abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143259683
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De islam is een levensgevaarlijke religie. Dat blijkt keer op keer op keer.
Ben jij ook op de vlucht geslagen voor al die moslims in Nederland? :o Ik zit in de bergen heuvels van Limburg. Waarom zijn er hier geen voedseldroppings!? Al anderhalve uur niks gegeten! :(
  zondag 10 augustus 2014 @ 14:06:32 #177
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_143259728
quote:
10s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:05 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ben jij ook op de vlucht geslagen voor al die moslims in Nederland? :o Ik zit in de bergen heuvels van Limburg. Waarom zijn er hier geen voedseldroppings!? Al anderhalve uur niks gegeten! :(
Ze droppen alleen boven Vlieland.
Say what?
pi_143259811
quote:

[..]

Nee hoor, met de meeste moslims is niks mis. Ken er een boel, maar toch is de islam gevaarlijk. Er zijn namelijk mensen, Salafisten voornamelijk, die er een gevaarlijke interpretatie aan overhouden.
pi_143259854
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik kan dit geen Islam meer noemen, net zoals ik Westboro Baptist church geen christenen meer kan noemen.
why is that?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143259976
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:01 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Bedoel je die van nieuwsuur?
Nee, Bereket Isa is een journalist van Rudaw. Hij heeft net als de Jezidi's door de bergen moeten vluchten en vertelt wat hij heeft gezien/meegemaakt. Was gisteravond/nacht op Rudaw te zien.

Was een interview van ruim een half uur. Kan helaas maar een klein fragmentje terugvinden.
http://rudaw.net/NewsDetails.aspx?PageID=59310

;(
★★★
pi_143259996
quote:
99s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

why is that?
Erm....omdat gaan demonstreren op begrafenissen nou niet echt getuigd van Christelijke naastenliefde misschien?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_143260040
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee hoor, met de meeste moslims is niks mis. Ken er een boel, maar toch is de islam gevaarlijk. Er zijn namelijk mensen, Salafisten voornamelijk, die er een gevaarlijke interpretatie aan overhouden.
Want er zijn geen gevaarlijke ongelovigen, christenen, joden, dorpelingen, blanken, etc...? Deze idioten hebben nu hun kans gekregen om hun ideeën uit te voeren net zoals katholieken vroeger in Europa en communisten in de vorige eeuw. Ik wil alle barbaren aanpakken, niet alleen de islamitische. Hun religie of ideologie boeit mij niet, ben er ook niet in geïnteresseerd. Wil alleen dat ze gearresteerd/vervolgd/gedood worden.
pi_143260084
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:11 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Nee, Bereket Isa is een journalist van Rudaw. Hij heeft net als de Jezidi's door de bergen moeten vluchten en vertelt wat hij heeft gezien/meegemaakt. Was gisteravond/nacht op Rudaw te zien.

Was een interview van ruim een half uur. Kan helaas maar een klein fragmentje terugvinden.

;(
Nee jammergenoeg niet. Heb geen rudaw op mijn kamer. Maar is dat die man die inbelde en in huilen uitbarstte?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_143260100
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:11 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

;(
Ah ja, ze volgen hem al een tijdje. Hij moest ook na 5 dagen aan de telefoon huilen over dat hij zijn dochter kwijt was geraakt en honger had ;(
pi_143260117
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:13 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Nee jammergenoeg niet. Heb geen rudaw op mijn kamer. Maar is dat die man die inbelde en in huilen uitbarstte?
Ik weet niet, zie link in mijn post.
★★★
pi_143260215
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Erm....omdat gaan demonstreren op begrafenissen nou niet echt getuigd van Christelijke naastenliefde misschien?
ik heb dat gemist kennelijk :@
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143260219
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:58 schreef Barbusse het volgende:
Dat heb ik ook een beetje, maar ik heb ondertussen genoeg gruwelverhalen gezien en gehoord om te denken dat ze hiertoe zeker in staat zijn.
Als ze het hebben gedaan, dan zullen ze waarschijnlijk zelf de foto's van hun gruweldaden gaan verspreiden.
-
pi_143260227
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:45 schreef Djibril het volgende:

[..]

Dit is dus onzin wat je zegt.
1. Koningin Wilhelmina had niet haar zoon aangesteld als generaal van de Nederlandse Strijdmachten.
2. Koningin Wilhelmina onderdrukte haar volk niet.
3. Koningin Wilhelmina heeft niet meerdere malen een buitenlandse macht gevraagd om haar politieke tegenstanders in Nederland af te maken. Ze heeft dit niet meerdere malen gedaan en ook niet een keer.
4. Onder Koningin Wilhelmina had(en heeft) Nederland een goede gezondheids zorg, waardoor Nederlanders niet vaak naar het buitenland moesten reizen voor goede zorg.
5. Nederland gaf zich over nadat Duitsland dreigde om meer Nederlandse steden plat te bombarderen.
6. Duitsland was veel beter bewapend dan Nederland en had meer manschappen. PDK Peshmergas zijn met minimaal 50.000 gefaald tegen paar duizend jihadis die binnen 2 jaar aan betere wapens kwamen dan pdk peshmergas in 23 jaar.
okee ik zie dat je die Koerd van alles kwalijk neemt maar dat kon je Wilhelmina ook doen; punt dat ik wil maken is dat je die personen niet als eindverantwoordelijke kan zien voor de acties van IS / nazi's.
pi_143260261
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:14 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ik weet niet, zie link in mijn post.
Ja ik heb gekeken. Dat is hem zeker.

Ik vind het echt zielig. Hij heeft met zijn eigen ogen mensen zien dood gaan. ;(
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_143260294
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:14 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ah ja, ze volgen hem al een tijdje. Hij moest ook na 5 dagen aan de telefoon huilen over dat hij zijn dochter kwijt was geraakt en honger had ;(
Dochtertje had hij gister bij zich. Voor de rest was hij wel iedereen kwijt...
★★★
pi_143260319
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:37 schreef michaelmoore het volgende:
Maar ik blijf erbij dat de USA het heel niet erg dat er een gemotiveerde natuurlijke vijand voor Iran en Assad nu er tussen in zit

wie sponsort deze jongens eigenlijk
vast de joden
pi_143260466
quote:

[..]

inmiddels al genoeg homo's in NL die hun stad uit zijn gevlucht naar aanleiding van moslimterreur. De middelen van de moslims zijm hier niet heel extreem vergeleken met het MO, maar de denkwijze is hetzelfde.
pi_143260510
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:37 schreef michaelmoore het volgende:
Maar ik blijf erbij dat de USA het heel niet erg dat er een gemotiveerde natuurlijke vijand voor Iran en Assad nu er tussen in zit

wie sponsort deze jongens eigenlijk
Rijke autisten in de golfstaten.
pi_143260547
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:55 schreef hafez1234 het volgende:
Goed bezig Peshmerga. Door jullie zijn honderden onschuldige Yezidi Koerden afgeslacht. Kunnen de Koerdische fanboy's dit uitleggen?
jij bent er zeker ook zo een die Jeugdzorg als hoofdschuldige ziet wanneer een vader hier zijn dochter doodslaat. Had Jeugdzorg maar beter moeten oplossen.
  zondag 10 augustus 2014 @ 14:23:32 #195
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_143260589
quote:
15s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]

vast de joden
best mogelijk of rusland, die heeft de wapens te verkopen die ze nodig hebben
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_143260627
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:23 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

best mogelijk of rusland, die heeft de wapens te verkopen die ze nodig hebben
ik was niet serieus he...
  zondag 10 augustus 2014 @ 14:25:27 #197
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_143260673
ISIS is een natuurlijk vijand voor IRAN en ASSAD en de Koerden die de olievelden bezet houden alleen beetje triest van de Yezidi's
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_143260686
WARNING GRAPHIC PHOTOS (RAW) - ISIS begins killing Christians in Mosul, CHILDREN BEHEADED - Middle East - International - News - Catholic Online
http://www.catholic.org/n(...)t/story.php?id=56481

Wtf die foto waarbij een vrouw haar keel word doorgesneden
pi_143260811
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:12 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Want er zijn geen gevaarlijke ongelovigen, christenen, joden, dorpelingen, blanken, etc...? Deze idioten hebben nu hun kans gekregen om hun ideeën uit te voeren net zoals katholieken vroeger in Europa en communisten in de vorige eeuw. Ik wil alle barbaren aanpakken, niet alleen de islamitische. Hun religie of ideologie boeit mij niet, ben er ook niet in geïnteresseerd. Wil alleen dat ze gearresteerd/vervolgd/gedood worden.
Dat vind ik altijd zo kansloos in de hele discussie :')

Delen van de wereld staan in vuur en vlam door toedoen van islamitisch extremisme. Of is dit niet waar en lieg ik? Nou... welke conclusie kun je dan trekken?
pi_143260821
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:25 schreef Fett het volgende:
WARNING GRAPHIC PHOTOS (RAW) - ISIS begins killing Christians in Mosul, CHILDREN BEHEADED - Middle East - International - News - Catholic Online
http://www.catholic.org/n(...)t/story.php?id=56481

Wtf die foto waarbij een vrouw haar keel word doorgesneden
een mix van beelden uit verschillende plekken zijn dit, waarvan sommigen oud
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')