Nee, vervolging en discriminatie vind in Irak al plaats sinds het ontstaan van het land na de Eerste Wereldoorlog. Onder Saddam en onder deze barbaren heeft het alleen een hoogtepunt bereikt.quote:
zoals Marokkanen die altijd een excuus vinden voor de bittere armoe die er in hun land is , zoals bedelende vrouwen in de nacht , men zegt dan ja maar dat zijn rijke mensen , die moet je niets gevenquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Moslims die er altijd er iets anders bij moeten slepen als er kritiek op hun gewelddadige religie wordt geleverd.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
En altijd een excuus vinden voor de bittere armoe die er in hun land is , zoals bedelende vrouwen in de nacht , men zegt dan ja maar dat zijn rijke mensen , die moet je niets geven
al 2000 jaar ellende zolang er moslims wonen zal dat zo blijven , met 30 verschillende versies van dat geloofquote:
Tuurlijk, het was maar een oppervlakkige vergelijking. Hoewel de nazi's natuurlijk ook een oorlog voerden met fronten die honderden, duizenden kilometers van elkaar verwijderd waren. Maar hun tegenstand was wel van geallieerde serieuze krachten, terwijl ISIS door iedereen op eigen grond wordt bestreden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze hebben wel serieuze tegenstand gehad, alleen dan vallen zij weer ergens anders aan waar er gaten zijn. Een grens van meer dan 1000km verdedig je niet zomaar even, vooral niet als in vele dorpen de bewoners hulp bieden aan ISIS. Met de middelen die ISIS heeft hadden ze heel Noord-Irak kunnen veroveren, is ze niet gelukt.
Totaal niet te vergelijken met de Nazi's.
Ondertussen lopen de ISIS met kogelvrije vesten en rijden ze APCs, armored jeeps en tanks.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:25 schreef UpsideDown het volgende:
Nog een video van de PKK guerrillas die onderweg zijn naar het front bij Kirkuk:
2000 jaar islam, je weet zelfquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:34 schreef michaelmoore het volgende:
al 2000 jaar ellende zolang er moslims wonen zal dat zo blijven , met 30 verschillende versies van dat geloof
Klopt, maarja alles beter dan niks.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:34 schreef Zith het volgende:
[..]
Ondertussen lopen de ISIS met kogelvrije vesten en rijden ze APCs, armored jeeps en tanks.
Dan heb jij geen enkele kennis van Iraakse geschiedenis. Saddam begroef ook velen, vooral Koerden, in massagraven. Heel vaak ook levend. Dit gebeurde als het volk niet werd vergast of gebombardeerd. Hele dorpen werden weggevaagd en mensen verdwenen gewoon. Vrijwel alle marteltechnieken die Ba'athisten konden bedenken zijn op burgers uitgeprobeerd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:30 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Vond Sadam vergeleken met deze idioten een kindervriend
http://www.liveleak.com/view?i=abe_1386683774quote:This is rare footage of the 1986 execution in Hewler (Erbil), South-Kurdistan. In this video, we witness how the victims say goodbye to their families, how their homes get destroyed, and how the Arabs celebrate their death. The families of the victims, had to pay for the bullets used to kill their sons. This was just one of thousands of executions. This was the prelude to the Al-Anfal Genocide, in which 182,000 Kurdish civilians were buried alive, gassed or shot death (1986-1988).
Des te meer een reden om de VS toch maar te steunen in de luchtaanvallen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:34 schreef Zith het volgende:
[..]
Ondertussen lopen de ISIS met kogelvrije vesten en rijden ze APCs, armored jeeps en tanks.
Er zijn mensen die geen hersenen hebben. Je moet het laten gaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:36 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dan heb jij geen enkele kennis van Iraakse geschiedenis. Saddam begroef ook velen, vooral Koerden, in massagraven. Heel vaak ook levend. Dit gebeurde als het volk niet werd vergast of gebombardeerd. Hele dorpen werden weggevaagd en mensen verdwenen gewoon. Vrijwel alle marteltechnieken die Ba'athisten konden bedenken zijn op burgers uitgeprobeerd.
Hier nog een vrolijk filmpje voor jou:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=abe_1386683774
De mensen die hier telkens weer zeggen dat Irak het beter had onder Saddam![]()
![]()
Dit is dus onzin wat je zegt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
wat een onzin dit... wilhelmina was toch ook niet verantwoordelijk voor de jodenvervolging omdat haar troepen niet konden standhouden... serieus laat je nakijken...
Interview met Bereket Isa gezien gisteren? Had tranen in de ogen joh...quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er zijn mensen die geen hersenen hebben. Je moet het laten gaan
Men zegt bewijzen te hebben, als dat zo is zullen die wel snel vrijgegeven worden lijkt me... Dit is er ook zo eentje: 'Honderden yezidi-vrouwen gevangengenomen door IS'. Als je jezelf zo'n vroom ventje vindt, dan kun je dit toch niet goedkeuren, laat staan eraan meedoen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:48 schreef Fides het volgende:
Die 500 dode/levend begraven vrouwen/kinderen is alleen hear-say toch?
Toch ben ik redelijk sceptisch als Iraakse ministers iets meldenquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Men zegt bewijzen te hebben, als dat zo is zullen die wel snel vrijgegeven worden lijkt me... Dit is er ook zo eentje: 'Honderden yezidi-vrouwen gevangengenomen door IS'. Als je jezelf zo'n vroom ventje vindt, dan kun je dit toch niet goedkeuren, laat staan eraan meedoen?
Dat heb ik ook een beetje, maar ik heb ondertussen genoeg gruwelverhalen gezien en gehoord om te denken dat ze hiertoe zeker in staat zijn. En ik begrijp niet hoe je dat kunt verantwoorden vanuit het oogpunt van religie. Maar ik zal wel te rationeel zijnquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:55 schreef Fides het volgende:
[..]
Toch ben ik redelijk sceptisch als Iraakse ministers iets meldenHoop gewoon dat het niet waar is.
Bedoel je die van nieuwsuur?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Interview met Bereket Isa gezien gisteren? Had tranen in de ogen joh...
De islam is een levensgevaarlijke religie. Dat blijkt keer op keer op keer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje, maar ik heb ondertussen genoeg gruwelverhalen gezien en gehoord om te denken dat ze hiertoe zeker in staat zijn. En ik begrijp niet hoe je dat kunt verantwoorden vanuit het oogpunt van religie. Maar ik zal wel te rationeel zijn
Ik kan dit geen Islam meer noemen, net zoals ik Westboro Baptist church geen christenen meer kan noemen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De islam is een levensgevaarlijke religie. Dat blijkt keer op keer op keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |