIS-aanhangers en ISIS-tegenstanders die in Ramadi wilden vechten.... man man man wat is Irak toch een geslaagd project. Al 100 jaar ellende.

In de eerste plaats zijn er dus al mensen die beweren dat VS/Israël erachter zitten, om zodoende de handen te wassen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, voor gekke moslims die denken dat de VS en Israël hierachter zitten ja...

twitter:eagle44 twitterde op zondag 10-08-2014 om 13:14:27"@HollandNow: This is how they treat isis flag wavers in Germany! Danke Deutchland! http://t.co/te846g6g4E" WHY ARE WE SO PATHETIC!!! reageer retweet

joden sws altijd elke kwaad broerquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:59 schreef Jigzoz het volgende:
Het is wachten op de complottheorie die stelt dat de joden achter ISIS zitten...

Jammer dat dit niet in Nederland gebeurt. Hier krijgen IS aanhanger niet eens een tik op de vingers, slechts: "We houden ze in de gaten"... Vrijheid van meningsuiting is natuurlijk een grondrecht maar het steunen van terroristische organisaties die genocide plegen in Irak moet maar is aan banden worden gelegd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]twitter:eagle44 twitterde op zondag 10-08-2014 om 13:14:27"@HollandNow: This is how they treat isis flag wavers in Germany! Danke Deutchland! http://t.co/te846g6g4E" WHY ARE WE SO PATHETIC!!! reageer retweet

Vond Sadam vergeleken met deze idioten een kindervriendquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:27 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Nee, je leest het goed, een eeuw ellende.

Gelukkig is Saddam dood en verleden tijd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:30 schreef MarkBroflovski het volgende:
Vond Sadam vergeleken met deze idioten een kindervriend

Nee, vervolging en discriminatie vind in Irak al plaats sinds het ontstaan van het land na de Eerste Wereldoorlog. Onder Saddam en onder deze barbaren heeft het alleen een hoogtepunt bereikt.quote:

zoals Marokkanen die altijd een excuus vinden voor de bittere armoe die er in hun land is , zoals bedelende vrouwen in de nacht , men zegt dan ja maar dat zijn rijke mensen , die moet je niets gevenquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Moslims die er altijd er iets anders bij moeten slepen als er kritiek op hun gewelddadige religie wordt geleverd.

quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
En altijd een excuus vinden voor de bittere armoe die er in hun land is , zoals bedelende vrouwen in de nacht , men zegt dan ja maar dat zijn rijke mensen , die moet je niets geven

al 2000 jaar ellende zolang er moslims wonen zal dat zo blijven , met 30 verschillende versies van dat geloofquote:

Tuurlijk, het was maar een oppervlakkige vergelijking. Hoewel de nazi's natuurlijk ook een oorlog voerden met fronten die honderden, duizenden kilometers van elkaar verwijderd waren. Maar hun tegenstand was wel van geallieerde serieuze krachten, terwijl ISIS door iedereen op eigen grond wordt bestreden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze hebben wel serieuze tegenstand gehad, alleen dan vallen zij weer ergens anders aan waar er gaten zijn. Een grens van meer dan 1000km verdedig je niet zomaar even, vooral niet als in vele dorpen de bewoners hulp bieden aan ISIS. Met de middelen die ISIS heeft hadden ze heel Noord-Irak kunnen veroveren, is ze niet gelukt.
Totaal niet te vergelijken met de Nazi's.

Ondertussen lopen de ISIS met kogelvrije vesten en rijden ze APCs, armored jeeps en tanks.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:25 schreef UpsideDown het volgende:
Nog een video van de PKK guerrillas die onderweg zijn naar het front bij Kirkuk:

2000 jaar islam, je weet zelfquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:34 schreef michaelmoore het volgende:
al 2000 jaar ellende zolang er moslims wonen zal dat zo blijven , met 30 verschillende versies van dat geloof

Klopt, maarja alles beter dan niks.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:34 schreef Zith het volgende:
[..]
Ondertussen lopen de ISIS met kogelvrije vesten en rijden ze APCs, armored jeeps en tanks.

Dan heb jij geen enkele kennis van Iraakse geschiedenis. Saddam begroef ook velen, vooral Koerden, in massagraven. Heel vaak ook levend. Dit gebeurde als het volk niet werd vergast of gebombardeerd. Hele dorpen werden weggevaagd en mensen verdwenen gewoon. Vrijwel alle marteltechnieken die Ba'athisten konden bedenken zijn op burgers uitgeprobeerd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:30 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Vond Sadam vergeleken met deze idioten een kindervriend
http://www.liveleak.com/view?i=abe_1386683774quote:This is rare footage of the 1986 execution in Hewler (Erbil), South-Kurdistan. In this video, we witness how the victims say goodbye to their families, how their homes get destroyed, and how the Arabs celebrate their death. The families of the victims, had to pay for the bullets used to kill their sons. This was just one of thousands of executions. This was the prelude to the Al-Anfal Genocide, in which 182,000 Kurdish civilians were buried alive, gassed or shot death (1986-1988).

Des te meer een reden om de VS toch maar te steunen in de luchtaanvallen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:34 schreef Zith het volgende:
[..]
Ondertussen lopen de ISIS met kogelvrije vesten en rijden ze APCs, armored jeeps en tanks.

Er zijn mensen die geen hersenen hebben. Je moet het laten gaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:36 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dan heb jij geen enkele kennis van Iraakse geschiedenis. Saddam begroef ook velen, vooral Koerden, in massagraven. Heel vaak ook levend. Dit gebeurde als het volk niet werd vergast of gebombardeerd. Hele dorpen werden weggevaagd en mensen verdwenen gewoon. Vrijwel alle marteltechnieken die Ba'athisten konden bedenken zijn op burgers uitgeprobeerd.
Hier nog een vrolijk filmpje voor jou:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=abe_1386683774
De mensen die hier telkens weer zeggen dat Irak het beter had onder Saddam![]()
![]()

Dit is dus onzin wat je zegt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
wat een onzin dit... wilhelmina was toch ook niet verantwoordelijk voor de jodenvervolging omdat haar troepen niet konden standhouden... serieus laat je nakijken...

Interview met Bereket Isa gezien gisteren? Had tranen in de ogen joh...quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er zijn mensen die geen hersenen hebben. Je moet het laten gaan

Men zegt bewijzen te hebben, als dat zo is zullen die wel snel vrijgegeven worden lijkt me... Dit is er ook zo eentje: 'Honderden yezidi-vrouwen gevangengenomen door IS'. Als je jezelf zo'n vroom ventje vindt, dan kun je dit toch niet goedkeuren, laat staan eraan meedoen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:48 schreef Fides het volgende:
Die 500 dode/levend begraven vrouwen/kinderen is alleen hear-say toch?

Toch ben ik redelijk sceptisch als Iraakse ministers iets meldenquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Men zegt bewijzen te hebben, als dat zo is zullen die wel snel vrijgegeven worden lijkt me... Dit is er ook zo eentje: 'Honderden yezidi-vrouwen gevangengenomen door IS'. Als je jezelf zo'n vroom ventje vindt, dan kun je dit toch niet goedkeuren, laat staan eraan meedoen?

Dat heb ik ook een beetje, maar ik heb ondertussen genoeg gruwelverhalen gezien en gehoord om te denken dat ze hiertoe zeker in staat zijn. En ik begrijp niet hoe je dat kunt verantwoorden vanuit het oogpunt van religie. Maar ik zal wel te rationeel zijnquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:55 schreef Fides het volgende:
[..]
Toch ben ik redelijk sceptisch als Iraakse ministers iets meldenHoop gewoon dat het niet waar is.

Bedoel je die van nieuwsuur?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Interview met Bereket Isa gezien gisteren? Had tranen in de ogen joh...

De islam is een levensgevaarlijke religie. Dat blijkt keer op keer op keer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje, maar ik heb ondertussen genoeg gruwelverhalen gezien en gehoord om te denken dat ze hiertoe zeker in staat zijn. En ik begrijp niet hoe je dat kunt verantwoorden vanuit het oogpunt van religie. Maar ik zal wel te rationeel zijn

Ik kan dit geen Islam meer noemen, net zoals ik Westboro Baptist church geen christenen meer kan noemen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De islam is een levensgevaarlijke religie. Dat blijkt keer op keer op keer.

Ben jij ook op de vlucht geslagen voor al die moslims in Nederland?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De islam is een levensgevaarlijke religie. Dat blijkt keer op keer op keer.

Ze droppen alleen boven Vlieland.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:05 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ben jij ook op de vlucht geslagen voor al die moslims in Nederland?Ik zit in de bergen heuvels van Limburg. Waarom zijn er hier geen voedseldroppings!? Al anderhalve uur niks gegeten!

Nee hoor, met de meeste moslims is niks mis. Ken er een boel, maar toch is de islam gevaarlijk. Er zijn namelijk mensen, Salafisten voornamelijk, die er een gevaarlijke interpretatie aan overhouden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:05 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ben jij ook op de vlucht geslagen voor al die moslims in Nederland?Ik zit in de bergen heuvels van Limburg. Waarom zijn er hier geen voedseldroppings!? Al anderhalve uur niks gegeten!

why is that?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan dit geen Islam meer noemen, net zoals ik Westboro Baptist church geen christenen meer kan noemen.

Nee, Bereket Isa is een journalist van Rudaw. Hij heeft net als de Jezidi's door de bergen moeten vluchten en vertelt wat hij heeft gezien/meegemaakt. Was gisteravond/nacht op Rudaw te zien.quote:

Erm....omdat gaan demonstreren op begrafenissen nou niet echt getuigd van Christelijke naastenliefde misschien?quote:

Want er zijn geen gevaarlijke ongelovigen, christenen, joden, dorpelingen, blanken, etc...? Deze idioten hebben nu hun kans gekregen om hun ideeën uit te voeren net zoals katholieken vroeger in Europa en communisten in de vorige eeuw. Ik wil alle barbaren aanpakken, niet alleen de islamitische. Hun religie of ideologie boeit mij niet, ben er ook niet in geïnteresseerd. Wil alleen dat ze gearresteerd/vervolgd/gedood worden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee hoor, met de meeste moslims is niks mis. Ken er een boel, maar toch is de islam gevaarlijk. Er zijn namelijk mensen, Salafisten voornamelijk, die er een gevaarlijke interpretatie aan overhouden.

Nee jammergenoeg niet. Heb geen rudaw op mijn kamer. Maar is dat die man die inbelde en in huilen uitbarstte?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, Bereket Isa is een journalist van Rudaw. Hij heeft net als de Jezidi's door de bergen moeten vluchten en vertelt wat hij heeft gezien/meegemaakt. Was gisteravond/nacht op Rudaw te zien.
Was een interview van ruim een half uur. Kan helaas maar een klein fragmentje terugvinden.
http://rudaw.net/NewsDetails.aspx?PageID=59310

Ah ja, ze volgen hem al een tijdje. Hij moest ook na 5 dagen aan de telefoon huilen over dat hij zijn dochter kwijt was geraakt en honger hadquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, Bereket Isa is een journalist van Rudaw. Hij heeft net als de Jezidi's door de bergen moeten vluchten en vertelt wat hij heeft gezien/meegemaakt. Was gisteravond/nacht op Rudaw te zien.
Was een interview van ruim een half uur. Kan helaas maar een klein fragmentje terugvinden.
http://rudaw.net/NewsDetails.aspx?PageID=59310

Ik weet niet, zie link in mijn post.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee jammergenoeg niet. Heb geen rudaw op mijn kamer. Maar is dat die man die inbelde en in huilen uitbarstte?

ik heb dat gemist kennelijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm....omdat gaan demonstreren op begrafenissen nou niet echt getuigd van Christelijke naastenliefde misschien?

Als ze het hebben gedaan, dan zullen ze waarschijnlijk zelf de foto's van hun gruweldaden gaan verspreiden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:58 schreef Barbusse het volgende:
Dat heb ik ook een beetje, maar ik heb ondertussen genoeg gruwelverhalen gezien en gehoord om te denken dat ze hiertoe zeker in staat zijn.

okee ik zie dat je die Koerd van alles kwalijk neemt maar dat kon je Wilhelmina ook doen; punt dat ik wil maken is dat je die personen niet als eindverantwoordelijke kan zien voor de acties van IS / nazi's.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:45 schreef Djibril het volgende:
[..]
Dit is dus onzin wat je zegt.
1. Koningin Wilhelmina had niet haar zoon aangesteld als generaal van de Nederlandse Strijdmachten.
2. Koningin Wilhelmina onderdrukte haar volk niet.
3. Koningin Wilhelmina heeft niet meerdere malen een buitenlandse macht gevraagd om haar politieke tegenstanders in Nederland af te maken. Ze heeft dit niet meerdere malen gedaan en ook niet een keer.
4. Onder Koningin Wilhelmina had(en heeft) Nederland een goede gezondheids zorg, waardoor Nederlanders niet vaak naar het buitenland moesten reizen voor goede zorg.
5. Nederland gaf zich over nadat Duitsland dreigde om meer Nederlandse steden plat te bombarderen.
6. Duitsland was veel beter bewapend dan Nederland en had meer manschappen. PDK Peshmergas zijn met minimaal 50.000 gefaald tegen paar duizend jihadis die binnen 2 jaar aan betere wapens kwamen dan pdk peshmergas in 23 jaar.

Ja ik heb gekeken. Dat is hem zeker.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet niet, zie link in mijn post.

Dochtertje had hij gister bij zich. Voor de rest was hij wel iedereen kwijt...quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:14 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ah ja, ze volgen hem al een tijdje. Hij moest ook na 5 dagen aan de telefoon huilen over dat hij zijn dochter kwijt was geraakt en honger had

vast de jodenquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:37 schreef michaelmoore het volgende:
Maar ik blijf erbij dat de USA het heel niet erg dat er een gemotiveerde natuurlijke vijand voor Iran en Assad nu er tussen in zit
wie sponsort deze jongens eigenlijk

inmiddels al genoeg homo's in NL die hun stad uit zijn gevlucht naar aanleiding van moslimterreur. De middelen van de moslims zijm hier niet heel extreem vergeleken met het MO, maar de denkwijze is hetzelfde.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:05 schreef BluesRebel het volgende:
[..]

Rijke autisten in de golfstaten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:37 schreef michaelmoore het volgende:
Maar ik blijf erbij dat de USA het heel niet erg dat er een gemotiveerde natuurlijke vijand voor Iran en Assad nu er tussen in zit
wie sponsort deze jongens eigenlijk

jij bent er zeker ook zo een die Jeugdzorg als hoofdschuldige ziet wanneer een vader hier zijn dochter doodslaat. Had Jeugdzorg maar beter moeten oplossen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:55 schreef hafez1234 het volgende:
Goed bezig Peshmerga. Door jullie zijn honderden onschuldige Yezidi Koerden afgeslacht. Kunnen de Koerdische fanboy's dit uitleggen?

best mogelijk of rusland, die heeft de wapens te verkopen die ze nodig hebbenquote:

ik was niet serieus he...quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
best mogelijk of rusland, die heeft de wapens te verkopen die ze nodig hebben

Dat vind ik altijd zo kansloos in de hele discussiequote:Op zondag 10 augustus 2014 14:12 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Want er zijn geen gevaarlijke ongelovigen, christenen, joden, dorpelingen, blanken, etc...? Deze idioten hebben nu hun kans gekregen om hun ideeën uit te voeren net zoals katholieken vroeger in Europa en communisten in de vorige eeuw. Ik wil alle barbaren aanpakken, niet alleen de islamitische. Hun religie of ideologie boeit mij niet, ben er ook niet in geïnteresseerd. Wil alleen dat ze gearresteerd/vervolgd/gedood worden.

een mix van beelden uit verschillende plekken zijn dit, waarvan sommigen oudquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:25 schreef Fett het volgende:
WARNING GRAPHIC PHOTOS (RAW) - ISIS begins killing Christians in Mosul, CHILDREN BEHEADED - Middle East - International - News - Catholic Online
http://www.catholic.org/n(...)t/story.php?id=56481
Wtf die foto waarbij een vrouw haar keel word doorgesneden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |