Nee IS is product van de Turkse inlichtingendienst (MIT).quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:52 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een punt, ik heb laatst nog een mede-Fokker aangesproken die beweerde dat IS het product van de Mossad is.
Uiteraard, maar dan laat je gewoon nog meer bommen ontploffen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:56 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Toen Bush aan de macht kwam was het probleem minder groot dan nu. Zijn tientallen bommen hebben niet echt geholpen.
Volgens computerprobleem was IS een geniaal plan van Barzani.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:57 schreef Malatyali0691 het volgende:
Nee IS is product van de Turkse inlichtingendienst (MIT).
Omdat ze een religie aanhangen.quote:
Zijn ook ongelovige die slechte dingen doen dus ..quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat ze een religie aanhangen.
Ja, ik weet dat deze agenda hier niet thuis hoort, maar je dit afvragen is toch duidelijk een gevalletje van je kop in het zand steken.
Dan heb je dit gemist zeker.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:59 schreef Jigzoz het volgende:
Het is wachten op de complottheorie die stelt dat de joden achter ISIS zitten...
Niet in naam van één of andere godheidquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn ook ongelovige die slechte dingen doen dus ..
Inderdaad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:00 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dan heb je dit gemist zeker.
Simon Elliot, aka Al-Baghdadi, son of Jewish parents, Mossad agent
[ afbeelding ]
http://www.veteranstoday.(...)-isil-leader-mossad/
Pfff.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet in naam van één of andere godheid
Dat er buiten religie om slechte dingen gebeuren is geen rechtvaardiging voor alle schendingen van mensenrechten die religie op zijn geweten heeft.
Maar niet vanwege hun ongelovigheid.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn ook ongelovige die slechte dingen doen dus ..
Ze hebben wel serieuze tegenstand gehad, alleen dan vallen zij weer ergens anders aan waar er gaten zijn. Een grens van meer dan 1000km verdedig je niet zomaar even, vooral niet als in vele dorpen de bewoners hulp bieden aan ISIS. Met de middelen die ISIS heeft hadden ze heel Noord-Irak kunnen veroveren, is ze niet gelukt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoe de nazi's een vernederd Duitsland weer op de been brachten en als een goed geoliede machine lieten werken, vind ik ook iets fascinerends, maar dit verandert natuurlijk niets aan hun verderfelijke ideologie en hoe ze over lijken zijn gegaan om dit te bereiken. Ik denk dat theunderdog het op die manier bedoelt.
Maar ik wil ISIS ook niet met de nazi's vergelijken, in die zin dat ISIS nog geen tegenstand heeft gehad van een serieuze kracht.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:00 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dan heb je dit gemist zeker.
Simon Elliot, aka Al-Baghdadi, son of Jewish parents, Mossad agent
[ afbeelding ]
http://www.veteranstoday.(...)-isil-leader-mossad/
OK, ben ik met je eens. Het is alleen altijd de gedachte die mij bekruipt bij het lezen van deze topics, en dan ben ik toch geneigd om het te roepen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dit is niet de plek om een discussie over geloof te starten..
Ja nogal onzinnig omdat dan het hele topic naar de klote gaat. Dus dit is mijn laatste reactie hier overquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
OK, ben ik met je eens. Het is alleen altijd de gedachte die mij bekruipt bij het lezen van deze topics, en dan ben ik toch geneigd om het te roepen.
Wat een onzin. Was religie de motivator van de nazi's bijvoorbeeld? Religie wordt ook gevormd in de hand van de belijder, hebben we gezien. Je bent wel selectief als je dit soort misdaad en geweld wel toeschrijft aan religie, maar dit bijvoorbeeld niet doet bij ik noem maar het islamitische gouden tijdperk, waarin de religie juist een bron van inspiratie was om kennis te vergaren en uit te breiden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat ze een religie aanhangen.
Ja, ik weet dat deze agenda hier niet thuis hoort, maar je dit afvragen is toch duidelijk een gevalletje van je kop in het zand steken.
Ja maar nog steeds niet bekend hoeveel toch ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:10 schreef theunderdog het volgende:
Volgens een woordvoerder van de Koerdische strijdgroepen konden die Yezidi,s op die bergen gered worden door de luchtaanvallen van de VS.
VS...
Meer dan 10.000quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar nog steeds niet bekend hoeveel toch ?
Toch even reageren: Er is hier één voorbeeld van seculier gemotiveerde haat. Echter was die haat verder etnisch gemotiveerd, wat de tweede grote katalysator van conflicten is. Daarnaast waren er zeker religieuze elementen in het bewind van de nazi's. Daarover voer ik graag een discussie met je in C&H. Ik breek elk argument van jou tot op de grond toe afquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat een onzin. Was religie de motivator van de nazi's bijvoorbeeld? Religie wordt ook gevormd in de hand van de belijder, hebben we gezien. Je bent wel selectief als je dit soort misdaad en geweld wel toeschrijft aan religie, maar dit bijvoorbeeld niet doet bij ik noem maar het islamitische gouden tijdperk, waarin de religie juist een bron van inspiratie was om kennis te vergaren en uit te breiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |